Witaj Nieznajomy!
|
temat: Ograniczenia levelowe w kampaniach komnata: Wieża Siedmiu Smoków (Heroes V) |
wróć do komnaty |
Felek |
Witam. Mam pytanie: jakie są ograniczenia levelowe w misjach z kampanii? Chodzi o to że np. w trójce w opisie misji było, że "twój bohater może osiągnąć max. x poziom doświadczenia, a jego umiejętności, czary i statystyki przejdą do następnego scenariusza". Jak to jest w piątce? |
Kodzo19 |
W piątce w kampaniach jest tak samo ale tylko główni bohaterowie tak mają, ci wynajęci w karczmie nie. |
Felek |
Kodzo19 To wiem, ale chodzi mi o rozpiskę, np. 1 misja kampanii - x level 2 misja kampanii - y level itd. Istnieje coś takiego? To jest tak samo w każdej kampanii, czy inaczej w każdej? |
Hayven |
Generalnie ograniczenia poziomów bohaterów (ograniczenia są określone dla danej mapy i dotyczą WSZYSTKICH bohaterów) wyglądają we wszystkich kampaniach mniej więcej tak: 1. 10 2. 20 3. 25 4. 30 5. 40 Wyjątkiem jest tutorialowa pierwsza kampania podstawki H5, gdzie ograniczenia są, jeśli dobrze pamiętam, takie: 1. 4 2. 12 3. 18 4. 22 5. 24 Pozdrawiam i życzę przyjemności z grania :) |
Felek |
Wielkie dzięki! Właśnie o to mi chodziło. Na pewno mi się przyda! Chociaż zaraz pewnie włączę podstawkę i się okaże że Agrael ma na początku 4 misji 15-20 level :) EDIT: A nie, 22 :D |
Hayven |
Zapomniałem dodać, że wyjątkiem jest również ostatnia kampania Dzikich Hord, bo tam chyba w ogóle nie ma ograniczeń dot. max levelu, a przynajmniej prawie niemożliwe jest osiągnięcie tego limitu. Co więcej, na 30. poziom awansować jest bardzo trudno, a powyżej 31. bez modów czy cheatów raczej nie awansujesz ;P PS. Na jakim poziomie trudności grasz? ;) |
Felek |
Gram w podstawkę Heroes V 1.0 (patche są dla mnie nieosiągalne bo mam wolny internet) na poziomie normalnym (w 1.0 jest normalny, ciężki i heroiczny). |
Hayven |
Ciągnąc off-top, ja tak samo przechodziłem kampanię (na wersji 1.0, normalny), bo w ogóle nie miałem wówczas internetu, a jej ukończenie zajęło mi z 5 lat ^^ Dlatego też tak się zdziwiłem, że tak łatwo Ci się ją przechodzi, bo dla mnie 3-cia misja kampanii Agraela była naprawdę trudna xD |
Felek |
I tutaj muszę sprostować... Do 3 misji Agraela wyzyskałem siostrę, która to jeśli chodzi o Heroes V jest całkiem niezłym strategiem... Ona zajęła mi 2 miasta i odkryła całą mapę... Ja tylko ubiłem dosyć silnego Girlaena (4-miesięczna armia) i druidów, co było banalne. PS. Dostałem patche do Edycji Kolekcjonerskiej PL (taką posiadam) o nazwach: 1.01, 1.02, 1.03, 1.04, 1.041, 1.05, 1.06. W moim folderze bin nie ma UpgradeLauncher.exe. Jak to zainstalować? I czy 1.01 to to samo co 1.1? EDIT: Odpowiem sam sobie... 1.01, 1.02 itd. to to samo co 1.1, 1.2 itd. Instaluje się normalnie. PS2. W 1.1 jest Łatwy! Tylko muszę iść do kuzynów po cracka do mojej wersji. EDIT2: Teraz sobie uświadomiłem jak zabrzmiało to z crackiem... Herosów mam oryginalnych, ale nie mam płyty w domu, bo wziąłem od chłopaka siostry. |
Hayven |
No właśnie, nie wiem, skąd masz te zera ;P A co do instalacji, to spróbuj uruchomić je same, wydaje mi się, że powinien być tam jakiś wykonywalny plik .exe, który Ci odpali instalację :P |
Felek |
Hayven, jak ja edytowałem to ty posta napisałeś :) EDIT: Jest SkillWheel 1.6 po polsku? |
Hayven |
Łap to. A co do patchowania, to na wersji 1.6 będzie Ci odrobinkę trudniej przejść kampanię Nekromanty, gdyż Nekromancja została znerfiona w którymś patchu (bodajże 1.5, ale głowy nie dam) i zamiast generowania nieskończonej rzeszy szkieletów, musimy radzić sobie z Mroczną Energią, której zawsze jest za mało :P |
Felek |
Yyyy... u mnie nie ma katalogu Maps w w folderze O_o Z Energią Mroku spotkałem się w pojedynczych scenariuszach w DH, i powiem że jej do końca nie ogarniam, ale będę musiał :) |
Hayven |
Folder Maps będziesz miał, kiedy zainstalujesz patcha 1.3 :P Ewentualnie, jeśli wówczas jeszcze nie będziesz go miał, stwórz ten folder samodzielnie. Jak chcesz, to możesz to wrzucić do folderu z mapami do Dzikich Hord (jeżeli masz :P) i tam, w grze, podejrzeć jak to działa :P |
Felek |
Działa, ale to na pewno jest aktualne? To jest 2.1.1. |
Hayven |
Tak, w Kuźni jest identyczny skillwheel. Jedyna różnica to dodatkowe kółko dla Kapłanów Runów. Koło umiejętności zostało zbudowane zarówno pod 1.6, jak i pod 2.1, gdyż mają one wspólny folder z mapami. |
Felek |
Ok, dzięki. |
temat: Ograniczenia levelowe w kampaniach | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel