Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [VCMI/projekt] Dwór
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 20 - 21 - 22

Trith PW
10 grudnia 2011, 21:43
Poprzednia treść tego posta została eradykowana by ustąpić miejsca poniższemu:

Uroczyście oświadczam premierę Dworu.

\/ Proszę otworzyć poniższe zaproszenia celem pobrania frakcji! \/

(Mirror ze Skarbca Groty)


Po latach samodoskonalenia oraz defenestracji kolejnych wersji, dnia 05.07 Anno Domini 2020 upubliczniam moją frakcję.

Poza tym że wypuszczam ją na VCMI, która jest platformą tylko dla najwytrwalszych koneserów mogę zaoferować nietuzinkowe mechaniki oraz zupełny brak przemyślanego balansu korygowanego na kolanie do ostatniej chwili.

Dla osób nie w temacie poniżej zbiór odnośników do stron Bestiariusza:
Kupidyn
Homunkulus
Salamandra
Muszkieter
Mandragora i Dodo
Jabberwock

oraz listów zdradzających odrobinę więcej niż charakter i zarys fabularny frakcji:
List od Z.
List Theophrasta do Elgara z Gildii Kupieckiej

Jest też premierowy gameplay Lorda Hawka, klasycznie w długości feature length movie!

Życzę przyjemnego ogrywania (w miarę możliwości platformy).

zbigniew PW
11 grudnia 2011, 11:15
Widziałem miasto na HC- ecie. I przyznam że jest ono takie bardzo pizazz (czyli z jajem- bo nie wiem czy dobrze napisałem) :). Jakbyś dalej pociagnął ten projekt to mogło by z tego wyjść- takie miasto Alicji w krainie czarów.

Trith PW
11 grudnia 2011, 11:26
Cytat:
Jakbyś dalej pociagnął ten projekt
Niestety nie da rady. Mam na głowie jeszcze kilka innych projektów, w moim odczuciu ważniejszych i bardziej zobowiązujących. Dlatego właśnie postanowiłem tu "wyrzucić" te pliki... I tak mało prawdopodobne żebym to ukończył, a jednocześnie jest to jakiś zbiór elementów, których przynajmniej część można by zaaplikować do jakichś modów. Trochę mijałoby się z celem, gdyby ten, mimo wszystko, jakiś nakład mojej pracy poszedł całkowicie na marne, zostając na moim dysku do czasu jakiejś katastrofy...

Oczywiście nie zabraniam nikomu innemu kontynuować tego projektu, ale zdaję sobie sprawę, że niewielu jest tak głupich jak ja, żeby się porywać z łyżeczką na Jowisza.

Acid Dragon PW
11 grudnia 2011, 11:49
Szkoda... wygląda oryginalnie i aż chciałoby się powiedzieć "no ale przecież to już prawie gotowe!". Niestety wiem ile pracy stojącej za grafikami NIE widać.

Jednakże co do wyglądu, to trochę zgodzić się muszę z opinią, że całe miasto powinno być renderem jednej grafiki, a nie poskładaniem kilkunastu oddzielnych. Same budynki wyglądają super i sam pewnie nigdy bym czegoś takiego nie stworzył. Latający zamek? bomba! Ale jednocześnie jest tak chamsko "wklejony" do całośći, bez żadnego cieniowania, czy poczucia glębii, że psuje to to końcowy efekt.

zbigniew PW
11 grudnia 2011, 12:30
"jakiś nakład mojej pracy poszedł całkowicie na marne, zostając na moim dysku do czasu jakiejś katastrofy..."

Nic nie idzie na marne jeżeli czegoś spróbowałeś i kontynuowałeś to przez dłuższy czas. Bo w ten sposób czegoś się nauczyłeś a tego Ci już nikt nie zabierze.

"że całe miasto powinno być renderem jednej grafiki,"

W takich wypadkach można wziać kilka modeli, wpakować je na jedną scenę i nadać tej scenie wspólny "environmental map" (najlepiej HDRI- w blenderze jak najbardziej można). Dzięki temu zabiegowi wszystkie elementy w scenie tworzą fajną spójną całość. A przy okazji nauczyłbyś się czegoś nowego- czyli wiedza o której mówiłem wcześniej.



AmiDaDeer PW
11 grudnia 2011, 13:46
Smoczy Władca:
Jednakże co do wyglądu, to trochę zgodzić się muszę z opinią, że całe miasto powinno być renderem jednej grafiki, a nie poskładaniem kilkunastu oddzielnych.
Nie zgodzę się. Sądzę, że jedyne miasto zrobione przez NWC na bazie rendera jednej grafiki to Cytadela. A i tego nie byłbym taki pewien.

W każdym razie - przynajmniej wszystkie pozostałe miasta to "sklejki".

Zwrócę uwagę na to, że tła pozostałych miast są kolażami różnych zdjęć załamującymi w niektórych miejscach perspektywę - ustawienie budynków w odpowiednich miejscach na jednym renderze tak by wszystko jakoś wyglądało byłoby niemalże niemożliwe.

Poza tym zwrócę uwagę na oświetlenie oraz rzucane przez poszczególne budynki cienie... których prawie że brak. Chyba że patrzymy w obrębie pojedynczych defów, nie zaś całości. Dla porównania - Necropolis ze wczesnych wersji H3 (nie znalazłem żadnego pojedynczego screena, tylko ten filmik macie tu :P). Mimo że różnice w samych budynkach i ich ustawieniu nie są duże, to i tak ze względu na rendering mamy do czynienia z dwoma różnymi grafikami. I nie wynika to według mnie tylko z kolorystyki.

Aha - mam też wrażenie, że przynajmniej dwa domki w Zamku są swoimi lustrzanymi odbiciami. :P

Fandor PW
1 kwietnia 2013, 17:47
Cześć, postanowiłem w końcu zabrać się za siebie, więc na podstawie modeli Tritha zrobię wersję miasta do VCMI. Miasto będzie nosić nazwę Court, będzie wymagać najpewniej Cove no i oczywiście VCMI ale będzie niekompatybilne z Preserve i Forge Wichkinga.
Do osób z forum zwracam się z prośbą o dobranie odpowiednich statystyk dla jednostek i napisania opisów bohaterów (ściągne tak sobie pomysł od wichkinga ;).
A oto jednostki:
http://fandor510.deviantart.com/art/Court-362883649?q=gallery%3Afandor510&qo=0
http://fandor510.deviantart.com/art/Court-2-362888719?ga_submit_new=10%253A1364831256

James_Dean PW
2 kwietnia 2013, 20:56
Muszę się zalogować na deviantart by to zobaczyć?

Trith PW
2 kwietnia 2013, 21:02
Te screeny nie pokazują nic nowego praktycznie. Jednostki Dworu na tle ekranu rekrutacji/fortu z Preserve.

PS.
@Fandor
Tak przy okazji, uploadowanie na Deviantarta jak dla mnie wydaje się, um... mało optymalnym posunięciem. Ta strona służy głównie do nieco innych celów niż typowy hosting obrazków.

Chad PW
3 kwietnia 2013, 12:23
@fandor, no i trochę @Trith a mature content filter? To już zupełnie niepotrzebne... ale jak dla mnie można dawać takie rzeczy na DA, ale jak dla mnie jest to obojętne.

witchking PW
3 kwietnia 2013, 12:42
Przydało by się jakiekolwiek tło fabularne aby wymyślać bohaterów. Skąd się wzięło to miasto itd. Inaczej każdy bohater będzie całkiem z innej bajki.

Tymczasem zaproponować mogę Gwynplaine'a


misio11 PW
21 kwietnia 2013, 16:27
Czy to miasto jest rozwijane ?

Trith PW
21 kwietnia 2013, 16:29
A bo ja wiem? :P

Fandor PW
21 kwietnia 2013, 22:22
Tak, wiem że pracę nad tym miastem trwają dłużej niż Wichkinga nad Forge ale teraz kiedy odzyskałem swój komputer pracę ruszą pełną parą, jedna żadnej daty premiery nie ogłaszam ponieważ nie wiem kiedy skończę.
I uprzedzając męczące pytania, miasto będzie nie kompatybilne z Forge i Preserve ponieważ z indeksami zapoznawać się będę dopiero po zakończeniu dworu.

Trith PW
24 października 2013, 17:08
Pam pa-pa pam pam, pam pam-pam-pam...

Panowie i inne dziwne stwory! Oto nadszedł odgrzewany kotlet! Powrót potwornego miasta! Żal i rozpacz w jednej miejscowości! Zasłońcie swoje patrzałki, bo oto przed waszymi nosami się dzieje... DWÓR! (To na wypadek, jakby ktoś nie pamiętał o czym ten temat)





Jak widać, to wszystko jest to bieda i wstyd i praktycznie nic nowego.
Jednak nie martwcie się tak wielce, pewnie znowu za jakiś czas mi się to znudzi i projekt zdechnie, i może nawet nie odrodzi się później w jeszcze bardziej odrażającej formie.

PS. To nie jest oczywiście ostateczna forma miasta, gdyż nie jest ono gotowe. Autor nie ponosi odpowiedzialności prawnej za nagłą zmianę wyglądu rzeczonej frakcji.

AmiDaDeer PW
24 października 2013, 18:03
Ja w sumie już to mówiłem, ale że odświeżyłeś mi jak jednochy wyglądają, to powtórzę swoją opinię: świetna robota!

Pointer PW
24 października 2013, 18:22
Fajne! Obyś tym razem dokończył dzieła i nie zniknął z nim znów na pół roku w otchłaniach Groty... ;) Super jednostki!

Warmonger PW
24 października 2013, 19:10
Ekran miasta zapowiada się świetnie, ale jednostki chyba nie przejdą bez wspomagania się środkami psychoaktywnymi. Ptak dodo w zbroi i z kitą... nie, nie.

AmiDaDeer PW
24 października 2013, 19:12
No dronty dodo to jeszcze rozumiem że są dziwne (inna sprawa że to nie jest kita, a pióropusz w tulejce hełmu), ale co takiego psychoaktywnego jest w salamandrach, kupidynach, muszkieterach, czarodziejkach i półhumanoidalnych bestiach a.k.a. homunkulusach? :P

Bychu PW
24 października 2013, 19:17
Patrzę na ekran miasta - myślę no super, to może być ciekawe. Zjeżdżam i patrzę na jednostki, robię typowy facepalm, czytam najnowsze komentarze, i powiem, że nawet ze środkami psychotropowymi te jednostki nie przejdą :P
Ogólnie pomysł fajny, ekran miasta jak dla mnie bomba. Ale jednostki... w sumie nie najgorsze, ale wydaje mi się, że źle podobierane.
I takie luźne skojarzenie. Ten ptak dodo(?) wygląda jakbyś go Flinstonom ukradł :P
strona: 1 - 2 - 3 ... 20 - 21 - 22
temat: [VCMI/projekt] Dwór

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel