Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Cytadela Mocy i Magii  (Might and Magic)temat: Niewykorzystane podziemia w MM6
komnata: Cytadela Mocy i Magii (Might and Magic)

MalyWodzu PW
4 sierpnia 2013, 13:10
Witam,

przeglądając przy pomocy mm_mapviewer mapy z MM6 natknąłem się na 11 lokacji, które nie pojawiły się w grze, oto ich lista:

zdwj01.blv
zdtl02.blv
zdtl01.blv
zddb10.blv
zddb08.blv
zddb07.blv
zddb06.blv
zddb05.blv
zddb04.blv
zddb03.blv
zddb02.blv

Niestety nie mogłem nigdzie znaleźć informacji na temat tych map, mianowicie czemu nie zostały one użyte (najprawdopodobniej nie mogli dotrzymać terminów w związku z czym brakło im czasu).

Mam jedną teorię odnośnie kilku map z tej listy, mianowicie przeglądając Silver Cove w mm_mapviewer możemy natknąć się na połacie nakładających się na siebie tekstur (zaraz obok Twierdzy Srebrnych Hełmów) - trawy i skrzyni z namalowanym złotym pojemnikiem (nigdzie nie użyte w grze). Co powiecie na to, że w tym miejscu miały pojawić się... spichlerze Loretty Fleis?

Zachęcam do przejrzenia tych map i podzielenia się swoimi przemyśleniami na ich temat.

Kirin PW
4 sierpnia 2013, 17:20
Te podziemia są o tyle interesujące, że jedyne co odróżnia je od reszty lokacji z gry to brak stworzeń i nieoskryptowane wejście/wyjście, zupełnie tak, jak gdyby twórcy w ostatniej chwili z nich zrezygnowali. Z drugiej strony nie do końca przekonuje mnie teoria o problemach z terminami, gdyż dodanie do gry praktycznie ukończonego poziomu nie powinno zająć aż tak dużo czasu.

MalyWodzu:
Mam jedną teorię odnośnie kilku map z tej listy, mianowicie przeglądając Silver Cove w mm_mapviewer możemy natknąć się na połacie nakładających się na siebie tekstur (zaraz obok Twierdzy Srebrnych Hełmów) - trawy i skrzyni z namalowanym złotym pojemnikiem (nigdzie nie użyte w grze). Co powiecie na to, że w tym miejscu miały pojawić się... spichlerze Loretty Fleis?

Zauważ, że w tym miejscu znajduje się teleport do północno-zachodniej części mapy. Te "anomalie" to po prostu niewidoczne w grze obiekty z atrybutem teleportacji. Tekstura ze złotym pojemnikiem została użyta prawdopodobnie dlatego, że jest to pierwsza grafika w archiwum "bitmaps.lod" i nie zdziwiłbym się, gdyby występowała w grze, ale na którymś z szyldów, a nie skrzyni (choć głowy za to nie dam).

Morglin PW
6 sierpnia 2013, 01:59
Kirin:
nie do końca przekonuje mnie teoria o problemach z terminami, gdyż dodanie do gry praktycznie ukończonego poziomu nie powinno zająć aż tak dużo czasu.
Może mieli jakieś techniczne problemy z tymi lokacjami, albo po prostu nie chcieli tworzyć kolejnych lochów z potworami, które pojawiają się w wielu innych miejscach. Ewentualnie uznali, że zbyt wiele podobnych lokacji doprowadzi do faktu, że gracz chcący zwiedzić całe Enroth będzie musiał przechodzić lochy pełne zbyt słabych potworów na jego poziomie i ze skrzyniami z lichymi przedmiotami.

MalyWodzu:
Co powiecie na to, że w tym miejscu miały pojawić się... spichlerze Loretty Fleis?

Być może pierwotna wersja zadania z poparciem w "Wysokiej Radzie" od Loretty nie polegała na chodzeniu od stajni do stajni, a przyniesieniu jakiegoś przedmiotu z tego "spichlerza".

Morglin PW
22 stycznia 2016, 14:12
Grając w MM6 natrafiłem na ciekawy tekst (obrazek poniżej), więc postanowiłem odkopać ten temat, bo akurat w nim pojawił się wątek spichlerzy Loretty Fleise.



Oczywistą oczywistością jest, że to pewnie pozostałość po zawartości, która ostatecznie nie znalazła się w grze. Mnie jednak interesuje, czy znane są inne informacje na ten temat? Głownie, czym mógł być owy skarb (złoto wydaje mi się najbardziej prawdopodobne), a także więcej na temat samej "piwniczki".

Tarnoob PW
22 stycznia 2016, 14:40
Ej, niezłe – dzięki. :-)

Kolejny powód do zrobienia bazy tekstów. :-P

Alamar PW
22 stycznia 2016, 14:50
Cytat:
Oczywistą oczywistością jest, że to pewnie pozostałość po zawartości, która ostatecznie nie znalazła się w grze.
B-zed-dura!

Ten tekst jest żartem na temat samej Loretty Fleise i jej sknerstwa (i bogactwa). W grze dostajemy od niej zadanie podwyżek w stajniach w całym królestwie, by mogła jeszcze bardziej się wzbogacić. Przytoczony tekst to jedynie opinia pospólstwa nt. Loretty i tego, jak bardzo jest bogata.
Nawiasem mówiąc, gdy jak już stawimy nowe stawki w stajniach, to Loretta nam wyjaśnia na co przeznaczy te nowe wpływy - na dobro swych poddanych.

Cytat:
Loretta Fleise
"The Lady of Silver Cove often seems more interested in amassing her fortune than governing well, but I don't think it's so simple. She often spends a lot of wealth on town improvements and security, so I guess she can't be all bad."

Loretta Fleise:
"I happen to know that you are amongst a short list of adventurers looking to receive favor from the High Council. What you want it for I don’t know, nor do I care. I’ll be blunt: I love money, and I want more. Much more. I have a plan to fix the price of shipping in my favor for a time and I need competent agents to carry it out. Perform this task well and I will give you my support, not to mention a lot of money. Here is the plan: Each of the nine shipping companies in the Kingdom must be convinced to charge at least 48 gold per pound per mile of material they transport. They are all in competition and they know it, so none will want to make a move before the others. I don’t care how you convince them– just get the job done and report back to me."

"If you're concerned about the suffering of the peasants over my price increase, don't be. I did it all for a good cause. I needed to raise money for granaries to store the excess grain we are harvesting this year. The shipping prices are back down, and the availability of cheap, high quality grain more than makes up for it. There! I'm not so horrible, am I?"

Irhak PW
22 stycznia 2016, 23:19
Serio? Tylko mnie się wydaje, że Loretta kręci na końcu? Potrzebujesz co najmniej kilku dni/tygodni, aby obskoczyć wszystkie stajnie i wrócić do niej, a ona ci mówi, że "ceny wróciły do normy". Jak? Kiedy? Na pewno nie mogły, bo następny posłaniec też by potrzebowałby podobną ilość czasu. Chyba, że to teleporter, ale wtedy dlaczego nie użyłaby tego ruchu od razu? Zresztą to całe "Już! Nie jestem chyba taka okropna, prawda?" brzmi bardziej jak "precz! mam już dość tego gadania". Chyba każdy, kto chciałby zrobić to co mówi na końcu powiedziałby od razu o tym.
temat: Niewykorzystane podziemia w MM6

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel