Witaj Nieznajomy!
|
temat: [WoG, ERA] Skrypty ERM komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 76 - 77 - 78 ... 81 - 82 - 83 | |
now |
Pozwoliłem sobie umieścić fragment skryptu na podstawową tarcze powietrza u szkieleta i inne.Czy Ktoś mógłby sprawdzić czy działa? !!DO1001/21/41/1&v2=1:P; [Give Magic Mirror and Air Shield to some neutral creatures] [Give Magic Mirror and Air Shield to some neutral creatures] !?FU1001; !!BMx16:T?y1 P?y2 N?y3; [Get type: y1, Position: y2, Number: y3] !!BMx16&y1=56/y3>0:M28/100/3; [Give Skeleton Expert Air Shield] !!BMx16&y1=57/y3>0:M28/100/3; [Give Skeleton Warrior Expert Air Shield] !!BMx16&y1=91/y3>0:M36/100/2; [Give Ogre Mage Advanced Magic Mirror] !!BMx16&y1=60/y3>0:M28/100/3; [Give Wight Expert Air Shield] !!BMx16&y1=61/y3>0:M28/100/3; [Give Wraith Expert Air Shield] !!BMx16&y1=159/y3>0:M28/100/3; [Give Ghost Expert Air Shield] !!BMx16&y1=68/y3>0:M28/100/3; [Give Bone Dragon Expert Air Shield] !!BMx16&y1=69/y3>0:M28/100/3; [Give Ghost Dragon Expert Air Shield] Brakuje tylko tarczy powietrza u liczy i arcyliczy. |
G0mbka |
Witam mam problem ze zmodyfikowaniem jednostki wyvern i wyvern monarch. Mogę sobię zmieniać statystyki obu jednostek w pliku ZCRTRAIT ale to nic nie daje (plik jest w folderze Data). Statystyki zostają takie jakie były dla wyvern. Zapewne statystyki są zmienione w script a nie ZCRTRAIT. Czy mógłby mnie ktoś naprowadzić gdzie owe staty się znajdują. |
AmiDaDeer |
Podaj wszystkie mody, jakie masz zainstalowane. Sprawdź też czy nie masz w WoGifikacji włączonej opcji "Rebalanced creatures" (zakładka "Skills, Monsters and Heroes"). |
Chad |
EDIT: Nie ważne co wcześniej napisałem, uporałem się z tym, ale mam teraz inny problem - jak zmienić właściwości budynków? |
Eteryczny Smok |
Chciałem sobie pousuwać kłódki z składanych artefaktów ale edytując Hexedytorem Chaty Proroków na mapie niewiele to daje bo kłódki nie znikają i tu nasuwa się moje pytanie. Czy da się to zrobić jakimś skryptem ERM? http://postimg.org/image/fz5c9xpex/ |
Altair |
Da się, ale to dosyć pracochłonne bo nie można tak po prosto usunąć tych kłódek. - Trzeba wyłączać przypisania tak aby np. hełmu gromu nie dało się założyć na głowę (wtedy kłódka zniknie) czyli posiadając błyskawicę tytana nie założymy Hełmu gromu, ale inne hełmy już tak - trzeba oskryptować rozłączanie artefaktów tak aby np.: a. Hełm gromu pojawił się na swoim miejscu (trzeba mu przywrócić przypisanie do głowy) b. Usunąć dodatkowe artefakty przypisane i umieścić w sakwie tak by combo arty miały wolne miejsce - trzeba napisać funkcje przywracającą oryginalne przypisanie (na herosów AI i innych naszych heroesów) - niektóre skrypty wogowe modyfikują artefakty trudno mi określić czy z nimi będzie działać poprawnie - automatyczne zakładanie artefaktów na odzyskane (zamknięte) sloty nie będzie działać (można próbować to naprawić ale to dodatkowe linijki kodu) - nie będzie działać na graczy komputerowych (z racji automatycznego zakładania artefaktów) - ważne dla jakiej wersji ma to być napisane jeśli dla ERY to sprawa jest nieco prostsza (są nowe wyzwalacze dla bohatera, nie ma błędów w HE:A) dla 3.58F wymaga to dwa razy więcej pracy |
Eteryczny Smok |
Miałem wczoraj trochę czasu i udało mi się wymyślić rozwiązanie na swój problem. Cytat: ZVSE !#UN:A129/4/-1; !#UN:A130/4/-1; !#UN:A131/4/-1; !#UN:A132/4/-1; !#UN:A133/4/-1; !#UN:A134/4/-1; !#UN:A135/4/-1; !#UN:A136/4/-1; !#UN:A137/4/-1; !#UN:A138/4/-1; !#UN:A139/4/-1; !#UN:A140/4/-1; !?AE1&v998=129; !!HE-1:Fd21/d21/d20/d20; !?AE0&v998=129; !!HE-1:Fd-21/d-21/d-20/d-20; !?AE1&v998=132; !!HE-1:Fd3/d3/d1/d1; !?AE0&v998=132; !!HE-1:Fd-3/d-3/d-1/d-1; !?AE1&v998=134; !!HE-1:Fd10/d10/d9/d9; !?AE0&v998=134; !!HE-1:Fd-10/d-10/d-9/d-9; !?AE1&v998=135; !!HE-1:Fd9/d9/d7/d7; !?AE0&v998=135; !!HE-1:Fd-9/d-9/d-7/d-7; Pierwsza część skryptu zmienia numer id składanego artefaktu (nie składane artefakty mają "-1") Co usuwa kłódki. Druga część skryptu poprawia statystyki tych artefaktów bo po tym manewrze gubią one bonusy do podstawowych statystyk. |
Altair |
Wyłączyłeś "rozkładanie" artefaktów więc ta opcja nie będzie działać. Niektóre skrypty (Wogifikacji?) używają !?AE więc może dochodzić do konfliktów (bezpieczniej przypisać statystyki za pomocą http://www.forum.acidcave.net/post.php?pid=43270). Nie jestem do końca pewien czy tylko te cztery statystyki są kumulowane z artefaktów składanych (ale mogę się mylić). |
TopFunny525 |
Pytanie, czy jest możliwe, aby za pomocą skryptów ERM po np.: zdobyciu miasta, zmienił się warunek zwycięstwa? |
Altair |
Warunków zwycięstwa nie można "edytować". Jednak można za pomocą ERM sprawić by dany gracz wygrał/przegrał mapkę i nie jesteśmy ograniczeni wtedy to tych wbudowanych. Można wymyślić nawet bardzo skomplikowane warunki zwycięstwa ;) !!UN:Q0/1; przegrana aktualnego gracza !!UN:Q1/1; wygrana aktualnego gracza |
TopFunny525 |
Dzięki, przyda się, robię misje do kampanii i chciałem wiedzieć, czy będzie coś takiego możliwe. Pozdrawiam :) EDIT : Besdies, takie pytanie, czy jest skrypt aby na zawsze można było rekrutować np.: w siedlisku meduz żywiołaki ognia? bez podawania współrzędnych na mapie itp.? |
Gertos |
Szukam skryptu na coś takiego że bohater który stanie na polu X jest teleportowany do miejsca Y, tak jak w kampanii WoGa. |
Altair |
Cytat: Szukam skryptu na coś takiego że bohater który stanie na polu X jest teleportowany do miejsca Y, tak jak w kampanii WoGa. Było i to kilka razy. ;) http://www.forum.acidcave.net/post.php?pid=3001 |
Kastore |
Altair: No wiesz, w końcu ten temat ma półtora tysiąca postów. :P
Było i to kilka razy. ;) |
TopFunny525 |
Hej, kolejna porcja pytań, mam nadzieję, że dostanę odpowiedź jeszcze w tym stuleciu :P. : 1) Czy da się zrobić tak, jak podczas kampanii WoGA, że zamiast walczyć z danym bohaterem/stworzeniem/czymkolwiek. Pojawia się dialog, lub jakieś napisy? (chodzi mi o np.: pierwszą misje samarytanina, albo o pierwszą misję kampanii WoGA). Zna ktoś taki skrypt? 2) Czy dałoby się zrobić tak, że aby skorzystać z portalu, trzeba posiadać pewien artefakt? Chciałbym tak zrobić na jedną mapę. Pozdrawiam |
Gertos |
TopFunny525: 1) Czy da się zrobić tak, jak podczas kampanii WoGA, że zamiast walczyć z danym bohaterem/stworzeniem/czymkolwiek. Pojawia się dialog, lub jakieś napisy? (chodzi mi o np.: pierwszą misje samarytanina, albo o pierwszą misję kampanii WoGA). Zna ktoś taki skrypt? Wczoraj też akurat tego szukałem,tu jest podane ale tylko ze stworem nie wiem jak jest z bohaterami. Altair:
@Kryształowy smok: Jak się zaatakuje jednostkę, to ona coś powie i zniknie lub zostanie. Co mam zrobić? O ile pamiętam, trzeba: ZVSE !#VRz281:S^Tekst po kliknięciu PPM^; !#TRx/y/p:P1; !#TRx/y/p:E0; !#OBx/y/p:T91; !#OBx/y/p:S; !#OBx/y/p:H281; !?OBx/y/p; !!IF:M^Tekst po zaatakowaniu^; gdzie x, y, p - współrzędne stworzenia aby stworzenie znikło trzeba na końcu dodać: !!UN:Ov998/v999/v1000; tyle... :) trzeba tylko okręślić współrzędne stworzenia. |
jaki1985 |
witam jestem tu nowy i mam pytanie czy jest gdzieś już skrypt żeby mieć możliwość odwiedzenia "siedliska mistycznych stworów" czy jakoś tak się to miejsce nazywa więcej niż raz, i żeby miejsca "+" odwiedzać raz na tydzień nie na miesiąc? |
Gertos |
Czy istnieje skrypt na to żeby w danym scenariuszu gracz nie mógł wymieniać armii pomiędzy bohaterami? Szukałem w ERM helpie ale nie znalazłem nic o tym. |
Altair |
Cytat: witam jestem tu nowy i mam pytanie czy jest gdzieś już skrypt żeby mieć możliwość odwiedzenia "siedliska mistycznych stworów" czy jakoś tak się to miejsce nazywa więcej niż raz, i żeby miejsca "+" odwiedzać raz na tydzień nie na miesiąc? Jak rozumiem masz na myśli jedna z opcji Wogifikacji. To będzie skrypt 57 lub 21 - wog neutral unit (Katalog Data/s) W poniższym skrypcie zaznaczyłem wartość która odpowiada za co miesięczne odradzanie kryjówek. Wystarczy zmienić wartość z 28 na 7 by z miesiąca zrobić tydzień: !?FU5405; !!UN:Ux1/-1/-1/1; [Creature Bank coordinates in v1/v2/v3] !!CBv1/v2/v3:T?y1; [Check if Creature Bank already Taken: y1=1 if Taken] !!DO5406/0/6/1&y1=0/$weekday$=$monday$:P-1; [Loop through guard slots and resources in creature bank each week] !!CBv1/v2/v3&y1=0/$weekday$=$monday$:M?y30/?y31; [Number of Bonus Creatures, Type=y30, Number=y31] !!VRy31&y1=0/$weekday$=$monday$/y30>=0/y31>0/y31<127/y-10=1:+1; [Every 3rd week, add 1 bonus creature: y31 (maximum 127)] !!CBv1/v2/v3&y1=0/$weekday$=$monday$/y30>=0/y31>0/y31<128/y-10=1:My30/y31; [Set new number of bonus creatures: y31] !!POv1/v2/v3&y1=1:S?y18; [Read PO:S number for Creature Bank square: y18] !!POv1/v2/v3&y1=1/y18=0:S28; [Set PO:S number for Creature Bank square to 28: y18] Cytat: Czy istnieje skrypt na to żeby w danym scenariuszu gracz nie mógł wymieniać armii pomiędzy bohaterami? Szukałem w ERM helpie ale nie znalazłem nic o tym. Dobrze szukałeś nie ma czegoś takiego (chyba). Jeśli wymienianie armii ma nie działać także dla graczy AI to raczej się nie uda (wymaga testów). Z tego co wiem można całkowicie zablokować ekran wymiany/spotkania bohaterów (a więc także artefaktów). Jeśli ma to dotyczyć tylko gracza(y) ludzkich wystarczy zablokować sloty jednostek na ekranie spotkania (!?CM3;) |
Gertos |
Tak swoją drogą to co się stało z ERM helpem? |
strona: 1 - 2 - 3 ... 76 - 77 - 78 ... 81 - 82 - 83 |
temat: [WoG, ERA] Skrypty ERM | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel