Witaj Nieznajomy!
|
temat: Nieoficjalne dodatki komnata: Sala Bohaterów (Heroes I - IV) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 | |
kowal |
Kryształowy smok: Wszystko u mnie dziala:) Nie chce byc niegrzeczny ale to juz twoj problem jak to odpalic czy tez sciagnac. |
Trang Oul |
Kowalu, podaj hasło do Rekvizit. Wg mnie podawanie hasła do czegoś, co samo w sobie jest nielegalne, będzie dobrą karą dla "tfurcuf". EDIT: Może być przez GG. |
Nie_mam_nicka |
Cóż jeśli chodzi o same hasło to przeprowadzam atak słownikowy na "RZT packet beta 1.3.part1.exe" Advanced RAR Password Recoverem i zajmie mi to jeszcze z 10 godzin... Jeśli słownikowy nie wypali to będe musiał brute forcem a to może jeszcze dłużej potrwać. Co do samego Rekvizita to ciekawe co on oferuje (chyba tylko polepszenie grafy z woga?) i czy warto będzie tyle godzin a jeśli słownikowy nie wypali to i dni czekać? I czy jest on kompatybilny z polskim lub angielskim WoGiem? Jeśli chodzi o inne, to ściągłem sobie The Memory, A Tribute to Warcraft i upadniający do Disciplesów, tylko Desecrated Lands coś ściągać się nie chce, brak źródeł. Jak ktoś ściągł ten plik to może mógł by wrzucić na rapidshara lub megauploada? Choć po samym DL spodziewałem się czegoś więcej niż "aż" 112 map i "aż" dwóch narzędzi.. A gdzie możliwość kupienia bohatera z naprawde silną armią? Lol, a może to nie jest prawdziwy DL? :P Raczej nie.. A jakby ktoś chciał se połamać hasła to Advanced RAR Password Recovery 1.51, choć jeśli uważacie ten program za nielegalny to śmiało usuńcie link. A na przyszłość polecam tą stronkę... |
MCaleb |
A oto Desecrated Lands na megaupload. Jest to ten sam plik z mułka. Miłego ściągania. |
Trang Oul |
Nie mam hasła do Rekvizitu. Wiem, że ma Kowal, ale nie chce się z nikim podzielić :/ . Gdybym je znał, to bym ujawnił. Dlaczego autorzy Rekvizitu mają zarabiać na czyjejś pracy? |
Alamar |
Znalazłem recenzję Desecrated Lands z Secret Service (nie ma to jak sprzątanie w piwnicy ;P). Dużo w niej (recenzji, nie piwnicy) nie ma. Kilka ważniejszych linijek: W październiku 1997 r. ukazał się dodatek do HEROES OF MIGHT & MAGIC 2. Na kompakcie zamieszczono wiele nowych scenariuszy do gry. Mamy więc 49 scenariuszy typu Classic (opracowanych przez fanów HMM2 i poprawionych przez zawodowców), 50 scenariuszy typu Orginal (interesujące są szczególnie te, w których akcja toczy się na największych mapach XL) i 13 scenariuszy typu Sets zgrupowanych w trzy epizody (scenariusze z jednego epizodu mają wspólną mapę i podobna fabułę gry; są one bardzo dobre i trudne). W scenariuszach DESECRATED LANDS nie ma nowości, które wprowadzono w PRICE OF LOYALITY. Nowym elementem jest tylko możliwość zaciągnięcia herosa z bardzo silną armią, pod warunkiem że ma się bardzo dużo pieniędzy (...) Są natomiast tzw. Utillities, czyli dwa programiki: Saved Game Editor i Trainer Money (...) Dalej są opisy tych programów (chyba każdy domyśli się co dzięki nim można osiągnąć) i porady, jak stworzyć dobrą mapę do H2. Jest jeszcze podpis (Doc) i nazwa "producenta": Dark Entertainment, a i ocena 7/10. To wszystko. |
kowal |
Niestety nie moge podac kodu do Rekvizit:( Powodem nie jest sprawa legelnosci tego czy nie tylko obiecalem osobie od ktorej go mam ze nie bedzie on nigdy rozpowszechniany w sieci. Poza tym dodatek ten jest w calosci po rosyjsku wiec bez znajomosci tego jezyka na nie wiele sie wam przyda. |
MCaleb |
Miło, że przynajmniej się odezwałeś i podałeś dobry powód. Jednakże prosiłbym o przedyskutowanie z tamtą osobą tego problemu. Jeżeli to nic nie da, to proszę ja skierować w me gościnne progi (a przynajmniej w progi [tunele] tejże Groty). Rosyjski, czy nie, to jednak przynajmniej jedna osoba stąd włada tymże językiem. Przy okazji prosiłbym także o szybki kontakt ze mną (nr gg i email w moim profilu) oraz o uzupełnienie swojego profilu. No i zapomniałbym - niech nikt na siłę nie zmusza Kowala do ujawnienia hasła, ani tu, ani nigdzie - nie będzie to przeze mnie tolerowane. |
Tilogour |
http://modhomm3.free.fr/maps/map_english01.htm tu macie jeszcze jednego moda:) http://modhomm3.free.fr/cartes.htm i tutaj [są to dodatki do SoDa:) ] |
Dark Dragon |
Czy można by umieścić Heroes II Desecrated Lands w skarbcu? Te linki, które są podane do Desecrated Lands nie działają, przynajmniej mi (nie wiem czy nie wszystkim). |
Dark Dragon |
Czy ktoś zna jakieś dodatki lub mission packi(pokroju Desecrated Lands) do Heroesa I ? |
vinius |
ho ho, Desecrated Lands sam w sobie był dodatkiem, a do tego do tego roku był całkowitą niewiadomą, podejrzewano, że nawet wogóle nie istnieje! Był legendą. Jak mi wiadomo, żadnych mission packów nie ma. Jednak dla H1 jest path, bynajmniej, bez żadnych map. |
Dark Dragon |
W jaki sposób zaciągnąć do armii tych heroesów z silną armią? Ja tylko te mapki wypakowałem, czy żeby mieć tych herosów trzeba zrobić coś jeszcze? |
Acid Dragon |
to chyba część tej "legendy". Być może chodziło o to, że dzięki edytorowi można sobie wywindować bohatera na jakiś poziom. |
kowal |
Cieszę się, że upubliczniony przeze mnie jakiś czas temu dodatek trafił w końcu na zasłużone dla niego miejsce w Grocie i mam nadzieję, że zostanie tam na zawsze. Nienawidzę, gdy kawałki historii popadają w zapomnienie. Mam jednak małe zastrzeżenie do Acid Dragona. Dlaczego zostało z pliku usunięte oficjalne NFO i oryginalne archiwa zostały przepakowane? Główne podziękowania należą się: ▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄ ▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄ ▓████Ţ ▀▀████████▄▄ ▓████Ţ ▀▀████████▄▄ ▀▀ ▒▓███Ţ▀▀ ▀████▓███▄ ▒▓███Ţ▀▀ ▀████▓███▄ ▀▀▀▀ ░▒▓█ ░▒▓▓▓ŢŮ████ŢŮ█░▒▒▓▓▓█Ţ ░▒▓▓▓ŢŮ████ŢŮ█░▒▒▓▓▓█Ţ ▓▒░░ ░░▒▒██ ░░▒▒▒▓ █▀▀ ▄░░░▒▒░▒█▀ ░░▒▒▒▓ █▀▀ ▄░░░▒▒░▒█▀ ▄▓▓▓▒░ ▄ ▄▄▄ ░░░░░▒ ▄▄█░░░▒▓░▒█▀ ▄▄ ░░░░░▒ ▄▄█░░░▒▓░▒█▀ ▄▄▄▄▄ ▄ ▄ ▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀ ▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀ Ň════───────────────-¨˙ Demented Dimensions ˙¨-─────────────────════Ş │Release:Desecrated Lands Addon for HOMM2 Type:ADDON │ │Company:Dark Entertainment Date:10-08-97 │ ďRequire:HOMM2, WIN95, 40M HD Rating:55% │ RESPECT THE SCENE! |
Acid Dragon |
Nie przypominam sobie, by plik nfo - jakkolwiek o jego oficjalności może być mowa - kiedykolwiek do mnie dotarł. A przepakowane zostało to pewnie ze względu na jakieś dopiski w archiwum, tudzież dla zwykłej asekuracji - to standardowa procedura przy wszystkich plikach w Grocie. |
avatar |
"Nienawidzę, gdy kawałki historii popadają w zapomnienie" Taki los chyba przypadnie w udziale pewnemu ruskiemu modowi, który uparł się, by zahasłować pliki instalacyjne i żądać za nie opłaty :( Ps. Kowalu, kiedyś podałeś linka do mapy-legendy rush! Mapę ściągnąłem - niestety nie mogę jej otworzyć - zła wersja pliku :( |
tymolord |
Co to jest? Kolejny dodatek do HoMM 4? http://allcd.kiev.ua/i/goods/019/19583.jpg |
Field |
MCaleb: Pamiętam, że kiedyś, w jakimś wydaniu CDA, lub innego czasopisma o grach komputerowych były wypisane dodatki do Heroesów 3. Były tam przynajmniej trzy, a wśród nich WoG, z którym miałem okazję wcześniej się zapoznać. Kolejnym była jakaś mapa XXL (nie wiem jak, ale miała być naprawdę duża), a trzeciego całkowicie nie pamiętam. Tak mi się przypomniało przeglądając ten temat (wiem, rozkopuję grób). Mapa, o której mówisz, to Ultima, na podstawie jednej z części rpga (nie pamiętam, której). Mapa miała tendencje do bycia XXL z następujących powodów (wiem, bo kiedyś w nią grałem): 1. Duże połacie morskie na powierzchni, 2. Separacja zamków jeszcze innymi barierami, 3. Wszechobecność teleportów za bramami strażniczymi, 4. Labirynty oraz dużo trudnego terenu (np. południowy zachód, z tego, co pamiętam, był bagienny), 5. Podziemia w formie "piętrowego" labiryntu (parcelacja terenów oraz teleporty), 6. Gros eventów oraz mocno zarysowana linia fabularna wraz ze zmianami w zamkach, co dodatkowo wydłużało grę, 7. Subquesty na bazie skryptów dostępnych w edytorze. 8. Oskryptowanie zamków jako budowniczych/agresorów. Ogólnie rzecz biorąc czas przejścia mapy trwał mniej więcej tyle, co kampanii Christiana albo "Igranie z ogniem". No, może odrobinę przesadzam. Warto jednak zauważyć, że zostało to osiągnięte tylko za pomocą instrumentów zaoferowanych przez NWC wraz z edytorem map. A tutaj wspomniana mapa. PS W połączeniu z WoGiem robiła się z tego naprawdę ostra jazda bez trzymanki - zwłaszcza przy m.in. karmicznych walkach. |
vinius |
Tak czytając powyższy post przypomniała mi się pewna mapa. Zrobiono ją bez pomocy WoGa (który nie był jeszcze znany) tak, że na jednej mapie o wielkich rozmiarach dzięki systemowi korytarzy i teleportów można rozegrać kampanię na czterech kontynentach. Czyli coś w stylu Ultimy, czyż nie? |
strona: 1 - 2 - 3 |
temat: Nieoficjalne dodatki | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel