Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [ważne] Horn of the Abyss
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 44 - 45 - 46 ... 95 - 96 - 97

AmiDaDeer PW
8 stycznia 2014, 17:14
Powiedz mi gdzie to znalazłeś, a powiem Ci co to jest. :P

mitlandy PW
8 stycznia 2014, 17:17
Znalazłem to na tej stronie http://forum.df2.ru/index.php?showtopic=32298

AmiDaDeer PW
8 stycznia 2014, 17:22
A więc zacznijmy od tego, że to z Hotą niewiele ma wspólnego - Monolit nie jest miastem do Hoty, a Nosferatu nie jest w zespole. Ogólnie to ma być coś na kształt konserwatorium/banku, tyle że zamiast klasycznej walki dokonuje się oblężenia.

ALE Nosferatu sam stwierdził, że gdyby wykorzystano ten obiekt w Hocie, to byłby zadowolony.

michalsl PW
8 stycznia 2014, 21:08
Tak jest Limit, czy też Azyl to miasto horroru, poniżej kilka renderów (zdaje się, że animacje nigdy nie powstały)



Koncepcji na miast zespół HoTy miał sporo - szkoda, że część z nich nieoficjalnie porzucono. Pamiętam, że pierwszy screen który naprowadził mnie na projekt, przedstawiał alternatywę Zamku - Katedrę, miasto fanatyków i mrocznej inkwizycji :)

Kammer PW
8 stycznia 2014, 21:12
Takie trochę to dziwne. Nie pasuje mi zbytnio do realiów trójki.

voncur PW
8 stycznia 2014, 21:17
Powie mi ktoś, co jest grane? Załadowałem mapkę [HotA] Maelstrom
I nie da się grać, jak tylko skończę turę, to któreś z AI wykrzacza.
A masakra się zrobiła, gdy jest tura odkrytego AI.
Jakieś rozwiązanie? Gram na Angielskiej Heroes Completed

michalsl PW
8 stycznia 2014, 21:20
Pobrałeś patch 1.3.1 ?


voncur PW
8 stycznia 2014, 21:28
tak

AmiDaDeer PW
8 stycznia 2014, 21:30
A crashlog jest?

voncur PW
8 stycznia 2014, 21:33
http://hostuje.net/file.php?id=d19d57882ce64f6db42e3ac2bc0d5f85

Warmonger PW
8 stycznia 2014, 21:39
Cytat:
Koncepcji na miast zespół HoTy miał sporo - szkoda, że część z nich nieoficjalnie porzucono.
Otóż to! Lepiej zrobić jedno miatso, a porządnie.
Zamiast wynajdywać coraz to nowe miasta, radzę ukończyć te, które leżą odłogiem, jak choćby Forge i Abyss :P

voncur PW
8 stycznia 2014, 21:41
Log podałem wyżej.

Co się stało z miastem pustynnym/egipskim? Pamiętam że dużo było ukończone...

Kammer PW
8 stycznia 2014, 21:47
Forge już jest (na VCMI), Abyss jest "za ładne", a pustynny Bastion był WoGowski.

AmiDaDeer PW
8 stycznia 2014, 21:54
Kammer:
Forge już jest (na VCMI)
Daleko mu do statusu ukończonego.

Kammer PW
8 stycznia 2014, 22:01
Jest działające? Jest.
Jest możliwe do modyfikowania? Jest.
Jest rozwijane? Jest.
Jest możliwość włączenia go z inną modyfikacją? Jest.

A Forge z HotY może wyjść dopiero w 2.0.

AmiDaDeer PW
8 stycznia 2014, 22:13
Jest grywalne? Nie.

Poza tym skoro jeden z autorów mówi, że to nie jest wersja ukończona, to nie jest to wersja ukończona. :P

Kammer PW
8 stycznia 2014, 22:20
Lepszy wróbel w garści niż gołąb na dachu.

AmiDaDeer PW
8 stycznia 2014, 22:24
I będziesz się sprzeczał o to z jednym z tych, którzy dali Ci tego wróbla?...

Chyba naprawdę VCMI przyczyniło się do przerażającego spadku oczekiwań po modach. -._.-

Warmonger PW
8 stycznia 2014, 22:32
Cytat:
VCMI przyczyniło się do przerażającego spadku oczekiwań po modach
Tego nie przewidzieliśmy :/

Nicolai PW
8 stycznia 2014, 23:03
voncur:
Co się stało z miastem pustynnym/egipskim? Pamiętam że dużo było ukończone...
Z tego co wiem to projekt został porzucony. Miał dużo szanse na pojawienie się w następnym wydaniu WoGa jako dodatkowe miasto, ale jak wiadomo już nie będzie kolejnej wersji. Dlatego też twórcy Bastionu rozeszli się i o projekcie słuch zaginął.

Szkoda, bo wizualnie samo miasto było na naprawdę wysokim poziomie wizualnym (może nawet przebijał Cove), jednostki były na moje do dopracowania. Może i HoTA Crew kontynuowałoby prace nad nim, ale nie mają praw do Bastionu, no i nie posiadają także plików z nim związanych. Dlatego musieliby albo odnaleźć twórców i dogadać się z nimi, albo zacząć od nowa.

Jednak nawet jeśli zdobyłoby się zgodę twórców Bastionu na przejęcie ich projektu przez ekipę Picolana to nie wiadomo czy daliby radę zrealizować ten pomysł. Podrzucać miasta jest łatwo, ale zaimplementować ich nie ma komu. Poza tym HoTA Crew ma też własne koncepty zamków do zrealizowania.
strona: 1 - 2 - 3 ... 44 - 45 - 46 ... 95 - 96 - 97
temat: [ważne] Horn of the Abyss

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel