Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [VCMI/projekt] Dodatkowe ulepszenia stworzeń
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 18 - 19 - 20 ... 200 - 201 - 202

Kalt PW
2 sierpnia 2013, 14:44
Albo wokół tej wieży mógłby latać magiczny pył, a ona sama by lewitowała tuż obok Wieży Magów.

Nerevar PW
2 sierpnia 2013, 15:01
Cytat:
D2 też wyglądało to nie najgorzej.
A gdzie w D2 były lewitujące wieże? Za Chiny ludowe nie mogę skojarzyć...

Kalt PW
2 sierpnia 2013, 15:06
Cytat:
Cytat:
D2 też wyglądało to nie najgorzej.

A gdzie w D2 były lewitujące wieże? Za Chiny ludowe nie mogę skojarzyć...

Chyba w zamku demonów coś tam było, ale nie pamiętam do końca...

MinosKing PW
2 sierpnia 2013, 15:25
Nerevar:
A gdzie w D2 były lewitujące wieże? Za Chiny ludowe nie mogę skojarzyć...

Np. tutaj: http://disciples.phx.pl/index.php?art=D2/mp_budynki2 Górskie Klany: Warownia Chmur (poziom 2) ulepszenie Skalny Olbrzym do Burzowy Olbrzym.

Jest to podobna budowla co z mojego przykładu opartym na D3.

Nerevar PW
2 sierpnia 2013, 15:30
Cytat:
Np. tutaj: http://disciples.phx.pl/index.php?art=D2/mp_budynki2 Górskie Klany: Warownia Chmur (poziom 2) ulepszenie Skalny Olbrzym do Burzowy Olbrzym.
Pudło. Warownia stoi sobie wybudowana na Szczycie Górskim (budynek z wcześniejszego poziomu). http://worthplaying.com/press/19/Clan%20capital.jpg

Cytat:
Jest to podobna budowla co z mojego przykładu opartym na D3.
Jest to kompletnie inna budowla. Nie ma tam ani grama magicznych efektów, w szczególności lewitacji.

Cytat:
Chyba w zamku demonów coś tam było, ale nie pamiętam do końca...
Nie za bardzo - tam budynki albo są umocowane na skałach "rusztowaniami" albo wiszą na solidnych łańcuchach.

Kalt PW
2 sierpnia 2013, 16:58
Cytat:
Nie za bardzo - tam budynki albo są umocowane na skałach "rusztowaniami" albo wiszą na solidnych łańcuchach.

Więc można by jeszcze coś wymyślić na podstawie tych budynków z solidnymi łańcuchami, tylko że bez nich ;)

MinosKing PW
3 sierpnia 2013, 14:55
Cytat:
Więc można by jeszcze coś wymyślić na podstawie tych budynków z solidnymi łańcuchami, tylko że bez nich ;)

Hm budynek umocowany za pomocą łańcuchów bez tych łańcuchów a mógł byś rozwinąć trochę swoją wypowiedź?

Troszkę zabrakło mi tutaj sensu w tym wszystkim :D bo jak by to wyglądało w grze heh pewnie jak Wieża Magiczna u Inferno w Homm V bo był podobny budynek a może to zupełnie inny był już nie pamiętam :P

Hayven PW
3 sierpnia 2013, 15:03
W H5 Gildia magów Inferna tak jakby "zwisała" ze skały ;)

Irhak PW
3 sierpnia 2013, 15:03
Ja kojarzę skądś taki budynek co lewitował przykuty w rogach łańcuchami do ziemi, aby nie odleciał :D

O, mam! Teraz tylko usunąć mu te łańcuchy :D

Lord Hawk PW
3 sierpnia 2013, 18:49
Bardzo ładnie prezentuje się obecna nekropolia, jednak co do ul. budynku dla Upiornych Rycerzy ciekawiej i bardziej oryginalnie, gdyby zmiana polegała na zabarwieniu na czerwono [mniej więcej tak jak propozycja J. M. Sowera] oraz dodaniu na tarczy w górze budynku jakiejś czaszki, niż zwykła dobudówka samego budynku.

Dodatkowo mam też propozycje co do 3 ulepszenia 4 poziom w zamku ludzi.
Nowa jednostka nie byłaby jednak ulepszeniem Crusadera i stałaby pomiędzy nim a Swordsmanem i nazywałaby się Master Swordsman [tak jak ulepszenie Swordsmanów w HOMM 2].

Wyglądałoby to tak [def Crusadera nie pochodzi z oryginalnego HOMM 3, jednak w grze mógłby być zwykły].


Statystyki i zdolności Master Swordsmanów były by takie jak obecnie Crusaderów, ewentualnie można by obniżyć im obrażenia o 1 min i max czyli takie jak ma zwykły Swordsman wtedy też i cenę nieco zmniejszyć na np. 385. Crusader był by wtedy 3 ulepszeniem ze statami np. atak 12, obrona 14, obrażenia 7-10 [jeśli Master Swordman miał by obniżone do 6-9], punkty życia 35, szybkość 6 lub 7, zdolności:
- 2 ataki
oraz
- zmniejszenie obrażeń przeciwnika o 50% kiedy są w trybie obrony [zdolność z Yona mod pod Ere o ile się da to zrobić pod VCMI]
lub inna zdolność sugerująca że nie noszą tarczy na ozdobę np.
- całkowite zablokowanie obrażeń [szansa 5%]
lub
- redukcja obrażeń od jednostek strzeleckich wroga 50%
ewentualnie
- zwiększone obrażenia przeciw Szkieletom

Można też zrobić 4 ulepszenie tak jak z Golemami w Tower, robiąc z 3 ulepszenia Vindicatora [def z obrazka wyżej] z 1 ze zdolności "tarczowych" jako nową, a za 4 ulepszenie dać oryginalnego Crusadera ze zdolnościami Vindicatora + zwiększonymi obrażeniami na Szkielety, ale to już raczej zbyt przesadzona jednostka by z tego mogła wyjść.

Oczywiście są to tylko propozycje, a defy obu jednostek znajdują się choćby w modzie "Phoenix Mod " pod Ere.

MinosKing PW
3 sierpnia 2013, 20:34
Lord_Hawk nie głupi pomysł z tym 2 ul. dla Krzyżowca tylko czy nie lepiej dać mu jakąś pozłacaną zbroję bo za bardzo przypomina tą pierwotną formę tej że jednostki. Ale co do 3 ul. dla tej jednostki podobnie jak u golemów to już lekka przesada by była byli by aż za dobrzy.

Ciekawi mnie co jeszcze zaplanowaliście dla Zamku po za Rycerzami, Kapłanami, Aniołami no i Gryfami :P

Alistair PW
3 sierpnia 2013, 21:21
niegłupi, tejże i poza

Wcześniej:

byłaby, stałaby, "pomiędzy nim a Swordsmanem", nazywałaby, Wyglądałoby

xardas33 PW
18 sierpnia 2013, 09:08
Osobiście mi się wszystko bardzo podoba, cieszę się że ktoś realizuje pomysł, aby w każdym zamku były 2-stopniowe ulepszenia stworzeń ;) panowie robicie świetną robotę.
Zauważyłem, że macie problem jeśli chodzi o ulepszenie Zombi z nekropolii. A może zamiast piramidy przerobić nieco cmentarz? np. dodać kilka grobów, jakiś obelisk w środku, wyższe ogrodzenie. A co do samej jednostki moglibyście przerobić nieco samego Zombie dając mu zamiast młota 2 tasaki ;) i tam kilka innych przemalowanek czy edycji, zależy od waszego uznania. Nazwa dla takiej jednostki proponowana przezemnie to: Zombie Plagi lub Krwawe Zombie.

Hayven PW
18 sierpnia 2013, 09:54
... a przeze mnie - zmutowane zombie. Taki fioletowy zombie (jak w H2), który pluje kwasem na przeciwników :)

xardas33 PW
18 sierpnia 2013, 09:58
Hmm w każdym razie może twórcy coś dodadzą zamiast tej mumii, bo niebardzo pasuje takie ulepszenie według mnie że z Zombiaka do Mumii

Irhak PW
18 sierpnia 2013, 10:41
Mumia to po prostu lepiej zachowane zombie przez co są silniejsze :P

Serd PW
18 sierpnia 2013, 16:38
A może lepiej będzie dodać zamiast mumii Zmutowanego Zombie z H2?
Poniżej propozycja jego wyglądu:



http://www.mediafire.com/download/fkl0z5bva6m8ebt/Wampir.DEF

witchking PW
18 sierpnia 2013, 17:30
Jeśli już stosować rip z MM to lepiej po prostu zastosować zombie. Osobiście jednak nie mam nic przeciwko mumii.

Kuririn PW
18 sierpnia 2013, 17:39
Ja 3mać się będę mojej koncepcji, a jeżeli mod powstanie to przypominam ze do VCMI można dodać dużo stworków ;)

xardas33 PW
20 sierpnia 2013, 09:15
Hmm dziwnie trochę wygląda ten zmutowany zombie (bardziej chyba do h4 grafika podobna) :) a tak w ogóle nie ma żadnych informacji na temat rozwoju tego projektu od autorów ?
strona: 1 - 2 - 3 ... 18 - 19 - 20 ... 200 - 201 - 202
temat: [VCMI/projekt] Dodatkowe ulepszenia stworzeń

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel