Witaj Nieznajomy!
|
temat: [Archiwum][H2] Modyfikacja? (a'la WoG) komnata: Sala Bohaterów (Heroes I - IV) |
wróć do komnaty |
AmiDaDeer |
Otóż wiem, że przekroczenie bariery w WoG jest na razie w realizacji, ale mam inne pytanko. Mianowicie - czy jest możliwe dodanie nowego zamku do HoMM2? Ja nawet mam pomysł na ten zamek, ale powiem go proszony :D. |
Boryna |
Ja osobiście uważam że dodanie nowego zamku niejest. Zmiana jednostek jeszcze tak. Aby dodac nowy zamek trzeba kodu zródłowego. Do nowego zamu trzeba by napisać procedury do generowania jednoste co tydzień,procedurę pozwalającą na tworzenie w tawernie co tydzeiń nowych bohaterów. Zmienić jednoski prawdopodbnie się da soro zrobiono to 2 H3 WoG. |
AmiDaDeer |
A szkoda. Bo miałem taki ciekawy pomysł... :(. Wyglądało to by mniej więcej tak: PUSTYNNE MIASTO Miasto osadzone w pustynnej scenerii, ze średnią siłą jednostek. Specjalnym budynkiem jest piramida - zwiększa atak obrońców o 1 punkt. Bohater: NOMAD Atak: 1 Obrona: 1 Magia: 0 Wiedza: 1 Pds. Zwiad, Pds. Znajdowanie drogi, Pds. Miscytyzm Jednostki: 1 poziom: Rozbójnik Atak______________6 Obrona____________1 Rany____________1-2 Życie_____________4 Szybkość____Średnia Koszt____________40 Specjalne: Bez kontrataku wroga 2 poziom: Nomad Atak______________4 Obrona____________6 Rany____________2-3 Życie____________20 Szybkość_______Duża Koszt___________100 Specjalne: brak 2 poziom (ul.): Mamelik Atak______________5 Obrona____________6 Rany____________2-3 Życie____________20 Szybkość_______Duża Koszt___________110 Specjalne: Premia do ruchu na pustynii 3 poziom: Żyw. Powietrza Atak______________7 Obrona____________7 Rany____________2-8 Życie____________30 Szybkość____B. Duża Koszt___________150 Specjalne: brak 3 poziom (ul.): Żyw. Ognia Atak______________8 Obrona____________7 Rany____________4-8 Życie____________35 Szybkość____B. Duża Koszt___________170 Specjalne: Odp. na magię ognia i powietrza 4 poziom: Żyw. Wody Atak______________7 Obrona____________9 Rany____________4-6 Życie____________45 Szybkość______Niska Koszt___________210 Specjalne: 12 strzałów 4 poziom (ul.): Żyw. Ziemi Atak______________9 Obrona____________9 Rany___________6-10 Życie____________50 Szybkość____Średnia Koszt___________245 Specjalne: 24 strzały, 100% walki wręcz 5 poziom: Meduza Atak_____________10 Obrona____________8 Rany__________10-14 Życie____________65 Szybkość______Niska Koszt___________500 Specjalne: brak 6 poziom: Dżinn Atak_____________12 Obrona___________10 Rany__________20-30 Życie___________100 Szybkość_______Duża Koszt__________2000 Specjalne: 5% szans na zabicie połowy oddziału wroga W tym przypadku mamelik by zastępował ducha :(, gdyż innego sposobu nie znalazłem. |
J.K.Tank |
Piramida to budynek w Necropolis to 1. 2 to to, że nie rozumiem po co się pytasz czy da się dodać miasto w Heroes II, skoro nie wiadomo czy da się dodać maisto w WOG, ani czy da się dodać jednostkę do HoMM II, a chyba łatwiej dodac jednostkę, niż miasto. 3 to to, ze nie wiem czy da się dodać specjalne zdolności jednostkom (zwłaszcza dodatkowy ruch na pustyni, czego nie ma nawet w WOG) 4 nie wiem czy wiesz, ale są już takie jednostki jak żywiołak wody, czy ziemi i one nie strzelają. 5 ten zamek nie ma żadnych ulepszeń EDIT 6 A sorry jednbak ma. Nie muszę jednak mówić, że ulepszanie żywiołaka powietrza do ognia, czy wody do ziemi to trochę bez sensu. |
Acid Dragon |
Ja od strony technicznej - nie wiem, czy jest możliwe dodawanie do H2 czegokolwiek, ale tak czy inaczej potrzeba by do tego sporo pracy nad kodem. A grą H2 nikt się po prostu nie zajmuje, nie zajmował i nic nie wskazuje by zaczął się zajmować. |
vinius |
Dark Entertaiment dało radę - Desecrated Lands ;) |
Acid Dragon |
Gdybyś czytał uważnie to byś się dowiedział, że nie. Nikt nic nigdy de facto do samej gry nie dodał. Skończyło się na zewnętrznych narzędziach. Dodam, że żadna firma o nazwie "Dark Entertainment" tego dodatku nie wydała. Informacje podane w Karczmie pod Wszechwiedzącym Dębem są błędne. Wzięły się najprawdopodobniej z tego oczywiście nieoficjalnego, pirackiego pliku (aczkolwiek plik daje niezłe namiary na to, co ten pseudododatek oferował). |
AmiDaDeer |
J.K.Tank, a czy nomad ma atrybuty 4 na 6? Gdybym nie dał tej jednostce umiejętności strzelania, to ten zamek nie miałby żadnego strzelca. Oprócz tego ulepszenia żywiołaków SĄ logiczne, gdyż bez powietrza nie ma ognia, a bez wody nie ma ziemi. Jednak wszystko inne wydaje mi się w porządku. EDIT: A czy wiesz, że piramida jest nie tylko w zamku nekromanty, ale także u barbarzyńców? Więc dlaczego nie może być 3 piramidy? |
Alamar |
>>>Oprócz tego ulepszenia żywiołaków SĄ logiczne, gdyż bez powietrza nie ma ognia, a bez wody nie ma ziemi Akurat się mylisz. A co z palnikami do pracy pod wodą (fosfor) - tam nie ma powietrza. I od kiedy to do powstania ziemii, potrzebna jest woda? Przecież Ziemia (planeta) czy Księżyc powstały bez wody, na skutek zderzeń się "kosmicznych skał" - gdzie tam była woda? |
AmiDaDeer |
Fakt, ale lepszych ulepszeń nie znalazłem. Może byłby chodzący żywiołak powietrza zmieniający się w lorda chmur? A żywiołak wody zmieniałby się w sylfidę? W końcu nie musi to być całkowicie zgodne z MM... prawda? PS. Ja wiem, że to chyba nie wyjdzie, ale tak mnie naszedł pomysł i nie mogę go opuścić. |
vinius |
taka prawda, że ja też mam. mimo to cięzko zweryfikowac prawdziwość tego dodatku... |
temat: [Archiwum][H2] Modyfikacja? (a'la WoG) | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel