Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: Nowe umiejętności jednostek
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)

Haregar PW
27 grudnia 2004, 19:50
Witam wszystkich, chciałbym abyście pisali tu posty o swoich miłych (lub nie miłych :P ) spotkaniach z nowymi umiejętnościami jednostek. Czy zmniejszenie/zwiększenie doświadczenia lub zmniejszenia ilości jednostek w zamkach było słuszne i zbalansowało rozgrywkę? Czy dodanie szarży dzikim zębaczom było słuszne biorąc pod uwagę walkę z nimi? Czy Equilibris Team dobrze zrobił, dając żywiołakom ziemi możliwość teleportacji. Przecież ich animacja w grze nieco się zmieniła, lecz z drugiej strony są bardziej zabójcze, gdyż mogą przemieszczać się pod przeszkodami na ziemi. Mi do gustu przypadła możliwość orków, a mianowicie ogłuszanie na odległość. Orki stały się silniesze i ta możliwość zbalansowała rozgrywkę, lecz Equilibris został stworzony po to, aby jednocześnie zbalansować rozgrywkę i dodać trochę obiektów,aby gracze mogli się czuć jak 'w normalnym heroesie' w modzie (jak na razie modzie :) ) .

Bastex PW
2 lutego 2005, 16:00
A jest jakiś edytor, którym można zmieniać parametry jednostek i dodawać nowe umiejętności?

Acid Dragon PW
2 lutego 2005, 16:33
Z tego, co wiem - taki edytor nie wyszedł i nie ma takich planów, by kiedykolwiek powstał.

AmiDaDeer PW
27 marca 2006, 19:09
Czy są (lub mają być) w Equilibris nowe jednostki? I czy jest jakieś spolszczenie do Equilibrisa? To wszystko na przyszłość :D.

Acid Dragon PW
27 marca 2006, 21:50
Jednostki teoretycznie są w planach i nawet jakieś pierwsze grafiki były już tworzone, ale jak na razie nie wydaje się, by istniała jakakolwiek możliwość dodania ich do gry.

Co do spolszczenia - sam jestem autorem :P. Może wreszcie po chyba już roku czasu ujrzy światło dzienne wraz z następną wersją :P.

AmiDaDeer PW
29 marca 2006, 17:31
Komentarz nr.1: Żegnaj śnie o gorgonie w H4 :( .
Komentarz nr.2: Czyżby Acida ogarnęła mania wielkości, że oprócz tego, że jest w WoG Teamie, zrobił Kwasową Grotę, zrobił własny skrypt do WoGa i jeszcze potrafi skasować nawet ten post ;), to jeszcze robi spolszczenie do Equilibrisa?!
Komentarz nr.3: Skąd ta nazwa: Equilibris?!

J.K.Tank PW
29 marca 2006, 19:08
Odpowiedź na pytanie: Equibris znajduje się na stronie samego moda. Nazwa ta pochodzi od łacińskiego "Equilibrium", co oznacza "równowaga", bo mod miał sprawić, by siły w H IV były bardziej wyważone.
temat: Nowe umiejętności jednostek

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel