Witaj Nieznajomy!
|
temat: [VCMI/projekt] Dodatkowe ulepszenia stworzeń komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 19 - 20 - 21 ... 200 - 201 - 202 | |
Shael |
To ghul z M&M 7. Może po porostu zamiast nazywać go zmutowany zombie, pozostawić nazwę ghul? Zalęgły się w krypcie na cmentarzu i tyle ;). |
Kuririn |
Cytat: a tak w ogóle nie ma żadnych informacji na temat rozwoju tego projektu od autorów ? Jak wcześniej pisałem projekt został wstrzymany (brak czasu). Tak to jest, jak się robi "Moda" samemu :P |
xardas33 |
Czemu nie, w końcu Ghul to jakby coś podobnego do Zombiaka :D A tak tak wiem jak to jest z tym czasem, ale powiem Ci że świetnie że zabrałeś się za coś takiego, zawsze czułem w H3 niedosyt z powodu braku dodatkowego ulepszenia stworzeń :) |
Kuririn |
A z tym modem jakoś tak wyszło :D ze idzie pomału do przodu, Ociężale jak lokomotywa Tuwima :D |
xardas33 |
Bo tak to jest jak się samemu robi... ale zaleta tego że robisz wedle swojego uznania i zespół nie zarzuca Ci że to ma być tak itp. A tak w ogóle ukończyłeś już nekropolię ? Zamki robisz tak po trochu czy bierzesz się za jeden, kończysz i dopiero następny ? I ważne że w ogóle to robisz ;) ja tam nie znam się na modowaniu heroes 3 ale zawsze chętnie mogę pomóc jako wymyślacz nazw, statystyk, zawsze mogę wszystko ładnie rozpisać :) |
Kuririn |
Jak mam pomysł na dane siedlisko to robię siedlisko, nie ważne który zamek, wszystko mam rozpisane na czynniki pierwsze, co chodzi o modowanie. Tylko te grafiki :) Fortece mam skończoną (prawie), a reszta jest widoczna na wcześniejszych screenach. A necropolia to tylko 6 poziom mi został :) |
xardas33 |
A rozumiem :) mam nadzieje że w miarę kolejnych zmian będziesz udostępniał nam screeny :D |
Kuririn |
Oczywiście ;-) Edit: Dla śledzących moje wypociny :P Tower: Zostało siedlisko golemów, lecz to już wieczorem się na tym skupie. |
xardas33 |
Świetne Świetne :) Bardzo fajny pomysł z tym księżycem na wieży magów. Słuchaj a nie lepiej było by inną grafikę ulepszenia dla warsztatu gremlinów? jakoś dziwnie tu wygląda ten bałwan ;P Moja propozycja co do siedliska golemów to po prostu dorobić jeszcze jedną część z tą stalową rurą, nie wiem jak to nazwać :) |
Kuririn |
Bałwan zostaje i KROPKA. Co do golemów mam inny pomysł :D ale dzięki za propozycje :) |
Nerevar |
Trochę ten księżyc dziwnie mi wygląda - ale nawet, jakby został, może zmienić mu kolor? Obecny zlewa się trochę ze śniegiem w tle. |
xardas33 |
;( tak nieco się zlewa z tłem ten księżyc ale jest widoczny dobrze i tak |
Warmonger |
Gdyby nie komentarze, nie zauważyłbym księżyca ;) Chyba jednak warto go trochę podkolorować, zacieniować etc. |
Kuririn |
Po prostu źle umieściłem siedliska :D |
Irhak |
Nadal coś nie teges ten sierp. Może rzeczywiście kolorystyka inna byłaby lepsza. |
xardas33 |
Moim zdaniem sierp jest teraz ok, niebieski kolor mu pasuje i dobrze komponuje się z budynkiem :) Tak kilka pytań mam: 1. W fabryce golemów wybudowanej jako to nowe ulepszenie ma być dostępne w sumie 3 czy 4 golemy do rekrutacji? 2. Czy jednostki zwane z woga "jednostkami 8 poziomu" mają być pozostawione z tymi samymi statystykami czy mają być osłabione tak żeby pasowały bardziej do 7 poziomu? Trochę dziwnie mi się widzi przyrost tak potężnej jednostki na poziomie +2.. 3. Planujesz udostępnić swoje dzieło po jego całkowitym ukończeniu czy będziesz po kawałku udostępniał ? 4. Planujesz dodać jakieś nowe ulepszenie kapitolu (jakoś nie wiem czy te 4000 kasy codziennie wystarczy na wykupienie przyrostu na maxa ulepszonych jednostek), czy może podniesiesz kasę dodawaną codziennie za rade osady/rade miasta/ratusz/kapitol ? |
xardas33 |
Czytając poprzednie posty doszedłem do wniosków i podpowiedzi może małych: Jako ulepszenie halabardnika w zamku możesz dać halabardnika tylko że dodać mu hełm i ta jego halabarda żeby była z toporkami po obu stronach i możesz go nazwać Kat ;) Jeśli chodzi o P. Hydry to lepiej daj jakiś słup w środku bagna w budynku i przerób wodę w nim bardziej na pomarańczowy kolor (wog napisał, że rdzawy smok zardzewiał w bagnie ;) ) |
Kuririn |
Cytat: Tak kilka pytań mam: 1. W fabryce golemów wybudowanej jako to nowe ulepszenie ma być dostępne w sumie 3 czy 4 golemy do rekrutacji? 2. Czy jednostki zwane z woga "jednostkami 8 poziomu" mają być pozostawione z tymi samymi statystykami czy mają być osłabione tak żeby pasowały bardziej do 7 poziomu? Trochę dziwnie mi się widzi przyrost tak potężnej jednostki na poziomie +2.. 3. Planujesz udostępnić swoje dzieło po jego całkowitym ukończeniu czy będziesz po kawałku udostępniał ? 4. Planujesz dodać jakieś nowe ulepszenie kapitolu (jakoś nie wiem czy te 4000 kasy codziennie wystarczy na wykupienie przyrostu na maxa ulepszonych jednostek), czy może podniesiesz kasę dodawaną codziennie za rade osady/rade miasta/ratusz/kapitol ? 1. Fabryka golemów mieści 4 golemy. 2. Ta część (chociaż ta) część WOGa zostaje bez zmian, (Nie myślałem nad tym jeszcze, za daleka droga...). 3. Nie wiem dokładnie, chce skończyć to co zostało pokazane na screenach. Być może niebawem ;) kto wie :P 4. Nie wiem. Chce dodać all ulepszenia we wszystkich zamkach :) później będę myślał co dalej. Z dalszym rozwojem silnika jaką daje nam VCMI pomyśle nad usprawnieniem tego wszystkiego. 5. W Castle 1 będzie chłop, później reszta hołoty z 1 poziomu. Nie zaczynałem innych zamków, tylko te co wcześniej Zostały pokazane. I 6. Za dużą poprzeczkę sobie postawiłem :P (Brak czasu). |
xardas33 |
Chłop w castle? To trochę dziwne jak dla mnie bo nie widzę żadnego powiązania między chłopem a pikinierem ;) |
Irhak |
Cytat: A kim są pikinierzy jak nie chłopami wyszkolonymi w obsłudze piki (szlachta walczy mieczami, a nie dzidami)? :P
To trochę dziwne jak dla mnie bo nie widzę żadnego powiązania między chłopem a pikinierem ;) |
strona: 1 - 2 - 3 ... 19 - 20 - 21 ... 200 - 201 - 202 |
temat: [VCMI/projekt] Dodatkowe ulepszenia stworzeń | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel