Witaj Nieznajomy!
|
temat: [ważne] Horn of the Abyss komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 27 - 28 - 29 ... 95 - 96 - 97 | |
radex115544 |
Fajnie by było jakby dodali te jednostki z miast jako neutralne jednak zobaczymy co nam przyniesie przyszła wersja : ) |
Mirek |
Pytanko O co chodzi w tym zaznaczonym i czemu nie mogę tego użyć ? |
AmiDaDeer |
Jak niby nie możesz tego użyć? To są szablony do generowania map losowych, wybierasz jeden z nich, ewentualnie zmieniasz parę opcji poniżej i dajesz "Start". :P Chyba że chodzi Ci o okienko, które czasem może wyskakiwać po podaniu sprzecznych ze sobą specyfikacji - wtedy trzeba pozmieniać parę właściwości zgodnie z podanymi w nawiasie obok szablonu danymi (liczba graczy, rozmiar mapy i obecność podziemi, czyli "U"). |
Mirek |
Ale coś mam chyba nie tak bo te szablony mi nie działają.Zobaczyłem później folder docelowy lecz tam nie ma szablonów.Gdy chce odpalić losową mapę z danym szablonem to pojawia coś ruskiego |
AmiDaDeer |
Raczej działają - po prostu trzymaj się rozmiaru map, liczby graczy oraz tego, czy są podziemia (U) czy nie. |
Mirek |
Pokombinowałem i działa :) dwarf tunel kozacki szablon |
Tarnoob |
W ostatnim wywiadzie z Paulem Romero na YouTube padło pytanie, czy mu się podoba muzyka w Cove w Horn of the Abyss. Odpowiedział, że nie ma pojęcia, co to jest, „ale brzmi horny”, w dodatku przeliterował „mod”, jak gdyby nie był pewien, jak się to czyta i co to znaczy. Czy to nie jest jakiś pośredni znak, że ludzie od Ubisoftu – z którymi Romero jeszcze do niedawna współpracował – nie są dość słabo zainteresowani naszym polsko-heroescommunity-postradzieckim środowiskiem fanów i ich projektów? |
AmiDaDeer |
Nie. Co prawda nie zdziwiłbym się, jakby Ubi i tak miało nas gdzieś :P, ale wskazana przez Ciebie wypowiedź udowadnia raczej tego, że sam Romero nie jest w ogóle zainteresowany HoMM w innym aspekcie niż muzycznym. Sam mówił, że nigdy nie grał w żadną część z serii i że po prostu wykonywał swoją robotę. Romero nie miał żadnych bezpośrednich związków ani z NWC, ani z Ubi. Był raczej najemnikiem. |
Nerevar |
Nawet gdyby miał takie związki, to jego działką i tak byłaby muzyka - więc kompletnie nie miałoby dlań znaczenia, czy, co i jak tworzą fani. Bo i cóż to dla niego za różnica? |
Mirek |
Mam pytanko. Czemu moje kampanie są takie trudne ? Ta pierwsza jest do przejścia (ta co 1 misja jest aby rozbudować zamek) lecz ta druga,nie da się przejść bo wróg ma od razu 4 behemoty i robi na mnie jazdę. Oglądałem filmy kielomaniaka i on nie miał takich trudnych tych kampani. |
Ayssid |
Mirek: Czemu moje kampanie są takie trudne ? Mirek: Oglądałem filmy kielomaniaka i on nie miał takich trudnych tych kampani. Z tego co pamiętam, to Kielomaniak nagrywał ze starszej wersji 1.1. Może faktycznie podwyższono poziom trudności względem poprzednich wersji, może ktoś narzekał. Aczkolwiek wątpię. Co do poziomu trudności zawsze są pewne różnice względem rozgrywki, raz komputer radzi sobie lepiej, a raz gorzej. Pozdrawiam i życzę powodzenia. |
AmiDaDeer |
W wersji 1.2 wprowadzono całkiem sporo nowych obiektów, również na mapy kampanijne, poza tym po premierze 1.1 urządzono na forum DF2 urządzono ankietę dotyczącą poziomu trudności kampanii (czy zbyt niski, zbyt wysoki itp.) i co prawda nie znam jej wyników, ale możliwe że faktycznie te zmiany nieco podwyższyły poziom trudności. |
Arszonto |
Jakiś czas temu robiłem mapę do HoMM3. Wyszła nawet ciekawie. Jest fabuła, pogłoski, questy pustelników, dużo miejsc do zwiedzania itp. Dekoracje są, ale przydałoby się zrobić ich trochę więcej. Mapa domyślnie jest dla 8 graczy, z czego każdy ma inne wprowadzenie i jest nieco inaczej traktowany przez scenariusz. Pomyślałem, że jeśli jest istnieje zainteresowanie to mógłbym zrobić wersję dla HotA (gdy wyjdzie edytor), uwzględniającą nowe obiekty i dekoracje. To na pewno poprawiłoby wrażenie. Kilka screenów, jak wspomniałem, nie jest całkowicie ukończona i przyda się ją bardziej udekorować, oraz poprawić balans między graczami. http://img.pl/bjnc.png http://img.pl/Yhnc.png http://img.pl/Whnc.png http://img.pl/Vhnc.png http://img.pl/Xhnc.png http://img.pl/Zhnc.png http://img.pl/cjnc.png http://img.pl/Shnc.png http://img.pl/gjnc.png |
Mirek |
Po co edytor hota jak są obiekty z hoty w paczce i można robić mapy dla hota na vcmi/erze |
AmiDaDeer |
Co? Jak? Gdzie niby? Jakie obiekty, w której paczce? Edytor map w VCMI? ERA obsługująca Hotę? I ja nic o tym wszystkim nie wiem?! Tak na serio: specjalny edytor map jest potrzebny do poprawnej obsługi bohaterów, składowisk, armaty oraz ogólnego formatu map z wersji 1.2. Na razie takowy nie wyszedł, jedynie praktycznie już niekoniecznie działające zamienniki, które nie mają wszystkich potrzebnych opcji. Więc albo korzystasz z hex edytora, albo czekasz na kolejną wersję dodatku. |
BanBreaker |
Ahrgsdgergqwqef, widać gdzie jest graal xd |
Masław |
Nowa kampania stworzona przez fana "The True Vault": http://vk.com/doc44236020_177136689?hash=4615d90c1baa27db12&dl=28aabb49a7217e1962 Wrzucamy do katologu z mapami. |
jarojj10 |
Archonto, mógłbyś wrzucić tą mapę na jakiś hosting i dać linka. Wygląda dość ciekawe a dobrze by było ją przetestować :) |
MinosKing |
Przyznam że Autorzy Hota zrobili na mnie wrażenie tylko zastanawia mnie jedno poco nowe technologie wprowadzać do świata M&M chociaż z drugiej strony to może być nawet ciekawym pomysłem. |
Hayven |
Masz na myśli Forge? Pogram choćby w M&M6, albo M&M7 (nie wiem, jak to wygląda w innych częściach), to pogadamy :P |
strona: 1 - 2 - 3 ... 27 - 28 - 29 ... 95 - 96 - 97 |
temat: [ważne] Horn of the Abyss | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel