Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [VCMI/projekt] Kronverk
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 26 - 27 - 28

Drwal PW
29 października 2013, 23:38
Pointer:
Wiec jesli podniosa, to zmieni sie nazwe miasta i tlo. Wtedy to nie bedzie ICH Kronverk, tylko nasze wlasne miasto krasnoludow i wara im od niego. Jak oni nie potrafia nic wydac przez tyle czasu, to dlaczego mamy czekac???

Śmieszny jest ten Twój post. Akurat HotA team wydał w świecie Heroes 3 najwięcej, jeśli chodzi o fanowskie dodatki i mody. Stworzyli przede wszystkim wspaniałe miasto, które jak dotąd jako jedyne trzyma poziom oryginalnych. Choćby za to należy się im szacunek. Z uwagi na brak czasu nawet nie doczytałem czy to ty tworzysz ten nowy Kronverk czy nie, ale wygląda to tragicznie. Nikt wam nie zabrania robić, sam życzę wam powodzenia, ale radził bym się bardziej przyłożyć i mniej chwalić. Póki co n-ty projekt miasta, bez żądnego pokrycia, dokładnej koncepcji i włożonej pracy. I też uważam, że idziemy zbyt w ilość a nie jakość. Kronverk, Vori, jakaś Przepaść. Nie lepiej zrobić w więcej osób coś porządniejszego. Na obecną chwilę przy tym co pokazane wstyd wrzucić by było (jakby nawet jakimś cudem udało sie skończyć) takie coś do gry. Tym większy szacunek dla Witchkinga, Hobbita i Tritha, za to że oprócz tego że robią miasto Forge, to świetnie to im wychodzi.



Pointer PW
30 października 2013, 10:52
Drwalu, po pierwsze, przeczytaj to, co napisałem w pierwszym poście. To NIE jest wersja do wrzucenia do gry, tylko roboczo-testowa. Wrzucona przede wszystkim po to, żeby nie być gołosłownym, że nic nie jest zrobione. Poza tym nikt nie mówi o braku szacunku dla HotA Crew. Cove jest wspaniałe i nikt im tego nie odmawia. Ale uważam, że dopóki oni nie wypuszczą miasta krasnoludów, mamy, jako fani, pełne prawo do tego, żeby tworzyć je we własny sposób. I nikt się tu niczym nie chwali, ponownie odniosę się do pierwszego posta. Oczekuję pomysłów, rad i burzy mózgów, a nie pochwał. Jeśli Twoim zdaniem roboczy ekran miasta jest tragiczny, to się z tym kłócił nie będę, bo masz prawo do swojego zdania, tak samo jak każdy, więc przyjmuję to z pokorą i zrobię co się da, żeby spełnić Wasze oczekiwania co do jakości tego miasta (choć wiadomo, że wszystkim nie dogodzisz, czego najlepszym przykładem są chyba wszystkie nowe miasta poza Cove). Choć powiem szczerze, moim zdaniem ekrany miast Grove i Preserve są też ok i nie odstają wcale aż tak mocno od poziomu oryginalnych miast. A co do koncepcji i włożonej pracy, to oceniasz projekt po jednym ekranie, a ja tymczasem wolę pracować w ciszy i spokoju, więc pracy w to miasto włożyłem już więcej niż Ci się pozornie wydaje.
Cytat:
jakby nawet jakimś cudem udało sie skończyć
Gdybym sam nie oczekiwał lepszej jakości, to powiedziałbym, że stwierdzenie jest totalnie nietrafione, bo miasto jest prawie gotowe, ale po prostu zgadzam się ze stwierdzeniem, że wstyd to wrzucić do gry, dlatego teraz pracuję nad poprawą jakości wszystkich elementów praktycznie.

Cytat:
Nie lepiej zrobić w więcej osób coś porządniejszego
A na to odpowiem cytatem:
Hobbit:
Łatwo powiedzieć "Zróbcie team", gdy jest się w roli komentującego. :P

Niech ludzie zajmują się tym co chcą i wtedy wyjdzie coś sensownego. Jak się pomysł kompletnie nie podoba członkom zespołu, to nikt nie pomoże.

@Darkem

Z drugiej strony sama nazwa Kronverk nie jest też ich wymysłem, ale możemy pomyśleć nad czymś własnym. Zatem czekam na propozycje nazwy miasta krasnoludów inne niż Kronverk. Zaś co do tła, jeśli się nie mylę, to też go nie patentowali, a co do samych praw autorskich, zawsze można o tym napisać w opisie moda, że tło (jak i inne elementy, jeśli jeszcze coś zapożyczymy) jest autorstwa HotA Crew. Ale propozycje alternatywnej nazwy poznam chętnie. Ruszcie wyobraźnię i dawajcie :)

AmiDaDeer PW
30 października 2013, 10:59
Kordegarda - po angielsku Gatehouse. :P

Drwal PW
30 października 2013, 11:57
Cytat:
Drwalu, po pierwsze, przeczytaj to, co napisałem w pierwszym poście. To NIE jest wersja do wrzucenia do gry, tylko roboczo-testowa. Wrzucona przede wszystkim po to, żeby nie być gołosłownym, że nic nie jest zrobione. Poza tym nikt nie mówi o braku szacunku dla HotA Crew. Cove jest wspaniałe i nikt im tego nie odmawia. Ale uważam, że dopóki oni nie wypuszczą miasta krasnoludów, mamy, jako fani, pełne prawo do tego, żeby tworzyć je we własny sposób.

Ja wam tego nie odmawiam, nie spodobał mi się tylko Twój ton i wywyższanie się nad HotA. Jeżeli by wam wyszło choć w 10% tyle co im (mam tu na myśli jakość), to naprawdę będzie to genialny wynik. No i nie zapominaj, że oni pracowali na gołym Heroes 3. A nie na wciąż według mnie słabo-grywalnym i nieskończonym VCMI, w którym dodawanie miast mając grafiki jest dziecinnie proste.

Ekran miasta wygląda na sklejankę wszystkiego tego co znaleźliście w internecie. Jest wręcz komiczny. Naprawdę myślisz pokazując takie coś jesteście wyżej od ludzi, którzy nie pokazali nic?

I ja uważam, że nawet wtedy gdyby HotA wydała swoje miasto, prawo by tworzyć własne będziecie mieli nadal.


Cytat:
A co do koncepcji i włożonej pracy, to oceniasz projekt po jednym ekranie, a ja tymczasem wolę pracować w ciszy i spokoju, więc pracy w to miasto włożyłem już więcej niż Ci się pozornie wydaje.


Gdybym sam nie oczekiwał lepszej jakości, to powiedziałbym, że stwierdzenie jest totalnie nietrafione, bo miasto jest prawie gotowe, ale po prostu zgadzam się ze stwierdzeniem, że wstyd to wrzucić do gry, dlatego teraz pracuję nad poprawą jakości wszystkich elementów praktycznie.


Pokazałeś tylko ten ekran miasta, więc co innego mam oceniać? To chyba naturalne, że ludzie będą to opiniować. Skoro wolisz pracować w ciszy i spokoju, czemu nam to pokazałeś? Zwłaszcza że sam piszesz że wszystko będziesz zmieniać i zdajesz sobie sprawę że nie nadaje się do gry nawet dla najmniej wymagającego gracza.

Pointer PW
30 października 2013, 12:00
Ok, akceptuję pierwszą propozycję, chociaż po angielsku wolę Guardhouse niż Gatehouse, bo Gatehouse to stróżówka, a nie kordegarda. ;) Czekam na kolejne, żeby było z czego wybierać. A tak przy okazji, poszperałem trochę po necie i znalazłem parę obrazów, które ewentualnie mogłyby zastąpić background miasta (oczywiście czekałaby mnie od nowa robota z budynkami, ale to w sumie nie aż taki problem, bo i tak większość jest do poprawy, więc może się okaże, że nawet to lepiej :P). Dla porządku ponumerowane, żebyście łatwiej mogli się o nich wypowiedzieć:

Propozycja 1
Propozycja 2
Propozycja 3
Propozycja 4
Propozycja 5
Propozycja 6

Następne są w totalnie innej koncepcji, bardziej oparte o wizerunek miasta z h5:

Propozycja 7
Propozycja 8
Propozycja 9

Czekam na Wasze opinie. Oczywiście, możemy pozostać przy starym backgroundzie i wpisać w opisie moda, że autorem tła jest HotA Crew, tak jak wcześniej wspomniałem.

P.S. Wrzuciłem linki, a nie obrazki, bo niektóre są bardzo duże.

@Drwal

Nie wywyższam się, tylko uprzedzam fakty. Napisałem to tylko w odpowiedzi, że HotaCrew może mieć pretensje o wykorzystanie ich tła i ewentualnie nazwy (choć jak wspomniałem wyżej nazwy nie wymyślili). Jak na razie nic takiego nie miało miejsca, więc na dobrą sprawę wszystkie te posty o wywyższaniu się nie mają żadnego odniesienia do rzeczywistości. Więc ok, zgadzam się, może z tonem postu trochę przegiąłem, za co urażonych tym przepraszam. Wersję roboczą pokazałem dla oceny pomysłu i zarysu wyglądu, nie jego jakości na razie. Oczywiście, że mógłbym niczego nie pokazać, wypuścić za jakiś czas gotowe miasto i już, ale chyba to lepiej, że każdy może się wypowiedzieć, bo różne fajne wizje wychodzą często właśnie z burzy mózgów. A nie mówię, że zamierzam wszystko zmieniać, tylko poprawiać jakość, a to różnica.

jarojj10 PW
30 października 2013, 15:43
Link z propozycją 1 i 6 nie działa. Jeśli już miałbym wybierać to wybrałbym propozycje 2 albo 5. Moim zdaniem jednak energię potrzebną na zmian tych zdjęć w tła lepiej przeznaczyć na poprawienie/zrobienie budynków i stworzeń tym bardziej że tła HoTy są naprawdę ładne (mi osobiście też bardziej się podoba pierwsze tło.

Kammer PW
30 października 2013, 16:41
Proponowałbym całkowite porzucenie wszystkiego, co zrobił HotA Crew, gdyż wykorzystywanie ich materiałów byłoby wykorzystywaniem cudzej pracy, co im raczej nie spodobałoby się.

Piąty ekran wydaje się być najciekawszy, ale boję się, czy nie będzie on zbyt podobny z tym z Vori, nad którym obecnie pracuje Mad Hatter. Na nazwę proponuję Warownię.

Odnośnie zaś idei stworzenia jednego, ogólnogrotowego zespołu tworzącego miasta myślałem o tym prezentując mój pierwotny line up - ciężko byłoby umieścić na mapkach kampanijnych Forge bez załączenia samego miasta w modzie.

Pointerze, jedyne, co nam pokazałeś to jeden screen, z którego tak naprawdę nic nie wynika. Proponuję, byś opisał (chociaż pobieżnie) jednostki, fabułę, cokolwiek! Wszystko to, co teraz wiemy to: miasto z krasnoludami, w którym może będą olbrzymy. Więcej konkretów!

AmiDaDeer PW
30 października 2013, 16:52
Kammer:
Na nazwę proponuję Warownię.
Czy przypadkiem Warownia to nie miała być nazwa miasta Vori?

Kammer PW
30 października 2013, 16:56
Hobbit, the Irreplaceable:
Czy przypadkiem Warownia to nie miała być nazwa miasta Vori?
Pierwsze słyszę, ja proponowałem Lodowiec.

AmiDaDeer PW
30 października 2013, 17:07
Lodowiec brzmi jak obiekt na mapie, a nie jak nazwa frakcji. Warownia to była jedna z w ogóle pierwszych nazw proponowanych dla Vori.

Kammer PW
30 października 2013, 17:13
@Hobbit: Gaj też tak brzmi :P. Ale muszę stwierdzić, że zasiałeś teraz ziarno niepewności...

AmiDaDeer PW
30 października 2013, 17:16
Nazwie "Gaj" też byłem przeciwny, ale pamiętaj że to było odtworzenie projektu miasta i nasz zespół starał się jak najmniej ingerować w oryginalną wizję... Tutaj takiego wytłumaczenia nie widzę. :P

Anyhow - Warownia też mogłaby być jeśli chodzi o krasnoludów, ale może warto postawić na coś oryginalnego?

Kammer PW
30 października 2013, 17:24
A skoro już jesteśmy przy odtwarzaniu: czy to, co tworzy Pointer ma być dokładnym odtworzeniem tego? Jeśli tak, to nazwa "Kronverk" powinna zostać zachowana. I szczerze mówiąc to samo powinno być z Przepaścią.

TopFunny525 PW
30 października 2013, 19:07
Pointer:
Czekam na Wasze opinie. Oczywiście, możemy pozostać przy starym backgroundzie i wpisać w opisie moda, że autorem tła jest HotA Crew, tak jak wcześniej wspomniałem.

Wolę zostać przy tradycyjnym backroundzie Kronverk. Mniej kombinowania będzie, i będziesz mógł przystąpić od razu do działania.

Hmmm... Tak z ciekawości zapytam, czy lineup jednostek będzie taki sam, jak jest podany tutaj. Czy też zamierzasz go lekko urozmaicić?

Pointer PW
30 października 2013, 22:32
Co do tla, to widze, ze zdania sa dosc podzielone. Poczekam na jeszcze pare opinii i zdecyduje czy zachowac oryginal czy robic nowe. Co do nazwy, to Warownie tez akceptuje. Co do Vori to tez kojarze lodowiec, choc troche tez mi to dziwnie brzmialo. Jak sie zbierze z 5 propozycji nazw, to moze jakas ankiete zrobie i zobaczymy co wyjdzie. Co do line-upu jednostek, to troche zmian bedzie wzgledem oryginalu, chociazby fakt, ze nie odpuszcze smokow lawowych na 7.poziomie. Jeszcze mam pare watpliwosci, ale ogolny zarys najprawdopodobniej przedstawial sie bedzie tak:
1.koboldy
2.piechota krasnoludzka, moze wlacznie z zabraniem krasnoluda z rampartu i podmiane jego na elfa walczacego wrecz
3.prawdopodobnie niedzwiedzie
4.jeszcze sie zastanawiam, ale cos z lataniem lub teleportem, mozliwe, ze jakis duch gor czy cos w tym stylu
5.krasnoludzki mag/kaplan run
6.kamienne olbrzymy
7.smoki ognia/magmy

Jak zdecyduje konkretniej to na pewno przedstawie moja wizje dokladniej. Jeszcze zastanawiam sie nad paroma stworami z Banku Stworow.

AmiDaDeer PW
30 października 2013, 22:54
Jeśli mogę zasugerować małe zmiany w line upie:

1. Koboldy są okej, pytanie tylko jak miałyby one wyglądać?
2. Krasnolud jest jak dla mnie dosyć średnim pomysłem, ale przy zastąpieniu go jakąś inną istotą w Bastionie ma on tutaj nawet rację bytu. Tylko błagam, nie dawać tam kolejnego elfa... Może jakaś driada albo coś w ten deseń?
3. Rozumiem że to ma być niedźwiedź sam w sobie, a nie np. jeździec niedźwiedzia?
4. Tu dałbym kapłana. Przyda się strzelec na w miarę niskim poziomie, zwłaszcza jeśli poprzednie poziomy to będzie - jak dobrze rozumiem - ciężka piechota.
5. Może pterodaktyl?
6. Kamienne olbrzymy - okej.
7. Smoki ognia - hm. No tego, nie przekonuje mnie to zbytnio. Wszystkie regularne smoki z H3 są nazywane kolorami albo materiałem z którego "są wykonane". No i chętnie bym zobaczył jak on miałby właściwie wyglądać.

Aczkolwiek przyznam się, że byłbym skłonny zaakceptować w tym miejscu jakiegoś magmistego smoczego golema, tyle że latającego. Coś w ten deseń.

Kammer PW
30 października 2013, 23:19
Czy pterodaktyl nie będzie przypominać Gargulca? Może na siódmy poziom dać Ettina?

AmiDaDeer PW
30 października 2013, 23:21
Kammer:
Czy pterodaktyl nie będzie przypominać Gargulca?
Na tym poziomie - jestem pewien że nie.

Kammer:
Może na siódmy poziom dać Ettina?
Nie wyglądałby w takiej formie zbyt oryginalnie... Już prędzej ettin mógłby być ulepszeniem olbrzyma...

Kammer PW
30 października 2013, 23:32
Mówiłem o podobieństwie graficznym: dwa pokurcze z wielkimi skrzydłami.

Jak Ettin mógłby być ulepszeniem Olbrzyma? Miałby sobie wyksztłcić drugą głowę?!

AmiDaDeer PW
30 października 2013, 23:34
Pterodaktyl nie musi być pokurczem, może być dosyć sporą bestią. No i to jest kamienny olbrzym, więc druga głowa może jak najbardziej być na miejscu - tak jak na miejscu są dodatkowe dwie głowy po ulepszaniu piekielnego ogara. :P
strona: 1 - 2 - 3 ... 26 - 27 - 28
temat: [VCMI/projekt] Kronverk

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel