Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Podziemna Tawernatemat: Inne gry komputerowe
komnata: Podziemna Tawerna
strona: 1 - 2 - 3 ... 13 - 14 - 15 ... 29 - 30 - 31

Nerevar PW
1 kwietnia 2014, 19:19
Ta "Wielka księga armii" faktycznie jest wielka, czy to jakaś popierdółka?

Alamar PW
1 kwietnia 2014, 19:22
Taka sama jak w poprzednich częściach - krótki opis każdej jednostki wraz ze statystykami. Jeśli widziałeś instrukcję do AoW2, to będziesz miał pojęcie, jak to wygląda (tyle że jest to spis samych jednostek, reszta jest w poradniku).
Ogólnie bestiariusz i poradnik zawierają najważniejsze informacje oraz tabelki jednostek, czarów, umiejętności, budynków, itd. Coś, czego w produktach Ubisoftu brakuje, a co było standardem jeszcze parę lat temu.

Bychu PW
9 kwietnia 2014, 20:35
Nie znalazłem lepszego tematu, a nie widzę sensu zakładać nowego, więc zapytam tutaj :P
FIFA 14, tryb Wirtualnej Gwiazdy. Gra ktoś, może chciałby ktoś zacząć? Jeśli tak, to proszę się zgłosić na Orginie, mój nick BychuCFC. Gram póki co z Tullusionem z Jaskini, więc jest nas mało, dlatego przyjmiemy z otwartymi ramionami każdego kto będzie miał zapał :P Mikrofon mile widziany, ale jakoś specjalnie nie wymagany.

snajpertv PW
11 kwietnia 2014, 13:59
Widzę ładny temat a więc się wypowiem. Ja lubię grę Twierdza 2 Deluxe. Ładna grafika, ruchy jednostek nieprzeciętne, ale krew mnie zalewa gdy widzę jak że najsilniejsze jednostki w grze przegrywają z najsłabszymi. Poza tym świetny strateg.

Garett PW
11 kwietnia 2014, 14:32
@Snajpertv, Stronghold jedynka i crusader lepsze od dwójki. Trójka to w ogóle jakiś ponury żart z tej serii.

Fandor PW
11 kwietnia 2014, 15:21
A z Heroes jak jest, po trójeczce każda co nowsza część to gorsza :P

Bychu PW
11 kwietnia 2014, 17:08
Dwójka ponury żart? Jak dla mnie lepsza od jedynki, której fanem jakoś nigdy nie byłem i od Krzyżowca.
O wiele bardziej podoba mi się motyw z prowincjami, niż to, że mam ograniczone pole budowy i nijak nie idzie go powiększyć.

Garett PW
11 kwietnia 2014, 17:16
Dartanion, napisałem, że jedynka i Crusader lepsze od dwójki, a TRÓJKA to ponury żart.

Bychu PW
11 kwietnia 2014, 19:27
Yms, mój błąd, trójka miało u mnie być a nie 2. Akurat teoretycznie to jest tak
Jedyna->Krzyżowiec->Dwójka->Legendy-Trójka :d A w Trójkę jako Trójkę nie grałem, pisząc dwójka miałem na myśli 2 Deluxe :) Chociaż za kolejnością, jeśli się nie mylę, jest to część 3 ;) Więc napisałem i dobrze i źle.

Fandor PW
11 kwietnia 2014, 19:31
Nie grałem w twierdzę, ale raczej nie jest to powodem przez który za nic nie mogę zrozumieć twoich dwóch wiadomości Dartanion.

Garett PW
11 kwietnia 2014, 19:42
Dartanion, jak nie grałeś w trójkę to się ciesz. Ja miałem (nie)przyjemność grać w trzecią część Strongholda i powiem tyle, to już nie jest Twierdza.
Jedyna nadzieja dla serii to aktualnie Stronghold Kingdoms i Stronghold Crusader 2 którą aktualnie tworzą.

Bychu PW
11 kwietnia 2014, 22:13
Fandor, ujmę to tak, nie offtopuj, o to nie ma sensu.

A co do trójki, miałem kupować, ale jakoś nie miałem kasy, teraz jak patrzę na Alledrogo to chodzi koło 6 dyszek. Korci mnie kupić, ale w sumie, skoro odradzasz to nie wiem... Co w niej zjechali, że aż tak ją krytykujesz?

Garett PW
12 kwietnia 2014, 14:26
Po pierwsze, muszę się przyznać, że nie mam Twierdzy 3, grałem w nią u kolegi.
Po drugie, niby ją krytykuję ale pewnie i tak kupie, w końcu to nadal Stronghold.
Po trzecie, z racji tego, że grałem w trójkę tylko trochę, to nie chcę się wypowiadać by przypadkiem czegoś głupiego nie palnąć. Tutaj masz recenzję z którą, niestety, w większości się zgadzam.

Degraf PW
12 kwietnia 2014, 22:34
Do Diablo 1 powstał dość spory mod - Projekt Belzebub. Wśród osiągnięć wymienić można nowe klasy postaci, czary i umiejętności. Polecam do przetestowania, jeżeli ktoś ma jeszcze D1. http://mod.diablo1.eu.org/

Alamarze - jak tam Age of Wonders 3? Głównie interesuje mnie charakterystyka pola bitwy, ekonomia oraz trochę o rasach.

Alamar PW
13 kwietnia 2014, 07:50
Nie mam czasu na recenzję, bo gram. :P

Pole bitwy - jest 2D, brak wzgórz znanych z AoW2. Mamy za to nadal przeszkody oraz ataki z flanki.

Ekonomia - bez większych zmian, doszły budynki na mapie świata, które dodają premie do produkcji złota, many czy badań w obrębie miasta.

Rasy - tu niestety wszystkie są niemal takie same (różnica w 1-2 jednostkach oraz kilku zmian w statystykach), ale doszły do tego dodatkowo jednostki przywódców (np. drednot ma armaty i czołgi, a łotrzyk sukuby, bardów i złodziei), które produkujesz w miastach oraz tradycyjnie jednostki przywoływane czarami.
Istnieją też 3 (4?) rasy neutralne, których nie można wybrać na początku gry, ale można je przyłączyć: nieumarli archonci, leśne duszki (fey) oraz wiwerny i smoki (i chyba jeszcze ogry i olbrzymy).

Ogólnie AoW3 bliżej jest do jedynki niż do dwójki. Czary są bardziej przyziemne (koniec z masowym buffem jednostek i robienia z nich uberstworów), ale odbywa się to kosztem zabrania części zabawy (brak zmiany klimatu czy kształtu terenu znanego z dwójki, choć nadal można terraformować lądy - wycinać czy sadzić lasy). Bogowie zniknęli, ale sama idea misji pozostała - teraz otrzymujesz je od miast neutralnych.


Czy gra jest dobra? Patrz pierwsze zdanie w tym poście. :P

Irhak PW
13 kwietnia 2014, 10:03
Cytat:
Istnieją też 3 (4?) rasy neutralne, których nie można wybrać na początku gry, ale można je przyłączyć: nieumarli archonci, leśne duszki (fey) oraz wiwerny i smoki (i chyba jeszcze ogry i olbrzymy).
Zacząłem kampanię i się tak zastanawiam... zielone smoki i jednorożce są u elfów czy teraz to te fey?

To co mi brakuje w AoW3:
- łażenie po lochach w stylu AoW1,
- duchy wojny, etc. z AoW2,
- kampanie dopasowane do bohaterów (AoW/AoW2), a nie każda misja osobny czarnoksiężnik.

EDIT - jeszcze jedna rzecz: jeżeli w kampanii są dwie misje np. Sundren to zaczyna ona każdą z nich od zera. Przechodzą jedynie bohaterowie, ale trzeba ich od nowa uczyć (przynajmniej mają na wstępie poziomy wyższe i można rozdysponować im te dodatkowe punkty).

Fandor PW
13 kwietnia 2014, 10:30
Trochę pograłem, mimo że mój komp nie radzi sobie z grą :c. Pierwsze wrażenia: grafika dobra, fajny pomysł na klasy bohaterów itd. Jak już zaczęto wypominanie, czego mi brakuje:
-Mrocznych Elfów, wysokie elfy wyglądają jak elfy światła a szkoda :c(mówię o nich bo teraz na pewno nie dojdą w dodatku a na inne się łudzę)
-połączenie archontów i nieumarłych mi się także nie podoba
-system wież magów i magów,wolałbym żeby było powiedziane że np. warlord jest magiem niż zwykłym bohaterem i żeby po śmierci wracał do wieży nie stolicy
-duchów
W sumie to najważniejsze ale jeszcze kilka rzeczy jest.

Alamar PW
13 kwietnia 2014, 13:29
Irhak:
Zacząłem kampanię i się tak zastanawiam... zielone smoki i jednorożce są u elfów czy teraz to te fey?
Smoki są tylko neutralne (u smoków :P), podobnie jak jednorożce (u wróżkek, pozdrowienia dla Acida :P).
Rasy oraz magia straciły dostęp do tych najpotężniejszych stworów. Szkoda.

fandor:
Jak już zaczęto wypominanie, czego mi brakuje:
-Mrocznych Elfów, wysokie elfy wyglądają jak elfy światła a szkoda :c(mówię o nich bo teraz na pewno nie dojdą w dodatku a na inne się łudzę)
Mrocznych elfów raczej nie będzie, bo straciły fabularną rację bytu. Narodziły się (podobnie jak leśne elfy) w pierwszej części po tym jak ludzie wymordowali elfi dwór, a po wydarzeniach z Magii Cieni obie frakcje znów są jednością.

fandor:
połączenie archontów i nieumarłych mi się także nie podoba
To już w ogóle fabularnie jest zrobione chyba na siłę.

fandor:
system wież magów i magów,wolałbym żeby było powiedziane że np. warlord jest magiem niż zwykłym bohaterem i żeby po śmierci wracał do wieży nie stolicy
-duchów
Akurat system magii z AoW2 zmuszał maga do siedzenia na... czterech literach w wieżach. W AoW3 połączono system z AoW1 (aktywny bohater) z AoW2 (odradzanie się) plus zniesiono ograniczenia rzucania czarów w obrębie królestwa.

Garett PW
19 kwietnia 2014, 18:53
Czy ktoś z was gra lub grał w Aion?
Jest to gra MMO wydana przez koreańską firmę NCsoft, w Europie przez Gameforge.
Gra opowiada o świecie "Atreia" stworzonej przez tytułowego boga Aiona. W wyniku wojny świat został podzielony na trzy części Elysae, Asmodae i Otchłań. Wybieramy w niej między dwoma rasami(z tego co słyszałem to posiadacze kont premium mogą grać trzecią rasą) Elyosami i Asmodianami.

Dodatkowym plusem gry jest to, że prawie wszystkie rasy w grze zostały wymyślone na jej potrzeby. Wyjątkami są:
1.Balaurzy - smoki(krewniacy Acida :P).
2.Ludzie - nie trzeba tłumaczyć.
3.Deava - anioły, choć patrząc pod względem fabuły, to aż tak bardzo aniołów nie przypominają.

Oprócz tego w grze dużą rolę odgrywa latanie, ba(a), w Otchłani będącej lokacją PvP trzeba latać praktycznie cały czas.

Jak już napisałem na początku ci co grali lub jeszcze grają niech się wypowiedzą, ci co nie grali też mogą :P.

EDIT:Oprócz tego powyżej można jeszcze:
1.Zbierać miole(takie pokemony :P).
2.Mieć mieszkanie.
3.Meblować swoje mieszkanie :P.
4.Robić meble do swojego mieszkania :P(alchemia, gotowanie i inne crafty też są :P)
5.Latać.
6....latać.
7.Wspominałem o lataniu?
8.I latać :P.

Alamar PW
19 kwietnia 2014, 21:00
Cytat:
5.Latać.
6....latać.
7.Wspominałem o lataniu?
8.I latać :P.

Latać każdy może... i to jetpackiem!



...nawet na Słońcu


Jak widać, nie tylko Aion ma zaimplementowane poruszanie się w trzech wymiarach.

I jeszcze dwa zabawne obrazki z powyższej gry:

Tak, gad jest w pełni funkcjonalny, włączając w to lasery :P

A tu chyba pomylono uniwersa... choć nawiązań do Star Wars w grze jest jeszcze trochę, wliczając w tym Bitwę o Hoth czy ataki na Gwiazdy Śmierci czy w/w jetpacki.

Zimowy "urlop" od zwykłych przeciwników.

A to mi nasunęło na myśl słowa Escatona z MM8 na temat Sieci Bram:






Jeśli ktoś jeszcze by miał wątpliwości, z jakiego uniwersum jest powyższa gra.
strona: 1 - 2 - 3 ... 13 - 14 - 15 ... 29 - 30 - 31
temat: Inne gry komputerowe

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel