Witaj Nieznajomy!
|
temat: [VCMI/projekt] Dodatkowe ulepszenia stworzeń komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 13 - 14 - 15 ... 200 - 201 - 202 | |
witchking |
Na prośbę Kuririna zrobiłem coś takiego: Tak to mniej-więcej wygląda w mieście: |
Gravius |
za mało niebieskiego :P |
Wiwern |
Siedlisko gryfów jest śliczne. Liszy też, choć te czaszki na dole trochę psują wrażenie. Koronę też dałoby się jeszcze poprawić, ale generalnie na plus. Gorzej z waszymi koncepcjami areny walk. Nie trafiają do mnie zupełnie i gryzą się z klimatem miasta. :) |
Kuririn |
Wiem i właśnie ten projekt siedliska poszedł do kosza :D Co do siedliska liczow mam wersje bez czaszek i można te czaszki jeszcze wykorzystać w innym siedlisku. Nawet wiem gdzie :P |
Drwal |
Mi wersja Witchinga się podoba, budynki za areną są ładne w stylu H3, jedynie co można im zarzucić, że troszkę nie pasują kolorystycznie. Kolor dachówki powinien być bardziej rudawy, tak jak na domkach. Jak dla mnie mała korekta i powinno być ok. Co do siedliska Gryfów, nie wiem czemu z niego rezygnujesz. Wygląda bardzo dobrze, dobrze komponuje się z miastem. Radzę jeszcze raz to przemyśleć. :) |
Warmonger |
Troszkę nie pasuje, bo rzuca cień w przeciwną stronę. Jest też nie w skali, choć to już mniejszy problem. Ogólnie jednak prędzej czy później ktoś się zorientuje, że to sklejanka. W ten sposób nigdy nie osiągniesz dobrego efektu. |
Kuririn |
Pisałem o arenie mistrzów, reszta zostaje. |
Irhak |
Luźny pomysł - może wykorzystać grafikę klasztoru? Wejście zdublować i dać na boki i dorobić jakiś murek? |
AmiDaDeer |
Warmonger: Tak jak cały ekran miasta? :D
Ogólnie jednak prędzej czy później ktoś się zorientuje, że to sklejanka. |
Irhak |
Cytat: Tak jak każdy budynek? :P
Tak jak cały ekran miasta? :D |
Kuririn |
Nie widzę problemu aby temat sklejanek został wyrzucony do kosza, (usunięty). Może ktoś, kiedyś zrobi lepszego moda, z modelami 3d. |
jarojj10 |
Mi tam ten model jak najbardziej pasuje. Trzeba tylko trochę zmienić teksturę ściany żeby nie gryzła się aż tak z oryginalnymi. |
Kuririn |
Necropolia: Screen: Siedlisko duszka i kościanego łucznika. |
Nerevar |
Wszystko fajnie, tylko te płyty przy (rozkopanych) grobach wywaliłbym w diabły - imho wyglądałoby ciut lepiej. I jestem ślepy, czy u duszka za wiele zmian nie ma? |
Kuririn |
Tak, tam dodałem animacje duszków, lecz to widać dobrze w mieście (w wyżej umieszczonym screenie) :) Rozkopane groby ... coś chciałem dodać. Nie mam stworka na ul rycerza mrocznego. Może ktoś takowego posiada? lub chciałby zrobić?? Bez tablic grobowych :D Screen: |
Drwal |
Tablice grobowe są trochę za duże i takie no za ładne. Jakbyś dodał efekt jakiegoś zniszczenia i je zmniejszył byłoby dużo lepiej. Wersja bez też ładna, gratulacje. |
Irhak |
Cytat: A może koszmar? :P
Nie mam stworka na ul rycerza mrocznego. |
witchking |
Ja tam wole wersje z nagrobkami. |
MinosKing |
Witam wszystkich jestem MinosKing i mam pewien pomysł na drugie ul. Upiornego Rycerza a mianowicie Nosferatu lub Jeździec Apokalipsy mam też odpowiedni def. z wyglądem i pełną animacją tej postaci jeśli zajdzie taka potrzeba podam go w formie linku :) Edit: Tutaj wspomniany link do tych jednostek: http://speedy.sh/R8tfU/Jednostki-Nekropolii.rar |
Drwal |
Mi też pomysł z nagrobkami się bardzo podoba, ale troszkę zbyt bardzo rzucają się w oczy. Może by wykorzystać, jakieś grafiki nagrobków co znajdują się już w oknie miasta. Wydaje mi się, że efekt byłby dużo lepszy:) Zrobiłem coś po swojemu, ale no wersja Kuririna chyba lepsza: |
strona: 1 - 2 - 3 ... 13 - 14 - 15 ... 200 - 201 - 202 |
temat: [VCMI/projekt] Dodatkowe ulepszenia stworzeń | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel