Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Sala Bohaterów  (Heroes I - IV)temat: [H3] Co to za wersja/mod?
komnata: Sala Bohaterów (Heroes I - IV)

Pointer PW
26 lutego 2014, 12:25
Nie wiem czy moje pytanie jest warte zakładania oddzielnego tematu, jeśli nie, to proszę Strażnika o przekierowanie we właściwe miejsce. Mam pytanie. Czy ktoś wie z jakiej wersji gry, bądź też moda pochodzą poniższe screeny i skąd ewentualnie tą wersję pobrać?

http://postimg.org/image/blyfxp4v7/

http://postimg.org/image/iiibc5ial/

http://postimg.org/image/h8xgsau0t/

http://postimg.org/image/ixfwslmdt/

http://postimg.org/image/mjlq58sr5/

http://postimg.org/image/5ciioekh3/

Obrazki nie chciały się wstawić, dlatego są linki. Z góry dzięki za pomoc.

AmiDaDeer PW
26 lutego 2014, 13:10
Wersja beta Heroes 3, nie jest nigdzie publicznie dostępna.

Pointer PW
26 lutego 2014, 13:21
Dzięki za info. Szkoda, bo niektóre grafiki wyglądają dużo ładniej niż w wersji, która ostatecznie wyszła :(

avatar PW
26 lutego 2014, 19:37
Nieprawda. Wszystko, co nieopatrzone, nieograne wydaje nam się świeże i lepsze. Gwarantuję, że po kilku miesiącach grania w betę, zatęskniłbyś do wersji 1.0.

Drwal PW
26 lutego 2014, 19:43
Zgadzam się a Avatarem, w mojej opinii nie ma nawet porównania. Oficjalna wersja jest dużo bardziej dopieszczona, mniej kolorowa a bardziej mroczna. Po prostu złapał Cie efekt czegoś nowego.

witchking PW
26 lutego 2014, 20:52
Zaklęcia są z MM6 dość łatwo było by to odtworzyć. Ciężko do tych obrazków przypisać jakiekolwiek zaklęcie z gry. Podejrzewam, że ich właściwości nigdy nie były zaimplementowane.

Ciekawe wydaje się też użycie broni w miejscu tarczy. Wygląda też na to, że korony nie były początkowo uznawane za hełmy. Choć możliwe, że artefakty poukładane są bez ładu i składu i nie ma co się tym zajmować.

Równie interesujący jest układ jednostek w cytadeli. Pojawiają się tam oczy i meduzy. To co prawda pewnie tylko na potrzeby testów (na co wskazuje elf w zamku), ale kto wie, może cytadela miała wyglądać trochę inaczej.

Fandor PW
26 lutego 2014, 23:49
A mi się coś zdaje, że we wcześniejszych wersjach tam na dole miało się wzgląd na jednostki z poza naszego miasta, gdyż w tej fazie bet, jakieś filmiki widziałem wszystkie jednostki były już poukładane w ten sposób jaki widzimy od wersji 1.0.
Jedyne oficjalnie potwierdzone jest, że kiedyś na miejscu ważki miał być Banshee, ale zmiana tej jednostki raczej nie dziwi. Bardziej mnie intrygują przedstawione obok ikony miast, niektóre jest ciężko przyporządkować, czyżby kiedyś miało tam być coś oprócz miast lub ich więcej?

Acid Dragon PW
27 lutego 2014, 00:02
Od dawna mamy to też w wersji filmowej.

Fandor PW
27 lutego 2014, 00:08
Słyszałem, że prócz wycieków z bety, były też jakieś z wersji alpha, jednak ja sam znalazłem tylko ten jeden screen:
http://www.celestialheavens.com/images/potd/big/Shot3big.jpg
Wiadomo jakie różnice były między nimi, oraz między nimi i oryginałem?
Co prócz oddychania jednostek, elfa arystokraty, zaklęć i dziwnego podziału artefaktów jeszcze było planowane?

AmiDaDeer PW
27 lutego 2014, 03:53
Fandor:
Jedyne oficjalnie potwierdzone jest, że kiedyś na miejscu ważki miał być Banshee, ale zmiana tej jednostki raczej nie dziwi. 
Banshee z tego co pamiętam miała być na miejscu gorgony. Inna sprawa że mogła pasować do miasta wiedźm - nie wiem czy przypadkiem nie miało być początkowo tylko 8 klas bohaterów zamiast 16.

Acid Dragon PW
27 lutego 2014, 09:14
Cytat:
Banshee z tego co pamiętam miała być na miejscu gorgony.

Albo gorgony, albo ważki - nie da się stwierdzić. Obstawiam ważkę ze względu na rozmiar.


AmiDaDeer PW
27 lutego 2014, 10:18
Ja bym raczej obstawiał gorgony ze względu na ich dziwne ułożenie w kodzie gry oraz plikach ze statystykami. Wiąże się z nimi zresztą błąd który sprawia, że na mapie przygody w przypadku losowo dobieranych stworów neutralnych można spotkać więcej gorgon (wg Crtraits.txt: 12-25) niż ważek (10-20) czy bazyliszków (8-16).

Poza tym gorgony jako jedyna jednostka czteronożna mają grafikę skierowaną w górę ekranu, a nie w dół czy przed siebie. Tak, to też trop. :P


Acid Dragon PW
27 lutego 2014, 11:03
Może być też tak, że obaj [musiałem - przyp. Hobb] się mylimy i Banshee była jednak jednostką Nekropoli lub neutralną.

W każdym razie już w wersji "alfa" gry były obecne zarówno Ważki, jak i Gorgony. Poza tym od czasów tworzenia nie zmienił się znacząco też wygląd Cytadeli, a więc również wygląd siedlisk 3 i 5 poziomu: (za to Nekropolia, jak wiemy, przechodziła fazę gruntownego przemodelowana)


Pointer PW
27 lutego 2014, 13:39
No proszę, jak to moje jedno pytanie zaowocowało rozmową i wspominkami ;) Ale w sumie to nawet się dobrze składa ze względu na jutrzejszą rocznicę :) Aż sobie z tej okazji organizujemy ze znajomymi miniturniej w czyste Restoration of Erathia jutro ;) I kto by pomyślał wtedy, kilka miesięcy później już po polskiej premierze, klikając pierwszy raz na heroes3.exe, że odpalałem wtedy grę, która obecnie jest dla mnie najlepszą grą jaką w życiu grałem... :)

Crystal Dragon PW
14 kwietnia 2014, 14:38
Moim skromnym zdaniem, banshee również pasowałaby do obsady cydateli. Przecież wielu nieostrożnych podróżników mogło utonąć w bagnie a ich dusze nie mogą zaznać spokoju. Więc niespokojne banshee krążą wokół bagien, a kto spojrzy im w oczy, zobaczy te straszliwe wspomnienia i umrze.

Hayven PW
14 kwietnia 2014, 18:23
Powiem tylko, że stary wygląd Cytadeli moim zdaniem był o niebo bardziej klimatyczny :)

Crystal Dragon PW
17 kwietnia 2014, 12:30
Też tak sądzę.
W ogóle czemu w okienkach przyrostu są jednostki z różnych zamków?

Kastore PW
17 kwietnia 2014, 14:14
Bo to wersja alfa jest.

Crystal Dragon PW
17 kwietnia 2014, 19:20
To wiem.
Ale czemu tak było w wersji alfa?

Drwal PW
17 kwietnia 2014, 19:27
Bo to wersja alfa czyli nie wszystkie grafiki były pewnie dokończone. Jakby wszystko było zrobione to nie była by wersja alfa. ;]
temat: [H3] Co to za wersja/mod?

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel