Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [VCMI/projekt] Dodatkowe ulepszenia stworzeń
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 9 - 10 - 11 ... 200 - 201 - 202

Kuririn PW
3 czerwca 2013, 19:35
Ja poprosiłem o nazwy w castle i ile surowców za budynek :D bo do fortecy daleko :P

Ullialnor PW
3 czerwca 2013, 19:46
Widać jak faceci uważnie czytają posty. Poproszę osoby mające jakieś wątpliwości i sugestie do moich propozycji o wrócenie do mojego posta i przeczytanie pierwszego zdania :) Chciałam po prostu pokazać jak czasem ciężko wstawić nowe, oryginalne nazwy, jednocześnie zachowując ich sens i smaczek.

Chad PW
4 czerwca 2013, 12:18
Super, dzięki za odpowiedź...

Drwal PW
4 czerwca 2013, 14:08
Cytat:
Widać jak faceci uważnie czytają posty

Dyskryminacja, zorganizujmy panowie marsz Szmat(-ów).:P

Co do nazw - nie są złe, aczkolwiek jaka by to nie była nazwa, jest to nieczytelne. Nie wiadomo czy to 1 czy 2 ulepszenie. Co powiecie na umieszczenie w avatarze owych budynków jakiś cyfr rzymskich albo innych oznaczeń/symboli, np tak jak przy przy doświadczeniu stworzeń?

jarojj10 PW
4 czerwca 2013, 17:12
Mi tam się wydaje że to gra niewarta świeczki i najlepiej pozostać przy nazwach które są oryginalnie. Zmieniłbym nazwy budynków tylko w przypadku stworzeń "8 poziomu".

Irhak PW
4 czerwca 2013, 18:54
Ok.. przemyślałem trochę jak to ponazywać i mam po 3 nazwy na każdy poziom (nie wiem gdzie są ulepszenia ostatecznie :D) Na początek - Castle/Zamek:

1: Strażnica - Baszta - Wielka Baszta
2: Wieża Łuczników - Wieża kuszników - Wieża arbatelistów
3: Wieża Gryfów - Bastion Gryfów - Gryfie Emporium
4: Koszary - Zbrojownia - Komandoria
5: Klasztor - Konwent - Zakon
6: Arena walk - Plac turniejowy - Arena Mistrzów
7: Portal Chwały - Portal splendoru - Portal glorii

W skrócie - poziom 2 jako jedyny ma nazwy od jednostek. W przypadku Gryfów to nie ma sensu brać cokolwiek innego :D
Emporium to zaczerpnąłem z angielskiego nawet nie wiedząc, że to nazwa na plac z towarami sprowadzanymi :D Komandorii to chyba nie będę musiał tłumaczyć, a jak ktoś nie wie to odsyłam na lekcje historii o templariuszach ;) Konwent to zgromadzenie raczej sióstr zakonnych, ale co mi tam :D Chwała, splendor i gloria to synonimy ;)

Kuririn PW
4 czerwca 2013, 19:03
Jeżeli chcesz, to potrafisz Irhaczku :P

Aklantes PW
4 czerwca 2013, 19:28
A nie lepiej zamiast konwentu (zbyt dobrze się kojarzy, ale trochę nie w tę stronę :P) dać "monastyr"?

Kuririn PW
4 czerwca 2013, 19:47
No to będzie zmiana w 1 poziomie w takim razie, Chłop-->Pikinier-->Halabardier<kropka>

Albo: Pikinier-->Halabardier-->nie wiem co:P

BluekPL PW
4 czerwca 2013, 20:12
Jeżeli by tak było, to musiałoby być coś w tym stylu:
Chatka=>Strażnica=>Baszta

Zibi17k PW
4 czerwca 2013, 20:14
Portal splendoru bym zamienił na niebios

Irhak PW
4 czerwca 2013, 22:04
Cytat:
A nie lepiej zamiast konwentu (zbyt dobrze się kojarzy, ale trochę nie w tę stronę :P) dać "monastyr"?
Dzięki za przypomnienie o tych prawosławnych górskich klasztorach :D

Cytat:
Chłop-->Pikinier-->Halabardier
Cytat:
Chatka=>Strażnica=>Baszta
Jestem za! :D

Cytat:
Portal splendoru bym zamienił na niebios
Czemu chwała miałaby iść w niebiosa? :P

I drugie miasto - Necropolis:
1: Krypta - Grobowiec - Katakumby
2: Cmentarz - Zrujnowany Cmentarz - Nekropolia
3: Ruiny - Zapomniane ruiny - Nawiedzone ruiny
4: Mauzoleum - Mauzoleum Wieczności - Mauzoleum Królów
5: Dworek - Pałacyk - Zamczysko (?)
6: Sale ciemności - Sale zmierzchu - Sale mroku
7: Cmentarzysko smoków - upiorne cemtarzysko - Pradawne cmentarzysko

I trzecie od razu - Tower/Forteca:
1: Warsztat - Pracownia - Śniegoczłek (?)
2: Kaplica - Sanktuarium - Tajemne Sanktuarium
3: Fabryka golemów - Odlewnia - Manufaktura golemów
4: Wieża magów - wieża arcymagów -wieża czarodziejów
5: Ołtarz życzeń - ołtarz marzeń - ołtarz snów
6: złoty pawilon - złota pagoda - złota bazylika (Opatrzności :P)
7: Światynia obłoków - światynia niebios - bazylika/sanktuarium niebios

No to jeszcze moje ulubione - Rampart:
1: stajnie centaurów - wybieg centaurów - sylwańskie stajnie
2: pagórki krasnoludów - wzgórza krasnoludów - kurhany krasnoludow
3: gospodarstwo - chata łowców - leśna baza
4: magiczne źródło - mityczne źródło - cudowne źródło
5: gaj - las - puszcza
6: polana jednorożców - zaczarowana polana - mityczna polana
7: smocze urwiska - smocze groty - góry smocze

PS. skoro już tak bardzo idzie się w tym kierunku to łapcie. Swego czasu myślałem, aby zrobić taki jeden wypasiony mod pod WoGa, ale może jakoś obrobicie go :D

Kastore PW
4 czerwca 2013, 22:20
Irhak:
kurhany krasnoludów
Krasnoludy będą mieszkały w kurhanach?

Zibi17k PW
4 czerwca 2013, 22:39
Może
wartownia->Strażnica->Baszta
W wartowni rezyduje warta złożona z chłopów ochotników

Gravius PW
4 czerwca 2013, 22:57
Nie można po prostu zostawić chłopa neutralnego? Wiem, że to sztandarowa jednostka Zamku w innych częściach serii, ale na Boga - jaki to by musiało mieć tygodniowy przyrost, żeby miało szanse choćby z rusałkami?

Kuririn PW
4 czerwca 2013, 23:02
Długo czekałeś na ten autobus :P ale dobrze przyda się :) dzięki.

A co do :

I drugie miasto - Necropolis:
1: Krypta - Grobowiec - Katakumby
2: Cmentarz - Zrujnowany Cmentarz - Nekropolia - na mumie to nie pasuje, budynek to piramida, więc nie!
3: Ruiny - Zapomniane ruiny - Nawiedzone ruiny
4: Mauzoleum - Mauzoleum Wieczności - Mauzoleum Królów
5: Dworek - Pałacyk - Zamczysko (?)
6: Sale ciemności - Sale zmierzchu - Sale mroku
7: Cmentarzysko smoków - upiorne cmentarzysko - (Pradawne cmentarzysko) krwawy smok będzie nie zadowolony :P ja też nie.

I trzecie od razu - Tower/Forteca:
1: Warsztat - Pracownia - Śniegoczłek (?) - tutaj nie wiem co będzie jeszcze:/ nie ma jeszcze "rozdawania prezentów" :D(skrypty)
2: Kaplica - Sanktuarium - Tajemne Sanktuarium
3: Fabryka golemów - Odlewnia - Manufaktura golemów (wszystkie golemy są w jednym budynku)
4: Wieża magów - wieża arcymagów - wieża czarodziejów
5: Ołtarz życzeń - ołtarz marzeń - ołtarz snów
6: złoty pawilon - złota pagoda - złota bazylika (Opatrzności :P)
7: Świątynia obłoków - świątynia niebios - bazylika/sanktuarium niebios

No to jeszcze moje ulubione - Rampart:
1: stajnie centaurów - wybieg centaurów - sylwańskie stajnie ( Staty za mocne ma sylwanistyki centaur)
2: pagórki krasnoludów - wzgórza krasnoludów - kurhany krasnoludów? Tutaj raczej trzeba zmienić.
3: gospodarstwo - chata łowców - leśna baza ( Jeżeli będzie strzelec to się zgodzę:)
4: magiczne źródło - mityczne źródło - cudowne źródło ( brak grafiki-jednostki)
5: gaj - las - puszcza
6: polana jednorożców - zaczarowana polana - mityczna polana
7: smocze urwiska - smocze groty - góry smocze - diamentowy smok jest znaleziony na najwyższym szczycie gór... klify i inne pierdoły odpadają.

Reszta OK!

Wszystkie umiejętności z WOGowych jednostek trzeba przypisać :D (aktualnie zrobiłem głosy i drakola :P)

A zapomniałbym "Portal Niebios" zostaje ;-) - chyba tyle.

PS. Zażalenia (Pogoda wszystko przyjmie :) )

edit:

Cytat:
Nie można po prostu zostawić chłopa neutralnego? Wiem, że to sztandarowa jednostka Zamku w innych częściach serii, ale na Boga - jaki to by musiało mieć tygodniowy przyrost, żeby miało szanse choćby z rusałkami?

Myślałem o tym. trzeba dobrze przemyśleć pogadać i coś wyjdzie :) jak to mówią łyżeczka a nie hohlą bo można sie zadławić :) aktualnie robię Castle/Zamek

Saki PW
4 czerwca 2013, 23:41
A może Krasnoludzki pagórek > Kopiec krasnoludów > Wzgórze krasnoludów?

Oprócz tego: Smocze Klify(wiem, klify odnoszą się do wysokich brzegów morskich) > Smocze Urwiska > Smocze Szczyty?

Dziwnie też brzmi "Nekropolia" w kontekście budynku - kojarzy mi się zbytnio z nazwą samej frakcji... Może Cmentarz > Rozkopany(Zrujnowany) Cmentarz > Zbezczeszczony(Splugawiony) Cmentarz?

Matheo PW
5 czerwca 2013, 11:58
Saki według mnie wszystkie Twoje propozycje są bardzo dobre. Jeśli gdzieś miałby być kurhan to tylko w Nekropoli. "Smocze góry" i "Góry smocze" to słaby pomysł.

avatar PW
5 czerwca 2013, 18:24
Smocza grań jako miejsce dość trudno dostępne.

Irhak PW
5 czerwca 2013, 18:47
Cytat:
"Smocze góry" i "Góry smocze" to słaby pomysł.
A "Mięsny Jeż" i "Co ja pacze?" w Diablo 3? :P

A co do smoczych gór... geografia się kłania :D

Jakby ktoś się zastanawiał to dalsza porcja nazw :D

Conflux/Wrota Żywiołów
1: Magiczna Latarnia - Magiczny Lampion - Tajemniczy Ogród
2: Ołtarz powietrza - Portal powietrza - Portal Wichrów
3: Ołtarz wody - Portal wody - Portal lodu
4: Ołtarz ognia - Portal ognia - Portal płomieni
5: Ołtarz ziemi - Portal ziemi - Portal minerałów
6: Ołtarz magii - Portal magii - Portal Otchłani (lub Czasu jak chce Chad :D)
7: Wir Ognia - Burza Ognia - Hidalgo

Inferno
1: Kominek - Urodzisko - Narodzisko (w Dungeon jest takie powtórzenie nazw :P)
2: Sale grzechu - Komnaty grzechu - Aula grzechu
3: Psiarnia - Piekielna psiarnia/Cerberowisko - Mroczna psiarnia/Piekielne/Mroczne Cerberowisko
4: Wrota Demonów - Rogatki - Rogatki Piekieł
5: Przedsionek Piekła - Jama piekielna - Jama tortur
6: Jezioro ognia - Pałac ognia - Pałac na lawie
7: Przeklęte ruiny - Przeklęty pałac - Pałac okultystów/Bractwa (wtedy wymagania - Bractwo ognia)

Dungeon/Loch
1: Czarci krąg - Piekielny krąg - Oko Troglodyty
2: harpie gniazda - gniazda wiedźm - gniazdo królowej
3: Kolumna oczu - kolumna beholderów - kolumna oculusów
4: Kaplica zastygłego słowa - Kaplica zastygłego czynu - Kaplica zastygłej mysli
5: Labirynt - Wielki labirynt - labirynt dedala
6: legowisko mantykor - legowisko chimer - legowisko skorpikor
7: Smocza jaskinia - smocza grota - smocza jama

Fortress/Cytadela
1: Chata gnolli - chata bobołaków - chata wilkołaków
2: Siedlisko jaszczurów - siedlisko reptilionów - osiedle reptilionów
3: Rojowisko ważek - Dziupla ważek - Ognista dziupla
4: Legowisko bazyliszków - królewskie legowisko - starożytne legowisko
5: zagroda demigorgon - zagroda gorgon - świątynia gorgon
6: gniazdo wiwern - królewskie gniazdo - gniazdo trucizny
7: staw hudr - staw chaosu - siarkowy staw

Stronghold/Twierdza
1: Koszary goblinów - koszary hobgoblinów - koszary knurów
2: wilczy wybieg - plac wilków - plac szkoleniowy
3: wieża orków - wieża uruków - wieża toporników
4: fort ogrów - forteca ogrów - forteca magów
5: gniazdo na urwisku - gniazdo roków - gniazdo gromu
6: grota cyklopów - jaskinie cyklopów - królewskie jaskinie
7: siedlisko behemotów - groty behemotów - starożytne groty

I tak oto mamy komplet miast :P
strona: 1 - 2 - 3 ... 9 - 10 - 11 ... 200 - 201 - 202
temat: [VCMI/projekt] Dodatkowe ulepszenia stworzeń

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel