Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [H3/projekt] Ziggurat - nowe miasto
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12

AmiDaDeer PW
20 lutego 2013, 21:16
Wbrew pozorom z Zigguratem wciąż coś się dzieje... Dwa artworki autorstwa Witchkinga i Hiro:




J. M. Sower PW
21 lutego 2013, 09:31
Te uzbrojenie robi wrażenie. Witch jest coraz lepszy w te klocki.

Lyokoheros PW
21 lutego 2013, 20:43
Obydwa modele prezentują się świetnie, mam tylko małą uwagę do tego pierwszego - ten miecz powinien być raczej wykrzywiony w drugą stronę, tak wygląda mocno nienaturalnie...
Ale jeśli całe miasto będzie reprezentować taki poziom, to bez wątpienia nie zawaham się go wypróbować... może nawet przed powstaniem polskiej wersji.

Mosqua PW
21 lutego 2013, 20:52
Miecze i noże wykrzywione w tą stronę istniały już w historii i istnieją nadal. Poniżej przykłady.

Makhaira Greków starożytnych
Kopis też starożytnych Greków
Kukri Gurków - używane po dziś dzień przez wojsko i policję w niektórych miejscach.
Miecz dacki - wersja dwuręczna przechodziła ponoć przez zbroje Rzymian jak przez masło a przed dekapitacją chroniły tylko nowsze modele hełmów.

Irhak PW
21 lutego 2013, 21:31
Co do tej drugiej jednostki - mam nadzieję, że "kamyki" będą lśnić, zamiast być tylko matowymi kawałkami skał. ;)

Lyokoheros PW
21 lutego 2013, 21:44
Mosqua, nie wykluczam, że takie miecze istniały, jednak takie wygięcie jest chyba raczej rzadkością i nadal w mojej opinii coś takiego nie wygląda naturalnie - owszem może i jest to broń skuteczna, niemniej jednak graficznie to nie prezentuje się najlepiej... może gdyby to wygięcie nie było tak duże...
Jeśli zaś idzie o kryształy w broni drugiej jednostki, to uważam, że teraz jest dobrze, można by ewentualnie dodać delikatną poświatę, ale raczej tylko delikatną.

AmiDaDeer PW
21 lutego 2013, 21:59
Cytat:
takie wygięcie jest chyba raczej rzadkością i nadal w mojej opinii coś takiego nie wygląda naturalnie - owszem może i jest to broń skuteczna, niemniej jednak graficznie to nie prezentuje się najlepiej...
Jeszcze nie wiesz przecież, jak to będzie wyglądało w trakcie samego ataku albo w ogóle jako jednostka w grze. :P

Aayren PW
21 lutego 2013, 22:10
Coś mi się wydaje, że ten typek lubi obcinać głowy. W takim przypadku, to jest świetny wybór narzędzia :D Plus to jest rodzaj jakiegoś barbarzyńcy. Tacy chcieli przede wszystkim siać zniszczenie i strach. Czyż nie idzie mu wyśmienicie? Zwłaszcza z takim ohydnym ostrzem w dłoni? :)

Arszonto PW
2 marca 2013, 17:38
Bardzo podoba mi się koncepcja zamku. Dobrze, że ktoś w końcu zajął się czymś na wzór mrocznych krasnoludów. Ostatnie "złe" dwarfy jakie widziałem, to te z Warlords Battlecry III. Bardzo spodobały mi się jednostki z renderów umieszczonych kilka postów wyżej, a zwłaszcza ten drugi, zakapturzony "skrzat". Patrząc na ekran miasta widzę, że przed wami jeszcze długa droga, zanim zacznie wyglądać ładnie, bo na razie to chyba czysty, plastikowy render.

BanBreaker PW
6 sierpnia 2013, 21:33
W pełni rozbudowany Ziggurat:

Przy okazji opiszę budynki specjalne Zigguratu, są dwa:
1. Nie ma jeszcze konkretnej nazwy, roboczo nazywany śmiesznym kilofem dającym złoto - zwiększa dzienny przychód królestwa o daną ilość złota (która to jest jeszcze przedmiotem dyskusji). Armia Zigguratu będzie dość droga, przez co frakcji potrzebny jest dodatkowy przychód. Ten oto wielki kilof ma rozwiązać problem.
2. Sztandary - mają wpływ na morale. A w jaki sposób to też jest jeszcze przedmiotem dyskusji. Dotychczas najrozsądniejsze zaproponowane działania to:
* zwiększa morale armii broniącej zamek
* zmniejsza morale armii atakującej zamek
* zwiększa morale bohatera odwiedzającego zamek do końca tygodnia (na zasadzie działania stajni z Zamku)

W obu kwestiach jesteśmy otwarci na propozycje ;)
Więcej informacji na temat Zigguratu można znaleźć na forum www.zgop.net

Kastore PW
6 sierpnia 2013, 22:17
Return of the... Ziggurat!
O wyglądzie miasta nie będę się wypowiadał. Nie jest to projekt profesjonalnych grafików, a fanów. Ważne, żeby ekran zamku był przejrzysty, a, mam nadzieję, taki jest.
Co do budynków specjalnych:
- Od złota - według mnie najrozsądniej jakby dawał 500 szt. złota i może to być ulepszenie targowiska;
- Od morale - nie wiem, gdzie są te sztandary w ekranie, ale jeżeli mają być w kolorach, powiedzmy jasnych, opcja pierwsza wydaje się najrozsądniejsza, a jeżeli w kolorach ciemnych, opcja druga. Jednak jeżeli zrobi się temu budynkowi koszt podobny do Wrót Wymiarów z Inferna to mógłby obniżać o 1 morale każdego gracza, który by zaatakował gracza grającego tym miastem Ziggurat, w którym owy budynek jest zbudowany. Według mnie takie rozwiązanie też byłoby ciekawe.

Blade PW
6 sierpnia 2013, 22:37
Powiem tak: fantastyczna inicjatywa to miasto, to się ceni. Uważam, że niewiele brakuje, aby to miasto było naprawdę udane. Myślę, że trzeba "wybrudzić" trochę grafikę, żeby ekran miasta nie był taki hmm... sterylny, gładki - myślę, że wiadomo, o co chodzi. No i dodać odpowiednie cienie, których gdzieniegdzie brakuje. Stworzone do tej pory grafiki wskazują, że twórcy znają się na rzeczy i popracują nad tym. Szacunek :)

jarojj10 PW
7 sierpnia 2013, 21:06
Ja również myślę że przydałoby się poprawić cienie. Na niektórych budynkach nie ma ich wcale, na innych wyglądają sztucznie. Najbardziej razi mnie wygląd tej "dziury". Zrobiłbym ją np. na dole ciemniejszą a na górze jaśniejszą czy coś takiego, bo teraz nie wygląda to dobrze.
Bardzo się natomiast cieszę że projekt wciąż się rozwija. Pomysł mrocznych krasnoludów- świetny :P

MinosKing PW
10 sierpnia 2013, 23:19
Ziggurat zapowiada się coraz ciekawiej, mam pewne pytanie czy ono zastąpi jakieś z istniejących już Miast? czy może jak w przypadku Hoty będzie to kompletnie nowe Miasto. Bo nie znam za dobrze tego tematu, a o mieście słyszałem na Kuznia pun pl. i nie za wiele wiem na jego temat.

BanBreaker PW
11 sierpnia 2013, 11:28
Ziggurat będzie dodany jako nowe miasto na platformie VCMI :)

Fandor PW
11 sierpnia 2013, 11:48
Myślałem, że ziggurat ma być częścią większego moda, który ma podmieniać kolejne miasta w grze razem z Modern Forge i kilkoma innymi.

Kalt PW
12 sierpnia 2013, 14:11
Ten cały Ziggurat nieźle się zapowiada, to już będzie 5 nowy zamek w VCMI. Coraz bardziej różnorodne to H3 :)

witchking PW
26 września 2013, 00:30
Choć kilka miesięcy temu wyproszono mnie z teamu to ostatnio w wolnej chwili pobawiłem się z czymś takim:


Mam jednak wrażenie, że Triceratops zapowiadał się dużo lepiej.

Edit:
Wiadomość z ostatniej chwili:

Artarion:
nie wiem, czy projekt w ogóle ukaże się w świetle dziennym. Prace zostały przerwane półtorej miesiąca temu i nie wiadomo, czy zostanie w ogóle wznowiony. Na razie tylko tyle mogę powiedzieć.

źródło:
http://zgop.net/viewtopic.php?f=26&t=54&start=30

Mad Hatter PW
26 września 2013, 08:02
witchking:
Choć kilka miesięcy temu wyproszono mnie z teamu

Ciebie? Niemożliwe!

I kolejny projekt idzie w piach, nie lubię jak marnują się dobre pomysły.

Kto jest "głównodowodzącym" projektu?

Może by przygarnąć lub stworzyć coś podobnego.

AmiDaDeer PW
26 września 2013, 13:47
Mad Hatter:
Ciebie? Niemożliwe!
Mnie nawet nie poinformowano że mnie wyproszono. ;P
strona: 1 - 2 - 3 ... 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12
temat: [H3/projekt] Ziggurat - nowe miasto

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel