Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [VCMI/gdybanie] Zamek Vori
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 24 - 25 - 26

Kastore PW
8 sierpnia 2013, 22:04
Czyli w prost - żeby zacząć Vori musisz być grafikiem. Taka prawda. :/

Kammer PW
8 sierpnia 2013, 22:08
To inaczej: jak Wy widzielibyście zamek Vori?

Kastore PW
8 sierpnia 2013, 22:24
Zapewne podobnie jak Ty. Przynajmniej dla mnie.
W takich chwilach wiesz, że temat działu został dobrany wprost idealnie. To już nie jest projekt Vori, a gdybanie na temat jak wyobrażamy sobie Vori, gdyby taki projekt istniał. I żebyś mnie źle nie zrozumiał, nie chcę ostudzać Twojego zapału do "zarażania" innych Twoją wizją tego miasta. Mów o tym, a może w końcu któremuś z grafików się to spodoba koncept frakcji i postanowi zrobić to co do niego należy bez czekania w nieskończoność na magicznego heroesofana-grafika.
(Uch! Wyszło strasznie patetycznie, a będzie jeszcze patetyczniej.)
Powodzenia we wmawianiu grafikom, że HoMMIII potrzebuje jeszcze jednego zamku! (;P)

J. M. Sower PW
9 sierpnia 2013, 09:22
Od siebie dodam, iż w tajemnicy powstaje teraz zapewne wiele projektów, przez co często, w takich tematach brak jest pomocy grafików ze względu, że są już zajęci.
Generalnie, aby jakiś mod powstał to potrzebny jest grafik (zwykle lider), blisko związany z wizją miasta i raczej samemu ją kreujący. Gdy taka osoba coś od siebie da i pokaże kilku innym zainteresowanym, to jest możliwość narodzin mod'u, ale i tak nie jest to nic pewnego. A więc, jeśli sam nic nie zrobisz, to możesz mieć jedynie nadzieję, że ktoś cie przyjmie do swojej grupy choćby do samego wymyślania.

Swoją drogą, nie zdziwiłbym się, gdyby aktualnie powstawał jakiś projekt Vori, a nawet może i dwa.

Mad Hatter PW
9 sierpnia 2013, 11:00
Również brałem udział w tworzeniu tego projektu, ale ekipa się rozpadła z znanego powodu, lider grafików odszedł.

Może kokoś tym rozbawię ale byłem grafikiem od jednostek :D.

Mam dla was niespodziankę związaną z tym tematem ale o tym później.

Saki PW
10 sierpnia 2013, 02:28
Troszkę zadziwia mnie ta kwestia. Rozumiem, że "lider", choć wolałbym nazywać kogoś takiego animatorem projektu, byłby człowiekiem zgoła niepoważnym, nie mając kompletnie nic do zaoferowania ludziom, którzy rzeczoną grafikę byliby w stanie zrobić - ale w momencie, w którym opracuje całą mechanikę, koncepcję, zarys frakcji, budynki, to, czemu mają służyć, charakter, fabułę frakcji towarzyszącą, a wszelkie konstrukcje, choć nie stworzy ich, czy to z braku odpowiednich umiejętności(cóż, talenty plastyczne mam zerowe, niedoszli liderowie zapewne też), jednostki, itp. opatrzy odpowiednimi, porządnymi, szczegółowymi opisami, by grafik mógł sobie to jak najlepiej wyobrazić, to chyba można spróbować i dać mu szansę? Jeśli ma opracowaną od strony technicznej frakcję, i jest człowiekiem rozsądnym, to będzie na pewno współpracował, a wydaje mi się, że może być równie wartościowy, co grafik(choć mniej poszukiwany). Dlaczego nie można wesprzeć kogoś, kto ma spójną, trzymającą się kupy koncepcję, ale nie ma grafik, żeby ją poprzeć(nie oceniam tu jakiejkolwiek z przedstawionych koncepcji, a ogólnie komentuję to zjawisko)? Bez przesady, taki urok grafików, że są w stanie pokazać oku to, co myśli głowa - a nawet jeśli nie ich, to gra może jest warta świeczki, bo i pomysł na frakcję spójny i dobry, co?

Kammer PW
10 sierpnia 2013, 20:56
Witajcie!

Chieliście grafik, to proszę, macie ekran miasta z zaznaczonymi miejscami na legowiska. One same są zaś tu: I, II, III, IV, V, VI, VII. Zamek, kapitol, kuźnia, gildia magów etc. i domki elfów zbudowane byłyby na palach, które zabezpieczone byłyby magią przed przesuwaniem przez lodowiec.

Jeszcze raz proszę o ocenianie wizji, nie mnie jako lidera.

Pozdrawiam, Wasz The Vori Team (na razie jednoosobowy).

MinosKing PW
10 sierpnia 2013, 23:12
Cytat:
Chieliście grafik, to proszę, macie ekran miasta z zaznaczonymi miejscami na legowiska. One same są zaś tu: I, II, III, IV, V, VI, VII. Zamek, kapitol, kuźnia, gildia magów etc. i domki elfów zbudowane byłyby na palach, które zabezpieczone byłyby magią przed przesuwaniem przez lodowiec.

Kammer nie uważasz że to lekka przesada? Moderatorzy mają teraz pewnie inne sprawy na głowie. Bądź projekty ale może któregoś z nich zaciekawi ten pomysł. Wiem też chciał bym by Zamek Vori wraz ze śnieżnymi Elfami < nie wiem czy dobrze ich nazwałem> pojawił się w grze, ale to trochę dużo przy tym roboty samo stworzenie makiety nowego miasta jak i jego wnętrze może zająć nawet parę miesięcy, lecz nie mnie jest tutaj za wiele na ten temat cokolwiek mówić. Wyrażam tylko swoje zdanie na temat tego pomysłu wiec bez urazy.

Nerevar PW
11 sierpnia 2013, 11:39
Kammer nie obraź się, ale generalnie doświadczenie (związane tak z obserwowaniem sceny heroesowej jak i dłubaniem przy innych grach nauczyło mnie jednego - jeśli osoba, która chce rozpocząć jakiś projekt nie jest w stanie sama zająć się jego wykonaniem, szanse na zrobienie czegokolwiek są praktycznie zerowe. I nie jest to marudzenie czy czarnowidztwo - tak to po prostu wygląda w praktyce. Ok, dałeś swoją wizję i zamysł, ale co z tego? Szybkie przejrzenie forów poświęconych serii da nam co najmniej kilkanaście rozmaitych pomysłów, gdzie przedstawiono dokładnie tyle samo. Zwykle reakcją jest "jeśli chcesz to zobaczyć w grze, zrób to sam" ewentualnie "pokaż, co potrafisz, a może ci ktoś pomoże". I tak naprawdę nie ma co się dziwić - znaleźć kilka grafik i rzucić pomysł potrafi niemal każdy, wykonać cokolwiek już nie, więc graficy i programiści wolą raczej realizować swoje pomysły albo pomagać komuś, kto zrobi coś więcej niż rzucenie idei.

Eternal PW
5 września 2013, 18:08
A ja chętnie pomogę Kammerowi. Jak już wspominałem, nie pozwolę temu projektowi paść i choćby dlatego jestem dobrej myśli. Mamy dużo grafik i wielkie chęci, ale mało ludzi. Sugeruję więc powtórzenie archaicznej już ankiety Mathea na temat pomocy przy mieście. Wszak nie wszyscy mieszkańcy Groty czytają ten temat.
Kammera zapraszam na czat w sprawie omówienia głównych kwestii związanych z zamkiem. A co do was- skoro straciliście wiarę w projekt, to dlaczego jeszcze tu piszecie?
Starczy gadania. Zajmę się organizacją teamu i wrócę tu dopiero, gdy znajdę coś, co was przekona.

AmiDaDeer PW
6 września 2013, 00:04
Eternal:
Mamy dużo grafik
Tak? Gdzie?

Kammer PW
6 września 2013, 14:12
@Eternal: Potrzebujemy grafików, programistów i (ewenualnie) PR-owca. Czym chcesz się zająć?

@Hobbit: Obawiam się, że chodziło o moje "grafiki" koncepcyjne.

Mad Hatter PW
30 września 2013, 09:03
Kiedy zespół się rozpadł postanowiłem przygarnąć projekt realizując go wpierw jako dodatek do mojej gry Północ Południe Sztuka strategii.

Widząc zapalczywość Kammer'a oraz Eternal'a objawiłem im swój pomysł i utworzyliśmy własny zespół gdzie obejmuje stanowisko zerowego grafika.

Mod ten wpierw się ukaże do PPSS a następnie w Heroes (bo nie mamy jeszcze programistę od Heroesa).
W PPSS będą 2 jednostki na poziom prócz 4 oraz dwóch kapitanów.

Jak na razie jest I generacja jednostek:
Link do galerii.

W II generacji modele zostaną na nowo wykonane i u teksturowane, część jednostek zostanie podmienione lub zmieniony poziom jednostki np:bałwan zniknie a na jego miejscu pojawi się biały tygrys, ta wersja ukaże się kiedy wyjdzie PPSS V 0.2.

Wiem że zakończono już głosowanie odnośnie 7 poziomu ale mamy problem w zespole z ustaleniem kto powinien być:
Eternal - Yeti;
Kammer - Wendigo;
Mad Hatter - Mamut(w chwili obecnej jest).

AmiDaDeer PW
30 września 2013, 14:22
Mogę powiedzieć tylko tyle, że to nie jest projekt do H3. :P Niedługo posty zostaną przeniesione w inne, lepsze miejsce.

Mam tylko pytanie: czy nazwa "Vori" jest w takim razie tymczasowa, skoro zamek będzie umieszczony w innym uniwersum?

Mad Hatter PW
30 września 2013, 14:27
Hobbit:
Mogę powiedzieć tylko tyle, że to nie jest projekt do H3


Jak nie jak obejmuje Heroes III.

AmiDaDeer PW
30 września 2013, 14:29
Skoro nie macie programisty od Heroesa, za to prace idą w kierunku niezależnej gry...

Okej, nieważne, niech tu zostanie, ale oby się z tego nie zrobił śmietnik. Wolałbym żeby dwa zupełnie różne tematy się nie mieszały.

Kammer PW
30 września 2013, 21:25
Temat Vori jak widać nie chce zniknąć. Mnie osobiście bardzo to cieszy, gdyż sądzę, że jest on warty włożenia w niego pracy.

Gdy blisko dwa miesiące temu prezentowałem moją wizję Lodowca byłem sam. I szukałem grafika. Odbiłem się od muru pod tytułem: "Bez grafik nic nie osiągniesz". Dziś, w ostatni dzień września, The Vori Team liczy trzy osoby: mnie (twórcy całej takiej koncepcji Vori), Mad Hattera (który dzięki swojej grze tchnął nową nadzieję w nasz wspólny projekt) i Eternala (który znalazł w Banku Stworów ciekawe substytuty jednostek).

Pierwsze grafiki jednostek Mad Hattera może nie wyglądają niczym typowe trójkowe istoty, ale SĄ.
SĄ one ucieleśnieniem tego, jak według mnie powinno wyglądać Vori.
SĄ dowodem na to, że nie płoniemy słomianym zapałem, lecz jesteśmy gotowi dalej pracować.
SĄ wreszcie kontrargumentem dla tych wszystkich, którzy z góry skreślili tą wizję miasta Lodowych Elfów ze względu na brak grafik.

Dlatego też wzywam teraz wszystkich tych, którzy od razu uznali plany dotyczące Lodowca za bajki i marzenia z powodu braku grafik: wypowiedzcie swoją opinię teraz.

Dlatego też stoję dziś przed wami, i pytam się: "Czy znajdzie się programista, który zechce do nas dołączyć i włożyć swoją cegiełkę w tą oto wizję Lodowej Wyspy?"

Ponadto chciałbym zwrócić uwagę na Sztukę Strategii. Dodawanie tam miasta jest ledwie igraszką, dziecięcą zabawką, w której największą trudność stanowi zrobienie grafik.

@Hobbit: Staramy się jakoś zdobyć programistę, który pomógłby nam urzeczywistnić nasz plan.

AmiDaDeer PW
30 września 2013, 22:15
Kammer:
Dlatego też wzywam teraz wszystkich tych, którzy od razu uznali plany dotyczące Lodowca za bajki i marzenia z powodu braku grafik: wypowiedzcie swoją opinię teraz.
Podtrzymuję swoją opinię.

Sorry, ale sam sobie przeczysz. Bez właśnie grafika, czyli Mad Hattera, NIC nie osiągnęliście, i to że nagle się wam pojawił taki grafik - to ma być dowód na to, że ten projekt od początku był skazany na sukces? Że nie mieliśmy racji? Seriously? To jest twój sukces, twój tryumf nad "tymi którzy nie wierzyli w projekt"? To, że ktoś do Ciebie dołączył i wykonał pracę za Ciebie (czyli dokładnie to czego chciałeś wcześniej i z jakiego powodu nikt przedtem nie chciał Tobie pomóc), miałoby być naszą porażką?

Na bogów, życzę wam powodzenia, czy to w H3 czy nie, ale chyba Vori naprawdę jest obarczone jakąś klątwą. Przypomina mi to pierwszy zespół, w którym to pierwszy lider robił najmniej, najwięcej zaś krzyczał na innych że nie pomagają.

Kammer PW
30 września 2013, 22:43
Hobbit:
Podtrzymuję swoją opinię.
OK, jak chcesz.

Hobbit:
Bez właśnie grafika, czyli Mad Hattera, NIC nie osiągnęliście
Owszem, nic nie osiągnęliśmy, bo nikt nie chciał powiedzieć, co jest nie w porządku w projekcie, główny przekaz, jaki od Was dostałęm to: "My nic nie zrobimy, póki nie będzie grafik". I teraz proszę, grafiki są.

Hobbit:
[Pojawienie się Mad Hattera]to ma być dowód na to, że ten projekt od początku był skazany na sukces? Że nie mieliśmy racji
Nie, to ma być dowód tylko na to, że nie skończyliśmy tylko na czczym gadaniu, ale zaczęliśmy coś robić.

Hobbit:
To jest twój sukces, twój tryumf nad "tymi którzy nie wierzyli w projekt"? To, że ktoś do Ciebie dołączył i wykonał pracę za Ciebie miałoby być naszą porażką?
Próbuję Was przekonać, że to nie były bajdurzenia bez pokrycia, tylko próby stworzenia jakichś zaczątków kolejnego miasta.

Hobbit:
[Mad Hatter] wykonał pracę za Ciebie
Jeśli się nie mylę to podpisałem z Mad Hatterem coś w stylu umowy dżentelmeńskiej - ja pomogę mu przy PP:SS, on zaś wesprze mnie przy Vori.

Hobbit:
chyba Vori naprawdę jest obarczone jakąś klątwą.
Więc spróbujmy zwalczyć ją wspólnymi siłami.

Hobbit:
Przypomina mi to pierwszy zespół, w którym to pierwszy lider robił najmniej, najwięcej zaś krzyczał na innych że nie pomagają.
Miejmy nadzieję, że nie podzielimy jego losu. Jednakże mam wrażenie, że pustym gdybaniem (vide jakieś 40 stron wokół Vori) daleko nie zajdziemy. Nasuwa mi się takie skojarzenia ze stateczkiem. Kapitan decyduje, gdzie wyruszyć, ale oficerowie też mają coś do powiedzenia.

I żeby nie było, że znów sobie zaprzeczam: doceniam dyskusje na temat tego, co byłoby warto zmienić w projekcie, ale nie chciałbym znów brać udział w dyskusji o wyższości Yeti nad Wendigo.

AmiDaDeer PW
30 września 2013, 23:09
Kammer:
Owszem, nic nie osiągnęliśmy, bo nikt nie chciał powiedzieć, co jest nie w porządku w projekcie
Ależ każdy mówił, co było nie w porządku w tym projekcie - brak czegokolwiek do komentowania.

Bo widzisz, przez 40 stron tego tematu pojawiło się od groma pomysłów i sporo grafik na poziomie pojedynczych sprite'ów (które same w sobie do niczego się nie nadawały). No i jakimś cudem nikogo to nie poruszyło. Dosłownie nikogo, bo wasz projekt okazuje się realizować coś zupełnie innego niż te wszystkie dotychczasowe idee, łącznie z twoją. Za to każdy powtarzał to samo - nie masz grafik, to nie ma po prostu czego komentować, a mało kto zechce robić grafiki pod lidera, który sam nie zrobił praktycznie nic. Nawet żeś swojej wizji nie przedstawił dobrze, tylko jednostki wymieniłeś i na tym poprzestałeś. No, dorobiłeś jeszcze jakąś fabułę do kampanii, niewiele mającą wspólnego ze światem MM. Spoko.

I żeby nie było - ja nie mam nic przeciwko temu, żebyście coś robili. Ja mam wiele przeciwko temu, żebyście nazywali to swoim sukcesem i żebyście okazywali swoją wyższość nad krytykami. Bo, wierzcie mi, jeżeli teraz wam przyznamy rację i zaczniemy was pochwalać, a jutro wasz zespół się rozpadnie (jak to dotychczas zespoły Vori się rozpadały), to niesmak będzie po obu stronach.

Kammer:
Jeśli się nie mylę to podpisałem z Mad Hatterem coś w stylu umowy dżentelmeńskiej - ja pomogę mu przy PP:SS, on zaś wesprze mnie przy Vori.
Oficjalnie jesteś "twórcą całej koncepcji Vori", co jest notabene nieprawdą - koncepcja Vori sama w sobie istniała na długo przed twoim projektem, a z tego co widzę twoja wersja nawet nie jest do końca ustalona. Ale mniejsza - czy to wszystko co zrobiłeś? Według mnie to trochę jednak za mało, by można było powiedzieć, że Mad Hatter "wspiera Ciebie".
strona: 1 - 2 - 3 ... 24 - 25 - 26
temat: [VCMI/gdybanie] Zamek Vori

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel