Witaj Nieznajomy!
|
temat: [VCMI/projekt] Dodatkowe ulepszenia stworzeń komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 26 - 27 - 28 ... 200 - 201 - 202 | |
Irhak |
Co do nazewnictwa to ja się wypowiem zamiast kuririna, bo praktycznie wszystkie nazwy budynków to moja robota :D Cytat: Brzmi wojskowo? Bardzo dobrze! W końcu te elfy to zajadli strzelcy wojskowi, a nie jacyś leśniczy :P (i ulepszają się do strzelców w końcu :P)Wszystko ma ciekawe nazwy po za jedną Leśna Baza? Cytat: OK, Warownia lepiej pasuje, dzięki :)Oprócz tego Runiczne Wzgórze (tamte krasnoludy mają w ogóle coś runicznego?) na Warownie Krasnoludów (przyp. z Chaty Krasnoludów) Cytat: Mistyczna Polana? Zważywszy, że w mieście już będzie jeszcze jedno mityczne miejsce to właściwie może być i polana mistyczna :P (swoją drogą... chyba tak miała nawet brzmieć na samym początku tylko literówka się wkradła :P)Mityczną Polanę na Mistyczną Polanę Cytat: Przyjrzałeś się siedlisku? Masz tam 2 Drzewa Wiedzy na samym początku :PLas Wiedzy (jakiej wiedzy, entów?) na Knieję Cytat: Jakbyś nie zauważył to aktualnie to brzmi tak (bo każdy poziom budynku ma własną nazwę :P):zastanowiłbym się nad 7. poziomem, bo dziwnie to wygląda: Smocze urwiska -> Ulepszone Smocze urwiska -> Mgliste Szczyty smocze groty -> smocze urwiska -> mgliste szczyty. |
AmiDaDeer |
Irhak: Nie. Brzmi tak, jakby te elfy bawiły się w bazę na drzewie. :PBrzmi wojskowo? Jako że "Gospodarstwo" było akurat dobrym tłumaczeniem z angielskiego ("Homestead"), proponuję "Zagrodę". Irhak: Uch, jak mieliśmy to zauważyć? o.O
Jakbyś nie zauważył |
Kastore |
Irhak: Wiem, ale to jest mimo wszystko siedlisko entów, więc Drzewa Wiedzy nie pasuje.
Przyjrzałeś się siedlisku? Masz tam 2 Drzewa Wiedzy na samym początku |
Kuririn |
Powiem krótko :) nazwami można się zająć później, nie zwracam na chwile obecną na to uwagi, bo puste okienka bez nazw mnie po prostu drażnią :D tyle :D |
Irhak |
Cytat: Gdzieś między postem 100 a 200 w tym temacie masz wszystkie nazwy powypisywane (później się one nieco pozmieniały, ale większość pozostaje) :PUch, jak mieliśmy to zauważyć? o.O Cytat: Jakby co to nie ja się przy tej nazwie upieram *patrzy perfidnie na kuririna*Wiem, ale to jest mimo wszystko siedlisko entów, więc Drzewa Wiedzy nie pasuje. Cytat: gospodarstwo - chata łowców - zagroda? Wiesz jak to teraz brzmi :P (taa... zapomniałem, że to była nazwa 2nd upgrade, a nie szarych elfów)
Jako że "Gospodarstwo" było akurat dobrym tłumaczeniem z angielskiego ("Homestead"), proponuję "Zagrodę". |
Kuririn |
Gravius: Jesteś geniuszem Kastore_pl: To wygląda po prostu pięknie. :P Co do siedlisk, jakoś się udało :P |
AmiDaDeer |
Irhak: Super, dzięki za info.Gdzieś między postem 100 a 200 w tym temacie masz wszystkie nazwy powypisywane Irhak: Gospodarstwo - Ulepszone Gospodarstwo - Zagroda. Chata łowców brzmi bardzo... nie po polsku.
gospodarstwo - chata łowców - zagroda? |
Bezimienny111 |
Mimo że będzie to raczej na przekór większości osób które się tu wypowiadały, to osobiście myślę, że najlepiej będzie nie wymyślać nazw kolejnych ulepszeń tylko dać w nazwie "ul2" czy odpowiednio w nazwie ( nie pamiętam już jak to wyglądało ;) wybaczcie dawno grałem w H3 :). Z jednej strony nie będzie to sprawiało problemów z modem w wersji polskiej ( różne pomysły), a z drugiej strony w wersji innej niż polska ( jak przetłumaczyć tak by zachowało to sens i miało to sens). |
MinosKing |
Widzę że troszkę szumu się narobiło przez post w którym wspomniałem o zmianie nazwy dla jednego z ulepszeń ;< Więc powiem tylko tyle moderator i autor projektu mają zawsze rację ech nie powinienem więc narzekać na tamten budynek. |
Irhak |
To zanim ta rozmowa przerodzi się w spam :P Cytat: Przypominam o siedlisku 6 poziomu w Lochach ;) Legowisko mantykor - legowisko chimer, które wyłamuje się z tego systemu ;)
Mimo że będzie to raczej na przekór większości osób które się tu wypowiadały, to osobiście myślę, że najlepiej będzie nie wymyślać nazw kolejnych ulepszeń tylko dać w nazwie "ul2" czy odpowiednio w nazwie ( nie pamiętam już jak to wyglądało ;) wybaczcie dawno grałem w H3 :) |
Kuririn |
Irhak ŚWIĘTE słowa, nazwy to nie jest obecnym priorytetem tworzenia moda. |
Pointer |
Pięknie ten Rampart wygląda. Zgadzam się, nazwy to nie priorytet, olać to na razie, ale a propos nazw i drażniących "pustych okienek", to mam pytanie do Kuririna... Jak dodajesz te nazwy, bo kombinowałem troszkę też coś w stylu tego Twojego moda, oczywiście nie na taką skalę i najważniejszy problem jaki napotkałem to brak nazw nowych budynków... Olałbym to, gdyby nie fakt, że jeśli nowy budynek jest wymagany do innego nowego, to pojawia się w wymogach coś takiego: ", , " i cholera wie co budować (zakładam oczywiście, że takich budynków bez nazwy jest więcej niż 3 w tym przypadku... P.S. A propos legowiska chimer... Znowu to co wspomniałem, polskie tłumaczenia... W wersji orginalnej, jeśli się nie mylę, nie ma "Scorpicores' Lair", tylko "Upg. Manticores' Lair", więc jednak się nie wyłamuje. Aczkolwiek nie mam tu nic przeciwko pozbywaniu się członu "upg."/"ul." i dodaniu nowych miast, wzorem z h5. |
Kuririn |
Pointer: Jak dodajesz te nazwy, bo kombinowałem troszkę też coś w stylu tego Twojego moda, Podane jest to w modzie (balance-tweaks), a dokładniej : "buildings" : { "hordePhoenix" : { "name" : "Nazwa budynku", "description" : "tekst.", "cost" : { "mercury" : 5, "gold" : 5000 }, "id" : 24, "upgrades" : 36 }, Ja musiałem stworzyć oddzielny plik json z tekstami. |
Pointer |
Ok, dzięki, popróbuję :) |
Kuririn |
Tak się zapytam nad czym pracujesz? Czy tylko sprawdzasz co z czym się je? |
xardas33 |
Świetna robota odnośnie rampartu całość prezentuje się bardzo dobrze. Oby tak dalej Kuririn !! :)) |
Pointer |
Mam trochę swoich jednostek stworzonych jeszcze pod WoGa i chciałem je podorzucać jako nowe ulepszenia w VCMI. Dlatego też tak z niecierpliwością czekam na jakąś betę Twojego moda, żeby ewentualnie to pododawać do niego. Niestety, nie mam natomiast w ogóle zdolności graficznych, więc na razie wizerunki budynków planowałem zostawić stare (ew. Twoje, po wyjściu moda). Ale zrobiłem już właśnie coś takiego pod VCMI 0.92 i wkurzały mnie te niejasności z nazwami, a konkretniej ich brak. I zanim przeniosę to na 0.93 i wyższe, chciałem ten problem rozwiązać. Ale na razie trudno moją wizję nazwać jakimś konkretnym modem, na razie takie testy możliwości moich i VCMI ;) Ale w razie braku pomysłów na jednostki do Twojego moda, służę pomocą ;) Większość to raczej przekolorowanki z małymi dodatkami lub ripy, ale zawsze coś ;) Konkretnie około 10 potworów, m.in. Wraith Behemoth, Golden Unicorn, Ent (nie mylić z Dendroid Soldierem), Titan of Destruction, Archangel of Death, Dryad... Ale tak jak mówię, nie jest to żaden konkretny mod. Bardziej zająłem się teraz projektem nowego miasta, znanego już z planów, ale nieco zmienionego, wg mojej wizji, a mianowicie Kronverk. Ale na razie zostawię dla siebie na jakim etapie jest jego realizacja... |
Kuririn |
Hmm... myślę że, można by było wrzucić je jako jednostki neutralne, ale na chwilę obecną o tym nie myślę. Również mam paczkę (moda) paru defow :D (większość to smoki) które być możne pojawia się jako jednostki neutralne... Ale to jeszcze daleka droga do tego ;) |
Pointer |
Wrzucenie moda z neutralami to akurat niewielki problem, jeśli defy i ikonki są gotowe. Możesz podesłać mi tą swoją paczkę defów, to dorzucę do tego te moje i wpakuję to w jeden mod (powiedzmy taką wersję beta), żeby trochę urozmaicić grę. Myślę, że w 2-3 dni po tym jak dostałbym od Ciebie paczkę wrzuciłbym jakiegoś minimoda na forum. |
Kuririn |
Heh, moje stwory(Niektóre maja bardzo mocne staty) muszę się kiedyś nimi zająć;) Neutralne później, teraz grafikami w mieście zie zajmuje :) |
strona: 1 - 2 - 3 ... 26 - 27 - 28 ... 200 - 201 - 202 |
temat: [VCMI/projekt] Dodatkowe ulepszenia stworzeń | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel