Witaj Nieznajomy!
|
temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 114 - 115 - 116 ... 162 - 163 - 164 | |
AmiDaDeer |
Mamy już wystarczająco potężnego błękitnego smoka, a wy chcecie jeszcze coś potężniejszego do gry wrzucić? Zresztą nie o to pytałem. Andrzej mówił że megasmok miał być w pierwszej wersji gry i zastanawiam się gdzie o tym usłyszał. |
Kuririn |
No Hobb dlaczego by nie? Blękitne smoki praktycznie nie występują, w hota zagrałem 3 mapy G, edytorem robiłem mapki losowe (dość sporo) i w ani jednej nie było błękitnego, nie wiem dlaczego. A coś nowego i potężnego by się przydało :P Te same smoki i bez żadnej nowości przez tyle lat w oryginalnej grze, tylko kolorowanki w WOGu:P |
CudacznyAndrzej |
Nie było ale był pomysł żeby go dodać a jego grafika została wykorzystana do stworzenia smoczej wersji Mutare. A i na pomyśle stworzenia potężnego smoka, potężniejszego niż błękitny smok, powstał demosmok z heroes IV. Mam pytanie, czy wiecie może czy jakieś inne jednostki były w planach do heroes 3 ale się nie pojawiły (za wyjątkiem miasta forge którego pomysł mi osobiście się nie podoba)? |
AmiDaDeer |
CudacznyAndrzej: Może powtórzę: skąd taka informacja? Pierwsze słyszę. o.O
Nie było ale był pomysł żeby go dodać |
Kuririn |
Polska grupa pracuje nad forge do VCMI, i ostatnio nawet jestem pozytywnie nastawiony na te frakcje "terminatorków" ciekaw jestem czym jeszcze nas zaskoczą :P |
Kammer |
Smocza Utopia z Rdzawym, Błękitnym i resztą ferajny? W VCMI podmiana ich jest banalna do zrobienia (wystarczy znać numery tych smoków). Zrobienie moda dodającego drugą Utopię też raczej nie powinno być AŻ tak skomplikowane. |
AmiDaDeer |
Istnieje jakikolwiek mod pod VCMI podmieniający obiekty na mapie wraz z ich właściwościami? |
Kammer |
Wątpię. Ale wystarczy zmienić linijkę: , w taki sposób, by po "id" były numery smoków. Linijka znajduje się w "dragon Utopia", w config/bankconfig.json. I tak, wymaga to pewnych zdolności, ale jest znacznie łatwiejsze od zmieniania w HotA lub SoDzie.
"guards": [ { "number": 8, "id": 26 }, { "number": 5, "id": 82 }, { "number": 2, "id": 27 }, { "number": 1, "id": 83 } ], |
Warmonger |
Cytat: Błękitny Smok jest zbyt potężny, aby na oryginalnych losowych mapach pojawił się chociaż jeden. Aby tak się stało, szablon mapy musi zawierać strażników o sile przynajamniej 55.000, jeśli dobrze pamiętam.dytorem robiłem mapki losowe (dość sporo) i w ani jednej nie było błękitnego, nie wiem dlaczego Cytat: Chciałbym kiedyś dodać nowy bank, będący silniejszą wersją Utopii, ale niczego nie podmieniać ;)
Smocza Utopia z Rdzawym, Błękitnym i resztą ferajny? |
mitlandy |
Czy istnieją defy tych oto jednostek? Z góry będę bardzo wdzięczny za odpowiedź. |
Daractive |
Sam ich twórca (Axolotr) więcej nie udostępnił, więc obawiam się że nie. PS Czy tylko dla mnie wygląda tak, jakby chciał on odświeżyć grafikę starych zamków? |
rtx |
Styl graficzny to raczej wymieszanie Heroes IV i BattleForge'a [którego pewnie nikt tu nie zna], więc pozostaje pytanie, czy to w ogóle miało być do H3, czy tak sobie zrobił. Może chciał poćwiczyć? :P |
Irhak |
Gdyby tylko ten czarny jednorożec i lisz były dostępne... ech... |
Andruids |
Czarny jednorożec jest tak spasiony, że bardziej przypomina czarnego wieprzka : / Niech się schowa z powrotem do cieni mroku, skąd się zapewne wylągł (z tymi kolorami nie trudno się domyśleć). A lisz przecież jest w Heroesach III : p Ten tutaj to jakiś król liszy, albo nawet sam Nicolas Ironfist. Dat sniper though... prosty i elegancki. |
mitlandy |
Jednostki bardzo mi się podobają szkoda że Axaolots ich nie zrobił. Nie które z tych jednostek przypominają grafikę z Herosa 4, nie mogę się z nie którymi nie zgodzić. |
AmiDaDeer |
Drogie Dzieci, nick autora tych grafik brzmi: Axolotl. Pozdrawiam, Wasz Strasznik Hobbit |
mitlandy |
Bardzo przepraszam, najmocniej przepraszam za zniekształcenie autora jednostek. |
Kammer |
Moi drodzy, Axolotl, jak zwykle, tworzy zbyt pięknie. Czy ktoś mógłby wskazać mu właściwy kanon piękna? Z animacji poniżej najbardziej pasuje mi lisz (ale bez zakończenia jego szaty), reszta jest zbyt dokładna i ładna. Pozdrawiam, Kammer, Wasz lider Vori. |
mitlandy |
Przepraszam zapomniałem dodać nick. Za zniekształcenie nicka. |
snajpertv |
Pierwszy raz w życiu udało mi się zrobić jako taką jednostkę. Tak powstał: Piaskowy robal 5 ataku 10 obrony 40 obrażeń 110 życia 10 prędkość oraz Pożeracz skał 7 ataku 12 obrony 60 obrażeń 150 życia 12 prędkość |
strona: 1 - 2 - 3 ... 114 - 115 - 116 ... 162 - 163 - 164 |
temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel