Witaj Nieznajomy!
|
temat: [ważne] Horn of the Abyss komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 52 - 53 - 54 ... 95 - 96 - 97 | |
AmiDaDeer |
Kastore_pl: Jak skończysz to mi podeślij na PW albo maila. ;P
Konti, w ten weekend zacząłem robić mapkę giganta. Co prawda mam już gotowe "kontury", ale ich zapełnienie to ekstremalnie dużo pracy.:P |
Konti |
Miło, w takim razie czekam z niecierpliwością na efekty :). Chociaż pewnie "trochę" poczekam ^^ |
Lyokoheros |
Jak już wszyscy się chwalą, to ja też powiem, że jestem w trakcie tworzenia mapki, ale prawdopodobnie jeszcze dużo mi to zajmie. Mapka jest nastawiona głównie na grę przystanią, z pewnymi akcentami innych zamków, wyspiarska, z rozbudowanymi podziemiami, minimalnie fabularyzowana. Na razie tyle mogę powiedzieć, ale jak skończę to oczywiście wyślę mapkę. A i jeszcze jedna rzecz. Zauważyłem, że w odróżnieniu od "zwykłego" kamiennego fortu na wzgórzu w drewnianym nie ma żadnych zniżek przy ulepszaniu(w kamiennym 1 poziomo był za darmo kolejne za bodajże 25%, 50% i 75% ceny, od 5 cena była normalna), warto byłoby to umieścić w jego w komnatach Hoty. A i czy tylko mi się zdaje czy nawigatorzy mają niskie szanse na zdolność logistyki?(Swoją drogą rozgryzł ktoś jakie są szanse na poszczególne umiejętności dla dwóch nowych klas bohaterów z Hoty?(Mam na myśli coś takiego jak tu)). |
AmiDaDeer |
Dokumentacja. I tak, szansa na logistykę u nawigatorów wynosi 3/112. |
Lyokoheros |
Wielka szkoda, choć to chyba mankament wszystkich bohaterów magii, jak mi się zdaje... w każdym razie dzięki za linka... choć zastanawiam się, czy nie byłoby dobrze umieścić tego(zarówno szans na nauczenie się podstawowych jak i drugorzędnych umiejętności) w komnatach Rogu Otchłani, ale to tylko taka sugestia. A i jeszcze coś - w grotowym opisie armaty nie ma nic o wpływie artylerii na jej obrażenia, a są one na kolejnych poziomach tej zdolności są one zwiększane(choć nie zostało sprecyzowane o ile/w jaki sposób), podwajane i potrajane. |
AmiDaDeer |
Wygląda na to, że oficjalna dokumentacja po angielsku jest jednak dosyć mało szczegółowa... Podstawowa artyleria nie zwiększa obrażeń armaty zadawanych jednostkom - zwiększa jedynie skuteczność niszczenia fortu i daje kontrolę nad armatą. |
MinosKing |
Zastanawia mnie jedno co do Hoty, czy dalsze wersje również będą coś naprawiały? Dajmy na to np. v1.3.3 czy tam v1.4 zanim wyjdzie v2.0 itd. Zaś co do map i artefaktów nie mam żadnych zarzutów, wszystko teraz jak na razie działa bardzo płynnie i dobrze się prezentuje w grze:P |
AmiDaDeer |
Następna wyjdzie 1.3.3. Możliwe że po niej będzie 1.4. A 2.0 - dopiero jak wyjdzie nowe miasto (Forge albo cokolwiek innego). |
MinosKing |
Dzięki za informację Hobbicie. |
WalkerNSP |
Czy będzie jakiś dział z mapami do Hoty ? Czy może ktoś już jakieś stworzył i podzieli się nimi ?:) |
AmiDaDeer |
Będzie dział z mapami. Jest nawet temat z ogłoszeniem, żeby mi te mapki nadsyłać. |
Gravius |
Wiecie może, czy w ramach poprawek balansu obrażenia Reptiolinów zostały zwiększone do 2-5? Miałem wsześniej nałożonego patcha podbijającego do tej wartości, więc teraz nie wiem, czy Hota zachowała tę wartość, czy też sama również na taką podmienia. |
Hellburn |
Przypadłość reptilionów, ważek, cerberów, archaniołów dotyczy tylko i wyłącznie polskiej wersji gry (niektóre pliki gry nie są zaktualizowane do najnowszej wersji). HotA korzysta z plików zagranicznej wersji Heroes Complete, która jest oficjalną finalną wersją Heroes III. |
Gravius |
znam tylko polską wersję, zechciałbyś zatem wyłożyć mi różnice? :P |
Hellburn |
W nawiasach poprawione rzeczy. Jaszczuroludzie A 5 D 6 Hp 12 (14) Dmg 1-3 (2-3) Przyrost 8 (9) Reptilioni A 5 (6) D 7 (8) Hp 12 (15) Dmg 2-3 (2-5) Koszt 130 (140) Przyrost 8 (9) Ważki A 6 (7) D 8 (9) Smocze ważki A 6 (8) D 8 (10) Cerbery Dmg 2-5 (2-7) Archanioły Koszt 5000gp (5000gp+3gems) Konserwatorium gryfów 40 Gryfów za 2 Aniołów (50 Gryfów za 1 Aniołów) 60 Gryfów za 3 Aniołów (100 Gryfów za 2 Aniołów) 80 Gryfów za 4 Aniołów (150 Gryfów za 3 Aniołów) 100 Gryfów za 5 Aniołów (200 Gryfów za 4 Aniołów) Gniazdo Nag daje klejnoty, a nie siarkę, wartości niezmienione. Być może jeszcze jakieś różnice są, ale to są najważniejsze różnice. |
Maci3k |
Czy w edytorze map da się jakoś zwiększyć limit miast? Bo ciągle 48 jest, a przy mapach giga szybko się wykorzystuje dostępną liczbę zamków :) |
AmiDaDeer |
Obawiam się, że nie jest to na razie możliwe. |
grajcownik |
jarojj10- ta mapa to słynna "Battle of Glory", można ją pobrać z paczki nr2 http://grajcownik.pl/gry-strategiczne/heroes-3/mapy Jest dobra do multi, bo każdy z 8 graczy ma identyczne szanse startowe (każdy startuje w podobnie zbudowanym rogu z 3 zamkami) Inne też są niezłe, sam wybierałem (tzn. z dużego zbioru skasowałem te niefajne i zostawiłem najlepsze). Właśnie kończę poradnik do drugiej kampanii w HotA. Szczerze mówiąc ta kampania mocno dała mi się we znaki, uznałbym ją za najtrudniejszą z wszystkich możliwych (obok Tnij i Siecz z SoD). Limit 48 zamków prawdopodobnie dałoby się "chamsko" obejść, edytując jakiś plik (lub raczej kilka plików) z silnikiem gry. Problem w tym, że każdy musiałby to samo zrobić, aby ta mapa mu zadziałała (nie mówiąc o długim ruszaniu się komputera, co zresztą pewnie było "źródłem" wprowadzenia tego 48-zamkowego limitu). Zauważyłem (jak możecie się domyślić- w dramatycznych okolicznościach) że Zaklinaczki/Czarodziejki jak biją "ręcznie" to nie rzucają czaru Osłabienia. To chyba wyjątek w H3? Jedyna podobna sytuacja która przychodzi mi do głowy to jakby odwrotność- Meduzy zamieniają w kamień tylko jak leją "ręcznie". |
Warmonger |
O ile pamiętam, zmodowany generator map losowych H3/WoG był w stanie generować mapy XXL (G) z większą ilością zamków. Nie widzę powodu, aby to samo nie było możliwe w HoTA. |
Konti |
"Zauważyłem (jak możecie się domyślić- w dramatycznych okolicznościach) że Zaklinaczki/Czarodziejki jak biją "ręcznie" to nie rzucają czaru Osłabienia. To chyba wyjątek w H3? Jedyna podobna sytuacja która przychodzi mi do głowy to jakby odwrotność- Meduzy zamieniają w kamień tylko jak leją "ręcznie"." Akurat w tym nie ma nic dziwnego, bo tam jest wyraźnie napisane Ranged Caster (czy jakoś tak) |
strona: 1 - 2 - 3 ... 52 - 53 - 54 ... 95 - 96 - 97 |
temat: [ważne] Horn of the Abyss | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel