Witaj Nieznajomy!
|
temat: [VCMI/projekt] Dodatkowe ulepszenia stworzeń komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 31 - 32 - 33 ... 200 - 201 - 202 | |
MinosKing |
No i nawet ciekawie to wygląda po za Nagą i Dżinem jacyś tacy inni się wydają :P ale może tylko z pozoru. Cesarska Naga hm a nie powinna mieć jakiejś Korony jak jej wcześniejsza forma znaczy się Królewska Naga? Edit: Dżin no w miarę ma statystyki ale Lord Piorunów, Cesarska Naga no i Diamentowy Golem to lekka przesada nie to że dużo zdrowia mają to heh są trochę za mocni nie da się tego jakoś lekko pod balansować? |
Kuririn |
No naga jest do bani:/ ale to tylko tak na razie wstawiłem :D dżin jak dżin. Zobacz sobie w banku stworów defa :D |
MinosKing |
Tak widziałem go jest dobry ale reszcie brakuje małego bilansu np. Diamentowemu Golemowi i Lord Piorunów :D Edit: Przykład Diamentowy Golem zamiast AT:13, OB:12, PŻ:60, S.Obr.:10-14 to może troszkę bardziej by pasowały te: AT:11, OB:11 lub bez zmian 12 jak było w planach, no i PŻ:40, S.Obr: 5-7 czy 5-8? bo za silny jest jak na swój poziom :O |
Kuririn |
Postaram się zrobić aby było to grywalne, i dawało frajdę z grania :D po to jest ten cały burdel z tymi nowymi ulepszeniami :P |
MinosKing |
Aha więc to tylko na pokaz więc okej dobrze wiedzieć. Bo już się bałem że powariowali tam trochę;] |
Kuririn |
Heh, ja pisałem na temat oryginalnych stworów. |
MinosKing |
Kuririn: Heh, ja pisałem na temat oryginalnych stworów. Przepraszam za zacytowanie ciebie ale heh od kiedy Diamentowe Golemy to nie Oryginalne istoty? :P |
Kuririn |
Ja tak napisałem ze nie oryginalne? :D Oryginalne stwory zostają bez zmian, statystyki itp. Nic nie zmieniam! Jeżeli masz jeszcze jakieś pytanie, które już było pod młotkiem tutaj na forum to lepiej przeczytaj wszystko jeszcze raz od początku :P |
MinosKing |
Heh nie będzie takiej potrzeby. A co do tych istot Oryginalnych bez zmian w statystykach no okej tylko nie wiem jakie to będzie miało oddziaływanie w trakcie gry. |
Shin0bi |
Przecież Diamentowy Golem jest istotą 5 poziomu. Naprawdę chcesz ulepszać Żelazne Golemy (3 poziom) do istoty 5 poziomu? To będzie całkowicie niegrywalne. |
xardas33 |
Ale przecież jest dużo rozwiązań dla takiego ulepszenia, obniżyć statystyki tak żeby pasowała ta jednostka na mocny 3 poziom, zwiększyć koszt jednostki, zmniejszyć przyrost (chociaż to jest dziwne żeby ulepszona jednostka miała obniżony przyrost) |
Kastore |
A czytałeś poprzednie posty, xardas33? |
Kuririn |
Nie mam ochoty na tego typu dyskusje. Nikt widocznie nie czyta moich postów albo nie pamięta co pisałem, a szkoda. Proszę strażnika o zamkniecie tematu na wieki wieków. |
Shin0bi |
No cóż, może OT ale jeżeli kompletnie nie liczysz się ze zdaniem fanów to ja osobiście tego moda na pewno nie pobiorę :) |
Kuririn |
Shin0bi ja również ;) |
Drwal |
Według mnie Kuririn przyjąłeś złą strategie co do projektu. Najlepiej jest tworzyć w ciszy, spokoju, bez zbędnego chwalenia się na forum. Tymczasem ty stworzysz jedno siedlisko, od razu pokazujesz tu screany. Owszem jest to dobre w tym, że możesz poznać opinie innych, wiedzieć co się podoba a co nie. Gorzej jednak, jeśli uwagi innych masz gdzieś, jak mówisz to jest twój projekt i ty o wszystkim decydujesz. Nie widzę w takim razie sensu pokazywania non stop, no chyba że ciągle oczekujesz pochwał. Nie dziw się, że ludzie tu dają Ci pomysły, czasem krytykują. Trzeba się z tym zmierzyć, trzeźwo to ocenić, merytorycznie rozważyć, a nie obrażać się. Poza tym ciągle prosząc o zamykanie tematu, ogłaszanie że kończysz z modem, potem, że znowu wracasz, sam przyznaj nie jest poważne. Działo się tak już naprawdę bardzo dużo razy. Sporo potrafisz, masz umiejętności, mnóstwo roboty odwaliłeś. Po co wpadać w takie skrajności? Weź się w garść, znamy się długo, bo tylko się ośmieszasz takim zachowaniem. I nie myśl proszę, że Cie krytykuje. To taka tylko forma pomocy. :D |
voncur |
Modzik bardzo fajnie wygląda :) Mam nadzieje że go ukończysz :P Szkoda, że nie znam się na grafice, bo mam wizję jeźdźca z peleryną, kosą zamiast sierpa i rogi na tym garczkowym hełmie(ten ulepszony) xD |
witchking |
Silne ulepszenia niskopoziomowych jednostek mogą być bardzo ciekawe. Teraz gracz będzie musiał się zastanowić czy lepiej zbierać na tytana czy wymaksować golemy. Oczywiście trzeba bardzo mocno przemyśleć ceny i samo drzewko budynków. Właściwie dobrać siłę pozostałych ulepszeń, by nie wypadały słabo przy golemach. To jednak czasochłonna ale jednak kosmetyka. Sam pomysł popieram. |
Kuririn |
Może komuś się to przyda. Prace ze screenów które były pokazywane. Edit: Część prac. |
voncur |
Niesamowite:) To działa i jest grywalne... Magia, takie ulepszenia... Dziękówka :)) |
strona: 1 - 2 - 3 ... 31 - 32 - 33 ... 200 - 201 - 202 |
temat: [VCMI/projekt] Dodatkowe ulepszenia stworzeń | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel