Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Mroczna Świątynia (Heroes Online, Clash of Heroes)temat: Heroes Online
komnata: Mroczna Świątynia (Heroes Online, Clash of Heroes)
strona: 1 - 2 - 3 - 4

Alamar PW
14 stycznia 2013, 19:05
..czyli przeglądarkowa gra Ubisoftu rozgrywająca się w okolicach akcji HVI i opowiadająca o Zakonie Pustki. Miała wyjść w czwartym kwartale 2012 roku, ale jak to zwykle bywa, data premiery okazała się chybiona.
Nad grą pracuje niemieckie studio BlueByte (znane z serii The Settlers) i na początek rozgrywka ma oferować tylko frakcję Przystani i Nekropolii... choć, to są tylko moje przypuszczenia, opóźnienie może być związane z dodaniem kolejnych frakcji już na starcie.


W miedzy czasie hiszpański serwis Torre de Marfil zadał kilka pytań twórcą tego tytułu. Oto odpowiedzi:

Cytat:
Czy ta gra zadowoli dawnych fanów MM? Czy może też waszym celem jest nowa grupa graczy?

Absolutnie skupiamy się na fanach poprzednich gier tej serii. Jednakże, MMHO jest nową grą na nową platformę (przeglądarka/flash), nastawiona głównie na elementy gry wieloosobowej; byłoby całkowitą niemożliwością zachowanie w niezmienionym kształcie każdego elementu z H6 czy H3 - nie sprawdziłoby się to w nowym otoczeniu.

Mamy nadzieję, że niewielkie zmiany, które poczyniliśmy w grze zostaną zaakceptowane lub ostatecznie zrozumiane przez społeczność. Akceptujemy także, że niektórzy gracze preferowaliby grę, która zachowywała się jak H6. To jest w porządku - jesteśmy całkowicie zadowolenie z istnienia obok siebie obu tych gier.

Pytanie odnosiło się do fanów MM, nie HoMM. Ktoś powinien kogoś tu uświadomić. :P


Jak dużo sugestii od VIP-ów wdrożyliście?

Zwracamy uwagę na absolutnie każdy szczegół zasugerowany przez VIP-ów. Ze względu jednak na ograniczenia produkcji i inne czynniki, nie zdołamy stworzyć wszystkiego, co fani by chcieli, albo zajęło by nam to więcej czasu, niżmamy. Nie znaczy to, że nie słuchamy fanów. Bylibyśmy zagubieni bez ich sugestii; w końcu to dla nich tworzymy tę grę.


Czemu znów demony? Nie powinno ich być w czasie, gdy dzieje się gra.

Zostanie to wyjaśnione w fabule gry - oczekujcie wyjawienia powodu istnienia oddziałów Inferna!


Jaki jest cel graczy w tej grze?

Istnieje wiele celów i w zależności od gracza, różne cele będą miały różne priorytety. Niektórzy gracze postawią sobie za zadanie poznanie fabuły. Inni będą chcieli zoptymalizować swoją ekonomię i infrastrukturę produkującą wojska. Jeszcze inni będą chcieli zdobyć najlepsze przedmioty. VIP-owie pewnie będą chcieli osiągnąć wszystkie te rzeczy a nawet więcej.


W jaki sposób fabuła zostanie przedstawiona w grze? Jako duży zbiór zadań czy może jako większa opowieść?

Ponieważ MMHO jest grą online, będzie wiec nieustannie rozwijana podczas swego istnienia i nie istnieje jedna metoda, której będziemy wiecznie się trzymać. Jednakże po wydaniu gry to questy (zadania) będą główną metodą, za pomocą której opowiemy fabułę.


Czy oczekujecie opinii na temat stylu graficznego?

Tak i nie. Nie ma czegoś takiego jak zła opinia (Are you sure? :P), ale istnieje parę takich rzeczy, z którymi po prostu nie będziemy mogli cokolwiek zrobić. Dla przykładu, wybór wielu graficznych aspektów jest oparty na tym, co było dostępne i użyteczne z poprzednich gier w serii Heroes, w głównej mierze na H6 i H5. Koszty stworzenia novych grafik w wielu przypadkach są zaporowe i musimy w głównej mierze korzystać z obu tych gier, co powoduje, że jakakolwiek różnica w ich stylach graficznych będzie też widoczna w MMHO.

Gra ta ma różne źródła inspiracji, czy będzie ona zawierać "wszystko" z poprzednich gier, połączenie tylko najlepszych rzeczy, czy też może jeden styl gry będzie dominujący (wygląda na to że ten z H5)?

Definitywnie chcemy, by gracze uznali, iż MMHO jest jak "prawdziwa" gra heroesowa. Jednakże nie próbujemy za wszelką cenę uczynić jej podobną w odczuciu do konkretnej części serii. Mamy nadzieję, że znalazła się w niej wystarczająca ilość szczegółów, by gra była podobna w odczuciu do innych. Najważniejsze dla nas jest to, by gra była absolutnie przyjemna w graniu i aby gracze o niej myśleli.


W jaki sposób gracz zaloguje się do gry? Z bezpłatnego konta np.?

Tak, możecie grać w Might and Magic Heroes Online za darmo. Nie ma żadnych opłat za stworzenie konta czy za samo w nią granie.

Etharil PW
8 lutego 2014, 13:20
Przepraszam za haniebny akt nekromancji na tym temacie, ale nie chciałem zaśmiecać forum, a niedługo przecież rozmowa o tej grze rozkwitnie.

Otóż mam pytanie odnośnie problemu, z jakim się borykam - dostałem klucz dający mi prawo udziału w fazie VIP, jednakże....nie mogę go w ogóle wykorzystać! Przy próbie dostania się na stronę podaną w e-mailu od Ubisofta dostaję odpowiedź zwrotną, iż "serwis zbyt długo nie odpowiada". Sprawdziłem to na wszystkich przeglądarkach i nic z tego nie wychodzi. Kolega natomiast bez problemu otwiera stronę.

Nie znalazłem na stronie Ubisoftu żadnego działu ani formy pytania do Customer Supporta, tak więc pytam tutaj: jak mogę sobie poradzić z tą zabawną z lekka przeszkodą?

voncur PW
8 lutego 2014, 14:21
Moze masz jakis spam w linku?
Podam Ci link na pw

Acid Dragon PW
8 lutego 2014, 17:49
To nie żadna tajemnica - strona testów Heroes Online jest publiczna i jest to http://test.heroes-online.com/en

Etharil PW
9 lutego 2014, 10:10
Acidzie, znam adres, problem w tym, że mnie absolutnie nie chce ze stroną połączyć. Próbowałem już kilku sposobów i nadal stoję w punkcie zero, stąd też proszę o jakąś pomoc.

Gravius PW
9 lutego 2014, 12:24
próbowałeś u znajomego się zalogować (albo z jakiegokolwiek innego źródła internetu, niźli z Twego mieszkania)?

voncur PW
9 lutego 2014, 14:57
Tak jak w pw napisałem, robiłeś ping przez cmd?

Etharil PW
9 lutego 2014, 23:30
Gravius - tak, próbowałem u sąsiadów - problem był ten sam. U znajomego nie. Ping w cmd sprawdzałem i jest w porządku. Ciasteczka przeglądarek już zjadłem i nawet sprawdziłem, czy w routerze nie mam coś namieszane. Niet. Strona nadal uparcie twierdzi, że mnie nie wpuści.

Gravius PW
10 lutego 2014, 00:34
Jeszcze nie zdążyłeś zagrać, a już Cię zbanowali. :P

voncur PW
10 lutego 2014, 00:34
DNS z antywira? Może ustaw standardowe z google?
Albo spróbuj odpalić kompa z linuxa i wtedy się dowiesz, czy to wina neta czy twojego kompa.

Etharil PW
10 lutego 2014, 11:15
Voncur - nic z tego.

Zastanawiałem się jeszcze nad połączeniem z pomocą jakiegoś proxy, ale nie wiem, czy Acid pochwala takie coś - jeżeli jednak, prosiłbym o sugestie co do proxy, w przeciwnym razie najwyżej komuś przekażę klucz.

Nerevar PW
23 czerwca 2014, 17:34
Jeśli ktoś ma ochotę pobawić się w Heroes Online, w nowym CDA będzie "dostęp" (znaczy się kluczyk) do polskiej bety.

http://www.cdaction.pl/news-38713/cd-action-082014---pierwszy-przeciek---update---rozwiazany.html

Qui PW
9 lipca 2014, 16:25
Jeśli chcesz zagrać w MMHO pod linuksem... Sucks to be you Żaden problem!

Krok 1: Wybór przeglądarki

Możesz grać w przeglądarce w jakiej chcesz, pod warunkiem, że chcesz grać w Google Chrome. Jeśli jednak chcesz w innej, to przestań chcieć, to się nie uda. (Z okazji braku aktualizacji flasha. Thanks, Adobe!)

Krok 2: Performance

Więc wybrałeś Jedyną Słuszną Przeglądarkę i grasz sobie radośnie, ale gra wygląda jak za przeproszeniem kupa łosia, i działa z prędkością ślimaka na lekach uspokajających? A także domaga się włączenia akceleracji we flashu, mimo że teoretycznie jest włączona? Czas na magię.

Instrukcja włączania akceleracji. Po angielsku, ale z obrazkami.

Krok 3: Enjoy (hopefully :P)

Alamar PW
14 lipca 2014, 19:17
MMH-2EE9-F7FB-851A-D0A6 - ważny do jutra, do północy.

Kod wpisujemy na stronie głównej w odnośniku "Konto".
Aby kod w ogóle zadziałał, wcześniej trzeba zweryfikować swój mail (również odnośnik Konto).

PS
Zanim zaczniecie narzekać, że wyświetlił się jakiś błąd (api_validate_voucher_marketing_invalid_text), sprawdźcie czy w grze nie dostaliście jednak jakiejś niespodzianki.

Acid Dragon PW
14 lipca 2014, 19:43
To chyba nie działa zbyt dobrze :P

Teoretycznie dostałem skrzynię (która miała zawierać kryształy lub artefakt), po otwarciu wyskoczył jakiś pancerz i.... nic. Po kliknięciu "dodaj do ekwipunku" okienko zniknęło, ale nic nowego nie dostałem.

EDIT: chociaż nie, chyba przybył mi dodatkowy Eliksir Punktów Akcji. Tylko dlaczego w okienku była ikona pancerza? :P (że już o braku jakiejkolwiek informacji o zawartości nie wspomnę)

Alamar PW
14 lipca 2014, 19:46
Reklamacje, zażalenia i fireballe prosimy kierować tutaj.

Irhak PW
14 lipca 2014, 21:03
Mam zaliczoną jedną wyprawę i... inny artefakt był podany na zakończeniu, a inny dostałem :P

A ze skrzynki z tego co słyszę wszyscy dostają jakąś specjalną runę o.O

Kammer PW
14 lipca 2014, 21:07
Ja dostałem 10 zwojów sanktuarium, wiec raczej działa ten kod. :P

I widzę, że do HO przenoszą model kodów z DoCa. Ale do tego drugiego też mogliby jakimś sypnąć.

Galius887 PW
15 lipca 2014, 00:24
To u mnie jakaś lipa bo tylko eliksir punktów akcji

Etharil PW
15 lipca 2014, 01:13
Wygląda na to, że Rosjanie również dostali swój kod z okazji wygranej Niemiec.

MMH-8E84-AB37-90A9-F656


Wprowadzamy w ten sam sposób, w jaki podał Alamar.
strona: 1 - 2 - 3 - 4
temat: Heroes Online

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel