Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [VCMI/projekt] Odtwarzanie miasta Przepaść
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 - 4 ... 22 - 23 - 24

avatar PW
25 października 2013, 19:52
Jasne, ale czy musisz swoje wizje powtarzać pod każdym modem? Wszyscy o tym wiedzą, co lubisz a co nie, więc nie ma po co się powtarzać.

AmiDaDeer PW
25 października 2013, 20:01
Dobra, koniec flejma. Nie mam nic więcej do powiedzenia, to nie miałoby już żadnego sensu... -_-

MinosKing PW
27 października 2013, 19:56
Miasto ciekawie się zapowiada i z pewnością ładnie by się komponowało wśród reszty istniejących już w grze.

mitlandy PW
29 października 2013, 17:59
Pomału do przodu mam już budynki, background, jednostki, siedliska ale mam sporo błędów może jeszcze kilka tygodni.Miasto będzie gotowe. :)

TopFunny525 PW
29 października 2013, 18:52
Jestem wielkim fanem tego miasta, i od czasu gdy odkryłem spore ilości grafik pozostawionych przez axolotla to starałem się coś pokombinować i pozmieniać jeszcze na nowożytnim WoGU (do dziś dzień pracuje i gram na nim xD). Dużo wtedy wykonałem, miałem też już większość skryptów gotowych, ale niestety z biegiem czasu pozostawiłem to miasto ku zapomnieniu.

Anyway chciałbym się spytać czy masz już gotowy soundtrack do tego miasta? Jakim utworem chcesz podmienić muzykę w tym mieście?
Mi się wydaje, że OST sanktuarium z Heroes VI może tutaj bardzo ładnie pasować. Ale wiem, że Autor znając życie wymyśli co innego. Czy masz w posiadaniu wszystkie pliki graficze typu pole bitwy podczas oblężenie etc? Bo w razie w to mogę podesłać linki do strony w których axolotl zamieścił dużo tego.

W każdym bądź razie pozdrawiam no i mam nadzieję, że tego projektu nie porzucisz, no i że dostarczysz nam kolejnego miasta do Heroesów :).

Bluearga PW
29 października 2013, 19:06
O, pamiętam ten projekt, jeszcze za czasów gdy do VCMI nie można było od tak dodawać nowych miast :P Aż dziw, że po takim czasie ruszył.

Ogólnie frakcja reprezentuje się dobrze, poza... bohaterami, a właściwie ich wierzchowcem. W sumie co to jest? Skrzyżowanie plezjozaura z salamandrą? Ma dziwne, krótkawe kończyny i ogólnie wygląda dziwnie.. Nie lepiej było zrobić Hippocampusa? On przynajmniej wygląda w połowie jak koń, a wszyscy inni bohaterowie właśnie na nich jeżdżą.

No i nie wyobrażam sobie animacji poruszania się tego stworzenia :P

TopFunny525 PW
29 października 2013, 19:13
Bluearga:
Skrzyżowanie plezjozaura z salamandrą?

Bardziej mi to przypomina wierzchowca M(h)rocznych Elfów z HV

Ta sama pani:
No i nie wyobrażam sobie animacji poruszania się tego stworzenia :P

Wierz mi, ma bardzo ładną animację, naprawdę w dużej ilości przypomina jaszczura-wierzchowca z Heroes V. mogę ci podesłać link potem do posta axolotla, gdzie umieścił def m.in.: właśnie z animacją tejże bohaterki.

EDIT : Co nie zmienia faktu, że i tak czy siak jest to moim zdaniem połączenie grafiki z Heroes II i Heroes III, co o dziwo wyszło nawet nieźle.

AmiDaDeer PW
29 października 2013, 19:13
TopFunny525:
Jakim utworem chcesz podmienić muzykę w tym mieście?
W razie czego, gdyby miasto było na w miarę grywalnym poziomie, można się do mnie zgłosić z prośbą o muzykę. Może i nie jestem fanem miasta, ale nie odpuszczę sobie okazji, by rozwijać swoje zdolności w tym zakresie. :P

TopFunny525:
Ogólnie frakcja reprezentuje się dobrze, poza... bohaterami, a właściwie ich wierzchowcem.
Co prawda nie wiem na ile to jest w zasięgu rąk twórców (twórcy?), ale chyba faktycznie warto byłoby wrzucić bohaterów na coś bardziej koniopodobnego.

mitlandy PW
29 października 2013, 19:17
Wszystkie grafiki chyba posiadam ale brakuje mi puzzli ich chyba niema. Muzyka do miasta piękna przyjąłem ja dzięki.

TopFunny525 PW
29 października 2013, 19:27
Cytat:
Wszystkie grafiki chyba posiadam ale brakuje mi puzzli ich chyba niema.

To będzie trudniejsze, ale sądzę, że można by jakoś przerobić artwork koziorożca, który hobbit dał w swoim poście i myślę, że można by było tego użyć. Ale to już w twoim uznaniu.

Cytat:
Muzyka do miasta piękna przyjąłem ja dzięki.

A proszę :). Jednak chciałbym się zapytać, czy chcesz też zmienić jakieś inne OST z gry? Np.: water theme albo battle theme? Któreś masz w planach zmieniać czy też zostaniesz przy tradycyjnych utworach?
Pozdrawiam

mitlandy PW
29 października 2013, 21:40
Nie wiem czy będę coś zmieniał ale jak dasz linka to chętnie posłucham.Miasto nadal w planach wiec projekty do przyjęcia.

Pointer PW
30 października 2013, 10:30
TopFunny525:
Mi się wydaje, że OST sanktuarium z Heroes VI może tutaj bardzo ładnie pasować.

Nie zgadzam się z tym stwierdzeniem, z kilku powodów.

1. Muzyka jest typowo w klimacie japońskim, a Przepaść/Otchłań/czy jak się ostatecznie będzie nazywać to miasto, tego klimatu nie ma. Gdybym nie grał nigdy w h6, to ta muzyka w ogóle by mi tu nie pasowała. Wydaje się pasować tylko dlatego, że graczom podświadomie staje przed oczami wodne miasto...

2. W mniej lub bardziej odległej przyszłości, miasto Świątynia do VCMI moim zdaniem powstanie. I z tego powodu (tak samo jak byłem przeciwnikiem wstawiania Yuki-Onna jako jednostki do Vori) uważam, że ten motyw muzyczny trzeba zarezerwować dla tego miasta.

3. Jak ktoś kiedyś pisał w którymś z tematów o nowych miastach (jeśli się nie mylę, to był to Hobbit), starajmy się raczej wstawiać utwory, które będą oryginalne, a przynajmniej nie osłuchane z innych gier świata M&M. Jak na razie się to udaje, Cove, Grove, Preserve i Forge mają swoje motywy muzyczne, które o ile się nie mylę, nie są znikąd "zerżnięte", tylko tworzone dla tych miast (najmniej pewności mam co do Rezerwatu, ale chyba też).

Hobbit:
W razie czego, gdyby miasto było na w miarę grywalnym poziomie, można się do mnie zgłosić z prośbą o muzykę. Może i nie jestem fanem miasta, ale nie odpuszczę sobie okazji, by rozwijać swoje zdolności w tym zakresie. :P

Moim zdaniem, jeśli lubisz się w to bawić, to działaj. Wierzę w to, że miasto będzie grywalne, a fajnie byłoby gdyby od razu pojawiło się z nową ścieżką dźwiękową, a nie z zastępczą z h6 ;) A do Kronverk też mi skomponujesz? :D I tak przy okazji, w jakim programie tworzysz? :)

AmiDaDeer PW
30 października 2013, 10:47
Pointer:
Jak na razie się to udaje, Cove, Grove, Preserve i Forge mają swoje motywy muzyczne, które o ile się nie mylę, nie są znikąd "zerżnięte", tylko tworzone dla tych miast (najmniej pewności mam co do Rezerwatu, ale chyba też).
Cove i Forge - tak, mają własne motywy muzyczne. Grove - na pewno nie, pochodzi ona z MM7, były jednak luźne plany by zrobić coś własnoręcznie. Preserve - nie sprawdzałem.

Pointer:
A do Kronverk też mi skomponujesz?
Najpierw prace nad miastem musiałyby się nieco rozwinąć, coby można było odczuć jakiś klimat, ale jakiś mały dwuminutowy utworek mogę bez problemu napisać.

Pointer:
I tak przy okazji, w jakim programie tworzysz?
FL Studio. To diabelstwo nadaje się do wszystkiego. Starsze prace do modów do H3 zamieściłem jakiś czas temu tutaj. Wtedy używałem zdecydowanie niższej jakości wtyczek, dlatego może brzmieć to nienaturalnie i mało realistycznie. Teraz jednak mam o wiele lepszy sprzęt.

Pointer PW
30 października 2013, 11:01
Link niestety już wygasł :(

AmiDaDeer PW
30 października 2013, 11:09
A to ciekawe... Nie sądziłem że tak szybko padnie... Chyba będę musiał znaleźć jakiś lepszy hosting na takie rzeczy.

Here you go.

Warmonger PW
30 października 2013, 11:53
Hobbicie, używaj Soundcloud ;)

AmiDaDeer PW
30 października 2013, 12:00
Już myślałem nad tym, tyle że nie mam wystarczająco wielu takich naprawdę dobrych utworów, by specjalnie zakładać tam konto... ale może kiedyś.

TopFunny525 PW
30 października 2013, 19:17
Mitlandy:
Nie wiem czy będę coś zmieniał ale jak dasz linka to chętnie posłucham.Miasto nadal w planach wiec projekty do przyjęcia.

Osobiście chętnie bym usłyszał ten utwór z Heroes VI. nie wiem, czy będzie on dobry :

To ewentualnie za Water Theme

Chociaż myślę też, że jeżeli muzyka w mieście byłaby jeszcze do przemyślenia to ewentualnie to mogłoby pasować w theme miasta. Chociaż nie jestem pewien.

Pozdrawiam

mitlandy PW
30 października 2013, 21:46
Mam jeden mały problemik brakuje mi jednostki strzelającej przydała by się do wież na polu bitwy.

Pointer PW
30 października 2013, 22:14
Moze da sie jakiejs jednostce dorzucic atak z dystansu? Np temu czemus fioletowemu co umiesciles na lewo od tego kraba? Bo w sumie miasto bez zadnej jednostki dystansowej to tez troche slabo...
strona: 1 - 2 - 3 - 4 ... 22 - 23 - 24
temat: [VCMI/projekt] Odtwarzanie miasta Przepaść

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel