Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [ważne] Horn of the Abyss
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 45 - 46 - 47 ... 95 - 96 - 97

utrivv PW
8 stycznia 2014, 23:03
Witam, założyłem konto tylko by się pożali, po zainstalowaniu łatki do HotA zainstalowało mi się coś jeszcze, jakiś moduł do wyświetlania reklam, strasznie denerwujący, musiałem poświęcić dzień urlopu by się go pozbyć. Wy też tak mieliście?

AmiDaDeer PW
8 stycznia 2014, 23:12
A skąd ściągałeś? Bo ja z jednego z oryginalnych linków, a potem aktualizację przez launchera i nic złego nie było. Może coś nieostrożnie kliknąłeś?

Nicolai PW
9 stycznia 2014, 00:43
Cóż... teraz coraz więcej serwisów dodaje jakieś swoje crapware. Przykładowo dobreprogramy dodały swojego własnego pobieraczka, który zainstaluje pełno syfu jak nie przyuważysz w porę. Jeśli chodzi o rzeczy związane z HoMM to polecam nasz Skarbiec, w nim wszystko ściąga się jak należy:
http://www.vault.acidcave.net/file.php?id=262

Michas303 PW
9 stycznia 2014, 17:26
Mam Heroes III Złota edycja, czy jest jakaś możliwość zmiana języka na Angielski ? Po wgraniu dodatku część tekstów mam po polsku a część po angielsku. Nie przeszkadzałoby mi to zbytnio gdyby nie fakt że nie ma polskich znaków i są "krzaczki". Tak więc czy jest taka możliwość aby zmienić język ? W launcheru HD moda zmieniam language na "english", ale to nic nie zmienia.

AmiDaDeer PW
9 stycznia 2014, 17:41
Istniał co prawda patch tłumaczący grę na angielski, ale tylko pod WoG-a i obawiam się że nie będzie kompatybilny z Hotą. Sam chętnie wykombinowałbym dla Ciebie odpowiednie pliki po angielsku, ale nie mam akurat przy sobie angielskiej wersji gry. :/

rtx PW
9 stycznia 2014, 20:07
Ja mógłbym dać pliki, ale nie wiem, czy to legalne.
No i musiałbym mieć ich pełną listę, bo znając życie bym o czymś ważnym zapomniał.

Michas303 PW
10 stycznia 2014, 20:13
Tamten problem naprawiony, teraz mam inny...

Próbował ktoś grać na HotA przez multiplayer ? Instaluje HotA, potem HD mod. W launcheru HD moda tworzę HD exe, zmieniam nazwę na heroes3 tak jak oryginalny i podmieniam z nim (oczywiśćie po zrobieniu kopii), uruchamiam game ranger, daję start, i... Koledze zacina się gra. Wie ktoś o co chodzi ?

Nicolai PW
10 stycznia 2014, 20:18
A kolega jaką wersję ma? Możliwe, że problem jest w tym, że ty masz wersję z HoTA, a on bez?

AmiDaDeer PW
10 stycznia 2014, 20:20
...albo że on nie ma Hoty 1.3.1/HD Moda.

Michas303 PW
10 stycznia 2014, 20:27
Powinien mieć wszystko, bo dawałem mu instrukcję jak to zrobić wszystko. Chociaż kto wie ;d

WalkerNSP PW
10 stycznia 2014, 20:29
Witam
Mam problem, niestety wywala mi gre do windowsa. Poprostu konczy mi sie tura, robie end, i nagle bum. Wczytywalem autosave'a niestety nic to nie dalo. Zagralem na nowo, znow to samo... cofnalem sie do save, pogralem 2-3 minuty, nastal znow ten sam dzien i wywalilo mi gre.
Windows Vista.

michalsl PW
10 stycznia 2014, 20:54
Ktoś wyżej napisał że Abyss jest "za ładne", co to za miasto ?

AmiDaDeer PW
10 stycznia 2014, 21:31
@WalkerNSP - crashlog bym prosił.
@michalsl - Abyss to miasto które nie było tworzone pod Hotę, tylko pierwotnie pod WoG-a, potem zaś zostało ostatecznie przekonwertowane na VCMI (to różne platformy modów do H3 jbc). Ogólnie jest to miasto podwodne. I tak, wygląda zbyt ładnie - grafika nie pasuje do H3. ;P

Lyokoheros PW
10 stycznia 2014, 21:34
Michalsl, chodzi o miasto z tego tematu.
I Walker, najlepiej grając w Hotę ustawić na mapie [u]przynajmniej dwóch[/u] graczy ludzkich lub komputerowych. Wtedy w wypadku gdy po końcu tury wywali Cię do systemu, to - jak radził Irydus na 43 stronie tego tematu - najpierw wczytaj autozapis i zamiast klikać na koniec tury zapisz grę. Potem wczytaj ją, ale w trybie dla wielu graczy i dopiero wtedy zakończyć turę, następnie zrób z turą innego gracza co uznasz za stosowne i ją zakończ. Potem możesz zapisać grę i znów przełączyć na tryb dla pojedynczego gracza.
Czasem metoda da może wymagać kilkakrotnego stosowania(czasem musiałem powtarzać ją 4-5 razy), ale zdarza się też(szczególnie jeśli nie wywaliło cię do systemu po 7 dniu tygodnia), że wystarczy kilkakrotne wczytanie atosava(bardzo mała szansa) lub samo zapisanie i wczytanie gry.
PS: Aha wypróbowane na Windowsie XP, więc nie wiem jak na Viście zadziała.

WalkerNSP PW
10 stycznia 2014, 22:28
HobbitHobbitPrześlij PLIK Crashloga, a nie jego treść.

michalsl PW
11 stycznia 2014, 09:45
Maciej - dzięki za odpowiedź, widziałem wcześniej już to miasto ale nie skojarzyłem nazwy :) Tak, prezentuje się bardzo ładnie, grafika faktycznie trochę odbiega od klimatu Heroes.

O co chodzi z tym VCMI ? Słyszałem, że jest to projekt napisania heroes od nowa. Czy jest tam dostępna większa ilość miast, którymi można zagrać ?

Pointer PW
11 stycznia 2014, 10:10
Troche spam sie robi. Hobbit pewnie zaraz przerzuci te kilka postow do tematu VCMI.

A co do miast to tak, jest ich wiecej. Jest pochodzace z HotA miasto Cove, najlepiej dopracowane jak na razie. Jest Grove, miasto mrocznych elfow z WoGa. Jest Preserve, niedopracowane, ale moim zdaniem (choc spora czesc sie ze mna nie zgodzi) calkiem fajnie sie nim gra. Jest wspomniane Abyss. Jest Forge, oparte na planach 3DO porzuconych przy dodatku AB; niby grywalne, ale jeszcze w trakcie tworzenia. Jest stworzony dla zartu Christmas Town, ale to wlasciwie dopiero za niecaly rok sie znow przyda. W przygotowaniu jest jak na razie Kronverk - miasto krasnoludow, egipski Bastion, podobno Vori - miasto mroznych elfow. O pozostalych projektach ucichlo, wiec chyba poupadaly, a jesli nie, to juz tylko ich tworcy moga Ci odpowiedziec. Wiem, ze byly plany Zigguratu - zlych krasnoludow oraz Dworu, autorstwa Tritha (a propos, Trith, robisz cos z tym miastem?). Calkiem sporo, ale generalnie jakoscia wszystkie poza Cove odstaja na razie od oryginalnych miast, choc ja mam wszystkie ktore wyszly zainstalowane (poza Forge, bo totalnie nie czuje jego klimatu) i gra sie bardzo fajnie :-)

WalkerNSP PW
11 stycznia 2014, 11:26
Ok, sorry ;)
Wyslalem na maila z twojego profilu crashloga.

i pytanie do Pointera

Czy ten zamek mrocznych elfow w wogu to jest jako dodatkowe czy zastepuje jakis ?

Pointer PW
11 stycznia 2014, 12:05
W WoGu podmienial Fortress. W VCMI niczego nie trzeba podmieniac, wszystkie miasta, jednostki, artefakty itp sa dodane jako nowe bez podmieniania oryginalnych obiektow z gry.

witchking PW
11 stycznia 2014, 12:27
Forge: http://www.forum.acidcave.net/topic.php?TID=1423&page=65
Jednostki robione są w 3d, całość jest ciągle przez nas dopracowywana i co kilka miesięcy wychodzi nowa wersja. Jeśli nie przeszkadza Ci zabijanie rusałek z miotacza to serdecznie polecam.

Grove: http://www.forum.acidcave.net/topic.php?TID=1034&page=36
Miasto robione jeszcze do Woga, obecnie przeniesione do VCMI. Obecnie nie rozwijane. Istnieją nawet jednostki zrobione w 3d.

Abyss: http://www.forum.acidcave.net/topic.php?TID=2164
Całość zrobiona w 3d. Prawdopodobnie są to ripy. Ładne, ale nie pasujące do homm. Moim zdaniem największym mankamentem są jednostki.

Dwór: http://www.forum.acidcave.net/topic.php?TID=1510
Projekt Tritha w fazie rozwoju. Całość robiona jest w 3d. Projekt rozwija się powoli ale dobrze rokuje. Nie została jeszcze udostępniona grywalna wersja.

Preserve: http://www.forum.acidcave.net/topic.php?TID=1987
Jedno z pierwszych nowych miast pod VCMI. Niestety to chyba jedyna zaleta. Całość to sklejanka wszystkiego co się da. Ekran z homm 4, jednostki to ripy z innych gier(przy czym warto zaznaczyć, że z różnych gier).

Bastion: http://www.forum.acidcave.net/topic.php?TID=2198
Czyli próba odtworzenia pustynnego miasta w VCMI. Równolegle działają chyba trzy zespoły które próbują coś z tym zrobić. Zobaczymy co z tego wyjdzie.

Kronverk: http://www.forum.acidcave.net/topic.php?TID=2171
Projekt odtworzenia miasta Kronverk. Na ten moment mamy projekt ekranu miasta robiony metodą sklejania i dostęp do kilku jednostek zrobionych przez Alex-andera. Dodać warto, że autor całkiem dobrze orientuje się w plikach json co zwiększa szanse na powstanie tego miasta przynajmniej od strony technicznej.

Myślę, że dalsze dyskusje przenieść można do odpowiednich tematów.

HobbitHobbitPodpisuję się pod tym oboma kopytami.
strona: 1 - 2 - 3 ... 45 - 46 - 47 ... 95 - 96 - 97
temat: [ważne] Horn of the Abyss

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel