Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [VCMI/MDT/gdybanie+mod] Polski Projekt Forge
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 37 - 38 - 39 ... 142 - 143 - 144

Kastore PW
25 maja 2013, 12:01
Drwal:
Pomysły okej, ale brakuje mi tu takich prostych artefaktów typu "tarcza krasnoluda", a więc tutaj na przykład "pancerz goblina" czy "czapeczka z daszkiem ogra".
To były głównie pomysły na te mocniejsze artefakty, które w znaczący sposób wpływają na rozgrywkę. Te słabsze też zamieszczę, ale kiedy indziej.
Drwal:
Co do zaklęć macie jakieś pomysły już?
Jeszcze nie można wprowadzać zaklęć.

Drwal PW
25 maja 2013, 13:18
Mam kilka swoich propozycji co do nowych artefaktów (wg mnie mogą pasować do Forge). Ciekawe czy poznacie skąd pochodzą. Według mnie są znacznie lepsze od tych z H4, oczywiście po odpowiedniej przeróbce.







Jakby się spodobały mogę oczywiście przerobić je na pliki *.def

Kastore PW
25 maja 2013, 13:38
A czy nie są za ładne na HoMMIII?

Drwal PW
25 maja 2013, 13:47
W takiej formie jak pokazałem pewnie tak. :) Aczkolwiek myślę, że po zmniejszeniu, odpowiednim dopasowaniu mogłyby już nie wyglądać na za ładne na H3. Nie wiem tylko jak kolorystycznie zdałyby egzamin. Są strasznie kolorowe, jaskrawe. Postaram się dla przykładu, przerobić jakiś jeden z nich i wtedy będzie łatwiej ocenić.

Kastore PW
25 maja 2013, 13:49
Bardzo proszę.

Drwal PW
25 maja 2013, 14:29
Tak jak obiecałem jest, hełm i buty oczywiście:




Alistair PW
25 maja 2013, 14:43
Te artefakty są z gry Tanoth.

EDIT:
Nie musiałem zgadywać, bo sam gram, w drugim świecie. Gram z przyzwyczajenia, bo nic nowego się w niej nie dzieje.

Drwal PW
25 maja 2013, 14:51
Zgadza się.:) Myślałem, że nikt nie zgadnie bo to dość niszowa gra przeglądarkowa. Prosiłbym raczej o opinie, czy pasują do H3. Mają niestety nieregularne tło, przez co dłubanie by zrobić z nich plik *.def jest dość długie i uciążliwe. Dlatego jestem ciekaw czy zwyczajnie w świecie warto to robić?

Osobiście mi się podobają znacznie bardziej, niż te z Heroes IV.

Kastore PW
25 maja 2013, 14:55
Pewnie, że warto. Wyglądają świetnie.

Irhak PW
25 maja 2013, 14:59
Hełm jak najbardziej, ale buty... one wyglądają trochę jak 2 lampiony :P Cięzko byłoby mi sie skapnąć, ze to buty, ale jak najbardziej pasują do H3 ^^

Kastore PW
27 maja 2013, 21:45
Ostatnio podawałem kilka proponowanych przeze mnie neutrali. Naszła mnie chęć zaproponowania jeszcze kilku:
kilka nowych krasnoludów, które, nie powiem, są bardzo ładne. Jest tam też blaster guy.

Wszystkie te jednostki jednak lepiej pasują do tego projektu/zamku, więc można by się powstrzymać od dodania kilku neutrali na rzecz nowej frakcji. :P

Edit: ...którą może nawet ktoś jeszcze się interesuje.

Matheo PW
28 maja 2013, 10:02
Też sądzę, że niektóre jednostki mogły by Nam się bardzo przydać. (np, Gnom i Wilk) Tylko musiałbym zapytać ich autorów, czy Możemy je wykorzystać.

Obserwator PW
30 maja 2013, 13:50
Chciałem zwrócić uwagę na parę rzeczy w balansie:

-Gobliny: W przeciwieństwie do poprzedników są 1hp żywotniejsze, a ulepszone są za 1 pkt. za wolne ulepszone za szybkie

-Zombie: Nie widzę tu powodu dlatego zombie miały być szybsi od zwykłych zombiaków.

-Ogr: Tu też nie wiem czemu Ulepszony ogr ma o 5hp i 1 szybkości więcej od oryginału, a nieulepszona wersja tylko na odwrót czyli mniej hp i speed.
Bodajże ogry miały zadawać takie obrażenie jak inni strzelcy tego poziomu, a obecna maksymalne obrażenia są 2 pkt za dużo niż taka meduza.

-Minotaur Czemu minotaur ma o 5hp mniej od swojego oryginału ?

-Nagi:Mają 10 hp mniej od swoich koleżanek z fortecy.Według mnie umiejętność nagi nie rekompensuje straty braku kontrataku u przeciwnika.

Moim zdaniem nie powinniśmy zmieniać pkt. życia i szybkości, gdyż dane ulepszenia nie zmieniają ich. Wyjątkiem są nagi i minotaury gdzie posiadany sprzęt zwiększa im szybkość.

Kastore PW
30 maja 2013, 16:27
Nikt nie mówił, że minotaur z Lochu i minotaur z Forge mają mieć tyle samo życia, zombie taką samą szybkość, a goblina mają być tak samo wytrzymałe. Takie argumenty są bez sensu.

Jednak mam propozycje zmian:
Gobliny - Są za silne! Na początku gry wybieram sobie Seprinteera (tego od goblinów) i... mogę walczyć na równi z jednostkami z 4. lvl.! Byłbym za tym, żeby zmniejszyć im obrażenia o 1, a nieulepszonemu życie o 1.

Zombie - Zważając na całkiem niezłą umiejętność ulepszonego, trochę bym go podtanczył. Zwiększyłbym mu obronę o 1 i zmniejszyłbym atak o 1, a życie (ulepszonego) o 2 oraz zmniejszyłbym przyrost do 8.

Pyro - Miały być ofensywne, ale bez przesady! Ich atak jest za silny + zionięcie. Zmniejszyłbym mu atak (nieulepszonemu o 1, a ulepszonemu o 2), obrażenia o 1 i przyrost do 8.

Ogr - Też bym go trochę osłabił. Nieulepszonemu zmniejszyłbym szanse na implozję do 15% i obrażenia maksymalne o 1.

Minotaur - Dobry, ale zmniejszyłbym koszt nieulepszonego o 100. Nie są tak silne jak na taki koszt.

Naga - Ok

Android - Zwiększyłbym mu życie o 50. Poza tym mają za silny atak! Prawie każdy ginie od jego ataku od razu! Zmniejszyłbym mu atak o 3 i obrażenia minimalne o 5.

Obserwator PW
30 maja 2013, 18:31
No ok. Co prawda uzasadnienia nie ma, ale dziwnie to wgląda, że taki zombie z piłami mechanicznymi zasuwa szybciej od swojego poprzednika, mimo tego, że nie wygląda by był szybszy. Zresztą podobnie jest z zmniejszonym hp minotaura, dziwnie wygląda, że ma tyle samo hp jak jednostka ulepszona wersja poprzedniego poziomu. Jednakże, uważam że zostawienie życia i szybkości jest dobry punktem wyjścia dla balansu.

Kastore PW
30 maja 2013, 18:34
Obserwator:
Jednakże, uważam że zostawienie życia i szybkości jest dobry punktem wyjścia dla balansu.
Przecież nie chcemy duplikować jednostek.

Fandor PW
30 maja 2013, 18:39
Obserwator ma trochę racji że jednostki Forge mają zmienione statystyki nie zawsze takie na jakie powinny być zmienione patrząc na nowe uzbrojenie, jednakże jest to zrobione na podstawie jakiegoś wzorca np. że jednostki latające są mniej wytrzymałe. Ta zmiana jest potrzebna by forge nie było zbyt potężne, bo nie chcemy miasta które ma tylko wygrywać, ponieważ ma najsilniejsze jednostki, nie o to chodzi.

Obserwator PW
30 maja 2013, 19:03
Kastore_pl:
Przecież nie chcemy duplikować jednostek.
Nigdzie napisałem, że chce skopiować statystyki z innych. Tylko, że powinno być podstawą do tworzenia balansu. Jak dla mnie, gdyby były duplikowane to większość statystyk było zostawionych.

Z zresztą miasto nie będzie za silne, jeśli zostawimy pierwotną żywotność i szybkość jednostek, gdyż będziemy manipulować pozostałymi statystkami. Np. gdy mamy jednostkę za wytrzymałą to możemy zmniejszyć obrażenia.

Kastore PW
30 maja 2013, 20:15
Obserwator:
Nigdzie napisałem, że chce skopiować statystyki z innych.
Nie?
Obserwator:
-Minotaur Czemu minotaur ma o 5hp mniej od swojego oryginału ?
Obserwator:
-Zombie: Nie widzę tu powodu dlatego zombie miały być szybsi od zwykłych zombiaków.
Obserwator:
-Ogr: Tu też nie wiem czemu Ulepszony ogr ma o 5hp i 1 szybkości więcej od oryginału, a nieulepszona wersja tylko na odwrót czyli mniej hp i speed.
Bodajże ogry miały zadawać takie obrażenie jak inni strzelcy tego poziomu, a obecna maksymalne obrażenia są 2 pkt za dużo niż taka meduza.
Obserwator:
-Nagi:Mają 10 hp mniej od swoich koleżanek z fortecy.Według mnie umiejętność nagi nie rekompensuje straty braku kontrataku u przeciwnika.
Jak to nie jest duplikacja to już nie wiem co nią jest. Poza tym halabardierzy i zbrojni to też ludzie, a mają diametralnie różne staty.

Obserwator PW
30 maja 2013, 20:54
To co przedstawiłem to duplikacja 1 lub 2 statystyk na jednostkę, a nie cała duplikacja jednostek, gdyż reszta będzie odmienna. Zresztą nie muszą być takie same.
strona: 1 - 2 - 3 ... 37 - 38 - 39 ... 142 - 143 - 144
temat: [VCMI/MDT/gdybanie+mod] Polski Projekt Forge

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel