Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Cytadela Mocy i Magii  (Might and Magic)temat: Ciekawostki (i błędy) w Might and Magic
komnata: Cytadela Mocy i Magii (Might and Magic)
strona: 1 - 2 - 3 ... 9 - 10 - 11 - 12 - 13

Hayven PW
24 czerwca 2014, 16:06
A jest tu ktoś, kto zna zaklęcie reanimacji?

A poza tym musiałbym odwiedzić jakąś świątynię, a takiej możliwości nie ma w Kwasowej Grocie :D

Nerevar PW
24 czerwca 2014, 16:21
Cytat:
A poza tym musiałbym odwiedzić jakąś świątynię, a takiej możliwości nie ma w Kwasowej Grocie :D
Jak to nie ma?? http://www.forum.acidcave.net/table.php?ID=8

uhm PW
19 lutego 2022, 14:24
W Might and Magic VIII znalazłem przedstawiciela nowej, nieznanej dotąd na Enroth rasy. Nie żartuję. W plikach gry jest niewykorzystana animacja Wyroczni oraz jej portret. Czy tylko mi się wydaje, że to przedstawiciel dużych kotów? Ma paski!

https://www.youtube.com/watch?v=1TX0LeVycM4



Plik smk w dobrej jakości:
https://www.dropbox.com/s/zkupmbvq4x9cs46/oracle.smk?dl=0

RSBinkPlayer ze strony Grayface'a:
https://sites.google.com/site/sergroj/wog/RSBinkPlayer.rar?attredirects=0

Chyba za kontynentem Jadame stało dużo więcej niż moglibyśmy się spodziewać, ale bezkresne piaski bezpowrotnie zasypały stare miasta Amberlianu. Czyli jednak mogło coś być na północ, wschód i zachód znanych nam map Jadame :P

Hellburn PW
19 lutego 2022, 18:10
Obligatoryjnie też wspomnę, że w plikach MM8 znajduje się też kilka innych "wnętrz budynków" nie używanych w grze, np sklep z magią na Regnie.

Acid Dragon PW
20 lutego 2022, 14:43
To ja też zapodam ciekawostkę. Dziś przez w zasadzie kompletny przypadek (pozdrowienia dla Dark Dragona) uruchomiłem "Might & Magic Showdown". O ile sama gra dalej jest niefunkcjonalna, o tyle jej demo - "Paint Workshop" ciągle działa.

Jeśli ktoś jakimś cudem je ma na Steamie, to ciągle można się pobawić w malowanie pięciu figurek. Koncept, który w normalnej grze byłby naprawdę fajny. W Heroes of Might & Magic mieć swoją własną, pomalowaną armię? Dla mnie brzmi świetnie.

Video nagrane dzisiaj:

Dark Dragon PW
20 lutego 2022, 19:59
Podejrzewam, że dalej można sobie dodać to demko do konta. Taki link powinien zadziałać ("sztuczka" ta działa na inne "usunięte" darmowe gry).

anonim1233 PW
20 lutego 2022, 22:05
W sumie to ktoś mi kiedyś na forum dotyczącym gier planszowych wspomniał o tym, że tryb malowania furek wciąż działa.

Kertra PW
22 lutego 2022, 12:13
Ciekawostka:

W podstawce Odrodzenie Erathii tekst w boxach jest dobrze wycentrowany, natomiast w dodatkach, oraz wersji Complete już nie jest! ;)


ps: próbowałem to naprawić, znaleźć przesunięcie w pliku binarnym, ale poniosłem klęskę...

uhm PW
23 lutego 2022, 22:58
Jak się okazuje, Paul Anthony Romero wydał w roku 1997 swoją płytę...głównie ze znanymi i lubianymi przez wszystkich utworami z HoMM1-2. (Porównajcie jednak Track09 i Track15 z oryginalnymi).

Z ciekawych rzeczy można tam znaleźć utwór który pojawił się w niewykorzystanym intrze z M&M6 (Track 06).

Czy ktoś rozpozna pozostałe?

Kastore PW
24 lutego 2022, 00:24
Fajne znalezisko. Nie wiem skąd jest Track 02, ale brzmi jak coś z soundtracku Heroes 4. I tak swoją drogą, czy tylko ja mam tak, że jak gram w H4, to muzyka z menu, miast i planszy sprawia, że czuję się, jakbym zwiedzał krainę z jakichś folkowych legend, natomiast muzyka z bitwy brzmi, jakbym walczył na statku kosmicznym z filmu z lat 80? B-)

Kalohn PW
24 lutego 2022, 20:51
Kastore:
Nie wiem skąd jest Track 02, ale brzmi jak coś z soundtracku Heroes 4.

Jest tłem zamku czarodzieja w H2:PoL.

Tarnoob PW
26 lutego 2022, 17:02
To prawda, że muzyka z bitew HoMM4 nie jest ściśle fantasy, ale moim zdaniem jest bardzo uniwersalna. Pasuje mi i do myśli o cyberpunkowym Ghost in the Shell (chyba zwłaszcza ścieżka 6), i właśnie do skupienia na bitwie w HoMM4.

Hayven PW
27 lutego 2022, 10:18
Zawsze myślałem, że muzyka bitewna z H4 jest paskudna. Byłem w błędzie. To bitwy w Heroes 4 (włącznie z efektami dźwiękowymi) są paskudne, a muzyka jest bardzo w porządku.

anonim1233 PW
27 lutego 2022, 10:54
Dla mnie jakoś ta muzyka w czasie bitew w H4 jest średniawa. Jest tak nijaka, że nie mogę sobie jej przypomnieć. Nawet muzyka z bitew w H6 bardziej zapadła mi w pamięć. Dużo lepiej wypada muzyka na mapie. Ale i tak uważam, że H5 i H3 mają lepszy soundtrack.

Tarnoob PW
27 lutego 2022, 12:37
Muzykę bitewną z H4 dużo bardziej wolę od tej z H5. Ta druga nie jest tak skupiona, tylko bardzo pompatyczna i dramatyczna – co pasuje do jakichś zwiastunów i finałów, ale jest bardzo męczące w rutynowej grze z dziesiątkami bitew, często bardzo prozaicznych, np. z prostymi neutralami, bohaterami transportowymi i z karawanami... Uruchamianie wtedy trąb anielskich w klimacie LotR-a jest takie sobie. W dodatku muzyka bitewna z H5 ma leitmotiv, który potrafi być bardzo ładny (Nekropolia ♥), ale jest nadużywany do porzygu.

Mimo to zgadzam się, że sam mechanizm bitwy jest w H4 niefajny, przekomplikowany i chyba już wolę reguły H5, mimo że psioczę na czworokątne pola i brak jasnego podziału na rundy.

Kastore PW
28 lutego 2022, 10:43
Hayven:
Zawsze myślałem, że muzyka bitewna z H4 jest paskudna. Byłem w błędzie. To bitwy w Heroes 4 (włącznie z efektami dźwiękowymi) są paskudne
OK, hejterze. Powiedz jeszcze tylko, co jest nie tak z efektami dźwiękowymi?
Tarnoob:
ale jest nadużywany do porzygu
Ale jest inaczej aranżowany, więc skoro jest fajny, to co to za problem.
anonim1233:
Dla mnie jakoś ta muzyka w czasie bitew w H4 jest średniawa. Jest tak nijaka, że nie mogę sobie jej przypomnieć.
Wystarczy, że zapamiętasz sobie, że jest tam edgy syntezatorowy bas, jakieś efekty dźwiękowe, które brzmią jak ze stoczni, szybka perkusja i czasem skrzypce. To powinno pomóc.

Tarnoob PW
28 lutego 2022, 13:55
Kastore:
Ale jest inaczej aranżowany, więc skoro jest fajny, to co to za problem.

Taki problem, że dalej go słychać; jeśli jest i w bitwie, w mieście, i jeszcze czasem na mapie przygody, i nawet w menu, to się robi nużąco. To nie jest jak filmy o Potterze, gdzie też jest wyraźny leitmotiv, słyszy się go chyba tylko kilka(naście) razy w ciągu dwóch godzin, a te filmy przeważnie się ogląda w sporych odstępach czasowych. Z grą już jest chyba wyższa częstotliwość.

AmiDaDeer PW
28 lutego 2022, 22:05
Taka ciekawostka: Might and Magic 3 na DOS można przejść w 5 minut.

Kastore PW
28 lutego 2022, 22:13
Ale pierdzące efekty dźwiękowe. To moja ciekawostka, MM6 da się przejść w 29 sekund.

Darkstorn PW
4 października 2022, 18:03
Czy wiecie, że w MM8 gracz miał mieć do dyspozycji Blastery tak jak w 2 poprzednich grach?


https://tcrf.net/Might_and_Magic_VIII:_Day_of_the_Destroyer

I przy okazji, w HoMM3 niektóre jednostki nie czarujące miały być jednak czarujące:

https://tcrf.net/Heroes_of_Might_and_Magic_III:_The_Restoration_of_Erathia



The Cutting Room Floor to jednak dobra rzecz!



strona: 1 - 2 - 3 ... 9 - 10 - 11 - 12 - 13
temat: Ciekawostki (i błędy) w Might and Magic

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel