Witaj Nieznajomy!
|
temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 113 - 114 - 115 ... 162 - 163 - 164 | |
zmudziak22 |
Nawet pasuje do Cytadeli jako jednostka. |
Kammer |
Bardzo ładne. Wyobraźcie ją sobie jako commandera w Cytadeli... |
Hayven |
Świetny def, bardzo ładny... ale no właśnie, ZBYT ładny na H3 :D |
AmiDaDeer |
Potwierdzam, w grze będzie wyglądało jak zwykły rip, o ile Axolotl nie zastosuje jakichś efektów i nie zmniejszy liczby klatek. |
Hayven |
Nie, miałem bardziej na myśli, ze za bardzo by się wyróżniało ;P |
AmiDaDeer |
A o czym ja niby mówię, jak nie o wyróżnianiu się?... |
Hayven |
Ciągnąc offtop, czym jest w takim razie rip? :D |
AmiDaDeer |
Od "rip off" czy "ripping": grafika wyciągnięta z innej gry. |
witchking |
Wersja forge: https://dl.dropboxusercontent.com/u/84715405/Show/SwampWitchesTown/Concepts-WorksIP/HagHeavyShooter.gif |
Kammer |
Na commandera ją! |
Darkem |
Wiedźma, tak samo jak grzyb, są bardzo ładne i szczegółowe. Zbyt ładne i za szczegółowe :). Autor niewątpliwie ma talent i doświadczenie w tworzeniu grafiki 3D, ale chyba umyślnie nie wpasowuje się w 100% w stylistykę H3. /Darkem składa dłonie jak Wołoszański/ Czyżby potajemnie tworzył nowe miasto? Czy skryta wśród bagien i mgły cytadela to jedyne... mokre miasto? Czy coś jeszcze wynurzy się z trzęsawisk? /rozbrzmiewa dramatyczna muzyka/ Poważniej podchodząc do sprawy: Mamy już Wiedźmę z kociołkiem i grzyba utrzymanego w tej samej stylistyce. Nie zdziwiłbym się, gdybyśmy już niedługo ujrzeli przerośniętą ropuchę i resztę jednostek wyciągniętych z psychodelicznej chatki na kurzej łapce. Chatki z piernika na marcepanowej kurzej łapce ;). |
mitlandy |
Dzieło wow, cudo nie wiem co powiedzieć jest tylko jedno ale ta druga wersja mi się nie podoba i nie jest w klimacie forge. |
witchking |
Ta druga wersja to żart autora;p Sam wstawił go do tematu foge na df2 |
AmiDaDeer |
Dla ludzi którzy chcą robić defy, ale nie chce im się uczyć tworzyć grafik. |
doro |
Moja jednostka; Skizyt Atak 15 Obrona 15 Życie 110 Obrażenia 20-35 Szybkość 5 Umiejętności:Nieumarły,Atakuje morowym powietrzem, Nie wszyscy czarni rycerz są...czarnymi rycerzami. Niektórzy zostają wygnani lub bardziej przeklęci. Stają się wtedy skizytami. Tracą swe mroczne rumaki i zdolność Przeklinania, a powietrze którym oddychają staje się zatrute. Mimo, że gardzą nimi inni nieumarli skizyty potrafią stanowić zagrożenie na polu walki. |
CudacznyAndrzej |
Fajnie by było gdyby ktoś stworzył i dodał jednostki które miały się pojawić w podstawowej wersji gry a jednak się nie pojawiły. Mianowicie chodzi mi o Banshee, Wielkiego Homara i Megasmoka. Megasmok mógłby być najpotężniejszą jednostką w grze, potężniejszą nawet od Błękitnego Smoka. Ja niestety tego zrobić nie mogę bo nie znam się na grafice ani na modowaniu ale są zapewne osoby które potrafią to zrobić. Co sądzicie o tym pomyśle? |
Kuririn |
Pomysł dobry jestem za :) Ale gorzej z chętnym do zrobienia takowych jednostek. Mój rip z h4 jest nie wypałem, chociaż ten ostatni mi nawet trochę wyszedł :P jak na ripy z h4 :P stare dzieje... eh. |
CudacznyAndrzej |
Najlepiej by było gdyby te stworzenia dodali twórcy Horn of the Abbys bo jest to moim zdaniem najlepszy mod do Heroes 3 mógłby być normalnym dodatkiem bo w niczym nie ustępuje Armagedon Blade albo Shadow of Death. Dobrze by było gdyby dodale te jednostki jako neutralne w przyszłej wersji. Można by też zrobić budynek w stylu smoczej utopi z tym że znajdowały by się tam najpotężniejsze smoki czyli czarodziejski, rdzawy, kryształowy, błękitny i megasmok który powinien znaleźć się w grze. |
AmiDaDeer |
Zaraz, zaraz. Skąd pomysł, żeby w Heroes 3 był megasmok? A homara mamy w naszym polskim Forge, gorąco polecam. :P |
Kuririn |
Bo to potężne narzędzie do zabijania :) mi osobiście brakuje go jako jednostki neutralnej. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 113 - 114 - 115 ... 162 - 163 - 164 |
temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel