Witaj Nieznajomy!
|
temat: [VCMI/projekt] Dodatkowe ulepszenia stworzeń komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 34 - 35 - 36 ... 200 - 201 - 202 | |
bolinio3 |
a pamietacie ulepszonego wampira z H5 fajnie tam wygladal i jak na wampira walczyl moze udalo by sie na wzor tamtego wampira z H5 zrobic vampira? |
mitlandy |
Nie wiem ale mi się też bardzo podoba ale będzie trzeba najpierw utworzyć def więc na razie zostajemy przy innym wampirze. |
MinosKing |
Chodzi tobie o Księcia Wampirów z Homm5? tego z Teleportacją i mocnym ciosem miecza. Yhm nie wiem czy komukolwiek udało by się wyjąć defa z Homm5 tej postaci i zrobić go na taką którą da się wpasować do Homm3. Ale kto wie ;] |
The Doom |
. . . Powiedzcie, proszę, co sądzicie. Myślę, że mocno czerwony ogień dobrze komponuje się z równie mocno czerwoną krwią na 'Strażniku', ale może to tylko moje urojenie xD Jeszcze jutro (a właściwie dzisiaj ;P ) spróbuję się z tym zabawić - nie przewidziałem wizualizacji animacji ognia z wybudowanym gralem (-.- ...), choć mam nadzieję, że nie przeszkadza to zbytnio w odbiorze... |
Pointer |
Hmm... Moim zdaniem ogień czerwony komponuje się świetnie, natomiast ten smok jest totalnie do bani, nie pasuje w ogóle do klimatu. Połączyłbym czerwony ogień ze smokiem z ostatniej wersji siedliska wg Mitlandy'ego. |
Nerevar |
Ja bym całkowicie odpuścił smoka - może zamiast tego powiększyć nieco stosy skarbów? |
Warmonger |
Popieram - doklejanie na siłę statuł w dziwnych kolorach raczej szkodzi, niż pomaga. Efekt z czerwonym ogniem jest wystarczająco sugestywny, a nie bije w oczy. |
The Doom |
Oryginalne ulepszone siedlisko - Moje, poprawione wedle waszych zaleceń ;) - I widok miasta z owym siedliskiem - |
Hayven |
Cytat: Yhm nie wiem czy komukolwiek udało by się wyjąć defa z Homm5 tej postaci i zrobić go na taką którą da się wpasować do Homm3. W H5 nie ma defów, są modele :P Oczywiście, można by spowolnić grę na powtórce, zrobić screeny i zmontować, ale wątpię, żeby to miało jakiś sens ;) |
mitlandy |
Ogień pasuje można powiedzieć idealnie ale mało się zmienia to wtedy dodajmy mojego smoka. Smoczek z ogniem |
The Doom |
Nie tylko zmieniła się barwa ognia, ale też powiększyłem znacznie górę złota zalegającą w jaskini, więc zmiany wcale nie są takie małe ;) Co do smoków i etc. - chyba rzeczywiście nie ma co kombinować, bo toto tylko psuje całość (tak jak mój kilka postów wyżej zresztą ;P ), więc osobiście proponowałbym pozostać przy przyjemnych dla oka, ale prostych rozwiązaniach, bez zbędnych 'upiększeń' ;) ... @Down Lepiej bym tego nie ujął ;P |
Nerevar |
Ten smok pasuje tam jak kwiatek do kożucha. |
AmiDaDeer |
Khm, idziecie, ogólnie rzecz biorąc, w złym kierunku. Zapomnieliście że to ma być siedlisko smoka ciemności? Bardziej czerwony ogień nic nie poprawi, statua pasuje jak pięść do nosa i ogólnie nie czuje się, że tam żyje coś mrocznego. |
The Doom |
Cóż więc proponujesz, drogi Hobbicie, tak, żebyś poczuł, że mieszka tam coś 'mrocznego' (bo krytykować, że 'źle, nieładnie, nie pasuje', to każdy by chciał, a robić, to ni ma komu xD )...? @Down Wiem, po prostu proszę o jakieś porady ;) |
AmiDaDeer |
Nie muszę proponować nowych rozwiązań, by moja krytyka była wartościowa. -_- Ale skoro tak, to nie wiem, może jakoś przyciemniona ta pieczara? Mroczne opary wydzielające się z jej wnętrza? |
mitlandy |
A z jakimi jednostkami? Bo nie widzę to żadnych nowych jednostek. A nazwy trochę dziwne jak na niektóre wolałem nazwy np sylvańskie stajnie ale domostwo piękna nazwa. |
Shael |
Albo by co chwilę pieczara powiła się w całkowitej ciemności ;). |
avatar |
Cytat: Albo by co chwilę pieczara powiła się w całkowitej ciemności ;). Dobry kierunek myślenia. Animowany def, w którym Grota "pulsowałaby" na przemian ciemnością i normalnym wizerunkiem. |
Kuririn |
Hmm... Życie, życie, życie... Nie jest telenowelą. Nad modem nadal pracuje. Poprawki graficzne miast (te z Hoty,). I robocze Castle/na dotarciu. |
Kastore |
Kuririn: Polemizowałbym. :P
Życie, życie, życie... Nie jest telenowelą. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 34 - 35 - 36 ... 200 - 201 - 202 |
temat: [VCMI/projekt] Dodatkowe ulepszenia stworzeń | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel