Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Baszta Czempionów (Duel of Champions)temat: Propozycje nowych kart
komnata: Baszta Czempionów (Duel of Champions)
strona: 1 - 2 - 3

Hayven PW
29 maja 2013, 21:02
Nie nie nie, że nadgryzione jabłuszko to niby Apple :P

Kammer PW
29 maja 2013, 21:07
Dokładnie! Ta karta ma znaczenie i ogólne i metaforyczne.

Grakus PW
1 czerwca 2013, 19:53
Duch grabarza (nekropolis, niezwykła, magiczny atak wręcz)
Siła:3
Magia:1
Przeznaczenie:1

Obrażenia:2
Odwet:1
Życie:3

Bezcielesny, kiedy duch grabarza zginie, wybierz jednostkę z cmentarza i dodaj ją na pole bitwy, za połowę surowców.

Nieumarły psychol (nekropolis, zwykła, magiczny atak wręcz)
Siła:4
Magia:1

Obrażenia:3
Odwet:2
Życie:3

Bezcielesny, okaleczenie 2, miejscowy wybuch 1.

Kastore PW
1 czerwca 2013, 21:08
Wendigo, epicka, Twierdza

Atak (wręcz) 3
Odwet 4
Życie 7

Siła 6
Magia 2

Specjalne - Kiedy Wendigo ginie zadaje bohaterowi wroga tyle obrażeń, ile maksymalnie pkt. życia ma istota, która go zabiła,
Obrona Przed Wrogim Zaklęciem,
Niewrażliwość na odwet

Mag Czasu, epicka, Neutralny

Atak (magiczny strzelec) 3
Odwet 0
Życie 5

Magia 4
Przeznaczenie 3

Specjalne - Jeśli jakieś stworzenie zginie w obecności maga czasu odradza się całkowicie z powrotem na polu bitwy (nie działa na Maga Czasu),
Specjalne - Odbija połowę obrażeń, zaokrąglając w górę,
Niewrażliwość na odwet

Grakus PW
13 lipca 2013, 09:20
Jak ja teraz widzę w akcji nowe jednostki, to myślę że powinni zrobić taką, która ma zakotwiczenie i fortyfikacje. Bo:
1.Cierniowa bestia nie jest w stanie chronić jednostkę, która jest za nią, przed strzelcami.(A to by mi wiele razy ocaliło skórę)
2.Drzewiec z Mrocznej Kniei nie ma żadnych innych bonusów, tak ważnych w życiu ścianki.
Podałem przykład ciernia, bo sam nim najczęściej gram.

Tezacjusz PW
17 lipca 2013, 21:10
To kombinuj... Równie dobrze można zrobić jednostkę z globalną fortyfikacją i bonusem:
- Jeśli bohater otrzymuje obrażenie, zamiast niego odejmij taką samą ilość obrażeń dowolnej jednostce sprzymierzonej.
Jestem za kombinowaniem głową i modlę się, by Ubi nie uległo takim żądaniom...

Hayven PW
18 lipca 2013, 08:58
Leif Szczęściarz

Bohater, Przystań

Moc: 1
Przeznaczenie: 2
0 zasobów: Do końca tury wszystkie łuty szczęścia kosztują o 1 zasób mniej.

Art: Taki sem wiking na okręcie, może jakiś ląd w tle :P

---

Ent
Stworzenie, Atak Wręcz

Frakcja: Neutral, względnie Sylwan :P
Moc: 5
Atak: 3
Odwet: 3
Zdrowie: 8
Koszt: 6

Fortyfikacja
Jeśli Ent nie zaatakuje podczas Twojej tury, jego Odwet zwiększa się o 3.

Kammer PW
19 lipca 2013, 17:38
W graniu Serią przeszkadza mi brak zaklęć w Magiach Wody i Ciemności wymagających 5 flaszek. Dlatego proponuję:

Kometa (rzadkie zaklęcie Magii Wody)
Koszt: 5
Wymagania: 5 buteleczek Magii
Zadaje 3 punkty obrażeń wskazanemu stworzeniu i wszystkim z nim sąsiadującym. (dotyczy również jednostek sojuszniczych). Trwa do twojej następnej tury:
Stworzenia, które przeżyły nie mogą atakować ani się poruszać.

Całun Cienia (rzadkie zaklęcie Magii Ciemności)
Koszt: 5
Wymagania: 5 buteleczek Magii
Efekt stały: Wszystkie sojusznicze stworzenia otrzymują premię Obrona Przed Światłem. Gdy nie ma już stworzeń sojuszniczych w rozgrywce, Ochrona Przed Światłem znika. Stworzenia z Obroną Przed Światłem nie mogą być celem zaklęć światła i są niewrażliwe na obrażenia wynikające z takich zaklęć. Panadto sojusznicze stworzenia otrzymują Drenaż Życia I.

Grakus PW
20 lipca 2013, 10:09
Dobre pomysły, Kammer.
Ja to mam natomiast pomysły na jednostki komponujące się z Zardockiem:
Udręczony smok(zwykły, Twierdza, atak z powietrza)
Siła - 4
Obrażenia - 4
Odwet - 0
Życie - 8
Specjalne:Kiedy Udręczony smok ginie, zadaje jednostce która go zabiła i wszystkim sąsiadującym 1 punkt obrażeń.

Miażdżyciel czarnej czaszki(niezwykły,Twierdza, atak wręcz)
Siła - 5
Obrażenia - 5
Odwet - 2
Życie - 5
Szał 1, kiedy miażdżyciel czarnej czaszki wchodzi na pole bitwy, wraca jedną wrogą kartę do biblioteki przeciwnika.

Kammer PW
3 sierpnia 2013, 15:11
Mamy unikatowe stwory i zaklęcia. Czas na dodatkowe łuty szczęścia.

Przystań: Ulgi podatkowe - wszystkie Twoje stworzenia kosztują o jedną trzecią mniej, zaokrąglając w dół.

Inferno: Szaleństwo - gdy przeciwnik zagrywa kartę możesz zapłacić jej podwójny koszt. Jeśli to zrobisz dana karta ląduje na szczycie talii przeciwnika. Koszt ponosisz na początku swej tury, ale jeżeli jest on większy od uzyskanych zasobów tracisz je wszystkie, zaś różnicę ponosisz w życiu swego bohatera.

Twierdza: Niepowstrzymana horda - Twoje jednostki kosztują o jeden zasób mniej na każdą jednostkę, która zginęła od czasu zakończenia Twojej ostatniej tury.

Sanktuarium: Bushido - wszystkie sojusznicze stworzenia otrzymuję +2 od odwetu i zdolność Uderzenie Wyprzedzające.

Necropolis: Cykl nieśmierci - gdy zagrywasz jakieś stworzenie możesz zapłacić trzykrotność jego ceny. Jeżeli to zrobisz przeszukaj swój cmentarz w poszukiwaniu do trzech kart o takiej samej nazwie. Jedną włóż do swojej ręki, drugą na szczyt biblioteki, zaś trzecią - na jej spód.

Akademia: Tajemna wszechwiedza - wszystkie Twoje zaklęcia kosztują o jedną trzecią mniej, zaokrąglając w dół.

Any ideas?

BTW: Prepare for Vori...

Hayven PW
3 sierpnia 2013, 16:46
Przecież już masz unikatowe łuty szczęścia ;P

Przystań - Cesarska Wierność Kasandry (Otrzymujesz tyle zasobów i leczysz tyle punktów życia swojego bohatera, ile jest stworów na polu bitwy.

Inferno - Egzorcyzm Garanta (Wybierasz kartę z biblioteki przeciwnika i wtedy ta karta oraz wszystkie jej kopie w bibliotece i ręce przeciwnika trafiają na jego cmentarz)

Nekro - Legion Serii (Za darmo (czyt. za 4 zasoby :P) wystawia stwora z twojego cmentarza i dobiera z twojej biblioteki do 3 jego kopii)

Twierdza - Grand Finale Kat (Za darmo (czyt. za 5 zasobów :P) wystawiasz stwora z ręki, zyskuje on szybki atak)

Sanktuarium - Kapliczka Yukiko (Póki masz na polu bitwy mniej stworów, niż twój przeciwnik, możesz wystawiać zwykłe stwory (wszystkie oprócz Nyiorai Sairensy i Shi-no-shi) za 2 zasoby).

EDIT: Przystań 2 - Więzienie (podczas swojej następnej tury przeciwnik nie otrzymuje nowych surowców, w dodatku traci już posiadane)

Kammer PW
3 sierpnia 2013, 17:01
Faktycznie. Zawsze uważałem je za "zwykłe" epiki. Mea culpa. Nigdy nie miałem jeszcze dwóch ich sztuk i nie próbowałem wsadzić je jednocześnie do talii. To może uczyńmy je kolejną "serią" unikatów?

Hayven PW
3 sierpnia 2013, 17:59
Jeśli już, to Wróżbita (Fortune Teller):

2 zasoby

2 mocy
1 przeznaczenia

1 ataku
1 HP

Kiedy Wróżbita pojawia się na polu bitwy, przeszukaj swoją bibliotekę w poszukiwaniu unikatowej karty łutu szczęścia i dodaj ją do swojej ręki.

Karasnik PW
4 sierpnia 2013, 19:52
Chłopski Milicjant
Przystań, niezwykła, atak wręcz

3 zasoby
3 mocy
2 ataku
0 odwetu
3 hp

Dochód 1
Niewrażliwość na odwet
Ogłuszenie (Jeśli Chłopski Milicjant zadaje obrażenia innemu stworzeniu cel ataku w następnej turze nie może atakować.)

Grakus PW
10 sierpnia 2013, 09:54
@Hayven - Shi - no - shi jest neutralem, a nie świątynią.
@Harasnik - ogłuszenie by nie przeszło, bo to to samo co lodowy dotyk :P.

Karasnik PW
10 sierpnia 2013, 20:04
Grakus - lodowy dotyk jeszcze unieruchamia przeciwnika, więc ogłuszenie może się sprawdzić :P

Hayven PW
11 sierpnia 2013, 08:11
Grakus:
@Hayven - Shi - no - shi jest neutralem, a nie świątynią.

Ale można go wrzucić do talii świątyni i wówczas NIE WYSTAWISZ go za 2 zasoby dzięki Kapliczce Yukiko ;P

Grakus PW
11 sierpnia 2013, 08:17
@Karasnik - Racja :).
@Hayven - ale podałeś te przykłady tak, jakby shi był świątynią:P.

Fandor PW
11 sierpnia 2013, 12:19
Mam pomysł na kilka jednostek dla akademii:

1. Mistyk - karta wybrana ostatnio z czterech pokazanych
Magiczny Strzelec, myślałem nad zatruciem, i mam pomysł, żeby jednostki akademii jako swoją mocną stronę miały obronę przed magią. Kolejnym pomysłem jest aby były przywoływane za "flaszki" albo przynajmniej żeby flaszki były ważniejsze, a moc dodatkowo.
Statystyki:
Atak - 3
Kontra - 2
Życie - 3
Wymagania - i teraz zależnie od tego jak zostanie przyjęty pomysł flaszek albo 1 mocy i 2 magi, albo 3 magii, albo 3 mocy. Plus do wszystkich 3 surowce.

2. Geniusze - jednostki które wymagały by dodatkowo do przywołania znajomości poszczególnych szkół magii, przy czym w talii nie mogą się jednocześnie znajdować geniusz wody i ognia; światła i ciemności; ziemi i powietrza. Może w ich wypadku dało by się zrobić np. czary przywołujące je, dzięki temu koszt byłby tylko w magi i surowcach.
2a. Geniusz Powietrza:
Atak - 2
Kontra - 2
Życie - 3
2b. Geniusz ciemności:
Atak - 2
Kontra - 3
Życie - 3
I myślałem żeby zatruwał
2c. Geniusz Ognia:
Atak - 3
Kontra - 1
Życie - 3(4)
A gdy zostaje zniszczony przez zwykły atak to zadaje stworzeniu ileś obrażeń.
Reszta geniuszy jeżeli kogoś zainteresuję ich pomysł.

3.Karmazynowy Czarodziej - on miałby bardzo ciekawą możliwość, tylko trzeba by dodać typ kart - "mutant" czy coś w tym guście, karmazynowy mógłby usuwać jednego gdy pojawia się na polu i wg. uznania gdy zaatakuje "mutanta" albo wysłać ponownie do ręki przeciwnika albo na cmentarz. Dodałbym jeszcze efekt przywołania jakiejś słabej karty tego typu np. udręczona harpia czy coś takiego, jednak nie mam zbytnio pomysłu na taką kartę. Byłaby oczywiście unikatem.
Statystyki:
Atak - 0
Kontra - 4(3)
Życie - 6
Wymagania:
Moc - 5
Magia - 4
Surowce - 4

4.Rok - nikt nie wie skąd się wzięły te ptaki, nie mają powiązań z żadnym ze smoczych bóstw dlatego tak chętnie są wykorzystywane przez magów, widać u nich jednak pokrewieństwo do ptaków gromu i feniksów.
Zdolności, oczywiście jednostka latająca, szybki atak, ale zostaje po nim tam gdzie była, no i myślałem o chyżości.
Statystyki:
Atak - 3
Kontra - 2
Życie - 4
Wymagania:
Moc - 4
Surowce - 4

5. Może o czymś nie wiem, ale feniks jeszcze nie został przyporządkowany do żadnej frakcji i czas to zmienić.
Statystyki:
Atak - 4
Kontra - 2
Życie - 6
Wymagania:
Moc - 3
Magia - 3
Surowce - 6
Zdolności:
Tarcza Ognia - -1hp za zaatakowanie feniksa, odrodzenie - po śmierci feniks odradza się w tym samym miejscu, zyskuje jednak tylko połowę punktów życia.
Tutaj mam pomysł na nowe umiejętności - jednorazowe i to była by taka umiejętność. Zrobił bym do niej czar odnawianie to zostałby niezłym utrapieniem.

Reszta później gdyż muszę już znikać.

Baloq PW
2 maja 2014, 22:47
Widzę, że temat z własnymi kartami już jest. Ja swój własny niestety założyłem w Jarmarku Cudów. Chętnych do oceny i komentowania zapraszam tutaj: http://www.forum.acidcave.net/topic.php?TID=2358
strona: 1 - 2 - 3
temat: Propozycje nowych kart

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel