Witaj Nieznajomy!
|
temat: [VCMI/projekt] Dodatkowe ulepszenia stworzeń komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 49 - 50 - 51 ... 200 - 201 - 202 | |
MinosKing |
Ten drugi Wilczek co go podał Drwal wygląda ciekawiej niż ten ze screenu Kuririna;] |
Fandor |
Tak wracając do mojej propozycji kolorowych płomyków, to może u ifrytów dać coś czarnego i użyć jako ulepszenie mrocznego ifryta? |
Aayren |
Ifryt z założenia powinien być ognisty, a nie mroczny jakiś... Ja bym poszedł dalej w jeszcze gorętszy ogień po prostu :) |
Kuririn |
Nie potrafię "blenderować" niestety, mam pomysł na siedlisko ifrytów ale gorzej u mnie ze zrobieniem takiej dużej animacji(chce dodać aby ta lawa "jeziorko ifrytów" było animowane) podchodziłem kilkakroć do tego i Lipa, ale mo(R)ze mi się w końcu uda :D Edit: Wersja z ogniem, budynku Ogrów magów. |
Aayren |
Like it! Co prawda te dwie mniejsze wieżyczki troszkę sprawiają wrażenie "wciśniętych" za tą palisadę, ale jak dla mnie ta wersja absolutnie może zostać :) |
Fandor |
Cóż, to siedlisko akurat według mnie jest najgorsze ze wszystkich dotychczasowych, znaczy nie mówię o propozycjach siedliska ogrów tylko z modu, myślę, że powinieneś całkowicie zmienić zamysł siedliska. Może np. magiczna krypta? Przekolorować, dodać magiczny pyłek wokół albo efekt siedliska jak u ptaków? To tylko luźna propozycja ale według mnie z powiększenia fortu o więcej wieżyczek, czy powiększenie tej wieżyczki to nic ciekawego. |
Irhak |
Cytat: A może od razu wybudować palisadę w stylu kotka z piekła (Hell-o Kitty)? :P Ja kolorowankom i "magicznym pyłkom" mówię nie!
myślę, że powinieneś całkowicie zmienić zamysł siedliska. Może np. magiczna krypta? Przekolorować, dodać magiczny pyłek wokół albo efekt siedliska jak u ptaków? |
Kuririn |
Pyłki i zamek barbarzyńców :D Nie, nie, nie! Behemot i zgniła zieleń :P |
Pointer |
Behemoty perfekcyjne! O to mi wlasnie chodzilo! Co do ogrow, to najlepsze jest moim zdaniem to co dales na ostatnio wrzuconym screenie calego miasta. Bez dodatkowych kombinacji z ogniem. Ogry+zapalki=pozar :P |
Gravius |
A co powiecie, ażeby w drugim ul. budynku po prostu już nie była drewniana palisada, tylko kamienny mur? |
xardas33 |
Inferno i twierdza prezentują się fajnie, a co do siedliska behemotów to genialnie wyszło ;) tylko nie widać chyba nigdzie tutaj siedliska 2 poziomu w twierdzy (???) Co do inferna do 5 lvlu możesz uzupełnić ten przedsionek lawą, a 2 lvl to możesz jakieś np pochodnie czy ogień dodać |
Drwal |
Cytat: Inferno i twierdza prezentują się fajnie, a co do siedliska behemotów to genialnie wyszło ;) tylko nie widać chyba nigdzie tutaj siedliska 2 poziomu w twierdzy (???) Jak najbardziej radze się jeszcze raz przyznać bo jest ono. :) |
MinosKing |
Kuririni jak zawsze nowe budowle wyszły tobie genialnie xD Ten ul. Fort Ogrów jest niesamowity a ta Jaskinia Behemota ze zgniłą zielenią wygląda ekstra;] |
Warmonger |
Niestety, moim zdaniem kolor siedliska Behemotów jest paskudny. Mógłby być ciemniejszy, jaśniejszy, bardziej intensywny albo bardziej szary - byle nie taki! Wygląda, jakby ktoś wytarł oryginalny obrazek gumką. |
Kuririn |
Moja marna propozycja siedliska 1 lvl... i budynek hordy. Proszę o jakieś wskazówki, propozycje w tym kierunku. |
Aayren |
Może by wypuścić ten płotek do góry tworząc taką "prowizoryczno-goblińską" palisadę? To w końcu gobliny, czego się spodziewać po ich szkoleniu? Tylko stawianie palisad i kopanie latryn jest efektywnym rozwiązaniem ;) |
Drwal |
Poziom 7 - siedlisko behemotów: Troszkę zgadzam się z Warmongerem, może nie tak krytycznie ale myślę że jesteś w stanie zrobić to lepiej. O ile sama jama wygląda świetnie, to góry mam wrażenie że są jakieś pikselowe. Wyglądają jakby były po nieudanej zmianie palety. Co do "marnej" propozycji, to chyba Twoja wrodzona skromność. :P Wyszło w porządku, nie ma tu co kombinować za bardzo. |
Nerevar |
Cytat: Jeśli ulepszeniem zostanie goblin na dziku, to pasowałoby przesunięcie płotka do przodu (wraz z jego podniesieniem) i zrobienie prowizorycznej zagrody dla wierzchowców.
Może by wypuścić ten płotek do góry tworząc taką "prowizoryczno-goblińską" palisadę? |
Drwal |
No dokładnie, zgadzam się Nerevarem. Obok siedliska postawić po prostu chlew, płot poszerzyć tak by "podwórko" wydawało się większe. Zadbać o jakiś mały detal, na przykład ledwo widoczne koryto. Można też udekorować siedlisko kłami. |
Kuririn |
Myślałem w ten sposób, chlewnia odpada, bo porostu nie ma gdzie tego wdusić, na dawniejszych screenach, nikt niczego nie zauważył. Podwyższyłem plotek, rozszerzyłem nieco dach, i powiększyłem okna :D |
strona: 1 - 2 - 3 ... 49 - 50 - 51 ... 200 - 201 - 202 |
temat: [VCMI/projekt] Dodatkowe ulepszenia stworzeń | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel