Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [ważne] Horn of the Abyss
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 46 - 47 - 48 ... 95 - 96 - 97

AmiDaDeer PW
11 stycznia 2014, 20:43
Poprzez launchera Hoty można już pobrać wersję 1.3.2 naprawiającą niektóre błędy. Jeśli jednak chcecie/jesteście zmuszeni pobrać tradycyjną drogą: Klikać tu.

WalkerNSP PW
11 stycznia 2014, 21:26
Hobbit to co z tym crashlogiem ??

AmiDaDeer PW
11 stycznia 2014, 21:34
A sprawdziłeś czy przypadkiem ta najnowsza wersja tego nie naprawia?

Rob000 PW
11 stycznia 2014, 23:30
Wiadomo kiedy Hota 1.3.2 pojawi się na skarbcu groty?

TopFunny525 PW
11 stycznia 2014, 23:37
Mi się wydaje, że wersja 1.3.2 rusyfikuje częściowo grę. Bowiem jeszcze w wersji 1.3.1 mogłem spokojnie grać na wersji angielskiej. Teraz, nawet gdy wybieram "English" za język w którym chcę grać, to cała gra mi wyskakuje po rosyjsku. Nie jest to dla mnie żadne utrudnienie czy coś, ale nie wiem, gdzie tkwi problem odnośnie tego "błędu"

AmiDaDeer PW
12 stycznia 2014, 00:05
Gdzieś u Ciebie widocznie, bo u mnie działa. Przeinstaluj Hotę jeszcze raz na wszelki wypadek.

Patch 1.3.2 dostępny w Skarbcu.

glokku PW
12 stycznia 2014, 01:13
Jest możliwość grania w kampanie z oryginalnego heros w hota?

Lyokoheros PW
12 stycznia 2014, 01:50
Raczej jedyną możliwością odpalić plik exe zwykłego Heroes III...
No chyba, że twórcy zmienią to w kolejnej wersji(lub tym patchu), ale nie wiem specjalnie jaki by to miało sens...

A i jeszcze jedna ważna informacja - od tej wersji zaczął działać(przynajmniej mi) edytor map od HotA. Myślę więc, że dobrze byłoby o tym nowym patchu stworzyć o tym news na stornę główną.

HobbitHobbitCo prawda mnie i wielu innym edytor map działał, ale na twoje życzenie news się na głównej pojawił.

AmiDaDeer PW
12 stycznia 2014, 05:34
Ogłoszenie!

Jeśli ktoś jest mapmakerem/artystą i stworzył własne mapki do Hoty/fanarty związane z Hotą i chciałby "się pochwalić", niech przesyła mi swoje prace poprzez PW. :3

Rob000 PW
12 stycznia 2014, 13:41
Mam pytanie - czy wersja 1.3.2 wymaga zainstalowanej 1.3? Czy można ją po prostu wypakować na "czysty" Heroes Complete i będzie wszystko ok?

Dru PW
12 stycznia 2014, 14:22
Co do map to proponowałbym stworzenie już teraz działu "Mapy" w wersji polskiej oraz angielskiej i dodanie tam oficjalnego komunikatu,że można do nas wysyłać scenariusze. Gdyż taki tam napisany sobie post na forum szybko zniknie w gąszczu innych wypowiedzi...

avatar PW
12 stycznia 2014, 14:34
Rob000 - wypróbujnoba sposoby i napisz nam, tu na forum - przydadzą się takie informacje na przyszłość!

Lyokoheros PW
12 stycznia 2014, 15:46
Ja doinstalowywałem łatkę na wersję 1.3.1 i działa bez zarzutu.

Rob000 PW
12 stycznia 2014, 17:10
Zainstalowałem na "czystą" wersje 1.3.2 i działa bez zarzutu. Tak swoją drogą zastanawiam się ile jeszcze będzie patchy przed wydaniem 1.4 - mieliśmy już 1.3.1, 1.3.1.1 i teraz mamy 1.3.2

jarojj10 PW
12 stycznia 2014, 20:35
Dziś 2 razy grałem już od nowa w mapkę Hoty "Maelstrom", i mimo obniżenia poziomu trudności, dwukrotnie do 3 miesiąca przegrywałem (dodam że jestem dość doświadczonym graczem i z żadną z map standardowych nie miałem problemu). Właśnie miałem ponarzekać na jakieś bugi w grze, bo już w połowie 2 tygodnia podchodzili do mnie wrogowie np. z 22 ul. wampirami (mimo że każdy z 6 graczy mógł być człowiekiem a więc powinien mieć te same szanse) ale naszło mnie na przejrzenie zdarzeń czasowych, tych normalnych i w zamkach, i... oniemiałem! :P
Gracz komputerowy ma tak wiele ułatwień, jak co tygodniowe przypływy złota, zasobów i wojsk że nawet nie mam pomysłu jak z nim walczyć. :D
Czy ktoś z forumowiczów grał w tą mapę, wygrał i może podzielić się wrażeniami i spostrzeżeniami oraz chciałby udzielić parę rad? ;P

PS. patchy nie wprowadzają nic nowego tylko naprawiają błędy, więc będą pojawiać się tak długo, jak znajdywane będą nowe błędy w grze (bądź tak długo jak HotA Teamowi będzie chciało się je naprawiać) :P

Kammer PW
12 stycznia 2014, 20:47
Odpowiadam na to:
Albo ja Ciebie nie rozumiem, albo Ty mnie. Jeśli chcę pograć Kuźnią, to ściągam ją w wersji na VCMI (gdyż ona jest najbardziej dopracowana) i gram, a nie czekam, aż zespół HotY (finalnie ten skrót odmienia się?) doda go w kolejnej pełnej wersji. Szczerze mówiąc wolę niedopracowanie i podatność na modyfikacje VCMI niż sztywność i zamkniętość HotY (uberkodowany plik), gdyż stwarza wielki możliwości customizacji rozgrywki. Owszem, można stwierdzić, że HotA jest o tyle dopracowana, że żadne modyfikacje nie są potrzebne, ale według mnie jest to błędny pomysł, o czym świadczy historia samej Trójki. Czy dużo osób obecnie gra teraz w czystego SoDa?

jarojj10 PW
12 stycznia 2014, 21:13
Ja gram w czyste Sod na przemian z HotĄ i nie narzekam. W VCMI nigdy nie grałem żadnym z nowych miast na mapie większej niż L bo:
-komputer jest głupi
-animacje w dużej części nie działają lub działają źle
-i najważniejsze: nowe miasta są niedopracowane, zbyt silne, zbyt słabe, zbyt niepasujące/ zbyt nudne/ zbyt naciągane...

EDIT:
"customizacja rozgrywki" mówisz? czyli jeśli mi się podoba Nimfa a Centaur nie, to twoim zdaniem, zamienienie tych jednostek i od razu danie nimfie parametrów błękitnego smoka to nic złego/głupiego?

Shin0bi PW
12 stycznia 2014, 21:41
Kammer, owszem, dużo. Na GameRanger i innych programach do gry online wszyscy grają TYLKO w czystego SoD, nikt nie gra w WoG, ERĘ ani (jeszcze) Hotę.
@Jaroj
Mapkę właśnie zacząłem na 160% i na razie idzie dobrze. Na jakim poziomie próbowałeś? Jeżeli 200% to sam tak spróbuję i wtedy podziele się przemyśleniami.

Kammer PW
12 stycznia 2014, 21:55
Na przemian, czyli jakaś potrzeba nowości istnieje. Głupota SI to materiał na osobny temat, wszyscy wiedzą, że ona nawala i trzeba ją zdecydowanie poprawić. Owszem, nowe miasta są niedoskonałe, dlatego trzeba je balansować, co wymaga testów. Zamiana nimfy z centaurem jest jak najbardziej dopuszczalna, jeżeli chodzi o granie samemu, tak, jak nam się podoba. Z kolei boost nimfy to już jest zły pomysł, gdyż zaburza balans. I dlatego takie mody nie są popularne. Ale jeżeli ktoś chce jedną jednostką przechodzić całe mapy (ma wspomnienia z Czwórki), to jakie prawo mamy zabraniać mu tego? Pod customizację podchodzi też pierdyliard możliwości WoGifikacji, z których, owszem, część zaburza balans, ale dają rozrywkę, a taki jest przecież sens grania w gry.

Granie online wymaga identycznych wersji dla obydwóch stron, w związku z czym gdy chce się móc zagrać z innymi należy dostosować się do ich wersji i warunków.

Shin0bi PW
12 stycznia 2014, 22:02
Nie, granie online wymaga przede wszystkim balansu i przemyślanych rozwiązań. Toteż nie nadają się do tego mody. W związku z tym twój argument, że w czystego SoD prawie nikt nie gra jest nieprawdziwy - w czystego SoD gra w dalszym ciągu najwięcej użytkowników. O każdej porze jest założonych między 100 a 200 gier online.
strona: 1 - 2 - 3 ... 46 - 47 - 48 ... 95 - 96 - 97
temat: [ważne] Horn of the Abyss

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel