Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Baszta Czempionów (Duel of Champions)temat: Raport bugów
komnata: Baszta Czempionów (Duel of Champions)
strona: 1 - 2

Alamar PW
28 lipca 2013, 14:03
Cytat:
...bądź zmieniło osobę kontrolującą.

EDIT:
Blackskull Shredder:
Quick Attack - This creature can attack or move the same turn it is deployed, or changes controller.
Swift - This creature can attack or move the same turn.

Kammer PW
28 lipca 2013, 14:22
OK,łapię. W MtG nigdy nie grałem - brak ewentualnych oponentów, zaś moją przygodę z karciankami zacząłem właśnie od Duela.

laszka PW
30 lipca 2013, 22:44
Taki przykry bug mnie spotkał:

Mam na stole "Untamed wraith" oraz "Fate Sealera" przeciwnik rzuca "Forbidden Flame" w tym momencie powinienem pociągnąć 2 karty, jednak dostałem tylko jedną. Przeciwnik zakończył turę i w fazie uzupełnień dostałem zaginioną kartę. Wszystko byłoby fajnie tylko że po zakończeniu mojej tury wyskoczył mi ładny komunikat "Defeat" a że grę wygrywałem a miałem 120 elo turniejowego to mi trochę szkoda.

Grakus PW
10 sierpnia 2013, 10:04
Jak grałem u kuzynów, to miałem takiego buga, iż sterta złota zabierała, a nie dodawała surowiec.:P Sprawdzałem, i w tym momencie nie było aktywnych tygodni podatków.

Aayren PW
25 października 2013, 16:46
Proszę państwa. Spotkałem dzisiaj takie overpower że to jest aż za malo by powiedzieć bug!

Bohater z przydomkiem "Zwodziciel" z Akademii. Do tego karta neutralna dająca "1 surowiec mniej za każde następne zaklęcie" (rzadka).

Wynik? Gdy tylko uzbierał 6 magii 3 przeznaczenia rzucił tą kartę (fakt, to fart że w 6 turze już ją miał), a potem poszło już łatwo. Jakieś 10 zaklęć na turę. Magd mentor odporny na wszystko z 15 ataku. Szaleństwo! Obłęd! Insane!!! Tego nie da się sparować. Nie wiem czy macie taktykę by wykończyć przeciwnika w 6 tur, ale potem to już nie miałem całkowicie nic do powiedzenia.

jollo PW
25 października 2013, 18:44
Fajnie, że napisałeś to w temacie z bugami, bo to istotnie wygląda jak bug ;)
Temat znany, bohater będzie znerfiony. Nie wiem jakim cudem przeszedł w takiej postaci, jak jest, do gry.

Aayren PW
25 października 2013, 23:21
No mnie bardziej bulwersuje ta karta bez żadnego zabezpieczenia. Przecież z tym ustrojstwem można zniwelować koszt czarów do całkowitego 0!

UpiornyRycerz PW
26 października 2013, 13:10
Tia nie da się niczym skontrować tego dopakowanego stworka a te przykładowe karty poniżej to co pies:












Yogoort PW
27 października 2013, 20:15
witam, ja Was chciałem zapytać czy to może być bug czy to mozę ja czegoś nie ogarniam w mechanice karty, mianowicie chciałem zrobić takie kombo na bohaterce akademii: założyć spell z magii światła MARTYR (męczennik) na swoją jednostkę, następnie walnąć ARMAGEDDON i teoretycznie moja jednostka z aktywnym MARTYREM powinna przyjąć wszystkie obrażenia, powinienem wyczyścić pole przeciwnika i bach moimi jednostkami. Tak się jednak nie dzieje, mimo, że męczennik powinien pochłonąć obrażenia to i tak giną mi wszystkie jednostki. Przecież nie ma obostrzenia w opisie MĘCZENNIKA, że to ma być jakiś specyficzny rodzaj obrażeń które pochłania (np w walce wręcz, albo ogólnie BOJOWE, czyli nie z czarów) albo że działa w turze przeciwnika albo coś takiego ... damn. Proszę o podpowiedź - ja czegoś tu nie rozumiem czy to naprawdę nie działa jak powinno?

jollo PW
27 października 2013, 21:45
@UpiornyRycerz
I po co wklejasz obrazki na pół strony? Można skontrować i co z tego? Ammar jest OP i wie to każdy myślący. Nawet jak mu rzucisz rozproszenie magii, wystarczy ze wyrzuci kosmiczną osobliwość wydarzeniem i wszystko od nowa.

Odnośnie męczennika. Nie wiem jak w angielskim opisie. W polskim opisie jest napisane, że obrażenia, które niweluje czar dotyczą źródła, które nie kontrolujesz. Armageddon został rzucony przez Ciebie, więc Cię zabije. Jeżeli robisz kombo "Niebiańska zbroja" plus armageddon to co innego, wtedy Twoje stworki przeżyją.

Alamar PW
27 października 2013, 23:22
Cytat:
Odnośnie męczennika. Nie wiem jak w angielskim opisie. W polskim opisie jest napisane, że obrażenia, które niweluje czar dotyczą źródła, które nie kontrolujesz. Armageddon został rzucony przez Ciebie, więc Cię zabije.



Armagedon zabija też męczennika, stąd prawdopodobnie brak pochłonięcia obrażeń od reszty stworzeń.

EDIT:
Podobna sprawa ma się z Liszem Spijaczem Dusz, który za każdą zabitą jednostkę odzyskuje punkty zdrowia. Powinien więc teoretycznie przetrwać armagedon, ale ginie, gdyż ten czar zadaje obrażenia wszystkim stworzeniom w tym samym czasie.

jollo PW
28 października 2013, 08:17
@Alamar
To chyba nie jest jak mówisz. Jak rzucisz męczennika i powiedzmy firebolta na swoją kreaturkę, to ten firebolt przejdzie, a męczennik nie zniknie. Dopiero w turze przeciwnika, kiedy ten zada obrażenia, ewent kiedy ktoś zaatakuje z kontrataku, wtedy męczennik zejdzie.

Yogoort PW
28 października 2013, 08:30
Ok no to co do MARTYRA/MĘCZENNIKA jeszcze jedno słowo - dałem się po prostu złapać w pułapkę aktualizacji karty, na MMDoC.net gdzie sobie poczytałem o tej karcie jest opis gdzie nic nie wspomina na temat tego że niweluje obrażenia ze źródeł które ja nie kontroluję, bo to oczywiste że Arma rzucam ja = ja je kontroluje. Ja już niby znając opis karty ze strony nawet nie przeczytałem jeszcze raz opisu i dałem się złapać w pułapkę rutyny i pośpiechu. Nauczka dla mnie bolesna (11 dzikich kart na dwie karty męczennika i arma).

Jeszcze co do obrony przed armageddonem można by chyba jeszcze zastosować łut szczęścia CRYSTAL OF REVELATION/KRYSZTAŁ OBJAWIENIA żeby ochronić swoje jednostki ale to już dywagacje nie na ten dział ;))

Alamar PW
28 października 2013, 19:44
@jollo
Nie sprawdzałem tego, ale jeśli ten system działa tak samo jak np. u Imperialnego Strażnika, to zabicie wpierw stwora z czarem Męczennik powinno spowodować, że możesz bić inne stwory bez obawy. A Armagedon właśnie coś takiego czyni, tzn. zabija każdą jednostkę w tym samym czasie, przez co czar nie działa.
Jeśli byś rzucił Męczennika na Tytana Shantiri, a później Armagedon, być może wtedy czar by zadziałał.

Pamiętam, że na oficjalnym forum ktoś chyba tłumaczył tę sytuację z Armagedonem.

EDIT:
Sprawdziłem w grze i rzeczywiście opis Męczennika uległ zmianie:
Cytat:
Prevent all damage dealt to your creatures from a source you don't control.

Chrissm76 PW
7 stycznia 2014, 21:31
Mam małe pytanko nooba :D Otóż ostatnio grałem przeciwko bohaterowi Akademii (nie pamiętam który) i po jakimś czasie nawrzucał na swojego stworka multum kart, które zwiększyły mu atak do ponad 20 i oczywiście przegrałem. Nieraz się zdarzało, ale dziwne jest to, że usiekł mnie Gargulcem 0/1/5, który teoretycznie jest niezdolny do ataku. Pytanie czy w tym nawale kart, które rzucał umknęła mi jakaś, która pozwoliła gargulcowi mnie zaatakować czy to jakiś błąd?

Kammer PW
7 stycznia 2014, 21:46
Skupiony Umysł. Wbrew polskawemu opisowi, to zaklęcie znosi Niezdolność do ataku.

Garett PW
5 marca 2014, 12:17
Dzisiaj doznałem bardzo wkurzającego buga. Grałem sobie pojedynek, mój przeciwnik chyba odszedł od kompa, czas jego tury minął, a tu mi wyskakuje, że niby porażka.
-_-

Kammer PW
5 marca 2014, 21:07
@Garett: It's not a bug. It's a feature. Nie miałeś czasem również informacji, jakoby Twój czas upłynął? Też tak czasem mam i, szczerze mówiąc, jest to dosyć denerwujące, zwłaszcza w sytuacji, kiedy praktycznie wygraną mamy w kieszeni.
strona: 1 - 2
temat: Raport bugów

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel