Witaj Nieznajomy!
|
temat: [ważne] Horn of the Abyss komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 44 - 45 - 46 ... 95 - 96 - 97 | |
AmiDaDeer |
Powiedz mi gdzie to znalazłeś, a powiem Ci co to jest. :P |
mitlandy |
Znalazłem to na tej stronie http://forum.df2.ru/index.php?showtopic=32298 |
AmiDaDeer |
A więc zacznijmy od tego, że to z Hotą niewiele ma wspólnego - Monolit nie jest miastem do Hoty, a Nosferatu nie jest w zespole. Ogólnie to ma być coś na kształt konserwatorium/banku, tyle że zamiast klasycznej walki dokonuje się oblężenia. ALE Nosferatu sam stwierdził, że gdyby wykorzystano ten obiekt w Hocie, to byłby zadowolony. |
michalsl |
Tak jest Limit, czy też Azyl to miasto horroru, poniżej kilka renderów (zdaje się, że animacje nigdy nie powstały) Koncepcji na miast zespół HoTy miał sporo - szkoda, że część z nich nieoficjalnie porzucono. Pamiętam, że pierwszy screen który naprowadził mnie na projekt, przedstawiał alternatywę Zamku - Katedrę, miasto fanatyków i mrocznej inkwizycji :) |
Kammer |
Takie trochę to dziwne. Nie pasuje mi zbytnio do realiów trójki. |
voncur |
Powie mi ktoś, co jest grane? Załadowałem mapkę [HotA] Maelstrom I nie da się grać, jak tylko skończę turę, to któreś z AI wykrzacza. A masakra się zrobiła, gdy jest tura odkrytego AI. Jakieś rozwiązanie? Gram na Angielskiej Heroes Completed |
michalsl |
Pobrałeś patch 1.3.1 ? |
voncur |
tak |
AmiDaDeer |
A crashlog jest? |
voncur |
http://hostuje.net/file.php?id=d19d57882ce64f6db42e3ac2bc0d5f85 |
Warmonger |
Cytat: Otóż to! Lepiej zrobić jedno miatso, a porządnie.Koncepcji na miast zespół HoTy miał sporo - szkoda, że część z nich nieoficjalnie porzucono. Zamiast wynajdywać coraz to nowe miasta, radzę ukończyć te, które leżą odłogiem, jak choćby Forge i Abyss :P |
voncur |
Log podałem wyżej. Co się stało z miastem pustynnym/egipskim? Pamiętam że dużo było ukończone... |
Kammer |
Forge już jest (na VCMI), Abyss jest "za ładne", a pustynny Bastion był WoGowski. |
AmiDaDeer |
Kammer: Daleko mu do statusu ukończonego.
Forge już jest (na VCMI) |
Kammer |
Jest działające? Jest. Jest możliwe do modyfikowania? Jest. Jest rozwijane? Jest. Jest możliwość włączenia go z inną modyfikacją? Jest. A Forge z HotY może wyjść dopiero w 2.0. |
AmiDaDeer |
Jest grywalne? Nie. Poza tym skoro jeden z autorów mówi, że to nie jest wersja ukończona, to nie jest to wersja ukończona. :P |
Kammer |
Lepszy wróbel w garści niż gołąb na dachu. |
AmiDaDeer |
I będziesz się sprzeczał o to z jednym z tych, którzy dali Ci tego wróbla?... Chyba naprawdę VCMI przyczyniło się do przerażającego spadku oczekiwań po modach. -._.- |
Warmonger |
Cytat: Tego nie przewidzieliśmy :/
VCMI przyczyniło się do przerażającego spadku oczekiwań po modach |
Nicolai |
voncur: Z tego co wiem to projekt został porzucony. Miał dużo szanse na pojawienie się w następnym wydaniu WoGa jako dodatkowe miasto, ale jak wiadomo już nie będzie kolejnej wersji. Dlatego też twórcy Bastionu rozeszli się i o projekcie słuch zaginął.Co się stało z miastem pustynnym/egipskim? Pamiętam że dużo było ukończone... Szkoda, bo wizualnie samo miasto było na naprawdę wysokim poziomie wizualnym (może nawet przebijał Cove), jednostki były na moje do dopracowania. Może i HoTA Crew kontynuowałoby prace nad nim, ale nie mają praw do Bastionu, no i nie posiadają także plików z nim związanych. Dlatego musieliby albo odnaleźć twórców i dogadać się z nimi, albo zacząć od nowa. Jednak nawet jeśli zdobyłoby się zgodę twórców Bastionu na przejęcie ich projektu przez ekipę Picolana to nie wiadomo czy daliby radę zrealizować ten pomysł. Podrzucać miasta jest łatwo, ale zaimplementować ich nie ma komu. Poza tym HoTA Crew ma też własne koncepty zamków do zrealizowania. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 44 - 45 - 46 ... 95 - 96 - 97 |
temat: [ważne] Horn of the Abyss | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel