Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [WoG, ERA] Skrypty ERM
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 8 - 9 - 10 ... 81 - 82 - 83

Acid Dragon PW
7 kwietnia 2006, 16:45
Dokładnie - takie zmienianie statystyk jest jednak dość proste do wykrycia o ile dojdzie do walki graczy.

A co do skryptów - nie, jeśli druga, *niehostująca* osoba coś w skrypcie zmieni, czy napisze jakiś własny, to nie będzie to miało znaczenia.

AmiDaDeer PW
21 kwietnia 2006, 14:54
Jak się daje inny portrecik jakiemuś bohaterowi, ale ten z Heroes III?
Ogólnie chodzi mi o to, żeby Sandro wyglądał jak Sandro z SoD. Przydałby się także portrecik tego drugiego nekromanty z SoDa - jak on się nazywał? - Finneasa. Jak ktoś poda, to będę tak wdzięczny, że nikt tego nie zauważy ;).

Altair PW
21 kwietnia 2006, 16:06
Wchodzi się do edytora map, wybiera się właściwości na danym bohaterze, potem zmień właściwości przy portrecie i wybieramy z pośród portretów dostępnych w grze. :P

Chyba o to chodzi, bo skrypt na zmianę portretów podałem już kilka postów temu...

AmiDaDeer PW
24 kwietnia 2006, 18:22
Ale ja chciałbym zmienić to globalnie!

Chodzi o to, że w całej grze jakiś czarnoksiężnik zamienia się w Alamara, który:

1.Ma portrecik Finneasa, tego drugiego nekromanty w SoD
2.Jako specjalność ma całun ciemności
3.Jako umiejętności początkowe ma nekromancję i magię ognia

I w przypadku wyboru bohatera w menu wyboru scenariusa ma się Alamara zamiast jakiegoś czarnoksiężnika. Bo sposób za pomocą edytora map jest tylko w danym scenariuszu. :(

avatar PW
25 kwietnia 2006, 08:51
Czegoż to ludzie nie chcą. :)

RebeliaMuppet PW
1 maja 2006, 13:52
Szukam skryptu, dzięki któremu będzie można kupować stworzenia w różnych budunkach, ale nie w siedliskach, taki skrypt znam. Dokładnie chodzi mi o możliwość kupowanie duchów w jednu z pustych budynków z WoGa.
Zna ktoś taki skrypt?

trollmen PW
9 maja 2006, 19:24
Tak, ktoś zna taki na pewno. ;)

A na poważnie, to było to już opisane.

Voit PW
19 maja 2006, 22:08
Jaki jest skrypt na: wchodzisz do miejsca np. magiczne drzewo i zamiast normalnego okna, pojawia się inne z innym tekstem i obrazkiem? [Jeśli nie wiadomo, o co chodzi, zagrajcie w kampanię The Samaritian (czy jakoś tak)].

Altair PW
20 maja 2006, 00:46
Na takie pytanie (podobne) już odpowiedziałem i to w tym temacie. Czy to takie trudne przeczytać i sprawdzić posty zanim zada się pytanie?

Oto skrypt:


ZVSE
!#VRz270:S^Nazwa obiektu^;
!#OBx/y/p:S;
!#OBx/y/p:H270;
!?OBx/y/p;
!!IF:M^Tekst^;


Oczywiście x, y, p to współrzędne miejsca.
Jak stworzyć okna (z tekstem, obrazkiem lub co tam kto chce) też pisałem. A dokładne informacje tutaj.

vinius PW
21 maja 2006, 12:54
Mam chyba najgłupsze z pytań, ale co tam - od czegoś trzeba zacząć.
Pragnę zacząć uczyć się języka ERM, ale już na samym początku jestem w kropce.
Otóż: jak utworzyć zdarzenie czasowe!? i czy trzeba je tworzyć w edytorze map WoG'a? później (mam nadzieję) jakos pójdzie, wstawic zwykły event potrafię, ale z czasowym ma problem...

EDIT: i jeszcze jedno: mieliście już na ten temat dyskusję, lecz nie wime, jaka jest w końcu prawda... czy jest mozliwość podmieniania wyglądu bohatera na polu bitwy i zwykłej planszy na jakąś jednostkę?

Altair PW
21 maja 2006, 13:15
>>Mam chyba najgłupsze z pytań, ale co tam - od czegoś trzeba zacząć.
Pragnę zacząć uczyć się języka ERM, ale już na samym początku jestem w kropce.
Otóż: jak utworzyć zdarzenie czasowe!? i czy trzeba je tworzyć w edytorze map WoG'a? później (mam nadzieję) jakos pójdzie, wstawic zwykły event potrafię, ale z czasowym ma problem...

>>EDIT: i jeszcze jedno: mieliście już na ten temat dyskusję, lecz nie wime, jaka jest w końcu prawda... czy jest mozliwość podmieniania wyglądu bohatera na polu bitwy i zwykłej planszy na jakąś jednostkę?

Tak zdarzenie czasowe tworzy się w edytorze map WoG. Jeśli natomiast chodzi o drugie pytanie to na polu bitwy jak dotąd wyglądu bohaterów nie da zmienić się za pomocą skryptów. To samo dotyczy jednostek. Wygląd pola bitwy można zmieniać.


EDIT: Wszystko jest tu



vinius PW
21 maja 2006, 14:01
Dzięki :) . A wyjaśni mi ktoś , jak takie zdarzenie umieścić na mapie? Kroczek po kroczku, bo znaleźć nie mogę :( .

EDIT: aaa, mam. Dzięki za wszystko!

Skoro czas zdarzenia jest ustawiony na dzień ^500, to zdarzy się w danym miejscu dopiero po tym czasie?
Umieszczam time event ze skryptem, lecz po najściu na nie nic się nie dzieje... w innym miejscu mapy jest postawiony zwykły event.

Altair PW
21 maja 2006, 14:15
Podaj ten skrypt, to powiem, co jest nie tak, bo trudno mi zgadywać.

vinius PW
21 maja 2006, 14:20
Skrypt identyczny, jak przykładowy (1) na Twojej stronie, (współrzędne 4,7,0), zaznaczony automatycznie dla 2 graczy (odznaczyć?). Czas: 502 dzień. Drugie zwykłe zdarzenie stoi gdzieśtam w odległym kawałku mapy i tylko wyświetla tekst.

Altair PW
21 maja 2006, 15:46
Np. dla


ZVSE
!?LE1/2/0;
!!IF:M^Tekst^;

Umieścić należy w tym miejscu zdarzenie.


Czas wystąpienia nic nie oznacza, może to, że jeśli nie odznaczysz graczy, cały skrypt wyświetli się po prostu tego dnia. :)

vinius PW
21 maja 2006, 16:09
Serdeczne dzięki! Działa!
Tak więc nie trzeba wpisywać tekstu w zwykłym? Jeżeli nie wpiszę w zwykłym to wyskoczy tylko 1 okno, tak?

Przygodę z ERMem czas zacząć.

EDIT: fakt, wyskoczy 1 :) .

Altair PW
21 maja 2006, 16:53
Widzę, że mój poradnik jest bardzo potrzebny. Niestety matura zmusiła mnie do przerwania pracy nad nim. Jednak w czerwcu powinien już być gotowy. Powyższy screen pochodzi właśnie z niego. :)

Trang Oul PW
3 czerwca 2006, 21:13
Czy można zrobić za pomocą ERM, żeby Paladyn nie dostawał 150% doświadczenia, tylko zadawał o 50% większe obrażenia demonom i nieumarłym?

Altair PW
3 czerwca 2006, 21:32
Sądzę, że prawdopodobnie tak. Może być to jednak bardzo trudne, ponieważ składnie ERM obsługujące dowódców są niezbyt dopracowane.

Duch PW
7 czerwca 2006, 20:41
Skrypt 20
A dokładniej opcja:
- Tygodnie stworzeń zsyłają stojące potwory

Chciałbym, aby liczba zsyłanych grup była większa.

[Set y8 to number of monsters or resources appearing (resources = number x 2)]
!!VRy8:S0;
!!VRy8&y1=36:S1; [Small map]
!!VRy8&y1=72:S2; [Medium map]
!!VRy8&y1=108:S4; [Large map]
!!VRy8&y1=144:S6; [Extra Large map]
!!VRy8&v170<0/v170<>-100:*2; [Double for resources]

To są linijki 495-501. Domyślam się, że wystarczyłoby zmienić liczby przy literze "S", ale to jest raczej za łatwe rozwiązanie. Więc co na to eksperci/ bardziej doświadczeni?
strona: 1 - 2 - 3 ... 8 - 9 - 10 ... 81 - 82 - 83
temat: [WoG, ERA] Skrypty ERM

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel