Witaj Nieznajomy!
|
temat: [ERA/dodatek] The Succession Wars komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 21 - 22 - 23 ... 49 - 50 - 51 | |
desmond |
Godryk w młodości był chłopem? To dopiero od zera do bohatera ;) A na poważnie, to możesz coś więcej napisać/zaprezentować o swoim projekcie? Bo h2 na silniku h5 to byłby mój ideał, także apetyt we mnie rozbudziłeś ;) Cytat: To spójrzcie na to drugie drzewko przechodzące przez minotaurzy żywopłot. no i jeszcze to bagienne drzewko przy niej, które perfidnie wybija się nad wszystko inne. Cytat: To akurat nieprawda. Na stronie projektu autor w miarę regularnie pisze co zrobił/naprawił, nad czym pracuje (np. edytor map, który ma umożliwić otwarcie kilku map na raz i kopiowanie części mapy do drugiej mapy), a to że od kilku miesięcy nie pojawiła się nowa wersja jeszcze o niczym nie świadczy. SI chociaż kulawa, to i tak jest lepsza od tej z oryginalnej gry. Fakt na wzór VCMI pojawiło się fheroes2, ale jak widać projekt stoi w miejscu (a poza tym optymalizacja i sztuczna inteligencja jest tragiczna). niżej: Cytat: Niektórzy twierdzą, że dwójka jest modem/rozszerzeniem do jedynki ;)
Czy istnieją jakieś mody do Heroes 1? |
Serd |
Hajven: (...)Wszystko w H5 jest bajkowe (nie mylić z baśniowym!)(...) A czym się różni bajkowe od baśniowego? :D A tak na marginesie: Czy istnieją jakieś mody do Heroes 1? Bo tak sobie pomyślałem: Heroes 3-ka, na przykład, ma swoje mody, 2-ka jakieś też. A 1-ka? |
Rob000 |
Jak wam się podoba nowy piaszczysty teren? (obrazek z rosyjskiej strony modyfikacji) :) |
rtx |
Fajne, tylko nie wiem skąd to się wzięło na rosyjskiej stronie, zważywszy na to, że grafik i szef projektu jest polakiem. |
Rob000 |
@rtx Aktualnie większość grafik do projektu robi Orzie - Rosjanin, który dołączył do teamu. Prowadzi on też stronę modyfikacji na rosyjskim VK i Moddb. |
Hayven |
@Desmond - skoro uważasz, że coś takiego ma sens, to chyba wrócę do tego projektu (grafika+kampanie+trochę mechaniki+pewne ficzery, o które zapytam) :) |
Orzie |
Haha, well, that's not right - Kivo's still in charge and does the main amount of graphics. I am responsible for the new maps and promotion, along with the various random tasks. |
Mad Hatter |
Brawo @Rob000 Heroes II jest moją ulubioną częścią Heroesa ze wszystkich, wasze modyfikacje przypadły mi do gustu. |
Rob000 |
Trochę newsów: Nowi bohaterowie dla miasta witch: Nowy bohater Maximus: Oblężenie miasta witch: |
Orzie |
Well, not new hero, but the new bios for every hero made by Lord Cameron. But thanks for keeping the people aware :) On the lowest picture a new ground for Witch is shown. The castle walls will be reworked later. |
Melindar |
@Rob000, podajesz duzo zlych informacji... 2. Teren piaszczysty ktory jest pokazany na obrazku nie jest nowy, lecz do zmiany. 3. Wiekszosc grafik nadal robie ja, nie Orzie. Orzie zajmuje sie 'reklamowaniem' moda - szczegolnie na rosyjskich stronach i forum. 4. Ci bochaterzy nie sa nowi, ale przerobieni na styl H2. 5. Bohater Maximus tez nie jest nowy, zawsze byl dostepny w modzie. |
Orzie |
I know how to change animations, theoretically. Got some experience in another game, Lords of Magic. It also uses old SMK format, able to be created only by old Smacker Tools instead of new RAD Video tools (its SMK files are too new and the game is unable to read them). |
Melindar |
If so, ignore number 1. The rest is still wrong. |
AmiDaDeer |
biografia: Maximus to półork. -_-
Despite his goblin heritage |
Orzie |
It's only like that in HMM6, in which Maximus is not the same. But in HMM2 [s]grass[/s] goblins are green, and orcs aren't. |
AmiDaDeer |
It isn't only like that in Heroes VI. Maximus comes from Might and Magic 3, where he's a half-orc. Of course they are not the same character, and of course orcs in Heroes 2 aren't green, but both H2 Maximus and MM3 Maximus share the same portrait, and since he's serving Morglin Ironfist, he probably came from VARN as well as his ruler, and IIRC orcs on VARN are green. I know you may not give a monkey's about MM story, but at least try. :P |
Alamar |
Gwoli wyjaśnienia - Maximus pojawił się po raz pierwszy w MM3 jako półork. Ten sam osobnik na planecie z H1-3 pojawił się dopiero w MM7. Jednakże Maximus z H1-2 jest "kopią" tego z MM3 i jako takiemu bliżej mu do półorka niż do goblina. Tak samo jak Yog w H1 jest "kopią" Yoga z MM5, gdzie był niebieskolicym człowiekiem barbarzyńcą (jak całe jego plemię). Niemal wszyscy bohaterowie w H1-2 mają swój pierwowzór w MM1-5 i często "kolorowe" postacie to nie dżinny czy gobliny, ale ludzie o niebieskiej skórze czy właśnie półorki (jak choćby rycerz Tyro). Just to make clear - Maximus first appearance was in MM3, where he's Half-Orc. He reappered as same character on H1-3's planet in MM7. Nevertheless Maximus from H1-2 is "a copy" of MM3's Maximus, and because this heritage he is closer to a Half-Orc then to a Goblin. The same case is with Yog from H1 - he is "copy" of Yog from MM5, where he's blue-skinned Human Barbarian (as all his tribe). Nearly all heroes from H1-2 have their archetypes in MM1-5 games and often all these characters with various colour skins are not Genies or Goblins but Humans with blue skin or they are Half-Orcs (Tyro the Knight for example). |
Orzie |
However, we should acknowledge that Maximus from MM3 and Maximus from MM7 are probably the same, BUT not the same as Maximus from HMM1 and HMM2. Maximus from MM series arrived in Enroth only after the defeat of the Kreegans, which was much later than the war for the domination on Enroth and even The Succession Wars. Most probably Caneghem just used the same heroes because they were familiar to him, not caring about merging the lore at that time. Anyways, we will need to correct his bio somehow. Any certain propositions? |
zmudziak22 |
Same is for Kastore, when he was copy form old MM games and reappear in H1/H2. |
Orzie |
Many other heroes are present in the mod as well. Bios for Yog, Arturius, Kastore, Agar, Crodo, Falagar and others are still being discussed. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 21 - 22 - 23 ... 49 - 50 - 51 |
temat: [ERA/dodatek] The Succession Wars | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel