Witaj Nieznajomy!
|
temat: [H3] Ulubiona szkoła magii komnata: Sala Bohaterów (Heroes I - IV) |
wróć do komnaty |
Jaka jest nalepsza szkoła magii w Heroes 3?
|
strona: 1 - 2 | |
Drwal |
Magia Ziemi ze względu na Miejski Portal. Szczególnie na dużych mapach ma kluczowe znaczenie. Poza tym najczęstsze używane przeze mnie (no może poza oślepieniem) spowolnienie. Nie muszę mówić jakie ma ono znaczenie ze strategicznego punktu widzenia. No i do tego rzadko używana, ale bardzo silna implozja. Nic dziwnego, że staram się jeżeli jest taka możliwość jak najszybciej nauczyć tej magii bohatera. Na drugim miejscu oczywiście Magia powietrza: Wrota wymiarów, Lot, przyspieszenie. W głowie aż się może zawrócić. Świetna szkoła. Kolejne magię są dla mnie na równi. W Magii Ognia cenie sobie bardzo jak wspomniałem oślepienie i berserk (ciężko zdobyć ten czar). A Magia Wody? To głównie klonowanie, ale także cała masa innych przydatnych rzeczy: Modlitwa, przyzwanie okrętu, spacer po wodzie, czy kluczowe rozproszenie zaklęć. Oczywiście najlepiej jest je mieć wszystkie, ale no raczej jest to ciężkie do zrealizowania. :) |
Alistair |
A propos Portalu Miejskiego - ten post kieruję w stronę marudzących na teleportację w H6. Tam można w najlepszym razie skoczyć dwa razy, bo punkty ruchu na więcej nie pozwalają. W H3 można to zrobić częściej. A nawet jeśli nie, to na pewno nie rzadziej. Nie zgadzam się, że teleportacja w H6 jest przegięta. W H3 można było skoczyć do każdego zamku, w najnowszej części już było pewne ograniczenie. |
Alamar |
Cytat: W H6 skorzystanie z JAKIEJKOLWIEK zdolności na mapie przygód (np. Architekt III czy zdolność zwierzaczka Almy) automatycznie WYŁĄCZA wszelkie inne. Tak więc nie, nie możesz skorzystać z teleportu dwukrotnie, co więcej, nie możesz skorzystać z podstawowego i zaawansowanego teleportu w tej samej turze!A propos Portalu Miejskiego - ten post kieruję w stronę marudzących na teleportację w H6. Tam można w najlepszym razie skoczyć dwa razy, bo punkty ruchu na więcej nie pozwalają. Cytat: W H6 też możesz skoczyć do dowolnego zamku - wystarczy że w mieście skąd się teleportujesz jest odpowiedni portal (co zabawniejsze, podstawowy). Na dodatek możesz teleportować się z miasta do fortu!
W H3 można było skoczyć do każdego zamku, w najnowszej części już było pewne ograniczenie. |
Alistair |
To tym bardziej potwierdza moje zdanie. Można skoczyć do dowolnego miejsca pod warunkiem istnienia odpowiedniej budowli. A nie zawsze ma się tyle surowców. I skoczyć można tylko raz. Jest to znacznie bardziej ograniczone niż w trójce. |
Alamar |
W trójce potrzebujesz 6000 szt. zł + 25 drewna i rudy + 4+6+8+10 rzadkich surowców oraz odrobiny szczęścia. W szóstce potrzebujesz jedynie 3000 szt. zł, 5 drewna i rudy oraz 5 kryształów i zero szczęścia. |
Nerevar |
Cytat: Ta wersja mi jakoś bardziej pasuje (wszak to czar 4 poziomu). A szczęścia chyba nawet ciut więcej niż odrobiny - nie dość, że trza trafić sam czar, to jeszcze zdolność Magii Ziemi te 2 razy (by móc skakać między miastami)...
W trójce potrzebujesz 5000 szt. zł + 20 drewna i rudy + 4+6+8 rzadkich surowców oraz odrobiny szczęścia. |
Alamar |
Racja, pomyliło mi się z dwójką, gdzie były czary Town Gate (4. poziom) i Town Portal (5. poziom). Co do szczęścia, to zależy jeszcze od miasta - z tego co pamiętam, to np. Loch specjalizuje się w magii ziemi. |
Kalt |
To zależy od terenu na mapie. Jeśli są mapy, na których jest dużo wody, to magia wody, a jak jest więcej ziemi to Magia Ziemi |
mradom |
Również najbardziej lubię magię powietrza, wiele przydatnych zaklęć w tym doskonałe przyspieszenie które pomaga w bitwie i to bardzo, dodatkowo magia ziemi jest potężna. Te dwie szkoły są obowiązkowe dla mego herosa w niemal każdej misji. |
strona: 1 - 2 |
temat: [H3] Ulubiona szkoła magii | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel