Witaj Nieznajomy!
|
temat: [ważne] Horn of the Abyss komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 34 - 35 - 36 ... 95 - 96 - 97 | |
AmiDaDeer |
rtx: Ponownie odkryłeś Amerykę. :P Mówiłem o tym problemie wiele razy, wystarczyło prześledzić temat.Otóż, jak stwierdził jakiś człek z Heroes Community, tekst związany z nową zawartością jest w jakimś super-duper zaszyfrowanym pliku hota.dat [bodajże], którego nie da się otworzyć. Ogranicza to moje możliwości do zangielszczenia tego co zostało zrusyfikowane. BTW - Królewska Zbroja Niksy: ...a o ile dA nie kłamie (i ja czegoś nie nadinterpretuję), to Don_ko przez najbliższy rok będzie odbywał obowiązkową służbę wojskową. :( |
Kuririn |
Pierwszy item, od którego nie mogę oderwać oczu :P |
Saki |
Większość osób pewnie doskonale o tym wie, bo przejrzała profil HotA na kontakcie wzdłuż i wszerz, ale jeśli ktoś nie dorwał informacji/nie wydedukował, to tutaj pewne nowinki: - Lalka Szamana będzie obniżać szczęście (na pewno ma związek ze szczęściem, łatwo się domyślić, że będzie je obniżać, jako że HotA chce pewnie rozkręcić tę kwestię); - Korona Pięciu Mórz nie jest żadnym artefaktem składanym; - Naszyjnik Trwałości jest chyba artefaktem składanym (tutaj nie jestem pewien, jakby co, niech mnie ktoś poprawi), służącym odporności na magię; - Złota Gęś jest, jakże zaskakująco, artefaktem składanym z trzech toreb złota, i sam w sobie będzie dostarczał dziennie 4750 złota, co łącznie z artefaktami potrzebnymi do jego zdobycia daje nam całkiem przyjemną sumkę 7000; To na razie wszystko, co wyłapałem. Jest jeszcze bardzo pobieżnie mowa o Kronverku, Forge, Asylum (czy jak tam miał się po angielsku zwać) i Cathedral, ale nie chce mi się tego redagować na razie, najwyżej doedytuję posta. O dziwo, słowa o Stanfordzie nie było. |
AmiDaDeer |
Saki: Zaiste, będzie natomiast należeć do "kolekcji" artefaktów dla Przystani (wraz z Królewską Zbroją Niksy i dwoma jeszcze nieznanymi artefaktami).Korona Pięciu Mórz nie jest żadnym artefaktem składanym; Saki: Tak, to artefakt składany.Naszyjnik Trwałości jest chyba artefaktem składanym Wszystkie artefakty zaś z tego co wiem są dziełem Alex-andra. Zaś co do miast: ogólnie z dyskusji wynika, że żadne kolejne miasto nie jest na razie pewne (zapewne również ze względu na dłuższą nieobecność Don_ko), ale Kronwerk/Azyl/Katedra są niegotowe w takim samym stopniu (brak ekranu miasta i nieistniejące jednostki), podczas gdy Forge stoi na nieco wyższym poziomie prac. A o Stanfordzie nic nie było, bo żaden fan Stanfordu się nie wypowiedział na ten temat. :P Ogólnie rzecz biorąc HotA na razie to tylko i wyłącznie Cove, a co dalej będzie to tylko domysły. |
galo11 |
Hobbit, może warto by było zrobić nowinę w aktualnościach na stronie HotA, gdzie przedstawionoby opublikowane ostatnio obrazy artefaktów i podsumowanie dotyczące informacji o ich właściwościach? Nie wszyscy przekopują Forum, a nawet jeśli to może nie wyłapują wszystkich informacji. /offtop Swoją drogą nie mogę się doczekać 1.3, a szczególnie edytora map, który pozwoli twórcom map na wykorzystanie wszystkich nowych elementów gry. Wydaje mi się to najciekawsza i najbardziej ekscytująca nowość od momentu wydania dodatku jako takiego. |
AmiDaDeer |
Nowina wkrótce, bo przy okazji aktualizacja strony się szykuje, to zrobię zbiorowego newsa. |
rtx |
Przepis na domowej roboty edytor map do H3 HotA, który służy tylko do oglądania nowych rzeczy, bo gra nie wykrywa tamtych obiektów: Należy wrzucić wszystkie pliki .def i .msk do archiwum. H3sprite.lod oraz plik objects.txt do archiwum H3bitmap.lod. Oczywiście trzeba do tego MMArchiwe i radzę zrobić kopię zapasową całej gry. |
Drwal |
Ciekawy sposób. Z lenistwa trochę nie chce mi się próbować, mógłbyś opisać jak wyszło? Jakie ma zalety, wady? Co w ten sposób można dokładnie uzyskać? Jednym słowem szerzej rozwinąć wątek. :) |
rtx |
Można wstawić wiele obiektów z Hoty, chociaż część crashuje. Szkoda, że nie da się grać w mapy z nimi. Po prostu nie pojawiają się na liście, chociaż możliwe, że to wina mojego niedopaczenia. |
Kuririn |
Ja czekam cierpliwie do Sylwestra :P |
AmiDaDeer |
...a ja w międzyczasie zapraszam do przeglądania grotowej komnaty o Hocie. Trochę się tam nowości nazbierało. :3 |
Ayssid |
Hobbicie, świetna aktualizacja komnaty, dużo do poczytania (news + wywiad). Doszukałem się jednak drobnego błędu. Mianowicie link "Oficjalna witryna Horn of the Abyss na VK" (ten w dziale "Linki") prowadzi na forum DF2. Pozdrawiam. |
Vade Parvis |
Pendant of Downfall. Not a final version of the model, a final design of this artifact will be slightly different with a high probability. P.S. Please note that now we are publishing renders in the .png format on sites other than vk.com. If you want more quality version of images published in the official group project for the site or any other platform, you can always make a request to the team. |
AmiDaDeer |
Okay, will remember about that. |
Ayssid |
Nowy bohater. Кинкерия (Kinkeriya). |
AmiDaDeer |
W następnej wersji EDIT: W przyszłych wersjach, w ramach poprawy balansu, mają się pojawić zupełnie nowi bohaterowie zastępujący tych, którzy są np. na niektórych mapach bezużyteczni. Oczywiście w zależności od ustawień będzie można wybrać bohatera nowego bądź oryginalnego (podobnie było np. z Sir Mullichem zastępującym Lorda Haarta). Na pierwszy ogień idzie wiedźma Kinkeria w zamian za Voy: Kinkeria była jedną z najbardziej szanowanych wiedźm swojego plemienia. Zawsze skora do nauki, łatwo przyswaja sobie istotę każdej rzeczy. Jej dawano do rozwiązania takie zagadki, nad którymi inni mędrcy zastanawiali się całymi latami. Nic więc dziwnego, że Kinkeria szybko zaczęła służyć wojsku Tatalii. |
Kastore |
Zaraz, chwileczkę, bo nie za bardzo wiem, czy wszystko zrozumiałem. Mają się pojawić nowi bohaterowie, podmieniać starych, czy może coś jeszcze innego jak np. zaznaczanie w edytorze, który z nowych bohów ma się pojawić w grze? |
Ayssid |
Kastore_pl: Zaraz, chwileczkę, bo nie za bardzo wiem, czy wszystko zrozumiałem. Mają się pojawić nowi bohaterowie, podmieniać starych, czy może coś jeszcze innego jak np. zaznaczanie w edytorze, który z nowych bohów ma się pojawić w grze? Z tego co zrozumiałem wynika, że nowi bohaterowie mają zastępować niektórych starych na mapach losowych, na których profesja danego bohatera jest bezużyteczna (np. Nawigacja na mapie bez wody). |
AmiDaDeer |
W skrócie: nowe mapy Hoty bez wody będą miały Kinkerię. :P Podobna rzecz będzie z innymi bohaterami, jeśli będą zaburzać balans. To samo też będzie z mapami losowymi rzecz jasna. |
Drwal |
Ciekawe, natomiast nie bardzo to urozmaici rozgrywkę, raczej taki mały detal, na który mało kto podczas gry zwróci uwagę. Takie trochę urozmaicenie jakich wiele np. w Wogu. Na przykład jeden bohater podmienia drugiego z nawigacją, gdy mapa nie posiada wody. Od razu przychodzą mi na myśl skrypty z Wake of Gods. Osobiście wolę inne nowości, ale to wszystko są tak szczątkowe informacje, że wole nie komentować dopóki nie przetestuje. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 34 - 35 - 36 ... 95 - 96 - 97 |
temat: [ważne] Horn of the Abyss | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel