Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [ważne] Horn of the Abyss
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 32 - 33 - 34 ... 95 - 96 - 97

AmiDaDeer PW
11 listopada 2013, 21:04
Wydaje mi się, że działająca pełna gra, ale w innym języku jest jednak nieco lepsza od niedziałającej w pełni gry, nawet jeśli w pełni zrozumiałej językowo. :P

Kammer PW
11 listopada 2013, 21:07
A mi się wydaje, że lokata długoterminowa o niskim stopniu ryzyka jest lepsza od szybkiej i przynoszącej teoretycznie wysokie zyski, ale ryzykownej ;P

voncur PW
11 listopada 2013, 21:11
Mówcie, piszcie co chcececie, to VCMI jest przyszłością H3.
Dlaczego?
Co jest lepsze? rozwijanie zablokowanego kodu? Czy pisanie i rozwijanie wolnego?

AmiDaDeer PW
11 listopada 2013, 21:13
A dlaczego miałoby którekolwiek z nich być lepsze? Równie dobrze mógłbyś zapytać, czy lepszy jest schabowy z mięsa kupionego w sklepie czy ręcznie wycinane mięso z hodowanej w domu świni. :P

Warmonger PW
11 listopada 2013, 21:15
Nie chodzi o to, która platforma jest lepsza. Chodzi o to, żebyśmy mieli w co grać ;)

Kammer PW
11 listopada 2013, 21:18
voncur:
Co jest lepsze? rozwijanie zablokowanego kodu? Czy pisanie i rozwijanie wolnego?
Dokładnie. Stworzyłem wykres ukazujący konfrontację potencjału VCMI (czerwonego) i Hoty (niebiesiej).

Hobbit:
A dlaczego miałoby którekolwiek z nich być lepsze? :P
Może nie lepsze, ale mające większy potencjał, lepiej rokujące na przyszłość.

rtx PW
11 listopada 2013, 21:22
W sumie to ten wykres idealnie obrazuje potencjał obu tych... rzeczy: HoTA ma aktualnie więcej nowości [chociażby działające budynki specjalne w miastach], lecz VCMI jest otwartą platformą, więc w przyszłości będzie w nim ponoć można zrobić wszystko... Prawda?

AmiDaDeer PW
11 listopada 2013, 21:30
Jeden z twórców VCMI wypowiedział się w tej sprawie, czemu się jeszcze kłócicie? :D

Kammer PW
11 listopada 2013, 21:32
Gdy Warmonger się wypowiedział ja pisałem mój post, więc...

Ratonhnhaké:ton PW
11 listopada 2013, 21:34
Zgadzam się z Hobbitem, nie ma sensu kłócić się co jest lepsze. Od Hoty możemy dostać rzeczy, które są widzimisię autorów, a VCMI jest platformą (jak narazie) głównie dla modderów, więc mody są zależne od osób trzecich, lub od nas, naszej wyobrażni, naszych chęci i od możliwości VCMI.

Rob000 PW
11 listopada 2013, 21:44
Pomyślcie że w przyszłości dzięki VCMI każdy kto ma chęci(i czas) będzie mógł stworzyć własny dodatek, taki jak HoTA. A kiedy HoTA zostanie wydana(za kilka lat) i tak wszystko zostanie przeniesione do VCMI (choć wszystko z HoTA może zostać przeniesione do VCMI przed wydaniem HoTA - dowodem jest Cove i Forge) xD
Wszystkie argumenty potwierdzają przewagę VCMI nad HoTA.

AmiDaDeer PW
11 listopada 2013, 21:50
Tyle że te argumenty opierają się na "Kiedyś" i na dobrych chęciach (już mniejsza o to że pomijają zdolności moderów). :P

Rob000 PW
11 listopada 2013, 21:57
Hobbit masz racje mój błąd - nie każdy zrobi taki mod jak Hota. Trzeba jeszcze mieć talent i być pomysłowym. Chciałem napisać że będzie taka możliwość, lecz poniosły mnie emocje :D

Ratonhnhaké:ton PW
11 listopada 2013, 22:02
Choć po to (chyba) jest VCMI, by (nie bezpośrednio), ułatwić i uprzyjemnić modowanie.

voncur PW
11 listopada 2013, 23:58
Nie chciałbym przechwalać VCMI, ale wszystko można w latwy i szybki sposób przenieść do otwartej platformy, bo przecież defy i inne takie można przekopiować, poczekajmy do 1.0 xD

rtx PW
12 listopada 2013, 00:08
Zdecydowanie największym problemem VCMI [ważniejsze od tego, że katalulta nie działa] jet fakt, iż specjalne budynki w miastach z modów nie działają, więc ostatnio więcej gram w HoTę, chociaż zobaczy się jeszcze 'co przyniesie przyszłość'.

AmiDaDeer PW
12 listopada 2013, 00:57
voncur:
przecież defy i inne takie można przekopiować
Taaa, zwłaszcza kod źródłowy. :P

witchking PW
12 listopada 2013, 17:39
Znalezione na forum Hoty:




HobbitHobbitDamn, też dzisiaj przeglądałem temat floodowy i mnie ubiegłeś. ;P

AmiDaDeer PW
12 listopada 2013, 18:42
Powyżej, od góry: Pierścień zatajenia (wstrzymania?) i Korona pięciu mórz. Poniżej zaś - Naszyjnik trwałości.


Aayren PW
13 listopada 2013, 01:45
Pamiętacie "Prjedeł" - spójrzcie na sam dół stronki (nie na koncept arty, a na "faktyczne" graficzki z gry): http://heroes3towns.com/?town=asylum&page=arts Czyżby coś się działo z tym projektem? Czy może te jednostki były prezentowane i ich tylko przypadkiem nie widziałem?
strona: 1 - 2 - 3 ... 32 - 33 - 34 ... 95 - 96 - 97
temat: [ważne] Horn of the Abyss

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel