Witaj Nieznajomy!
|
temat: [VCMI/projekt] Dodatkowe ulepszenia stworzeń komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 24 - 25 - 26 ... 200 - 201 - 202 | |
Drwal |
Inferno, jakby ktoś nie zauważył dodane ulepszone siedliska: Demonów i ifrytów. |
Shael |
A jakby u tych panów z biczami (zapomniałem jak się zowią niestety), zrobić że z tej dziury czasem bucha ogień? :) |
MinosKing |
Troszkę słabo widoczne to ulepszenie dla Demonów heh ja prawie nie zauważyłem różnicy ;) |
Kuririn |
Widoczne jest dobrze. Proponuje zobczyc portal pochwały w zamku :P |
xardas33 |
Ładnie wygląda ten pałac potrójny i wrota demoników :D Miejmy nadzieję że wkrótce nasz grafik ukończy kilka zamków :) A właśnie pewna osoba pisała, że lepiej nie wprowadzać mitologicznych nazw do heroes 3, proponuje sprawdzić co to jest Świątynia Valhalli występująca w Twierdzy (odsyłam do mitologii nordyckiej). |
Gravius |
A co Ty na to, żeby wrota miały 4 rogi na każdym budynku (po jednym na każdą ścianę)? Mam bardzo subiektywne wrażenie, że przy tych 3 rogach budynek jest taki jakiś... niedokończony O.o |
Drwal |
Cytat: A jakby u tych panów z biczami (zapomniałem jak się zowią niestety), zrobić że z tej dziury czasem bucha ogień? :) Siedlisko Czartów zostawiam sobie na deser, gdyż można z nim się naprawdę fajnie pobawić, daje dużo możliwości. Na obecną chwilę myślę by do tego zagłębienia nie wlać lawy, ale to zobaczę jak będzie w praniu. :] Cytat: Troszkę słabo widoczne to ulepszenie dla Demonów heh ja prawie nie zauważyłem różnicy ;) A czy widzisz różnice między podstawowym budynkiem a pierwszym ulepszeniem? Jest minimalna. Tu też nie mówię, że jest duża, ale jest i widać ją wyraźnie. Jeżeli bardzo zależy mogę przedstawić ją graficznie. :) Cytat: A co Ty na to, żeby wrota miały 4 rogi na każdym budynku (po jednym na każdą ścianę)? Mam bardzo subiektywne wrażenie, że przy tych 3 rogach budynek jest taki jakiś... niedokończony O.o Nie wiem czy nie przypominało by zbyt bardzo pewnego budynku z Cove. Pomyśle czy nie zrobić takiej wersji, ale osobiście uważam że jest to zbędne. |
MinosKing |
Cytat: A czy widzisz różnice między podstawowym budynkiem a pierwszym ulepszeniem? Jest minimalna. Tu też nie mówię, że jest duża, ale jest i widać ją wyraźnie. Jeżeli bardzo zależy mogę przedstawić ją graficznie. :) Hm nigdy nie podchodziłem do tego z takiej perspektywy ;) lecz może przynajmniej jakieś buchające ognie można by dodać do tego ulepszonego budynku dla demonów? |
Warmonger |
Demony są bardzo fajne. lepiej nie zaśmiecać ekranu efektami specjalnymi, bo przestanie być czytelny. Inferno i tak jest już dość niewyraźne. |
Kuririn |
Nareszcie wyszła nowa wersja VCMI 0.93b a wraz z nią, muszę usadowić to wszystko w nowej wersji. Co do screen'a przedstawionego przez Drwala, nie jest wersja ostateczną. |
Irhak |
Cytat: Pamiętaj, że w angielskim to Pit (hmm... dół?), więc lawa niezbyt mi tu pasi. Prędzej odbicie lustrzane nałożone na nie (czyt. drugi gong :P)
Na obecną chwilę myślę by do tego zagłębienia nie wlać lawy, ale to zobaczę jak będzie w praniu. :] |
Shin0bi |
Według mnie lawa byłaby dość ciekawa, takie dodawanie ciągle tych samych elementów (dodatkowa kopuła u ifrytów, dodatkowy róg u demonów, dodatkowy gong u czartów) szybko stałoby się nudne i schematyczne. Edit: Pomyślałem, że fajnie mogłyby wyglądać szpony wielkiego demona wystające z tej dziury, niemniej jednak nie wiem czy możnaby to jakoś sensownie wykonać i czy pasowałoby klimatem do raczej 'sterylnego' ekranu miasta :P |
MinosKing |
Ja zaś proponował bym do ulepszonej siedziby Czartów dodać coś jak buchający gaz, dym bądź lawę z wnętrza tej dziury no i coś typu wypełnienia ogniem piekielnym gdy dochodzi to tej powiedzmy anomalii lub tego efektu :P |
xardas33 |
Taka propozycja siedliska 2nd upgrade gobliny z twierdzy :) |
Irhak |
I znowu bez okien w najwyższej kondygnacji -.-' Przecież nawet na strychu macie choć jedno okno |
Shael |
Z boku mają :P. Ja tak mam! |
Kuririn |
Z przykrością stwierdzam ze do modowania się nie nadaje :/ niestety mod nie zostanie skończony, za mało mam czasu i nerwów na to. Proszę o strażników aby usunęli ten cały zamęt z powierzchni Kwasowej Groty. Przepraszam. |
Drwal |
Skończ te swoje herezje. Gorszy dzień i się spinasz. Za dużo roboty jest zrobione by to rzucić, spokojnie alfe można z tego wydać. 4 miasta niemal gotowe, reszta w trakcie. Skasuj tego posta i weż się w garść. :P |
xardas33 |
Z tego co czytałem na forum VCMI to są problemy z wgrywaniem nowych rzeczy w tej wersji więc poprostu zawsze można poczekać aż naprawią błąd :) |
Wiwern |
Przypominam, że podobny post Kuririna już w tym temacie był, a jakoś pracował dalej nad modem. :P Autor zrobił już naprawdę sporo, pomagał mu też Trith, więc i jakość tego projektu jest na obecną chwilę bardzo dobra. W każdym razie szkoda marnować obecne efekty prac. Zmusić do dalszej pracy nie mamy prawa, jego sprawa i tak każdy taki projekt to dużo dla sceny. Kuririn, mógłbyś przekazać wszystkie grafiki i pliki komuś kompetentnemu? |
strona: 1 - 2 - 3 ... 24 - 25 - 26 ... 200 - 201 - 202 |
temat: [VCMI/projekt] Dodatkowe ulepszenia stworzeń | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel