Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Podziemna Tawernatemat: Uśmiechnij się! (póki jeszcze możesz ;)
komnata: Podziemna Tawerna
strona: 1 - 2 - 3 ... 50 - 51 - 52 ... 120 - 121 - 122

Fandor PW
22 stycznia 2014, 21:55
Jeżeli się mylę to przepraszam, jednak słyszałem, że między dwiema grupami były jakieś kłótnie o pirackie miasto, a twórcy TI wycofali się, ponieważ HotA miała modele 3D.

Qui PW
24 stycznia 2014, 10:01


Acid jako bohater Forge :P.

Alamar PW
3 lutego 2014, 19:47
Kilka zdań sklecony na podstawie polskiej wersji MMX:

Cytat:
Morska Ostoja [Seahaven]: Najemnik może w Morskiej Przystani [Seahaven] awansować na Żelazne Ostrze [Windsword]. W tym celu musi odwiedzić Myrandę w Garnizonie Mieczy Wiatru [Windsword Garrison].

Alamar PW
4 lutego 2014, 09:35
Jak Mroczne Widmo powinno się skończyć

Mitabrin PW
5 lutego 2014, 19:43
Recenzja Might & Magic X autorstwa Bena "Yahtzee" Croshawa jednego z tych "krytyków gier wideo", którym nic się nie podoba i ciągle narzekają. Yahtzee jednak wyróżnia się tym, że jego wypociny dość często posiadają nie najgorszy humor i nigdy (no... prawie nigdy) nie narzeka na coś co faktycznie w mniejszym lub większym stopniu nie jest wadą gry. Polecam głównie osobom, które znają angielski perfekcyjnie.

Acid Dragon PW
5 lutego 2014, 20:01
Wg mnie zdecydowanie nieśmieszne.

Przez połowę recenzji nie wspomina NIC o Might & Magic X, robiąc kompletnie niemające związku z grą aluzje do kompletnie nie mających związku z grą tytułów.

Przez drugą połowę recenzji narzeka na to, że w old-schoolowej grze nie ma nowoczesnych wynalazków.

Dark Dragon PW
5 lutego 2014, 22:20
Popieram Acida. Do tego to nakręcane gadanie jak katarynka...

Alamar PW
6 lutego 2014, 09:54
Cóż, jeśli chcecie się trochę pośmiać, to polecam Let's Playa niejakiego A.J. Idealne to nie jest, ale od razu widać (słychać?) różnicę w porównaniu do powyższego linka.

Irhak PW
9 lutego 2014, 09:27
Chyba można się domyśleć czemu to leci tutaj? :P

HubertusHubertus No co, Czarodziejka jest prekursorem Nekromanty po prostu... :P

AmiDaDeer PW
9 lutego 2014, 16:16
Ci druidzi zawsze mi się wydawali jacyś sztywni.

AmiDaDeer PW
13 lutego 2014, 01:19
Coś dla początkujących informatyków.

AquaInferus PW
13 lutego 2014, 16:35
A Dlaczego ci goście niszczą dobry sprzęt aż szkoda tego monitora. w Nowym CDA jest recenzja M&M X legacy.

AmiDaDeer PW
13 lutego 2014, 16:49
Cytat:
A Dlaczego ci goście niszczą dobry sprzęt aż szkoda tego monitora.
Zgubiłeś gdzieś znak zapytania. A niszczą "dobry" sprzęt w celach edukacyjnych.

Mitabrin PW
15 lutego 2014, 23:15
Ze specjalną dedykacją dla Alamara, który o ile pamiętam lubi takie klimaty.

First Funky Fighter - Najbardziej męska gra na świecie



gameplay z youtube'a

Co prawda na screenach gra wygląda o wiele lepiej niż w praniu, ale i tak przed czymś takim należy z podziwu zdjąć czapkę z głowy. Gra niestety wyszła tylko na automatach i obecnie jedynym sposobem, by w nią zagrać jest emulacja.



Dla mnie osobiście tak mogłoby wyglądać Might & Magic X ;)

Andruids PW
16 lutego 2014, 23:47
@Mitabirin Żeby nie było jednolicie, mnie przednio rozbawiła recenzja. Uwielbiam styl tego gościa.

Liczne nawiązania do innych gier, gatunków, czy tendencji sprawiają, że jego wywód brzmi tak elokwentnie jak to możliwe w przypadku recenzji gry komputerowej.

A bycie old-schoolowym dla samego bycia old-schoolowym też nie powinno się spotkać bez żadnej krytyki. Bo sorry, ale jeszcze nie spotkałem się z opinią, że ruch kratkowy w MMX to rewelacyjny, absolutnie odświeżający i bezbłędnie zaimplementowany (wink, wink) powrót do korzeni i powiew nostalgii, która sprawia, że weterani z lubością wracają myślami do czasów, kiedy rysowali mapy grając w gry wideo. (Ten post nie miał wyjść taki długi...)

A walka gołymi rękami z rekinami, hmm... jak w Might and Magic VII. Jeśli kiedyś jeszcze zagram to zrobię ekipę z arcymistrzowską walką wręcz i unikami.

Its a ficzer: http://oi59.tinypic.com/2nsz9fc.jpg
A to kto?: http://oi58.tinypic.com/3176qus.jpg

AmiDaDeer PW
17 lutego 2014, 10:18
ANcientDRuids:
Bo sorry, ale jeszcze nie spotkałem się z opinią, że ruch kratkowy w MMX to rewelacyjny, absolutnie odświeżający i bezbłędnie zaimplementowany (wink, wink) powrót do korzeni i powiew nostalgii, która sprawia, że weterani z lubością wracają myślami do czasów, kiedy rysowali mapy grając w gry wideo.
Tutaj jestem!

Andruids PW
17 lutego 2014, 20:22
@Hobbit Ty jesteś opinią? : p
(i ok, wiem, sam się prosiłem)

Mitabrin PW
17 lutego 2014, 22:40
Cytat:
A bycie old-schoolowym dla samego bycia old-schoolowym też nie powinno się spotkać bez żadnej krytyki.

Well... Moim zdaniem problem nie leży tutaj do końca w sferze bycia staromodnym dla samego bycia staromodny. Pokazana w tej recenzji Ultima Underworld (notabene często uznawana za święty graal oldschoolowych RPGów) w pewien sposób bardzo dobrze pokazuje argument Croshawa. Imo sądzę, iż kratkowe przemieszczanie się nie jest tyle oldschoolowe, co po prostu przestarzałe i utrudniające wczucie się w grę. Porównanie różnicy rozwoju RPGów i strzelanek też imo nie jest najgorsze, rozwój RPGów jest bowiem wynikiem naturalnej ewolucji i zapewne Richard Garriot programując Akalabeth gdyby mógł, to stworzyłby rozbudowaną przygodę niczym Skyrim, z kolei strzelankowe odejście w stronę realizmu wywołane jest nagłą popularyzacją multiplayerowych strzelanek jak Counter Strike i w momencie gdy tworzony jest nawiązujący do klasyki FPS to nie jest on uznawany za niszowy, przestarzały rarytas, gdyż w kwestii klasycznych strzelanek nie powiedziano jeszcze ostatniego słowa, o czym świadczy chociażby i sukces rodzimego Painkillera, który wykorzystywał nowoczesną technologię, by otoczyć gracza gigantyczną ilością różnorodnych przeciwników i wziętymi z kosmosu broniami. Z kolei w przypadku komputerowych RPGów niestety byłoby bardzo trudno ubrać je w takie szaty, by oprócz nawiązań do wcześniejszych gier dawały też coś od siebie do gatunku. Zakładam iż będzie to też znaczny problem nadchodzących Pillars of Eternity i Tormenta... aczkolwiek gry, do których te tytuły nawiązują są jeszcze na tyle młode, że izometryczny rzut kamery i brak możliwości uprawiania seksu z każdym członkiem drużyny niekoniecznie wyalienuje odbiorców tych tytułów... Chociaż tormentowy sposób opowiadania historii z kolei może.

MitabrinMitabrinTemat został kontynuowany w TYM wątku.



Rany... Ale zrobiłem Offtop... W takim razie...

Bear Semen!



Energy drink o najlepszym na świecie logo.

Swoją drogą to logo moim skromnym zdaniem jest tak dobre, że swego czasu próbowałem zaprojektować z nim nadruk na kwasową koszulkę na następny konwent LINK1 LINK1 LINK3

Alamar PW
18 lutego 2014, 15:30
SMS z reklamą operatora otrzymany podczas grania w MMX:

Cytat:
...wybierz w ofercie Zetafon bez rachunków smartfon Nokia Asha503...

Darkstorn PW
20 lutego 2014, 20:15
#suchar


Gdzie Kastore chodzi na zakupy?

Do Kastoramy!
;]
strona: 1 - 2 - 3 ... 50 - 51 - 52 ... 120 - 121 - 122
temat: Uśmiechnij się! (póki jeszcze możesz ;)

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel