Witaj Nieznajomy!
|
temat: [VCMI/projekt] Dodatkowe ulepszenia stworzeń komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 47 - 48 - 49 ... 200 - 201 - 202 | |
rtx |
A mógłbyś dodać blanki na dachu? Czy jak to się tam nazywało. |
Arszonto |
Próbowałem, ale jakoś słabo wyszło :P Może jeszcze się pobawię, ale już nie dziś. |
Kuririn |
Inferno raz jeszcze... Screen: Zrobione lvl 3, 4, 6, 7. U cerberów będzie zmiana na pewno (widzę tutaj bardziej piekielne klatki) ;) |
jarojj10 |
@Kuririn Inferno bardzo ładnie chociaż nigdy nie przepadałem za tym niewyraźnym ekranem miasta @Arszonto budynki wychodzą bardzo ładnie ale czy ty robisz je w porozumieniu z Kuririnem czy tak jakby dla siebie? :P |
Arszonto |
Raczej tak dla siebie :P To taka radosna twórczość, nie wiem jeszcze, czy będzie z tego jakiś mod czy coś. To zależy od tego czy mi się nie znudzi :P. Nie robię żadnych obietnic, ani nie podpisuję umów, żeby nie było :D. Zrobiłem już klasztor i prawie arenę walk, jeszcze tylko kilka poprawek. Później portal chwały, ale to już szybko pójdzie i przestawić Kolosa. Później trzeba będzie zrobić grafiki w menu budowy i zamku... Troszkę to zajmie... |
Gravius |
ewentualnie możesz połączyć siły z Kuririnem :P |
Kuririn |
Jak dotąd, nie ma chętnego aby połączyć ze mną siły :P |
jarojj10 |
A szkoda, bo razem praca poszła by szybciej, łatwiej i pewni przyjemniej :P |
Warmonger |
Tak to jest, gdy każdy zaczyna swojego własnego moda, a nikt żadnego nie kończy. |
Kuririn |
Jednego moda mam w VCMI :P h4 items :P Edit: ... ale nad modem nadal pracuje, poprawka siedliska krasnali. Screen: |
witchking |
Zauważyłem z pewnym opóźnieniem, ale muszę przyznać, że siedlisko prezentuje się pięknie. Chętnie zobaczę je obok reszty ekranu miasta |
Kuririn |
Nie widzę żadnego problemu... Witchkingu :P I dla zainteresowanych Twierdza: |
rtx |
Ulepszenie wilczego wybiegu kest gigantycznym krokiem wstecz względem normalnego budynku. Wymieniać chatę na jaskinię? WTF? |
Kuririn |
Usprawiedliwienie Siebie i wyjaśnienie :) |
Irhak |
Ten wilczy łeb w takiej formie mi się nie podoba. Gdyby to był tylko wilczy akcent na wieży tamtej chaty to by pewnie uszło ;) |
Aayren |
Chyba bardziej o to chodzi, że to pierwszy budynek, który później zostaje ulepszony do budynków znanych nam z gry, a wilczy rycerz zostaje przesunięty jako 2 ulepszenie. Fine by me. |
Matheo |
Bastion wygląda po prostu epicko! Twierdza trochę zbyt pstrokata jak dla mnie. |
Pointer |
Mnie najbardziej razi budynek ogrow. Nie za duza zmiana wzgledem oryginalu? Reszta ulepszen wydaje sie byc bardziej subtelna, nie rzuca sie w oczy po pierwszym calosciowym spojrzeniu na ekran miasta, natomiast fort ogrow odcina sie na tyle, ze od razu widac, ze nie bylo go tu w oryginale... |
rtx |
Mi tam najbardziej rzuca się w oczy ta szara plama pod jaskinią behemotów. |
Kuririn |
No tak Rampart mi nawet jako tako wyszedł :D boli mnie jeszcze siedlisko pegazów... A co do Twierdzy jest to wersja robocza, mam nadzieje że ten fort ogrów zniknie :P Inferno: Lvl 1 zrobiony. Lvl 2 brak pomysłu... Lvl 3 Klatki będą (mam nadzieje) inne... Lvl 4 zrobiony. Lvl 5 jak w lvl 2 Lvl 6 myślę, że da się z tym jeszcze coś zrobić... Lvl 7 komin z wybuchającym ogniem,(wersja robocza). Pomysły jak i opinie mile widziane :-) |
strona: 1 - 2 - 3 ... 47 - 48 - 49 ... 200 - 201 - 202 |
temat: [VCMI/projekt] Dodatkowe ulepszenia stworzeń | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel