Witaj Nieznajomy!
|
temat: [VCMI/projekt] Dodatkowe ulepszenia stworzeń komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 15 - 16 - 17 ... 200 - 201 - 202 | |
Kuririn |
Będzie więcej kolorów w VCMI, to będzie widoczny ;p Chmura obok dymu? jakoś mi się to nie widzi. co do nazw ul stworków, to myślę aby je na chwilę obecną zostawić w spokoju. |
MinosKing |
Nie mówiłem o jakiejś dużej chmurze tylko takiej nad tą ul. siedzibą przedstawiającą osobę tej istoty że z ową nie ma żartów. No i jakiś symbol na pustej tarczy np. hm smoka, dwa ostrza lub coś co zwróciło by uwagę na to ul.Sale Ciemności a nazwę zapewne wymyślisz jakąś. Drobne Edit: Moja mała propozycja nazwy oraz statystyk dla ul. tej istoty: Jeździec Apokalipsy/Mroczny Palladyn -> drugie ul. Jednostki 6 Poziomu. <Rycerz Śmierci>: AT:20 OB:20 S.Obr.:17-30 Szybk.:9 Wytrz.:132 Przyr.: bez zmian -> domyślnie: +4 Koszt: 1700 Złota, Info.: Nieumarły. 20% szansy na rzucenia zaklęcia Klątwa na przeciwnika. 30% szansy na zadanie podwójnych obrażeń. Dodatkowo Regeneracja 25% Zdrowia na początku swojej tury. |
Kuririn |
Dzięki, przyda się. Wszystkie propozycje będą brane pod uwagę. |
MinosKing |
Żaden problem przynajmniej w tym mogę pomóc bo grafik raczej ze mnie nie jest a i statystyki są ważną rzeczą w grze bo bez nich istota ta nie będzie miała sensu istnienia. I tak jak powiedziałeś Cytuję: Wszystkie propozycje będą brane pod uwagę. Każdy kto ma jakiś pomysł powinien go zaproponować bez obaw że ktoś tego nie weźmie pod uwagę lub skrytykuje to co napisał czasami lepiej zaryzykować niż potem tego żałować ;) Pozdrawiam Serdecznie: MinosKing |
Warmonger |
Cytat: W VCMI można wykorzystać wiecej kolorów, ale jak dotąd nikt tego nie zrobił :PBędzie więcej kolorów w VCMI, to będzie widoczny ;p W tym artykule opisano, w jaki sposób zamiast defów użyć grafik .png. |
Kuririn |
Ale to jest plik z rozszerzeniem bmp (mały avatar) a nie def :) ale dzięki zobaczymy jak to coś działa. |
J. M. Sower |
Niestety, ale to co jest tam podane to raczej szkielet, na podstawie którego można coś robić i nie wyjaśnia jak dokładnie tego dokonać. Bo co z tego, że wiem jak napisać coś, co sprawia, że dana sekwencja istnieje, jak nie wiem w jaki sposób wprowadzić ją do gry. Przydały by się krótkie poradniki, dotyczące wprowadzania różnych rzeczy (jak na przykład animacji w mieście, lub w menu głównym), choć na razie specjalnie i tak na nie nie liczę, gdyż samo VCMI nie jest jeszcze ukończone. Mam jednak nadzieję, iż ktoś się tym w najbliższej przyszłości zajmie. Edit: Ostatnim razem spodobała się co niektórym moja wersja kolorystyczna piramidy, no to postanowiłem powtórzyć to z aktualną jej wersją. Jak się podoba? |
Kastore |
Ten brąz zbyt wybija się na tle szaro-czerwonego miasta. Ja byłbym raczej za wersją szarą. |
Irhak |
Ja bym zostawił brązową. Aż tak się nie rzuca i nie jest nijaka jak wersja szara. |
Lyokoheros |
Popieram Irhaka. No i wydaje mi się, że brązowa wersja naturalniej wygląda. |
Kuririn |
Nie widzę problemu aby kolega podzielił sie defem do miasta wraz z bmp, zrobił bmp do pliku hallnecro.def i def na mapie przygody :) |
MinosKing |
Moim zdaniem obie wersje tej budowli są dobre. A czy zdecydowałeś co zrobisz z ul. budynkiem dla Upiornych Rycerzy? |
Kuririn |
Jak mi coś przyjdzie do głowy to zabiorę się od razu do roboty:) |
MinosKing |
Wierzę że coś wykombinujesz w końcu zrobiłeś ciekawą Nekropolię :P |
Irhak |
Proponuję dodać kondygnację. Podobną do tej kapitolińskiej. |
Wiwern |
Nekropolis staje się coraz lepsze, więc czas się wypowiedzieć. Nie jest idealnie, ale nie jest też źle. Problemem jest, że nie czuć aż tak wyraźnej zmiany w stosunku do pierwotnego ekranu miasta. W oczy rzucają się siedliska smoków, liszy i szkieletów. To oczywiście bardzo dobrze, że czuć tę różnicę. Odrobinę gorzej jest z na przykład dworkiem. Nie rozumiem też idei "zombie w mumię", która jest dla mnie za naiwna. Cmentarz to cmentarz, aczkolwiek ta brązowa wersja Sowera fajnie się komponuje z miastem. Pomijam już jednostki. Szkielet łucznik będzie za OP, to w końcu nekropolia. Zwykły wojownik komponowałby się o wiele lepiej wizualnie i nie mieszałby w balansie. Inna sprawa skąd brać defy. :P Obecny poziom miasta to "fajnie, z chęcią sobie trochę pogram". Nie jest to coś bez czego bym sobie gry nie wyobraził, ale jest dobrze. Można liczyć na animację tego wszystkiego w praktyce? |
J. M. Sower |
Jeśli ktoś liczy na moją wersję piramidy jako alternatywę, to ukarze się ona dopiero po opublikowaniu przez Kuririna całości. Wtedy nie było by ryzyka, iż moja wersja będzie słaba jakościowo no i nie będzie odbiegała zbytnio od oryginału. Edit: Jak się podoba 6lvl? |
Hayven |
Całkiem nieźle :) A gdyby było czerwone, to by jeszcze lepiej komponowało z resztą ulepszonych siedlisk ;) |
J. M. Sower |
Tylko jak coś to jest to słaby jakościowo prototyp i jeśli się spodoba to zrobię jeszcze raz na podstawie grafik z gry, a nie na podstawie screenu Kuririna. Edit: Wersja z kolorkiem ;P. |
Kuririn |
Jak dla mnie jest ok, ale wygląda teraz jak 2 kapitol... |
strona: 1 - 2 - 3 ... 15 - 16 - 17 ... 200 - 201 - 202 |
temat: [VCMI/projekt] Dodatkowe ulepszenia stworzeń | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel