Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [WoG/różne] edytowanie jednostki
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2

Gomez PW
28 sierpnia 2013, 12:39
witam chciałbym zaedytować jednostkę w Heroes 3 (konkretnie szkielety) tak żeby mógł on strzelać (jednostka dystansowa) tylko nie wiem jak się za to zabrać..
umiem zmieniać w plikach gry jednostkom atak,obronę,obrażenia,szybkość umiem także dać jednostce strzały ale nie uczyni jej to dystansowej tak więc pytam jak to zrobić.

mitlandy PW
28 sierpnia 2013, 12:44
Tak dobre pytanie sam chciałbym mieć na nie odpowiedź.
Ponieważ ściągnełęm defa ze szkielet ma animacje strzelania.
Ale naco mi to leżeli niestrzela w grze.

Gomez PW
28 sierpnia 2013, 12:46
mógłbyś podać skąd albo z jakiego moda masz defa strzelającego szkieleta?

mitlandy PW
28 sierpnia 2013, 12:52
Ja ściągnąłem paczke defów i tam był :
Czerwony gryf
Strzelający szkielet
nowy gnol
i inne .
Ps jak znajde to ci dam link .

Gomez PW
28 sierpnia 2013, 12:58
to dzięki i czekam na odpowiedź co z tym defem zrobić

mitlandy PW
28 sierpnia 2013, 13:08
Defy musisz włożyć do MMarchiva.
A potem jakoś zrobić strzelanie?

Gomez PW
28 sierpnia 2013, 13:12
kojarzysz może co wpisywałeś w google żeby znaleźć te defy i czy to była polska strona?

mitlandy PW
28 sierpnia 2013, 13:21
To była strona community ale niewiem co wpisałem chyba heroes 3 wog community.
Już nie szukaj znalazłem .
Tu masz link
http://www.space-nation.eu/?d=2635A2D11
A tu jak ktoś by chciał poszperać :P
http://heroescommunity.com/viewthread.php3?TID=22984&pagenumber=37

Gomez PW
28 sierpnia 2013, 14:05
wielkie dzięki.
teraz tylko pytanie co z tym dalej zrobić? Ażeby uczynić szkieleta jednostką strzelającą?

mitlandy PW
28 sierpnia 2013, 14:35
Ja niewiem ale wiem że to jest w dokumencie tekstowym .

Fandor PW
28 sierpnia 2013, 14:52
Zależy w czym dokładnie edytujesz, jakbyś chciał zrobić to w VCMI, musisz poszukać w plikach plików oryginalnych miast nekropoli, zamienić def szkieleta na swój w folderze z defami (można też go po prostu wrzucić ale potem w pliku json musisz podać nazwę jaki def ma być wykorzystywany) znaleźć plik json szkieleta i zmienić typ na SHOOTER.

mitlandy PW
28 sierpnia 2013, 15:25
Ja do woga chciałbym .
Ale niewiem gdzie chciał gomez?

Fandor PW
28 sierpnia 2013, 15:30
Mitlandy, WoG jest dość ciężki w edytowaniu w gruncie rzeczy, poza tym już praktycznie nie używany, teraz VCMI i ERA dają coraz więcej możliwości więc lepiej nauczyć się pracować w którymś z nich.

Gomez PW
29 sierpnia 2013, 07:22
przy pomocy niektórych programów ustawiłem animacje jednostki na strzelanie dodałem także szkieletom strzały, jednak nie sprawiło to by stały się jednostką dystansową...
wiesz może gdzie można znaleźć pliki .json

mitlandy PW
29 sierpnia 2013, 20:20
Możesz mi powiedzieć Gomez przy jakich programów to odtworzyłeś jestem początkujący więc chciałbym trochę pomocy.

Fandor PW
30 sierpnia 2013, 10:23
Wasz folder z VCMI\config\creatures i plik necropolis.json
Za chwilę wyślę wam napisany przeze mnie plik, tylko muszę znaleźć jakiś hosting.

Gomez PW
30 sierpnia 2013, 12:03
wszystko za pomocą MMArchive który możesz pobrać ze skarbca, dzięki niemu można wstawiać i edytować Defy,pliki tekstowe i dzwiękowe i wszystkie inne z folderu data (pliki.lod)

mitlandy PW
31 sierpnia 2013, 17:55
Dzięki gomez włozyłem wszystko pieknie.

Gomez PW
15 września 2013, 14:23
i co sprawiłeś że szkielet strzela??

mitlandy PW
18 września 2013, 20:53
Niestety nie zrobiłem myślałem że da to fandor510 ale cóż .
strona: 1 - 2
temat: [WoG/różne] edytowanie jednostki

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel