Witaj Nieznajomy!
|
temat: [VCMI/projekt] Dodatkowe ulepszenia stworzeń komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 50 - 51 - 52 ... 200 - 201 - 202 | |
Pointer |
Co do behemotów, to może macie rację co do samych gór, natomiast samej jamy bym nie ruszał. Właśnie taki "niewiadomojaki" kolor wygląda najbardziej tajemniczo i upiornie. Natomiast mam prośbę do Kuririna. W wersji moda którą udostępniłeś ostatnio działają niestety tylko 4 miasta, a nie 5 jak w poprzedniej (nie ma nowych ulepszeń dla Inferno). Poza tym za wyjątkiem Rampartu, we wszystkich pozostałych miastach pojawił się błąd, który znalazł się już w którejś z poprzednich wersji. Chodzi o wygląd ekranu miasta, który sprawia wrażenie, że wszystkie siedliska wraz z ulepszeniami są już pobudowane, mimo że tak nie jest. Nie można też rekrutować jednostek w wybudowanych siedliskach, a jedynie w forcie. Naprawisz to? Poprzednio gdy zgłosiłem ten błąd nie zajęło Ci to wiele czasu, więc liczę na podobną sytuację ;) Przy okazji, podobna sytuacja zrobiła mi się w Grove, mimo, że nic nie zmieniałem, o czym napisałem już tutaj. Zerknąłbyś w czym problem? Poza tym, rozumiem, że to wersja robocza moda i teoretycznie mógłbyś tylko pokazywać screeny bez żadnych grywalnych wersji testowych, ale skoro już wrzucasz te wersje, to czy mógłbyś nie "robić kroku wstecz równocześnie z krokiem w przód"? Mam na myśli fakt, że dodajesz aktualizację w jednym mieście, ale znika to co już było zrobione w innym (np. obecny brak Inferno). Wiem, że można po prostu sobie pokombinować i posklejać najbardziej rozbudowaną wersję z kilku różnych, ale z tym byłoby trochę roboty, a zakładam, że dla Ciebie nie zrobiłoby dużej różnicy gdybyś po prostu dodawał nowe rzeczy do już istniejącej wersji zamiast tworzyć kolejne bujając się przy tym tam i z powrotem. Zresztą nie każdy będzie umiał sobie "posklejać" taką najbogatszą wersję z tych odłamków, a chyba im więcej testujących mod, tym lepiej dla Ciebie, nie? :) |
Kuririn |
Rada jest taka :) na bank masz włączonego moda "hota-balans". Co do inferno, budynki są nie aktualnie, poza siedliskiem ifrytów, tam bodajże były tylko 2 siedliska, dlatego nie dodawałem inferna do moda. Musze posiedzieć nad plikami, aby te dwa mody "hota-balans" i "nowe ulepszenia" działy ze sobą zgodnie. Twierdza: |
Pointer |
Ok, dzięki. Wyłączenie hota-balans pomogło jeśli chodzi o new upgrades. Grove nadal wywala. :/ |
Kuririn |
na przyszłość czytaj dokładniej wszystko napisałem tu. Twierdza: |
Warmonger |
Chyba trochę przesadziłeś z przejrzystością Behemotów ;) Ledwo je widać. |
Drwal |
To akurat taki moment animacji chyba. Jedynie podczas animacji "moving" behemot jest przezroczysty. O ile Kuririn użył tego defa o którym myślę. Ja bym się przyczepił do avatarka siedliska cyklopów co jest w oknie rekrutacji jednostek. W skrócie jest mało reprezentatywny. Za dużo gór za mało właściwej groty. :) |
Kuririn |
Cytat: Radze obejrzeć defy (behemotów) w banku stworów, a później komentować.Chyba trochę przesadziłeś z przejrzystością Behemotów ;) Ledwo je widać. Cytat: Dokładnie ten sam, chyba był użyty nawet w naszym FU2 jak się nie mylę.O ile Kuririn użył tego defa o którym myślę. Cytat: Ja bym się przyczepił do avatarka siedliska cyklopów co jest w oknie rekrutacji jednostek. W skrócie jest mało reprezentatywny. Za dużo gór za mało właściwej groty. Zachowałem oryginalną wielkość. Ale można jeszcze coś tam domazać, bądź zrobić jeszcze raz. |
Drwal |
Ja bym troszkę powiększył, by na avatarze było lepiej widać. Nic myślę tu zmieniać nie trzeba. Co do uwagi o spojrzenie na defy, owszem można ale nie zawsze się chce/może zobaczyć, a co dopiero tego szukać po internecie. :D Nie dziwie się więc niektórym którzy oceniają po obrazku tylko, jeżeli oczywiście mod nie został wydany. |
Warmonger |
Cytat: Komentuję efekt finalny, a nie żadne banki stworów.
Radze obejrzeć defy (behemotów) w banku stworów, a później komentować. |
Aayren |
Na 90% to była humoreska w wykonaniu Warmongera :) Ja osobiście w ogóle nie oceniam tych jednostek, delektuje się tylko budynkami :) |
Kuririn |
Cytat: Behemot widoczny na screenie to nie moja robota :) Wiec mijasz się z komentarzem:P
Komentuję efekt finalny, a nie żadne banki stworów. |
mitlandy |
To jest tylko def jednostki, można go zmienić w każdej chwili. Nie rozumiem po co tyle o to hałasu. |
Kuririn |
Defy które są w banku stworów nie stanowią problemem do podmieniania ich w VCMI :) Zmiana nazwy i ulokowanie go w folderze docelowym nie wychodząc z gry :P Do Warmongera: Mi się spodobała wersja z taka animacja i na pewno będzie w modzie :) jest jeszcze wersja bez tego efektu. I takie małe coś na koniec dnia, (dla mnie ważna i bardzo dobra robota, którą wykonał kolega z groty ROK). Umiejętności wraz ze statystykami mile widziane :) |
MinosKing |
Złoty Jeździec ciekawie się prezentuje na screenie, ciekaw jestem czy w grze będzie równie ciekawie wyglądał;] |
Kastore |
Może by, zamiast umiejętności typowo bojowej, dać powyższemu kucykowi coś w rodzaju podatnika (nazwa do zmiany), tzn. powiększanie skarbca bohatera o, przykładowo, 10 sztuk złota za każdą taką jednostkę w armii. A co do statystyk, sądzę, że przy takiej umiejętności zwiększenie szybkości o 1 (jakby ktoś jeszcze nie zauważył, że w oryginalnym HoMM każde ulepszenie zwiększało ten atrybut) oraz 5 do życia, bądź 2 do ataku. Aha, jeszcze jedna sprawa, mianowicie: Pegaz -> Srebrny pegaz -> Złoty jeździec? Dla zachowania konsekwencji proponuję zmianę na (oczywista oczywistość) Złotego pegaza. |
Kuririn |
Ja od siebie dodam że, ta jednostka zrobiona przez ROKa, została dopracowana pod każdym szczegółem, nie moglem się przyczepić czegokolwiek, nic nie skacze itp. Jedynie cień jest źle ustawiony, ale to jest przecież prosta sprawa :) A wracając do Inferna... Domalowałem inne wieżyczki, i to co widać :P |
Pointer |
@Kastore_pl O umiejetnosc "podatnik" pytalem juz w temacie VCMI jakis czas temu, bo chcialem to dac jednej z jednostek z Kronverk. Odpowiedz: na razie niemozliwe do zrealizowania w VCMI. |
Rok |
@Kastore_pl Po pierwsze, zmiana reguły nazwy jest celowa, według mnie "Srebrny pegaz" i "Złoty pegaz" brzmi zbyt jednolicie, a "Jeździec" wydaje się miłą odmianą. Upierałbym się także co do nadania mojej jednostce umiejętności bojowej, co zresztą sugeruje jej wygląd:) Podatki są dobre dla chłopów i słabych jednostek, taka umiejka dla stwora czwartego poziomu z czasem znacznie traciłaby na przydatności. |
Saki |
Jednolitość nazewnictwa może wydawać Ci się monotonną, ale jest to, niestety, cecha HoMM III, stąd warto byłoby się jej trzymać. |
Kammer |
Popieram Kastora i Sakiego. Podstawowa jednostka to Pegaz. Elfka, co to na nim jeździ ma znaczenie marginalne. Ostatecznie to pegaz jest dla jeźdźca, anie jeździec dla pegaza. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 50 - 51 - 52 ... 200 - 201 - 202 |
temat: [VCMI/projekt] Dodatkowe ulepszenia stworzeń | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel