Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [VCMI/projekt] Dodatkowe ulepszenia stworzeń
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 47 - 48 - 49 ... 200 - 201 - 202

rtx PW
3 lutego 2014, 20:29
A mógłbyś dodać blanki na dachu? Czy jak to się tam nazywało.

Arszonto PW
3 lutego 2014, 20:48
Próbowałem, ale jakoś słabo wyszło :P Może jeszcze się pobawię, ale już nie dziś.

Kuririn PW
3 lutego 2014, 21:21
Inferno raz jeszcze...

Screen:



Zrobione lvl 3, 4, 6, 7.

U cerberów będzie zmiana na pewno (widzę tutaj bardziej piekielne klatki) ;)

jarojj10 PW
3 lutego 2014, 21:52
@Kuririn Inferno bardzo ładnie chociaż nigdy nie przepadałem za tym niewyraźnym ekranem miasta

@Arszonto budynki wychodzą bardzo ładnie ale czy ty robisz je w porozumieniu z Kuririnem czy tak jakby dla siebie? :P

Arszonto PW
3 lutego 2014, 22:36
Raczej tak dla siebie :P To taka radosna twórczość, nie wiem jeszcze, czy będzie z tego jakiś mod czy coś. To zależy od tego czy mi się nie znudzi :P. Nie robię żadnych obietnic, ani nie podpisuję umów, żeby nie było :D.

Zrobiłem już klasztor i prawie arenę walk, jeszcze tylko kilka poprawek. Później portal chwały, ale to już szybko pójdzie i przestawić Kolosa.

Później trzeba będzie zrobić grafiki w menu budowy i zamku... Troszkę to zajmie...

Gravius PW
4 lutego 2014, 04:12
ewentualnie możesz połączyć siły z Kuririnem :P

Kuririn PW
4 lutego 2014, 12:12
Jak dotąd, nie ma chętnego aby połączyć ze mną siły :P

jarojj10 PW
5 lutego 2014, 02:18
A szkoda, bo razem praca poszła by szybciej, łatwiej i pewni przyjemniej :P

Warmonger PW
5 lutego 2014, 08:03
Tak to jest, gdy każdy zaczyna swojego własnego moda, a nikt żadnego nie kończy.

Kuririn PW
5 lutego 2014, 09:58
Jednego moda mam w VCMI :P h4 items :P

Edit:

... ale nad modem nadal pracuje, poprawka siedliska krasnali.

Screen:


witchking PW
16 lutego 2014, 18:25
Zauważyłem z pewnym opóźnieniem, ale muszę przyznać, że siedlisko prezentuje się pięknie. Chętnie zobaczę je obok reszty ekranu miasta

Kuririn PW
16 lutego 2014, 20:22
Nie widzę żadnego problemu... Witchkingu :P



I dla zainteresowanych Twierdza:




rtx PW
16 lutego 2014, 21:05
Ulepszenie wilczego wybiegu kest gigantycznym krokiem wstecz względem normalnego budynku.
Wymieniać chatę na jaskinię? WTF?

Kuririn PW
16 lutego 2014, 21:15
Usprawiedliwienie Siebie i wyjaśnienie :)


Irhak PW
16 lutego 2014, 21:52
Ten wilczy łeb w takiej formie mi się nie podoba. Gdyby to był tylko wilczy akcent na wieży tamtej chaty to by pewnie uszło ;)

Aayren PW
16 lutego 2014, 23:02
Chyba bardziej o to chodzi, że to pierwszy budynek, który później zostaje ulepszony do budynków znanych nam z gry, a wilczy rycerz zostaje przesunięty jako 2 ulepszenie. Fine by me.

Matheo PW
16 lutego 2014, 23:34
Bastion wygląda po prostu epicko! Twierdza trochę zbyt pstrokata jak dla mnie.

Pointer PW
17 lutego 2014, 00:58
Mnie najbardziej razi budynek ogrow. Nie za duza zmiana wzgledem oryginalu? Reszta ulepszen wydaje sie byc bardziej subtelna, nie rzuca sie w oczy po pierwszym calosciowym spojrzeniu na ekran miasta, natomiast fort ogrow odcina sie na tyle, ze od razu widac, ze nie bylo go tu w oryginale...

rtx PW
17 lutego 2014, 06:38
Mi tam najbardziej rzuca się w oczy ta szara plama pod jaskinią behemotów.

Kuririn PW
17 lutego 2014, 11:58
No tak Rampart mi nawet jako tako wyszedł :D boli mnie jeszcze siedlisko pegazów... A co do Twierdzy jest to wersja robocza, mam nadzieje że ten fort ogrów zniknie :P

Inferno:



Lvl 1 zrobiony.
Lvl 2 brak pomysłu...
Lvl 3 Klatki będą (mam nadzieje) inne...
Lvl 4 zrobiony.
Lvl 5 jak w lvl 2
Lvl 6 myślę, że da się z tym jeszcze coś zrobić...
Lvl 7 komin z wybuchającym ogniem,(wersja robocza).

Pomysły jak i opinie mile widziane :-)
strona: 1 - 2 - 3 ... 47 - 48 - 49 ... 200 - 201 - 202
temat: [VCMI/projekt] Dodatkowe ulepszenia stworzeń

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel