Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [ważne] Horn of the Abyss
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 42 - 43 - 44 ... 95 - 96 - 97

Ullialnor PW
4 stycznia 2014, 15:30
Skoro istnieje możliwość tworzenia tak ogromnych map, to może w końcu zwiększą ilość graczy. W sumie ciekawe byłoby zagrać na mapie giga nawet przeciwko kilkunastu graczom.

galo11 PW
4 stycznia 2014, 16:02
@Ullialnor a wyobrażasz sobie ile trwałaby taka gra, gdyby każdy z graczy potrzebował powiedzmy 2 minuty (optymistycznie). Ja z ludzkimi graczami i tak nie gram w więcej niż 4 osoby, bo czekanie na turę jest męczące.

Lyokoheros PW
4 stycznia 2014, 16:12
Z komputerowymi graczami nie stanowiłoby to najmniejszego problemu przez dłuższy czas.
No ale ja z kolei mam inny problem. Zacząłem sobie grać na mapie losowej rozmiaru G. Z początku nie było żadnych problemów ale gdy kończę swoją turę ostatniego dnia 2 tygodnia to po tym jak gracze komputerowi wykonują swój ruch wywala mnie do Windowsa. Żadne logi się nie tworzą. Próbowałem na wersji bez patcha, potem z patchem(tylko dlaczego zamienia on jeden z plików na mniejszy?) a potem jeszcze spróbowałem z HDmodem... zawsze ten sam rezultat.
Jakby co tu daje link do autosava.

mitlandy PW
4 stycznia 2014, 16:42
A wtrącę się, co ten patch robi ???

Irydus PW
4 stycznia 2014, 17:09
Maciej, zapisz sobie tego autosejwa w sposób tradycyjny i dopiero puść turę. U mnie to z reguły pomagało. Jak to też nie zadziała, to można jeszcze tego sejwa odpalić w trybie multiplayer i tam puścić całą kolejkę.

Lyokoheros PW
4 stycznia 2014, 17:35
Dzięki Irydus, pierwszy sposób co prawda nie zadziałał, ale drugi już tak.

jarojj10 PW
4 stycznia 2014, 19:27
Co do map GIGA to całkiem ładnie wychodzą te z generatora map losowych ale niestety tylko jeśli chodzi o tereny "niemorskie". Gdy tworzę mapę GIGA z parametrem "wyspy" to jest tylko kilka i to bardzo dużych wysp połączonych portalami i podziemiami, a obiektów morskich albo wcale nie ma albo są w nieciekawy sposób, równomiernie i bez sensu rozmieszczone :/

Warmonger PW
4 stycznia 2014, 19:35
jaro, przetestuj szablony, których używałem na starych mapach 252x252 ;)
https://www.dropbox.com/s/x863cxmp8astjcd/RMG%20XXL%20templates.rar

Jeśli w ogóle się uruchomią pod Hotą, polecam Guerilla oraz Marathon. Nie mam pewności, czy pozostałe będą działać z wodą.

jarojj10 PW
4 stycznia 2014, 20:39
Dzięki Warmonger. Szablony ciekawe ale niestety z tych co podałeś, przy wielkości GIGA tylko "hypercube" wspiera mapy "wyspowe", a o takie mi głównie chodzi :P

EDIT:
A swoją drogą czy zauważył ktoś że Ostrze Armagedonu dalej jest "tylko" reliktem, a nie artefaktem składanym, a Maczuga Ogra, Tarcza Ogra, Tunika Cyklopa i Korona Wiedzy (przepraszam za błędy w nazwach), wbrew grafice z 36 strony tego tematu, nie tworzą artefaktu składanego :P

Warmonger PW
4 stycznia 2014, 21:04
Cytat:
Dzięki Warmonger. Szablony ciekawe ale niestety z tych co podałeś, przy wielkości GIGA tylko "hypercube" wspiera mapy "wyspowe", a o takie mi głównie chodzi :P
To dość zaskakujące, bo grałem na tych szablonach, mam wciąż nawet odpowiednie mapy.
Cytat:
Maczuga Ogra, Tarcza Ogra, Tunika Cyklopa i Korona Wiedzy nie tworzą artefaktu składanego :P
Tworzą, ale w WoGu :P

Irydus PW
4 stycznia 2014, 21:44
Z ciekawości trochę pospamuję :P jak działają te szablony?

Warmonger PW
4 stycznia 2014, 22:19
Podmieniasz plik rmg.txt i dostajesz fajne mapy, dużo lepsze od oryginalnych. Radzę wygooglować nazwy szablonów i zobaczyć, jak wyglądają.

MinosKing PW
4 stycznia 2014, 22:44
Pierwszy błąd w Hota v1.3.1 gdy gram sobie na mapce rozmiaru H z podziemiami na 2 wrogów i dochodzę do Mies.:1, Tydź.:2 i dzień: 3 chyba albo 5, no coś w tym stylu i ma dojść do mojej tury wywala mnie z gry i tak za każdym razem gdy wczytuję i oddaję turę po czym ona do mnie już nie dochodzi:[

Bychu PW
5 stycznia 2014, 00:21
HotA znowu nadała mi chęci do gry w Hirołsów :>
Nowi bohaterowie mogli być bardziej użyteczni, ale nie jest źle :)
Aż chce się grać :P
Jako, że mi edytor działa stworzyłem 2, małe bo małe mapki, więc się nimi dzielę właśnie z Wami klik i klik


EDIT: Czy tylko mi po pobrani patcha 1.3.1 edytor przestaje działać?

jarojj10 PW
5 stycznia 2014, 00:54
Może te szablony dają sobie radę z mapami "wyspowymi" generowanymi przez generator z gry? Gdy używam ich z Edytora map:

dostaję taki komunikat:


Jeszcze co do artefaktów. Czyli obrazek z 36 strony tego tematu nie pochodzi od Hoty i Ostrze Armagedonu jako artefakt składany i artefakt składany z Maczugi, Tarczy Ogra, Tuniki Cyklopa i Korony wcale nie miały istnieć??? :P

Edit:
Mógłby ktoś może podać mi link tematu z tagami? Nie mogę sobie przypomnieć jak cytować innych użytkowników :/

Aklantes PW
5 stycznia 2014, 01:09
@ Dartanion:
Dzięki za mapki. Nie minął tydzień od premiery, a już takowe dobra są tworzone i rozprzestrzeniane w internetach. You deserve a banana sticker.
Mnie tam edytor nie działał wcześniej, a zapewne nie działa i teraz, więc nie zanotowałem zmiany. :P
Bezsprzecznym jednak faktem jest to, iż po zainstalowaniu łatki, która miała na celu zmniejszenie wysypywalności gry, oglądam swój pulpit znacznie częściej niż na gołym 1.3.

Nicolai PW
5 stycznia 2014, 15:18
Zainstalowałem już w wersji 1.3.1 i na Windows 7 64-bitowym nie było najmniejszych problemów z działaniem ani gry, ani edytora.
Po szybkim przejrzeniu zmian w najnowszej muszę powiedzieć, że odwalili kawał dobrej roboty. Obiekty i artefakty pasują do estetyki H3, chociaż niektóre jak Czerwoną Wieżę widać w nieco dziwnej perspektywie. No i wodne Kaplice mogłyby bardziej różnić się od siebie.

Bardzo fajne, że przywrócili anulowane artefakty składane i, że postanowili nadać Błotu Neutralności bardziej sensowną postać. No i teraz dużo więcej obiektów na wodzie jest.

Ogólnie strasznie podoba mi się ten projekt. Widać w nim jednolitą koncepcję i pietyzm przy dodawaniu nowych elementów. Te dwie rzeczy były największym problemem WoGu. Z całym szacunkiem do jego twórców, ale stał się on śmietnikiem dla rzeszy twórców. Ktoś chciał dowódców to dorzucił ich. Dodatkowe ulepszenia siódmego poziomu, czemu nie? Emisariusze jako jednostka, która nie walczy? Proszę bardzo. Każdy dodawał co chciał i przez to był tam niesamowity chaos. No i większość jednostek to były "przekolorowanki". W HoTA jest zupełnie inaczej, wszystko jest przemyślane, a dorobione modele pasują do całości.

Co chciałbym zobaczyć w następnej wersji? Mogliby uczynić Ostrze Armagedonu artefaktem składanym, by poprawić balans no i miałoby to podłoże fabularne. Z tego co pamiętam Xeron musiał zdobyć Miecz Ognia Piekielnego, Tarczę Potępionych i Zbroję Ognistej Mocy, by go stworzyć. Do tego przydałoby się zrobić jakiś artefakt składany z Zestawu Zatoki ("Przystań" kojarzy mi się z Zamkiem). No i skoro pożyczyli Złotą Gęś i Przerażającą Maskę z H2 to czemu nie wziąć więcej? Z artefaktów proponowałbym Łamacz Mieczy, Top Masztowy (w końcu HoTA 1.x kręci się wokół pirackiej braci). Do tego przydałyby się Duchy, które nie byłyby rekrutowane w Kuźni jak w WoGu. No i może udałoby im się odblokować zaklęcie Strachu. Jakby był rzeczywiście problem z SI to mogliby zrobić, że występuje on tylko na mapach "Gracz vs Gracz" (stworzyli kilka takich zaostrzeń już).

Nie mogę doczekać się kolejnej części i informacji o Forge'u. Pamiętam jak pojawiły się głosy niezadowolenia z powodu grzebania w oryginalnej koncepcji, ale mnie to zbytnio nie przeszkadza. Może szósty poziom to za wysoko dla Droidów Stróżujących, ale bądźmy szczerzy... zestaw jednostek zaprezentowany przez NWC nie był zbyt górnolotny. Poza Pyro i Juggernautem wszystkie oddziały opierały się na "weźmy istniejącą jednostkę i dajmy jej coś futurystycznego", niektóre pomysły jak Naga z napędem gąsienicowym i pistoletami były wręcz absurdalne. Dlatego jeśli HoTA Crew pokaże coś bardziej akuratnego to nie będę miał nic przeciwko.

antzuch1 PW
5 stycznia 2014, 15:34
Wydaje mi się, że problem niedziałającego edytora jest zła wersja H3 Complete. U mnie wszystko chodzi dobrze, nic nie wiesza.Nie instalujcie HoTy na polskie wersje tylko na angielskie.

Wiwern PW
5 stycznia 2014, 15:35
Także jestem niesamowicie zadowolony z nowej wersji. Edytor jeszcze wypróbuję w praktyce. Podobnie z nowymi rozmiarami map. Będzie co eksplorować. :D

Nowe artefakty śliczne i przydatne. Bohaterowie także wyborni. Kinkerią grało mi się bardzo przyjemnie, a Beatrice z odkrywania robi naprawdę przydatny skill. Buff dla tej umiejętności naprawdę był konieczny.

Rozbudowa zamku na mapie, nowe tereny, generator feniksów w Conflux, nerf necro, poprawki balansowe, lepszy interfejs i masa smaczków. Cudeńko! ^^

W następnej wersji możemy niestety nie zobaczyć Forge, ale będę cierpliwy. Liczę na jakieś nowe czary, bo tylko tego brakuje mi do pełni szczęścia.

10/10

Nicolai PW
5 stycznia 2014, 15:46
Mi niby działa edytor postawiony na polskiej wersji. Chociaż moim zdaniem lepiej grać na angielskiej, bo pomieszanie angielskich i polskich napisów słabo wygląda... zwłaszcza jak weźmie się poprawkę na pokręcone kodowanie.

Co do Forge to obiecali go w 2.x. Pewnie dotrzymają słowa... premiera tej wersji odwlecze się tak długo, że wyjdzie aż wszystko będzie gotowe.
strona: 1 - 2 - 3 ... 42 - 43 - 44 ... 95 - 96 - 97
temat: [ważne] Horn of the Abyss

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel