Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Portal Przeszłości (Heroes VI)temat: [H6] Problem z kampaniami
komnata: Portal Przeszłości (Heroes VI)

Crystal Dragon PW
20 maja 2014, 13:23
To pytanie zamieszczałem już w bugach i problemach z gra/fabułą, lecz nikt nie raczył odpowiedzieć{hańba wam!:P}. A pytanie brzmi tak:
Kiedy chcę włączyć następną misję którejkolwiek kampanii, pojawia się czarny ekran i nic się nie dzieje.
Wersji H6 nie podam, bo nie wiem, jaka jest:P.

Kodzo19 PW
20 maja 2014, 15:34
Na pudełku będzie pisało jaka jest wersja gry jeśli nie pobierałeś patchów i masz najnowszą wersję, a jeśli jest czarny ekran w kampaniach to zrób reinstal może pomoże.

Kammer PW
20 maja 2014, 15:50
Jak masz jakikolwiek problem, to najpierw aktualizuj grę do najwyższej wersji. Dopiero później szukaj innych dróg (jeśli problem wciąż występuje).

Alchemik PW
20 maja 2014, 15:57
Cytat:
Wersji H6 nie podam, bo nie wiem, jaka jest:P.

W prawym dolnym rogu w menu głównym jest numer wersji, np. 2.1.1 (to akurat najwyższa możliwa), generalnie ciężko przeoczyć, więc nie powinno być problemów z rozpoznaniem.

Dru PW
6 września 2014, 17:24
Krótka piłka:

Gram w Kampanie Nekropolii, 3 Misja. Walka z Mirandą, a skład jej wojska to: 184 Lamasu, 178 Wampirów, 286 Duchów, 408 Oszczepników, 103 Tkaczek losu, 327 Ghuli, 214 Liszy.

Dzień 1 Tydzień 7 Miesiąc 4 oraz łatwy poziom trudności. Moja armia to 1/4 tego co posiada Miranda. Czy gram zbyt wolno, że ma ona taką ilość wojska? Czy jest to stała wartość i po prostu muszę tyle zwerbować jednostek by ją pokonać?

Hayven PW
6 września 2014, 17:49
Z tego co pamiętam, to w tej misji nie miałem specjalnych problemów. To jest ta z rzeką pośrodku, prawda?

W każdym razie pierwsze starcie powinno być ciężkie, ale znośne. Faktem jest, że powinno nastąpić jak najwcześniej. Kampanie H6 mają tę tendencję, że faktycznie faworyzują tych, co grają "szybko", co mnie niemiłosiernie wkurza (jak mam nabijać poziomy rodowe jeśli nie mogę zdobywać doświadczenia? :( Na szczęście już powoli się zbliżam do trzydziestki ;)). Musisz więc szybko odbić większość miast przeciwnika i (jeśli pokonanie go jest celem) zostawić tylko jedno miasto, skąd nie powinien wychylać nosa, albo zupełnie załatwić i eksplorować mapę. Po prostu, niestety, taka specyfika tej gry.

Garett PW
7 września 2014, 10:16
Miranda oczywiście startuje z dość pokaźną armią, ale nie jest ona stała i werbuje ona potem na bieżąco. Jest jednak uzależniona od tego swojego jednego zamku, więc wystarczy poczekać dość długo, aż zwerbujesz dość jednostek by ją pokonać.

Bezimienny111 PW
7 września 2014, 14:41
To ja mam takie pytanie. Po długim czasie planuje ponownie zasiąść do Heroes VI ( i ukończyć je w końcu) i zastanawiam się jak najlepiej jest budować bohatera, czy jest jakiś jeden słuszny sposób rozdzielanie pkt?

Demorator PW
7 września 2014, 15:48
Oczywiście obowiązkowo "Posiłki", niezależnie, czy jesteś magiem czy wojownikiem. Nie inwestuj zbyt silnie w zaklęcia zadające bezpośrednie obrażenia, a raczej we wzmacniające i osłabiające. Głównym bohaterem unikaj umiejętności związanymi z kopalniami (splądrowanie i sabotaż), ew. możesz kupić drugiego bohatera i ich używać. Ostatnia rzecz, to wszystkie umiejętności wpływające, bo niestety HVI to zabawa w kotka i myszkę.

MrKrisBas PW
14 września 2014, 15:22
Witam,
moim problemem jest nie możność odpalenia kampani lochu. Zaraz po wybraniu cech rodowych muzyka z menu wyłącza się i pozostaje czarny ekran z kursorem z Herosów(którym mogę ruszać). Po czekaniu 15 minut nadal nic się nie działo.
Z takim problemem borykam się pierwszy raz, a wszystkie inne kampanie przeszedłem i nie miałem takich problemów. Bardzo proszę o pomoc :>

CubxMajster PW
25 marca 2016, 14:09
Witam! Kampania inferno misja 1 - w walce Azkalem wojsko Xenny jest o wiele większe niż takie jakie widziałem np u Kolegi Ignacego. I mam pytanie czy ustawienia mapy mogą mieć na to wpływ? Bo Ignacy grał na standardowym a ja mam ustawione, że wszystko na standard tylko przyrost stworzeń mam ma przyśpieszony.

Roberto1984 PW
3 kwietnia 2017, 17:14
Cześć,
czy mógłby mi ktoś poradzić co zrobić (albo jak uruchomić) opcję leczenia duchów w kampanii nekromaty?
Bez tej opcji kampania na najwyższym poziomie jest nie do przejścia.
dziękuję
Robert

dvoytek PW
3 kwietnia 2017, 20:26
@Roberto1984
:
Zew świata cieni - Ta zdolność leczy 2 Punkty życia wybranego nieumarłego oddziału i dodatkowo odbiera sąsiadującym żyjącym stworzeniom 2 Punkty życia. Odebrane Punkty życia zostają dodane do wartości leczenia.

Ilość użyć: 2

To umiejętność aktywna, wystarczy kliknąć na jej ikonę podczas ruchu jednostki. W czym problem? Tę zdolność posiada jedynie ulepszona wersja ducha, może nie ulepszyłeś?

Roberto1984 PW
6 kwietnia 2017, 14:52
ja nie mogę w tej kampanii ulepszyć duchów w zamku, a w solucji piszą że bez opcji leczenia duchami nie da się tego przejść...

Asderuki PW
6 kwietnia 2017, 18:55
no tak, było moment, że duchy i na podstawowym poziomie leczyły... Może postaraj się po prostu wykoksać armię do granic możliwości?

Thomas73 PW
3 maja 2017, 20:23
Mam problem z pokonaniem Anastazji odbicia w zamku demonow jak moge ja pokonac co musze miec musze zrobic w tej walce zeby przejsc dalej?

Hieronim PW
3 maja 2017, 21:22
Akurat kampanię Anastazji przeszedłem na poziomie trudnym, więc co mogę Ci poradzić:

1. Jeśli masz problemy w drugiej misji i widzisz że Twój bohater jest słaby, to zacznij jeszcze raz. Warto zdobyć się na ten wysiłek, bo jeśli w pierwszej misji dobrze zrobisz bohatera to potem będzie znacznie prościej.

2. Zbieraj każdą jedną statystykę na mapie, rób areny i buduj w nekropoliach budynki z bonusem do nekromancji (oczywiście nie wystarczy zbudować, trzeba też odwiedzić Anastazją te miasta).

3. Niektórzy mówią, że umiejętności związane z dodawaniem/regeneracją many są niepotrzebne magom. A jednak to dzięki nim bardzo przyjemnie mi się grało, więc polecam w to zainwestować.

4. Prócz bonusu do many, naucz się też wyssania życia lub regeneracji, a także grupowego spowolnienia, bo nekropolia ma aż 3 strzelców. Pozostałe dobre umiejętności to np. zasadzka, która daję +5 do inicjatywy w trzech pierwszych turach oraz OBOWIĄZKOWO logistyka i znajdowanie drogi. Możesz też dać Anastazji błyskawicę, grzmot i łańcuch. Nie będę Ci mówił co masz brać, bo nie chcę odbierać Ci przyjemności. Ale logistyka jest bardzo ważna :>

5. Pamiętaj o założeniu broni rodowej.

To były rady odnośnie całej kampanii, a teraz dwie porady co do tej konkretnej misji:

1. W tej misji ważne jest, żeby oszczędzać wojsko. Nie trać niepotrzebnie armii, wskrzeszaj ją Anastazją i wal bohaterem czarami. Stąd też nacisk żeby mieć dużo many :)

2. Walki automatyczne są dużym ułatwieniem, ale jeśli widzisz, że komputer robi niepotrzebne straty to rozegraj to sam. Nawet jeśli wyjdzie Ci gorzej niż komputer to możesz to rozegrać jeszcze jeden raz i w końcu wyjdzie. Nie poddawaj się!

To tyle ode mnie. Zdaję sobie sprawę, że zaraz mogę zostać zhejtowany. Do tych wszystkich osób: to tylko moja propozycja, każdy ma swój styl gry. Ja tak przeszedłem tę kampanię dlatego, co mogłem to doradziłem. Powodzenia!
temat: [H6] Problem z kampaniami

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel