Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [ważne] Horn of the Abyss
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 26 - 27 - 28 ... 95 - 96 - 97

Matheo PW
4 maja 2013, 18:34
To żadna nowość. Szkice dotyczące tego miasta, od dawna są w naszej galerii, więc nie wiem skąd te zaskoczenie. Miasto jest bardzo ciekawe i bardzo chciałbym zobaczyć je w grze.

Jednak na razie nie ma się czym podniecać. Szkice od Hota Crew nie znaczą zupełnie nic. Dawno temu można było zobaczyć screny ekranów miast i jednostek innych "proponowanych miast" Hota Crew i na tym się skończyło. Więc kilka grafik na pewno nie oznacza, że miasto znajdzie się w grze.

AmiDaDeer PW
4 maja 2013, 18:47
Te grafiki pojawiły się cztery dni temu, więc może to znaczyć, że jego autorzy wciąż się nim zajmują. A to jednak świadczy o tym, że może mieć więcej szans na wyjście niż np. Kronverk.

Poza tym lubię ten projekt. :P

Fandor PW
4 maja 2013, 18:47
Hobbit nie mówię że w grze, w każdym mieście są stwory z jednej mitologii tylko że to nie są jakieś ważniejsze postaci z nich tylko jakieś bestie które tam występowały (z resztą nie zawsze w grze nazwa, lub nawet nazwa i wygląd ma coś wspólnego z przedstawieniem postaci z mitologii) jednak zbieranie Greków i Egipcjan do jednego worka trochę mi nie pasuje. Szanuje jednak zdanie innych i pracę HotA Crew więc nie powiem że np. szkice są kiepskie. Wszystko wygląda fajnie bo i zawsze fajnie jest pograć nowym miastem jednak mi ono zupełnie nie pasuje.

AmiDaDeer PW
4 maja 2013, 19:00
fandor510:
to nie są jakieś ważniejsze postaci z nich tylko jakieś bestie które tam występowały
Minotaur, meduza, gorgony, hydra, pegaz, tytani, cyklopi, dżinny i ifryty, Behemot... Naprawdę uważasz ich wszystkich za "jakieś bestie"? :P

fandor510:
z resztą nie zawsze w grze nazwa, lub nawet nazwa i wygląd ma coś wspólnego z przedstawieniem postaci z mitologii
Wciąż to jednak są nawiązania do mitologii. Nie widzę niczego złego w tym, żeby w Stanfordzie miało takich nawiązań zabraknąć. Przecież nawet w Cove takowe istnieją (nimfy i niksy - czyli mitologie odpowiednio grecka i germańska).

fandor510:
zbieranie greków i egipcjan do jednego worka trochę mi nie pasuje.
Ale już zbieranie w Tower do jednego worka Greków, Francuzów, Arabów, Hindusów, Persów, Żydów i brytyjskich pilotów Cię nie razi? :P

superzgred PW
4 maja 2013, 19:13
Myślę, że cała kłótnia polega na tym, iż w H3, mimo występowania mixów mitologicznych, zamki nie były w żadnym mitologicznym stylu. Dżiny, gargulce, hydry, minotaury itd były obecne jednak bez mocnego nacisku na ich oryginalne pochodzenie. Tutaj mamy greckie i egipskie mity w grekopodobnym mieście i faktycznie jest to, moim zdaniem, lekkie odejście od klimatu. Lepiej by było gdyby oprawa graficzna miasta była mitologicznie neutralna (bez jednoznacznego sugerowania co i jak będzie tam wyglądać i czego można się spodziewać).

Fandor PW
4 maja 2013, 21:29
Mniej więcej o to mi chodziło, dziwnie wygląda Horus w nie egipskich łaszkach i Fenrir w greckich to samo.

AmiDaDeer PW
4 maja 2013, 21:36
Tak w ogóle to się zastanawiam skąd skojarzenia z Horusem... To chyba jakaś niezbyt poprawna (auto)sugestia. Albo to ze mną coś jest nie tak. :P

Kastore PW
4 maja 2013, 21:46
Co do nowych miast do HotA to miasto Stanford (jakie byście zrobili polskie tłumaczenie? :P) jak na HoMM3 jest zbyt, jakby to ująć, zbyt mistyczne. Bo np. Bastion - jakiś las, Nekropolis - jakiś cmentarz, a tu mamy jakiś (Aaa! powtórzenie!) latający, majestatyczny pałac, który nijak pasuje do klimatu HoMMIII (bardziej do HoMMV).
Natomiast to... khm, miasto jest według mnie jest zbyt... brutalne? dziwne?
Cathedral i Kronverk zawsze mi się podobały.
Jednakże, moim faworytem na całej stronie New Towns jest VARN.

Irhak PW
4 maja 2013, 22:13
Cytat:
jakie byście zrobili polskie tłumaczenie? :P
Wygląda na to, że pa ruski to Twierdza :P
Cytat:
a tu mamy jakiś (Aaa! powtórzenie!) latający, majestatyczny pałac, który nijak pasuje do klimatu HoMMIII
Wiesz... akurat jeszcze latające miasto ujdzie tutaj ;) (patrz: domostwo Gavina :P)

Trith PW
4 maja 2013, 22:18
Celeste mimo wszystko było dosyć unikatową mieściną. Takich miast zbyt wiele się pod niebem nie tłoczyło.

I rzeczywiście, rosyjski Azyl jest miejscami zbyt pretensjonalny, głównie pod względem architektury. Tak jak część jednostek nawet chętnie bym zobaczył w grze nawet w takiej formie jak są tam przedstawione, tak budynki bym raczej widział neutralniejsze, normalniejsze, ze zdecydowanie mniejszą ilością mięsa.

Matheo PW
5 maja 2013, 11:54
Dobra nazwa to właśnie pałac. Najlepsze są nazwy jednowyrazowe.

radex115544 PW
26 maja 2013, 17:26
Są może jakieś newsy odnośnie dodatku ? I mam pytanie czy następna wersja wyjdzie w lipcu tak jak wersja 1.1 ? Bo jak na razie to nową wersję wydają średnio co pół roku ... no i czy są jakieś przypuszczenia co będzie zawierać 1.3 ?

Kastore PW
26 maja 2013, 17:36
radex115544:
Są może jakieś newsy odnośnie dodatku?
Było kilka wiadomości odnośnie jednostek Forge.
radex115544:
I mam pytanie czy następna wersja wyjdzie w lipcu tak jak wersja 1.1?
Nie wiadomo.
radex115544:
czy są jakieś przypuszczenia co będzie zawierać 1.3?
Wersję angielską plus, minus jakieś pierdoły w stylu poprawy bugów, jakieś ozdoby, może nowe banki, ew. nowe jednostki neutralne i artefakty. Pożyjemy, zobaczymy.

Ayssid PW
22 czerwca 2013, 12:22
radex115544:
I mam pytanie czy następna wersja wyjdzie w lipcu tak jak wersja 1.1 ?

Miejmy taką nadzieję. Nie mogę doczekać się choćby najmniejszych nowości. Ciekawe, ile wersji jeszcze wyjdzie nim ukaże się zawierająca Forge wersja 2.0.

http://bit.ly/11ulIhz - Tutaj z kolei kilka ciekawych grafik prezentujących wygląd siedlisk na mapie.

witchking PW
22 czerwca 2013, 19:49
Świetnie rozwiązali lotnisko:)

Baltazar PW
23 czerwca 2013, 20:23
Forge to Forge, ale co sie dzieje z projektami Kronverk i Catedral? Dla mnie zdecydowanie ciekawsze miasta niz Forge... Ktoś wie czy są prowadzone prace nad tymi miastami?

The Doom PW
23 czerwca 2013, 20:29
Raczej cisza, ba, niektórzy mówią nawet, że prace zostały zupełnie porzucone. Proponuję spoglądać raz na jakiś czas na tę stronkę - a nuż się coś pojawi.

Ayssid PW
23 czerwca 2013, 23:02
Baltazar:
Forge to Forge, ale co sie dzieje z projektami Kronverk i Catedral? Dla mnie zdecydowanie ciekawsze miasta niz Forge...

Jednakże to Forge ma pojawić się w HotA 2.0. I na dodatek, wbrew pozorom jest najbardziej kanoniczne.

witchking:
Świetnie rozwiązali lotnisko:)

Mnie zaś najbardziej podoba się miasto bez fortu. Ten kapitol to chyba najładniejszy budynek Forge.

The Doom:
Raczej cisza, ba, niektórzy mówią nawet, że prace zostały zupełnie porzucone.

Nawrócenie?

witchking PW
24 czerwca 2013, 00:26
Z tego co mi wiadomo prace zostały tylko i wyłącznie wstrzymane.

Drwal PW
24 czerwca 2013, 11:33
Ale zważywszy na to, że jeżeli pracują nad jakimś miastem zajmuje im to kilka lat, to gdy coś wstrzymują to raczej jest to równoznaczne z tym, że tego nie będzie. Może doczekamy się trochę padliny. Ich grafiki są zawsze mile widziane.
strona: 1 - 2 - 3 ... 26 - 27 - 28 ... 95 - 96 - 97
temat: [ważne] Horn of the Abyss

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel