Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [różne] Miasto bagiennych widm
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2

witchking PW
15 marca 2014, 09:24
Dla wszystkich fanów Axolotla:
http://www.weblancer.net/users/Axolotl/portfolio/?category_id=12
Choć grafiki są rewelacyjne to uważam,że najbardziej do gry pasują jego obiekty na mapie. Jednostki moim zdaniem niestety pasują do gry średnio mimo swego pięknego wyglądu. Dodam też, że Axolotl często robi ulepszenie bardzo podobne do podstawy, ale zobaczymy jak to będzie tu.

Drwal PW
15 marca 2014, 09:46
Tobie Poniter każde miasto się podoba.:P Ktoś by narysował miasto zimowo-pustynne, w dodatku w Paincie a i tak byś był zachwycony. :]

vinius PW
15 marca 2014, 10:10
Moim zdaniem - rewelacja.

Kammer PW
15 marca 2014, 14:48
To może pora, bym szerzej skomentował jednostki:

Grzybo-zombie wygląda i sprawia wrażenie, jakby miał być po prostu zwykłym zombiakiem w nowych szatach.

Chodzący grzybek przywodzi mi na myśl coś między krasnoludem i szkieletem, po kolorze wnioskuję, że będzie miał jakiś związek z magią.

Pniaczek jest świetny, ale jako alternatywa entów. Nawet siedliska nie trzeba byłoby zmieniać. Podejrzewam, że miałby to być taki czołg.

Wiedźma jest genialna. Ale (gdy Axolotl ją po raz pierwszy zaprezentował) pojawiły się głosy, że idealnie pasuje na dowódcę Cytadeli zamiast tego gnolla we wdzianku maga...

Patrzę na tego wielkiego grzyba i patrzę i jedyne, co widzę to Ancient Treanta z Preserve. Podobieństwo jest tak ewidentne...

Grzybowa pani to, jak dla mnie, wybitnie pstrokata czarodziejka.

Grzyby są niesamowicie silnie powiązane z bagnami, gdyż do swego rozwoju wymagają w większości przypadków wilgoci i cienia, któe to warunki wymagają w nadmiarze na bagnach właśnie.

jarojj10 PW
15 marca 2014, 15:40
Ja w Hirołsach jedyne co bym widział to tego grzybka pojedynczego :P

Tarnoob PW
28 marca 2014, 19:42
Tylko dlaczego mamy już do WoG-a i VCMI jakieś 10 miast fanowskich, ale niedokończonych, kontrowersyjnych i ledwo zaczętych? Pomijam Cove, które jest naprawdę udane.

Na dokończenie czekają te pierwotne, które miały wyjść w WoG-u 3.59 albo jako mody do niego. Oczywiście cho­dzi o miasta, na które tysiące fanów czeka już od ponad 10 lat, czyli egipski Bastion, Forge i ewentualnie os­ta­tecz­na wersja Grove.

Nie wiem, czy to jest możliwe, ale przecież ten wysiłek włożony w kilkanaście projektów z kilkoma szkicami i a­ni­ma­c­ja­mi można wpakować w jedno–dwa miasta, w które wreszcie można by grać.

…ale to tylko takie gderanie człowieka zniecierpliwionego na Forge, Bastion i oszlifowane Grove. Samo miasto A­xo­lo­t­la jest całkiem niezłe, bardziej warcraftowe niż majtenmedżykowe, ale i tak ładne. :-)

Drwal PW
28 marca 2014, 21:12
Zgadza się projektów jest bardzo dużo, ale nie przekłada się w to jakość. Osobiście poza wspomnianym przez Ciebie Cove, potencjał jest chyba tylko w Forge. Bardzo ładny jest też egipski Bastion, ale nikt chyba nie znajdzie oryginalnych grafik. W sumie jest ich raczej niedużo, ale obiektywnie mówiąc grając w H3 z 2 nowymi miastami to i tak wielki przeskok.
Co do reszty, nie wiem co musiałoby się stać by grac nimi na poważnie na równi z oryginalnymi miastami. Chociaż kto wie, fanowski świat h3 nie raz nas zaskakiwał. :)

Warmonger PW
17 lipca 2014, 21:47
Wyobraźnia Axolotla jest niewyczerpana.


voncur PW
17 lipca 2014, 23:15
A ja bym widział drugi zamek castle.
Takie zawirowanie w czasie i zamek ludzi z innej epoki :P
Napawde spoko wyglądają te jednostki, szczególnie ten skrytobójca :))

Skazo PW
20 lipca 2014, 14:48
Ja bym w tym mieście widział potwora typu rosiczka ---> bagienna rosiczka ---> upiorna rosiczka, gdzie drugie stadium plułoby kwasem a trzecie atakowało 3 przeciwników przed sobą, jednostka 6-7 poziom

Warmonger PW
22 lipca 2014, 18:24
Drzewko okazało się stworem neutralnym, wrzuciłem je do moda:
link

Sirielle PW
30 września 2014, 12:48
Mi się te jednostki bardzo podobają, szczególnie Baba Jaga. Tylko domu na kurzej stopce brakuje. Chętnie bym zagrała takim bajkowym zamkiem, nawet mimo odstawania tych animacji od grafiki HoMM.

Co do drzewka - jak to można użyć? Tzn. pod jaką wersję jest ten mod?

Warmonger PW
30 września 2014, 13:06
Drzewko można pobrać przez launcher VCMI.

Górski PW
1 czerwca 2015, 20:40
Czy miasto ujrzało światło dzienne? A jeśli tak, to gdzie można byłoby pobrać owego moda?

Kammer PW
2 czerwca 2015, 09:24
Biorąc pod uwagę fakt, że ostatni post liczy sobie już ponad pół roku, sugerowałbym pogodzić się ze śmiercią tego Bagna (jak to się właściwie nazywało? Kohen?).

I, na miłość Bytu Wszechmoderskiego - ujRZeć.

Nephretes PW
12 listopada 2015, 12:10
Coś tam jeszcze dłubie. Pokazał jak wygląda tawerna. Moim zdaniem całkiem sympatycznie.

Z tego co zrozumiałem przez google translator, budynki są już rozplanowane na ekranie, część z nich została już wykonana. Dodatkową motywacją dla autora byłoby ukończenie VCMI.

Źródło w poście Kammera.


krasnolud99 PW
12 listopada 2015, 16:18
Jak daleko autor jest od ukończenia tego miasta?

zeryss PW
19 listopada 2015, 06:32
Coven bardzo. nazwa miasta Coven

Fandor PW
19 listopada 2015, 22:56
Z czystej ciekawości, jakie projekty miast miał do tej pory Axeolotl? Które są przez niego wciąż rozwijane jakimiś modelami?

zeryss PW
19 listopada 2015, 23:11
Coven wszystko
strona: 1 - 2
temat: [różne] Miasto bagiennych widm

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel